PDA

View Full Version : Net een reis Thailand geboekt!



Justinian
24-02-2006, 23:47
En wel via online :D Ik ben vandaag bij het reisbureau geweest en de prijzen waren in de beoogde periode ontzettend hoog (volw. € 919,--, kinderen 25% korting). Via de site www.ebookers.nl heb ik nu tickets geboekt en dit scheelt me meer dan €1200,--; dit zijn dus aardig wat Singha's :lol: We vliegen met Finair en vertrekken vanaf Dusseldorf (is ook nog eens dichterbij). Yep, we hebben er weer zin in: dik 4 weken Thailand :lol:

Jeru
25-02-2006, 00:33
Vet!!
Ik heb nog een tip voor je. Misschien is het cool als je een paar dagen naar Cambodja gaat. Misschien leuk met je kids naar de Angkhor Wat als je vrouw bij de familie is ofzo ;) :mrgreen:

Ronald
25-02-2006, 01:16
Angkhor Wat
In Hengelo hebben ze "Hai Wat" en "Sai Wat" :lol: . Maar geen verkeerde tip. Ik heb wel de markette er van gezien bij Grand Palace en dat zag er gaaf uit.

Wat een prijsverschillen Justi :shock: . Viel me laatst ook al op toen ik me een beetje aan het oriënteren was. Goeie tip om via Dusseldorf te gaan :D .

Arjan
25-02-2006, 04:31
vet!! Hoor steeds meer goeie verhalen van mensen die dat land hebben bezocht...

Mickey
25-02-2006, 09:04
Wooow! Vet Roy! Word het weer zon hele rondreis?

Wheelie
25-02-2006, 09:07
cool, wanneer vertrek je ? ;)

joost
25-02-2006, 09:23
Vet Cool man.. waar ga je ongeveer heen?
4 weken! sodeju :D

Boem Boem
25-02-2006, 10:36
Beste mensen, Roy krijgt dus absoluut geen vakantie; ik ga met hem mee naar Thailand en wel om te trainen,4 weken lang 2x per dag......natuurlijk ter voorbereiding op zijn gevecht.....

osu

Chris

Dennuz
25-02-2006, 11:50
Beste mensen, Roy krijgt dus absoluut geen vakantie; ik ga met hem mee naar Thailand en wel om te trainen,4 weken lang 2x per dag......natuurlijk ter voorbereiding op zijn gevecht.....

osu

Chris

Als jij meegaat kunnen we net zo goed allemaal mee ;)

Justinian
25-02-2006, 12:01
Vet!!
Ik heb nog een tip voor je. Misschien is het cool als je een paar dagen naar Cambodja gaat. Misschien leuk met je kids naar de Angkhor Wat als je vrouw bij de familie is ofzo ;) :mrgreen:
Damn, die Jeru heeft echt goeie tips! Ik denk dat ik daar maar eens werk van ga maken. Weet je toevallig of je er ook per bus naar toe kunt en wat de kosten zijn? :lol:

We vertrekken 2 augustus en komen 30 augustus terug :D

Jeru
25-02-2006, 12:22
Vet!!
Ik heb nog een tip voor je. Misschien is het cool als je een paar dagen naar Cambodja gaat. Misschien leuk met je kids naar de Angkhor Wat als je vrouw bij de familie is ofzo ;) :mrgreen:
Damn, die Jeru heeft echt goeie tips! Ik denk dat ik daar maar eens werk van ga maken. Weet je toevallig of je er ook per bus naar toe kunt en wat de kosten zijn? :lol:

We vertrekken 2 augustus en komen 30 augustus terug :D

Dacht wel dat je het leuk zou vinden :wink:

Heb al een beetje rondgekeken, maar weet nog niet echt hoe of wat....
Op deze site kun je in ieder geval al wat info over Cambodja vinden....
http://www.bmair.nl/Informatie/Cambodja/Cambodja.htm

Kato
25-02-2006, 14:32
Vet!!
Ik heb nog een tip voor je. Misschien is het cool als je een paar dagen naar Cambodja gaat. Misschien leuk met je kids naar de Angkhor Wat als je vrouw bij de familie is ofzo ;) :mrgreen:
Damn, die Jeru heeft echt goeie tips! Ik denk dat ik daar maar eens werk van ga maken. Weet je toevallig of je er ook per bus naar toe kunt en wat de kosten zijn? :lol:

We vertrekken 2 augustus en komen 30 augustus terug :D

Dacht wel dat je het leuk zou vinden :wink:

Heb al een beetje rondgekeken, maar weet nog niet echt hoe of wat....
Op deze site kun je in ieder geval al wat info over Cambodja vinden....
http://www.bmair.nl/Informatie/Cambodja/Cambodja.htm

Yo Roy,

Kom net terug van 6 maanden Thailand Cambodja en Loas.
Je kan de bus nemen vanuit Bangkok naar Aranjapathet en dan met pickup naar Siem Riep (ankor Wat) maar dat is een KUT weg, niks om met de kinderen te reizen.
Beter ticket boeken naar Pohm Pehn 6000 naht pp is 60 euro en dan met het bootje van PP naar Siem Riep voor verdere info mag je altijd PM'en

Kato

Justinian
25-02-2006, 14:58
@Jeru: Thanks! Dit jaar zit jij ook vast weer in het 'beloofde land' ;)

@Kato: goed voor mekaar dus, vandaar je onderschrift ;) Thanks voor je aanbod, waarschijnlijk zal ik daar wel gebruik van gaan maken want de foto's van Cambodja zijn echt geweldig. Heb je zelf ook nog veel foto's gemaakt de afgelopen keer?

Jeru
25-02-2006, 15:07
@Jeru: Thanks! Dit jaar zit jij ook vast weer in het 'beloofde land' ;)


Als het even meezit sneller dan verwacht, maar daar weet ik maandag hopelijk meer over..... Ga dan alleen waarschijnlijk nog niet naar Cambodja, maar dat wil ik toch zeker snel ook nog doen want dat lijkt me de moeite waard.

Justinian
25-02-2006, 15:09
Het is me duidelijk waar het geld zit haha :lol: Als je nou in augustus zou gaan dan kon je mooi mee trainen in Pattaya. Overigens, als er meer mensen van Mixfight.nl zijn die naar Thailand willen gaan: misschien kunnen we wat combineren, altijd leuk.

Jeru
25-02-2006, 20:00
Het is me duidelijk waar het geld zit haha :lol: Als je nou in augustus zou gaan dan kon je mooi mee trainen in Pattaya. Overigens, als er meer mensen van Mixfight.nl zijn die naar Thailand willen gaan: misschien kunnen we wat combineren, altijd leuk.

Hehehe ik mag momenteel idd niet klagen, maar kan altijd beter natuurlijk :lol:
Dat idee van trainen was echt wel een goeie! Helaas ben ik een slechte planner, maar mocht mijn plan niet door kunnen gaan denk ik er nog eens over na....

Jeru
26-02-2006, 11:11
Check m'n post op thaiportal...
maar hier even een kleine backup ;)
http://www.vipvisabus.com/

Kato
26-02-2006, 12:29
@Jeru: Thanks! Dit jaar zit jij ook vast weer in het 'beloofde land' ;)

@Kato: goed voor mekaar dus, vandaar je onderschrift ;) Thanks voor je aanbod, waarschijnlijk zal ik daar wel gebruik van gaan maken want de foto's van Cambodja zijn echt geweldig. Heb je zelf ook nog veel foto's gemaakt de afgelopen keer?

Jazeker heb 5 CD's vol met foto's.
Heb ze online gezet, voor adres kan je me PMén.
Maar je gaat dus even trainen in Pattaya??????
Ben je daar werl eens eerder geweest?

Silat
26-02-2006, 12:33
ik kan het allemaal niet aanzien, ik ben aan het verdoemen hier in NL.

Justinian
26-02-2006, 14:37
@Jeru: Thanks! Dit jaar zit jij ook vast weer in het 'beloofde land' ;)

@Kato: goed voor mekaar dus, vandaar je onderschrift ;) Thanks voor je aanbod, waarschijnlijk zal ik daar wel gebruik van gaan maken want de foto's van Cambodja zijn echt geweldig. Heb je zelf ook nog veel foto's gemaakt de afgelopen keer?

Jazeker heb 5 CD's vol met foto's.
Heb ze online gezet, voor adres kan je me PMén.
Maar je gaat dus even trainen in Pattaya??????
Ben je daar werl eens eerder geweest?
Klopt, ik ga er (weer) trainen. Dit wordt de tweede keer dat ik er ga trainen en de derde keer dat ik in Pattaya ben.
Naar de foto's ben ik uiteraard erg benieuwd, dus als je me het adres wil PM'en zou ik dat erg op prijs stellen.

@Jeru: ik heb het gezien en zal waarschijnlijk gebruik maken van die VIP bus, aangezien de boys dat vast ook leuk zullen vinden.