PDA

View Full Version : Kickboxen of thaiboxen (om mee te beginnen)



Anonymous
24-02-2006, 23:20
Hai,
ik ben hier totaal nieuw.. ik snap er nog helemaal niets van :wink:
maar ik heb een vraagje.

Ik wil graag op kickboxen. Het trekt me erg aan, en ik ben ook al een paar keer wezen kijken bij verschillende sportscholen.

Ik vroeg me af of het nou het beste is om met kickboxen te beginnen, en later alsnog over te kunnen stappen naar thaiboxen..

En oja, mijn 2e vraag.. hoe kan ik alvast mijn conditie verbeteren en alvast een beetje technieken gaan oefenen?

Ik hoop dat jullie me wat wijzer kunnen maken haha!
groetjesss

RizPekT
25-02-2006, 01:22
er is niet zoveel verschil tussen kick en thaiboksen.. bij thaiboksen mag je knietjes geven en nog wat meer.. je kunt makkelijk overstappen want het is zowat t zelfde style..

conditie.. veel hardlopen.. en je kunt nog veel meer dingen doen.. maar hardlope is een goed begin

Paganstars
25-02-2006, 04:33
ff iets verder naar beneden kijken hier is een tijdje terug ook al een topic over geopend!

Anonymous
26-02-2006, 18:07
tnx.. Ik loop nu elke avond hard, ongeveer een uur a anderhalf uurtje. Ik heb altijd onder m'n trui een vuilniszak, lekker sauna effectje haha.

Maar dus het advies luid dat ik gewoon met kickboxen kan beginnen en zogezegt door kan stromen naar thaiboxen..?

Bedankt :) ik denk dat ik me maar snel even lid ga maken van dit forum haha! groetjessss

Anonymous
27-02-2006, 00:05
tnx.. Ik loop nu elke avond hard, ongeveer een uur a anderhalf uurtje. Ik heb altijd onder m'n trui een vuilniszak, lekker sauna effectje haha.

:? :roll:

Paganstars
27-02-2006, 19:20
meedoen is leuker dan toekijken kijk maar naar de partij tussen hammerhouse en chute box :D

Anonymous
27-02-2006, 22:10
ik denk ook niet van mezelf dat ik een vechtmachine ben ;) maar de sport trekt me.

Ik heb een keertje meegetraind met een vriendin van me, aardig tijdje geleden alweer.
ik ga ook best vaak naar thaibox gala's enzz hier in de buurt, vind ik ook heel gaaf en heb dr al aardig wat van gezien.

Ik wil dus niet op deze sport omdat ik het 'kick' of stoer vind staan.. heb echt intresse haha!

Paganstars
28-02-2006, 05:53
wat let je... gas erop en trainen!

Jochem
28-02-2006, 09:37
pcies. gewoon gaan, wat let je.

Anonymous
01-03-2006, 22:08
ik ben nog steeds een vrouwtje hahaa ;)

Ik ga morgen weer kijken bij een training, en meedoen, misschien ben ik er zo zeker van dat ik het naar m'n zin ga hebben dat ik me meteen inschrijf :P hahaa..

bedankt luitjes ;)!

ICON
02-03-2006, 07:12
ben je eigenlijk een vrouwtje of een mannetje moonlight?

don't even go there :lol:

ICON
02-03-2006, 10:32
haha ja snap ik..