PDA

View Full Version : Beveiligde video kopieren?



Highline
27-04-2006, 23:45
ik probeerde met mijn dvd recorder een video op te nemen maar nu begon die te zeuren dat de video beveiligd was en dit dus niet kon. Wie heeft er enig idee?

miss_me
28-04-2006, 08:25
uhm nee.. k weet wel hoe je van dvd naar dvd kunt branden als die beveiligd is.. daar moet een programma voor hebben.. weet zo gauw nie hoe die heet..
maar je kan het ook volgens mij via de pc doen?!?! weet k nie cker :roll:

Arjan
28-04-2006, 08:59
dvd > dvd = dvdschrink gratis en top...
je kunt je video recorder/dvd recorder op je pc aansluiten ja maarja das veel werk, wat bedoel jij met video opnemen dan, een videoband?

Highline
28-04-2006, 10:02
dvd > dvd = dvdschrink gratis en top...
je kunt je video recorder/dvd recorder op je pc aansluiten ja maarja das veel werk, wat bedoel jij met video opnemen dan, een videoband?

jep een videoband

Arjan
28-04-2006, 10:26
Wat bedoel jij met 'zeuren dat die beveiligd was' dan? Want normaal gesproken moet je ALTIJD een band kunnen overnemen, alleen is het resultaat dan vaak flikkerent beeld, rare kleuren of zwart/wit enzo...

Die beveiliging noemen ze MacroViSion. Je kunt kastjes kopen (wehkamp heeft het zelfs nog dacht ik) die de code kraken maar kopieren moet dus ALTIJD lukken (?!). Of banden een soort hardware matige schakeling hebben zoals floppy's ook hebben maar dat weet ik zelf ook niet.

Anonymous
28-04-2006, 12:53
plakbandje over de gaatjes aan de achterkant

Highline
28-04-2006, 14:20
@ arjan, hij geeft gewoon aan, opname gestopt wegens beviliging

@ guest, dat heb ik al vaker gehoord maar op welke gaatjes moet dat dan :|

Highline
28-04-2006, 14:35
hij geeft idd aan door MacroViSion beveiligd

Deuce
28-04-2006, 15:36
plakbandje over de gaatjes aan de achterkant

Dat is om te voorkomen dat de band wel of niet overgespoeld kan worden :roll:

Anonymous
01-05-2006, 10:57
Bij tapes is het lastiger om de beveiliging er uit te krijgen omdat het signaal namelijk overal zit ipv op 1 bepaalde plek ( dvd )
Om de beveiliging overal weg te halen heb je zoiets nodig :

http://xs300.xs.to/xs300/06181/hmcb1.jpg (http://xs.to)

Dit is een hardwarematige macrovision stripper ; dit zet je tussen je videorecorder en je dvd recorder in en je kunt het signaal opnemen :)
Ook ideaal voor het snel 1:1 copyen van dvd's trouwens ;)
Is voor ongeveer 90 dollar te koop in Aziƫ en de VS ( je zult ze hier ook kunnen krijgen maar lastiger 80) )

Michelle
01-05-2006, 11:56
op de zijkant !!
Niet aan de kant waar het lint in zit maar de andere kant, zitten aan de buitenkant van die lipjes die je eruit kan halen daar plakband over heen plakken en klaar