PDA

View Full Version : Taida onrechtmatig in Nederland!



Jay Hoov
21-04-2006, 14:19
'Taida onrechtmatig in Nederland'

Uitgegeven: 21 april 2006 10:41
Laatst gewijzigd: 21 april 2006 13:05

AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft vrijdag het beroep van Taïda Pasic tegen het besluit van minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie, ongegrond verklaard. In dat besluit heeft de minister geweigerd de Kosovaarse een verblijfsvergunning te geven zodat zij haar vwo-opleiding kon afmaken.

Taïda moet als gevolg van de uitspraak Nederland verlaten. Doet zij dat niet, dan kan ze worden uitgezet. Taïda kan tegen de beslissing van de rechter in beroep bij de Raad van State. Ze mag dat niet afwachten in Nederland, tenzij ze daar in een voorlopige voorziening om vraagt. Maar die kan volgens de advocate van Taïda, A. Hoftijzer, pas worden aangevraagd als er een uitzettingsdatum bekend is.


Daaaaaag.... :twisted:

phranq
21-04-2006, 14:24
Zéér terecht is mijn mening, ze hebben tenslotte geld aangenomen van de Nederlands regering om in hun eigen land een nieuwe start te maken. Hadden ze dat niet gedaan was het een ander verhaal geweest, in dit geval is het terecht en d'r examen kan ze in haar eigen land doen wat haar al aangeboden was....

Deuce
21-04-2006, 14:29
Ach ze kan daar examen doen, daar was alle heisa toch om.....

Mighty Me
21-04-2006, 17:11
Nou ja als ze daar examen kan doen vraag ik me af wat het hele probleem is

ashi76
22-04-2006, 09:21
Het probleem is gewoon dat die oplichtster hier wil blijven.
Ze moet blij zijn dat ze niet vervolgd wordt voor oa valsheid in geschrifte !

Oppleuren met dat wijf.

redjuh
22-04-2006, 13:51
Zéér terecht is mijn mening, ze hebben tenslotte geld aangenomen van de Nederlands regering om in hun eigen land een nieuwe start te maken. Hadden ze dat niet gedaan was het een ander verhaal geweest, in dit geval is het terecht en d'r examen kan ze in haar eigen land doen wat haar al aangeboden was....

100% correct