PDA

View Full Version : Hoe een highlight te maken?



Highline
18-04-2006, 19:35
wie kan er iets over uitleggen? programma? hoe te beginnen? er zitten hier op het forum een aantal mensen die al een keer een highlight hebben gemaakt dus ik ben benieuwd :D

phranq
18-04-2006, 19:53
Ik gebruik gewoon Windows Moviemaker, knip alle interessante scenes uit en sla die apart op. Dan zoek ik een passend muziekje met langzame en snelle stukken er in bij en importeer het in WM, dan zie in je in de timeline waar de snelle en langzame stukken zitten van de muziek en dan probeer ik met die opgeslagen scenes de boel een beetje op maat te krijgen...gebruik weinig tot geen effecten alleen slomo's....dan titeltje er voor en credits er achter en klaar is klara....

Octavius
18-04-2006, 21:07
Adobe Premiere.

Arjan
18-04-2006, 22:10
sony vegas

Highline
19-04-2006, 14:10
Ik gebruik gewoon Windows Moviemaker, knip alle interessante scenes uit en sla die apart op. Dan zoek ik een passend muziekje met langzame en snelle stukken er in bij en importeer het in WM, dan zie in je in de timeline waar de snelle en langzame stukken zitten van de muziek en dan probeer ik met die opgeslagen scenes de boel een beetje op maat te krijgen...gebruik weinig tot geen effecten alleen slomo's....dan titeltje er voor en credits er achter en klaar is klara....

ok gaan we dat eens proberen

phranq
19-04-2006, 14:11
Ik gebruik gewoon Windows Moviemaker, knip alle interessante scenes uit en sla die apart op. Dan zoek ik een passend muziekje met langzame en snelle stukken er in bij en importeer het in WM, dan zie in je in de timeline waar de snelle en langzame stukken zitten van de muziek en dan probeer ik met die opgeslagen scenes de boel een beetje op maat te krijgen...gebruik weinig tot geen effecten alleen slomo's....dan titeltje er voor en credits er achter en klaar is klara....

ok gaan we dat eens proberen

suc6, als je vragen hebt hoor ik het wel!

Jochem
19-04-2006, 15:06
Jij hebt toch zo die brute highlight van Ramon dekker gemaakt? Das mijn alltime favorite highlight, en ik heb er veeeeeel. Heb je hem trouwens ook in betere kwaliteit? nu ik het er toch over heb :D

phranq
19-04-2006, 15:11
Jij hebt toch zo die brute highlight van Ramon dekker gemaakt? Das mijn alltime favorite highlight, en ik heb er veeeeeel. Heb je hem trouwens ook in betere kwaliteit? nu ik het er toch over heb :D

Ik heb thuis het origineel nog, zal 'm wel ff voor je uppen als ik thuis ben!

Jochem
19-04-2006, 21:59
Jij hebt toch zo die brute highlight van Ramon dekker gemaakt? Das mijn alltime favorite highlight, en ik heb er veeeeeel. Heb je hem trouwens ook in betere kwaliteit? nu ik het er toch over heb :D

Ik heb thuis het origineel nog, zal 'm wel ff voor je uppen als ik thuis ben!

super, thx!

Chico
22-04-2006, 04:34
hoe zet je dan die muziek erin met moviemaker?? dat lukt me dus nooit..

Highline
22-04-2006, 12:05
hoe zet je dan die muziek erin met moviemaker?? dat lukt me dus nooit..

links staat iets van muziek of audio importeren, slepen in de tijdlijn en hoppa klaar is chico

Chico
22-04-2006, 20:29
oh ok.. thx.. ik zal het eens proberen :mrgreen: