PDA

View Full Version : Nederlanders slimste van alle Europeanen



Halfshot
27-03-2006, 10:29
Nederlanders slimste van alle Europeanen

Uitgegeven: 27 maart 2006 06:56
Laatst gewijzigd: 27 maart 2006 06:57
RIJSWIJK - Nederlanders zijn het slimst van alle Europeanen. We moeten de eerste plaats echter wel delen met de Duitsers. Gemiddeld hebben inwoners van beide landen een IQ van 107, zo staat in een onderzoek van de Universiteit van Ulster in Noord-Ierland, waaruit de Britse krant de Times maandag publiceerde.

Uit onderzoek blijkt tevens dat moppen over Belgen geoorloofd zijn: onze zuiderburen hebben een gemiddeld IQ van 99. Daarmee laten ze wel de Spanjaarden (98) en de Fransen (94) achter zich. De 'domste' mensen wonen volgens de onderzoekers in Serviƫ. Het gemiddelde IQ reikt daar niet verder dan 89.

Mensen in het 'koude' Noord-Europa hebben grotere hersenen dan mensen in het warmere zuiden, menen de onderzoekers. De barre omstandigheden dwong de vroege mens in Noord-Europa meer te jagen dan mensen uit het warmere Zuiden van het continent. Daardoor kregen de noordelingen meer proteĆÆne, mineralen en vitaminen binnen, die belangrijk zijn voor de ontwikkeling van de hersenen.

redjuh
27-03-2006, 11:11
een land gevuld met debielen in Servie dus...

Halfshot
27-03-2006, 11:14
Ik vermoed dat dit onderzoek niet heeft plaats gevonden tijdens een koopzondag hier in Arnhem.

Anonymous
27-03-2006, 11:15
een land gevuld met debielen in Servie dus...

Blijkbaar behoor jij tot de uitzonderingen...

Even het verhaaltje lezen. In Servie wordt het 's winters heel wat kouder als hier. :roll:

Tsuki
27-03-2006, 11:57
een land gevuld met debielen in Servie dus...

Blijkbaar behoor jij tot de uitzonderingen...

Even het verhaaltje lezen. In Servie wordt het 's winters heel wat kouder als hier. :roll:

volgens mij staat er vrij duidelijk dat in servie het iq het laagst ligt :roll:

ik durf te wedden dat anonymous uit serviƫ komt ...................... ;-)

Ronald
27-03-2006, 12:44
Ik snap het niet :roll:

Anonymous
27-03-2006, 13:20
een land gevuld met debielen in Servie dus...

Blijkbaar behoor jij tot de uitzonderingen...

Even het verhaaltje lezen. In Servie wordt het 's winters heel wat kouder als hier. :roll:

volgens mij staat er vrij duidelijk dat in servie het iq het laagst ligt :roll:

ik durf te wedden dat anonymous uit serviƫ komt ...................... ;-)

nee, maar mijn ouders komen wel uit de buurt... :wink:

Ronald
27-03-2006, 13:57
en daarom was jij ook uitgestloten van deelname...
Ieder land mocht 1 persoon aanwijzen die abslouut buiten te telling gehouden moest worden, voor Nederland was... nou ja, duidelijk lijkt me :lol:
Hmmpfff... hup holland hup?

Tsuki
27-03-2006, 23:50
een land gevuld met debielen in Servie dus...

Blijkbaar behoor jij tot de uitzonderingen...

Even het verhaaltje lezen. In Servie wordt het 's winters heel wat kouder als hier. :roll:

volgens mij staat er vrij duidelijk dat in servie het iq het laagst ligt :roll:

ik durf te wedden dat anonymous uit serviƫ komt ...................... ;-)

nee, maar mijn ouders komen wel uit de buurt... :wink:

nou dat knipogen zit er nu lekker in, misschien tijd om elkaars telefoonnummer van elkaar te vragen? :cry:

i'll show you mine if you show me yours ..........