PDA

View Full Version : Operatie moet zwaargewicht van 550 kilo redden



Arjan
04-05-2006, 16:17
Bron: Fok
Een 550 kilo wegende Mexicaan hoopt binnenkort in Italië een levensreddende operatie te ondergaan. Na de operatie hoopt de 40-jarige Manuel Uribe zoveel gewicht kwijt te zijn, dat hij zijn bed weer uit kan en weer kan lopen zonder hulp.

Manuel Uribe is al vijf jaar bedlegerig en kan niet staan zonder hulp van anderen. Hij vertelde onlangs dat hij op zijn 22ste 130 kilo woog, en dat hij geen idee heeft wat hem daarna is overkomen. De uitzending van Uribe trok de aandacht van Giancarlo de Bernardinis, een Italiaanse arts. Bernardinis reisde af naar Mexico om Uribe te onderzoeken. Daar aangekomen constateerde hij dat het cholesterolgehalte en de suikerspiegel van de patiënt normaal was, en dat het hart normaal functioneerde, hetgeen enigszins opvallend is bij zwaarlijvigen.

Het is de bedoeling dat de Mexicaan met een speciale vlucht naar Modena wordt gebracht, alwaar de arts het spijsverteringskanaal van Uribe tijdens een vijf uur durende operatie zal inkorten, om zo de energieopname uit het voedsel te beperken.

http://images.fok.nl/upload/060504_37582_Manuel%20Uribe.jpg

K-1 Doet toch soms aan freakshows... reuzen, gespierde en worstelaars.. misschien moeten ze hem er s in zetten met een takelwagen...

Zo een highkick in zn nek.. als je die kan vinden :lol:
Anyway 550 kilo is gewoon abnormaal, ik zou denken dat je dan al dood zou zijn?

mama
04-05-2006, 16:34
Geen idee???????
volgens mij iets te veel gegeten.
bah vies manneke

revol
04-05-2006, 16:54
ik begrijp egt niet hoe sommige mensen het zover kunnen laten komen.

Yamato Damashii
04-05-2006, 17:20
Bron: Fok
Hij vertelde onlangs dat hij op zijn 22ste 130 kilo woog, en dat hij geen idee heeft wat hem daarna is overkomen.

Hij werd zeker op een dag wakker, 18 jaar ouder en 420 kg zwaarder en dacht WTF????!!!!!!!! :lol: :lol:

Echt ranzig, je kan niet eens meer zien welke 'rollen' bij welk lichaamsdeel horen :shock:

Jochem
04-05-2006, 18:53
ik vroeg me indd net af wat die kwab bij zijn been was. het lijkt wel een enorme zak.

Gulo gulo
04-05-2006, 19:46
ik vroeg me indd net af wat die kwab bij zijn been was. het lijkt wel een enorme zak.

Da's dan een complete zitzak....

Silat
05-05-2006, 00:35
ik vroeg me indd net af wat die kwab bij zijn been was. het lijkt wel een enorme zak.

Da's dan een complete zitzak....

Kijk dat is nou een hamstring.

Hoe zou het zijn om hem lowkicks te geven???

Mighty Me
05-05-2006, 09:41
het zou niet echt al te veel effect hebben volgens mij als je hem in een van die vet lappen op snijd komt er alleen maar vet uit

Anonymous
05-05-2006, 09:56
Laat ze het in Japan maar niet horen! Anders zien we op de volgende K-1:

Manuel Uribe vs. Akebono

rajuraket
05-05-2006, 11:18
hij heeft wel links en rechts twee hele groote ballen toch.......

the white buffalo
06-05-2006, 01:04
nou nou hij heeft wel gespierde bovenbenen ofneij... :lol: :lol: