PDA

View Full Version : Rare jongen die Cruise....



Jeru
18-04-2006, 13:42
Uhm honger iemand?

Tom Cruise zal nageboorte opeten

LOS ANGELES - Acteur Tom Cruise heeft gezworen dat hij na de geboorte van zijn kind de placenta zal opeten. Dat schrijft de Britse boulevardkrant The Daily Mirror dinsdag.

Volgens de tabloid zal de 43-jarige Amerikaanse acteur al vrij snel na de bevalling toehappen, omdat het eten van de moederkoek volgens hem zeer voedzaam is. Cruise verwacht een kindje van de 27-jarige actrice Katie Holmes. In de aanloop naar de geboorte kwam de aanhanger van de Scientology-beweging al vaker met opmerkelijk nieuws.

Zo meldde hij eerder dat hij het liefst ziet dat zijn baby in totale stilte wordt geboren. Lawaai zou een negatief spiritueel effect hebben op een vrouw die aan het bevallen is. Holmes zelf is het volgens de Scientology-regels wel toegestaan om tijdens de bevalling te schreeuwen

p diddy
18-04-2006, 14:11
mongool :?

Jay Hoov
18-04-2006, 14:29
Sinds ie met dat wijf is, is helemaal doorgedraaid, wat een debiel.
Hij was ook bij Opra...Pfff...wat een zielepiet :?

Anonymous
18-04-2006, 14:39
Sinds ie met dat wijf is, is helemaal doorgedraaid

nee,sinds ie bij de scientologie kerk is. dat wijf heeft er niets mee te maken, die wordt nu ook gedwongen mee te doen.

Ossie
18-04-2006, 14:43
Idd ja. Nu Katie wat met die mongool heeft (die een mongool is geworden door de scientology kerk), is ze gedwongen (vindt ze zelf) om mee te gaan in die bullshit.

Jammer om te zien dat zulke mooie chicks zo hard verneukt kunnen worden....

mossad
18-04-2006, 15:13
Wie zegt dat dit waar is. Komt uit een roddelblaadje.

ashi76
18-04-2006, 15:52
Alleen het idee al.

Sick fuck !

phranq
18-04-2006, 16:10
Alleen het idee al.

Sick fuck !

Zou mij niet verbazen als Wheelie nu op een idee is gebracht :mrgreen:

Dalgliesh
18-04-2006, 18:00
Niet alleen Wheelie :roll:

Wheelie
18-04-2006, 18:03
Alleen het idee al.

Sick fuck !

Zou mij niet verbazen als Wheelie nu op een idee is gebracht :mrgreen:

ik sluit het niet uit, het komt nu erg dichtbij ....... jammie :lol:

Ossie
18-04-2006, 18:06
Niet alleen Wheelie :roll:

Is er iets wat je op wilt biechten Dave?

ICON
18-04-2006, 18:12
Niet alleen Wheelie :roll:

Is er iets wat je op wilt biechten Dave?

dat zul je binnenkort wel weer lezen :lol:

MissGG
18-04-2006, 18:21
Bakken met geld om het lekkerste vlees van de wereld te kopen..,maar nee hoor FREAK!

Guru
18-04-2006, 20:26
Ik had Cruise vroeger nog wel hoog zitten, nu niet meer als ik dit zo hoor.

De scientology church.....die club zou echt verboden moeten worden!
Het is mij een raadsel waarom dit soort organisaties gewoon legaal mogen blijven bestaan.

Ik ben jaren geleden een keer onder valse voorwenselen naar binnen gelokt om daar een psychologische test te gaan doen, en als uitslag wordt je geadviseerd om jezelf te "verbeteren" bij de hun d.m.v. cursussen die starten met een goedkoop tarief.
Naar langszamerhand op worden gedreven totdat je dus zogenaamd "gebrainwashed" wordt...

Als ze je adres weten blijven ze "reclame" sturen, gedurende 2 jaar.
Ik heb weleens op het punt gestaan om daar de boel eens te verbouwen als ze niet zo snel mogelijk mij uit hun adressenbestand hadden gehaald.
Maar iedere keer kreeg je een lullo aan de lijn, die zei dat tie niet van de administratie was.....

Wheelie
18-04-2006, 20:28
Niet alleen Wheelie :roll:

Is er iets wat je op wilt biechten Dave?

Dave en ik zijn vrienden en vrienden delen (bijna) alles, dat word dus samen genieten Dave :lol:

Wheelie
18-04-2006, 20:30
net biefstuk toch ?

http://img153.imageshack.us/img153/8020/0000000002dh.jpg (http://imageshack.us)

Octavius
18-04-2006, 20:55
Uit de Volkskrant, maart 1999
Placenta

Er zijn vegetariër die eigenlijk wel van vlees houden, maar het om redenen van diervriendelijkheid niet willen eten. Voor deze mensen is er hoop: als het een beetje meezit wordt het eten van menselijke placenta's een trend. Placenta is lekker, voedzaam, en er hoeft niemand voor te sterven, integendeel.

Het Britse blad Harper's Magazine plaatste onlangs een verslag van een familiefeestje waarop de geboorte van Indie Mo wordt gevierd. Hij is het eerste kleinkind in de familie Clears, en daarom besluit zijn oma Mary dat het feest een heel speciaal tintje moet krijgen. Piece de résistance op de dinertafel is dan ook een paté, gemaakt van Indie Mo's placenta.

In sommige culturen is het gebruikelijk dat de moeder de placenta opeet om aan te sterken na de bevalling. En wat is er mooier dan de voormalige voedselbron van het nieuwe kindje te delen met je dierbaren? Huisvriendin Sue, een ervaren kokkin, bereidt de placenta met enige aarzeling, omdat ze voor het eerst met dit ingredient te maken heeft. Maar al snel raakt ze onder de indruk van de smaak en malsheid van het vlees, en grijpt enthousiast naar cognacfles en kruiderijen.

Hoewel alle aanwezigen een beetje griezelen van het gerecht, tasten ze uiteindelijk toch schoorvoetend toe. De paté blijkt heerlijk te smaken, en het gezelschap brengt een toast uit op het schitterende 'genetisch materiaal' van de familie Clears.

Een aanwezige vegetarier weigert aanvankelijk van het gerecht te proeven, omdat hij vindt dat het hier wel degelijk om vlees gaat. Maar uiteindelijk laat hij zich door de jonge vader - 'het komt toch niet van een dier? - overhalen om mee te smullen.

Het recept is vrij simpel: spoel de placenta goed schoon onder de kraan, zodat alle bloedresten zijn verwijderd, en snij hem in reepjes (een verse placenta kan een paar weken in de diepvries bewaard worden). Bak de reepjes kort in een mengsel van boter en olie, samen met wat gesnipperde ui en knoflook.

Flambeer alles met een scheutje brandende cognac. Pureer nu de helft van het vleesmengsel in de keukenmachine, met een flinke klont boter, gehakte peterselie en verse salie. Voeg peper en zout toe, en het sap van een halve limoen. Hak de andere helft van het vlees grof, en roer het door de zachte massa. Druk de paté in een puddingvorm en laat hem enkele uren opstijven in de ijskast.

De familie Clears geeft de placentapaté als voorgerecht, op stukjes focaccia, bedruppeld met wat goede olijfolie.

Jeru
18-04-2006, 22:06
Ik ben jaren geleden een keer onder valse voorwenselen naar binnen gelokt om daar een psychologische test te gaan doen, en als uitslag wordt je geadviseerd om jezelf te "verbeteren" bij de hun d.m.v. cursussen die starten met een goedkoop tarief.


LOL dat heb ik ook gehad. Die pannelappen stonden altijd in de kalverstraat en had een keer een dag niets te doen (vast aan het spijbelen of zo). Meegegaan om die test te doen..... Halverwege ben ik 'm gesmeerd want ik voelde al nattigheid. Toen zat het pand van die gasten nog aan de Kalverstraat...

Silat
19-04-2006, 00:19
In Utrecht ben ik een keer naarbinnen gelokt, ik moest daar 2 Solero ijsjes eten. Toch beter als een placenta..

Kan je er geen sate-placenta van maken ofzo? door de marinade en op de BBQ, lontong (plakrijst) en hete pindasaus of kecap met rawit :lol:

Jochem
19-04-2006, 10:11
volgens mij hebben ze hier een naam voor, Namelijk "kannibalisme".

Marco
19-04-2006, 12:12
Cruise is leip

Anonymous
19-04-2006, 12:33
z'n kind is inmiddels geboren..eet smakelijk! :lol:

Ossie
19-04-2006, 13:22
Ja, ik zag het vanmorgen ook op teletekst. Hij heeft een dochtertje gehad. Wat zal hij lekker gesmuld hebben zeg :?

Paganstars
19-04-2006, 16:34
*teiltje* echt nee ik eet veel orgaanvlees en zo maar placenta zit ramvol hormonen en andere shit... nee dank je de koekoek!

Makijs
19-04-2006, 23:08
Voor de liefhebbers:
Nu op NL3 bij het programma van Wilfried de Jong is een of andere kok een placenta aan het bereiden.

jcsport
20-04-2006, 16:09
Dat heb ik gezien! Ik heb het eerst vol afschuw weggezapt, toen toch weer terug, nieuwsgierig natuurlijk. Vond het echt raar hoor, al die vreemde kerels die de moederkoek van een onbekend kind op aan het eten zijn.

evilyn
20-04-2006, 20:55
Voor de liefhebbers:
Nu op NL3 bij het programma van Wilfried de Jong is een of andere kok een placenta aan het bereiden.

heb wel gehoord dat je de moederkoek door je hond moet laten opeten als je een kind verwacht, maar dit..
bij mijn hond heeft het niet gewerkt, heb hem moeten laten inslapen.. dat ze dat ook maar doen met tom cruise.. :idea:

redjuh
21-04-2006, 01:57
op zich heeft ie wel gelijk...

lief + lekker is toch fijn?

moeder is lief, koek is lekker, dus samen iets lief en lekkers


(oke he's a f*ck*ng psycho)

Wheelie
27-04-2006, 19:11
placenta snack

http://ebaumsworld.com/videos/placenta-snack.html

miss_me
27-04-2006, 21:37
je hoort echt de gekste dingen over hem..
k las laatst nog ergens dat er een film was waar hij het met een kerel deed.. en dat hij daarom maar iets met katie holmes begon.. :roll: