PDA

View Full Version : Dag hirsi ali dag dag dag



Michelle
15-05-2006, 14:00
Ze vertrekt naar Washington..............

Deuce
15-05-2006, 14:03
Het VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali gaat per 1 september naar de Amerikaanse hoofdstad Washington. Ze zal daar gaan werken voor het American Enterprise Institute (AEI), een conservatieve denktank. Het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken gaat haar beveiliging regelen.

Het was de bedoeling dat ze pas in mei 2007 naar de VS zou vertrekken. Hirsi Ali moet echter haar huis in Den Haag ontruimen en heeft daarom het AEI verzocht dat ze eerder daar terecht kan. Hirsi Ali heeft de denktanks voor het uitkiezen. Ze weigerde te werken bij de Johns Hopkins University, omdat ze volgens haar "te arm" zijn, en de Brooks Institution zat niet helemaal op haar lijn.

Hirsi Ali gaat haar boek Shortcut to Enlightenment, een korte weg naar Verlichting, afmaken. Ze had geruime tijd het idee dat haar aanwezigheid in Nederland "averechts werkte. Ik maak meer kapot dan ik goedmaak. Bij de burgers komt mijn boodschap vervormd over". Afgelopen vrijdag raakte Hirsi Ali in opspraak, doordat ze heeft gelogen over haar naam, leeftijd en vluchtland tijdens haar asielaanvraag in Nederland.

Michelle
15-05-2006, 14:04
wel halfstok hangen he !!!

Jay Hoov
15-05-2006, 15:12
Daaag...liever vandaag dan morgen!

rajuraket
15-05-2006, 15:19
Niks meer te zoeken in Nederland nu naar het grote geld.
Ik hoop stiekem dat Verdonk ook mee gaat.

Michelle
15-05-2006, 15:45
vroeger als we de lerares pestten liep ze ook altijd jankend de klas uit !
Ik kan het natuurlijk proberen !!
Misschien loopt ze wel jankend het land uit
Of handtekeningen inzamelen ofzo

ICON
15-05-2006, 15:57
vroeger als we de lerares pestten liep ze ook altijd jankend de klas uit !
Ik kan het natuurlijk proberen !!
Misschien loopt ze wel jankend het land uit
Of handtekeningen inzamelen ofzo

of ze lacht je uit?

Anonymous
15-05-2006, 15:59
Damn, die bitch heeft het toch goed voor elkaar. Ze komt uit het straatarme Kenia als gelukzoeker hiernaartoe. Liegt zich een verblijfsvergunning bij elkaar. Zuigt vervolgens wat coryfeen in Den Haag en bemachtigt een zetel in de tweede kamer. Vervolgens komt de aap uit de mouw en verlaat ze ons land met een NL- paspoort en een lucratieve opdracht naar de US, ondertussen ons de middelvinger gevend....

Jay Hoov
15-05-2006, 15:59
Wat heeft die hoer ons in de zeik genomen........ :? :?

migyur
15-05-2006, 16:28
Wat heeft die hoer ons in de zeik genomen........ :? :?

Ze heeft al jaren geleden publiekelijk toegegeven dat ze gelogen had..

Anonymous
15-05-2006, 17:46
Ze moeten dr gewoon in dr blote kont terugsturen naar dr geboorteland... vuile opportuniste dat ze dr is...

denktank lol ze verzinnen het maar...

Octavius
15-05-2006, 17:49
Hoe gaat ze, zwemmend?

Guru
15-05-2006, 19:21
als ze nu ook nog haar grootste fan guru meeneemt gaat bij mij de vlag uit!

Hey wat grappig..! :D
Ik heb nog nooit gezegd dat ik een grote fan van haar ben.
Ik heb enkel een keer gezegd dat ik haar wel een liefdesbaby wil geven.
Ze heeft goede uitspraken gedaan maar ook aantal uitspraken waar ik het ook niet mee eens ben.

Ik ben een grote fan van mensen die zeggen wat ze denken en zeggen wat ze doen; zoals Rita Verdonk,Pim,Theo,Emiel Ratelband,Geert Wilders,Marco Pastors en Edwin de Roy van Zuydewijn.

http://www.hypocrietofniet.nl/

Guru
15-05-2006, 19:29
In een land waar de waarheid als polariserend wordt gezien, regeert de leugen.

Ossie
15-05-2006, 19:31
Ik wilde net gaan reageren op de post van Guru, maar net toen ik de post wilde verzenden bedacht ik me dat ik (en vele anderen) me heb voorgenomen om niet meer op hem te reageren.....

Deuce
15-05-2006, 19:33
Ik wilde net gaan reageren op de post van Guru, maar net toen ik de post wilde verzenden bedacht ik me dat ik (en vele anderen) me heb voorgenomen om niet meer op hem te reageren.....

Nu doe je t alsnog

Guru
15-05-2006, 19:34
Veroordeel de boodschapper en je bent als linkse kerk van alles af. Het zal in Nederland weer oorverdovend stil worden. En wat blijkt weer eens;

Nederland is geen echte democratie; de linkse kerk regeert en treitert net zo lang totdat de "polariserende en lastige" geluiden verstommen. De waarheid mag niet worden gezegd; zie Pim, zie Theo, zie Ayaan, zie Afhsin Ellian, zie Paul Cliteur, Geert Wilders.

Let vooral eens op de toonzetting van de linkse kerkjournalisten; de minachting en het gegniffel druipt er weer af.

Wouter Bos en de linkse kliek kunnen weer rustig verder slapen in dit zielige lichtgeraakte dictatoriale landje.

Wie ontmaskert in mei 2007 de nederlandse schijndemocratie??????????

Ossie
15-05-2006, 19:35
Ik wilde net gaan reageren op de post van Guru, maar net toen ik de post wilde verzenden bedacht ik me dat ik (en vele anderen) me heb voorgenomen om niet meer op hem te reageren.....

Nu doe je t alsnog

Nee, hoor.... Je leest verkeerd Deuce.
Waar zie jij dat ik hem aanspreek?

PigDog
15-05-2006, 22:48
Misschien zit ze in hetzelfde vliegtuig als Bob Sapp.

Michelle
16-05-2006, 08:15
@ ICON mag ze doen maar dan moet ze snel oprotten !!!!
@leks01 weggaan zoals ze is gekomen, met helemaal niets
@Guru (ik moet het ff kwijt :roll: ), kom jij soms ook langs de deuren met 'ik kom u god brengen', want zo'n type lijk je me nou echt

Michelle
16-05-2006, 09:15
@Guru (ik moet het ff kwijt :roll: ), kom jij soms ook langs de deuren met 'ik kom u god brengen', want zo'n type lijk je me nou echt

nee, hij komt wel in darkrooms met de boodschap 'ik kom u soa's brengen'

van god los dus

Anonymous
16-05-2006, 10:35
Hirsi Ali dinsdag uit Tweede Kamer

Uitgegeven: 16 mei 2006 08:29
Laatst gewijzigd: 16 mei 2006 09:19

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) legt dinsdag (vandaag) haar Kamerlidmaatschap neer. Hiertoe is maandagvond besloten tijdens een spoedoverleg tussen haar en de VVD-top, zo bevestigen ingewijden dinsdag.

Het overleg volgde op een mededeling van minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) aan de Tweede Kamer dat Hirsi Ali waarschijnlijk geen Nederlandse is. Ze heeft tijdens haar naturalisatie in de jaren '90 niet de waarheid heeft gesproken.

Hirsi Ali heeft geschokt gereageerd op het nieuws dat ze mogelijk het Nederlanderschap verliest. "Ik ben sprakeloos", vertelde ze de Amerikaanse krant The New York Times nadat Verdonk haar maandagavond telefonisch had verteld dat ze mogelijk geen Nederlandse is.

Hirsi Ali noemde de maatregel van Verdonk volgens het dagblad een poging om haar tot zwijgen te brengen. "Ik ben volledig toegewijd geweest aan mijn werk in het parlement en ik heb veel risico's genomen. Anderen zullen zich hierdoor wel twee keer bedenken voordat ze zich uitspreken."

Ondraaglijk

Het idee dat ze haar Nederlanderschap verliest, lijkt haar ondraaglijk. "Als het nodig is kan ik de doodsbedreigingen, de uitzetting, de vele aanvallen op mijn persoon dragen", aldus Hirsi Ali tegen de verslaggeefster van The New York Times. "Maar ik kan niet omgaan met het idee dat ik mijn Nederlandse nationaliteit verlies."

De geboren Somalische vertelde de krant dat ze bij aankomst in Nederland haar ware identiteit had verborgen "voor het geval mijn vader of mijn broer of mijn echtgenoot met kwade bedoelingen naar mij op zoek zou zijn". Nu wordt zij er naar eigen zeggen "uitgepikt wegens liegen, maar ik heb dit al jaren toegegeven".

Hoewel volledig terecht, heeft dit wel erg grote gevolgen voor haar.

Het komt Verdonk trouwens wel erg goed uit nu hiermee naar buiten te komen. Ze is nu bezig met haar lijsttrekkers-campagne en dit is een uitgelezen mogelijkheid om te laten zien hoe standvastig ze wel niet is. Dat haar partij al jaren van de leugens op de hoogte is wordt nu gemakshalve maar even vergeten... Wat is die Verdonk toch ook een opportunistische teringwijf.

Michelle
16-05-2006, 10:44
Guest heeft gelijk !!

Maar moet je eens kijken naar al ons geld wat wij aan de belasting betaald hebben daar is die Ayaan lekker van ondergedoken en beveiligd
DHC heeft een taakstraf van ik weet niet meer hoeveel uren gekregen om dat liedje wat ze van haar gemaakt hebben
Nou achteraf gezien hebben die gasten volkomen gelijk gehad om zo'n liedje te maken !!
Mogen ze voor Rita ook wel doen

Michelle
16-05-2006, 10:49
Guest heeft gelijk !!

Maar moet je eens kijken naar al ons geld wat wij aan de belasting betaald hebben daar is die Ayaan lekker van ondergedoken en beveiligd
DHC heeft een taakstraf van ik weet niet meer hoeveel uren gekregen om dat liedje wat ze van haar gemaakt hebben
Nou achteraf gezien hebben die gasten volkomen gelijk gehad om zo'n liedje te maken !!
Mogen ze voor Rita ook wel doen

dat stelletje zielepoten hoort echt wel in een cel thuis, dus die zitten er goed, maar idd, ze heeft een paar jaar lang op vreselijk veel belastingcenten de mooie sier zitten maken hier en zichzelf veelvuldig onder de aandacht gebracht en dat alles gebaseerd op valsheid in geschrifte, kan ze daar niet voor vervolgt worden?

Ik hoop het wel en dan mogen ze van mij wel weer de doodstraf invoeren !! (Beetje overdreven maar ja)
En dan vind ik dat Rita er gewoon ook uitgepleurd moet worden
Want tis gewoon een huichelaar

Hans
16-05-2006, 11:10
Micha, als jij de doodstraf zou willen hebben, dan moet je echt een rechtse partij moeten stemmen.
Ik zie het verband ook niet tussen Rita en huichelarij.
Rita voert enkel het kabinetsbeleid uit, dus haar betichten van nazihoer of iets dergelijks is buiten alle proporties, nietwaar?

Michelle
16-05-2006, 11:16
Micha, als jij de doodstraf zou willen hebben, dan moet je echt een rechtse partij moeten stemmen.
Ik zie het verband ook niet tussen Rita en huichelarij.
Rita voert enkel het kabinetsbeleid uit, dus haar betichten van nazihoer of iets dergelijks is buiten alle proporties, nietwaar?

:shock: Micha !!??? Heb nog steeds geen mannelijk voowerp
Anders had ik m wel ff in je nek gezwaait !!!
Mevrouwtje Verdonk was al die tijd al op de hoogte van dit gehele bullshit verhaal van Mevrouwtje Ali
Logisch dat daar dan negatief commentaar op komt

ICON
16-05-2006, 11:30
lol :lol:

laat hans en michelle nou even. het begint net leuk te worden

Michelle
16-05-2006, 11:40
lol :lol:

laat hans en michelle nou even. het begint net leuk te worden

bommenlegger

ICON
16-05-2006, 11:55
neej ik ben gewoon benieuwd naar hoe lang het duurt dat hans je er uitlult.

Anonymous
16-05-2006, 12:02
http://xs200.xs.to/xs200/06202/jn-h1.jpg

Anonymous
16-05-2006, 12:33
Guest heeft gelijk !!

Maar moet je eens kijken naar al ons geld wat wij aan de belasting betaald hebben daar is die Ayaan lekker van ondergedoken en beveiligd
DHC heeft een taakstraf van ik weet niet meer hoeveel uren gekregen om dat liedje wat ze van haar gemaakt hebben
Nou achteraf gezien hebben die gasten volkomen gelijk gehad om zo'n liedje te maken !!
Mogen ze voor Rita ook wel doen

dat stelletje zielepoten hoort echt wel in een cel thuis, dus die zitten er goed, maar idd, ze heeft een paar jaar lang op vreselijk veel belastingcenten de mooie sier zitten maken hier en zichzelf veelvuldig onder de aandacht gebracht en dat alles gebaseerd op valsheid in geschrifte, kan ze daar niet voor vervolgt worden?

Ik hoop het wel en dan mogen ze van mij wel weer de doodstraf invoeren !! (Beetje overdreven maar ja)
En dan vind ik dat Rita er gewoon ook uitgepleurd moet worden
Want tis gewoon een huichelaar

Waar maak jij je uberhaupt druk om, je stemt toch niet....

Michelle
16-05-2006, 12:38
Guest heeft gelijk !!

Maar moet je eens kijken naar al ons geld wat wij aan de belasting betaald hebben daar is die Ayaan lekker van ondergedoken en beveiligd
DHC heeft een taakstraf van ik weet niet meer hoeveel uren gekregen om dat liedje wat ze van haar gemaakt hebben
Nou achteraf gezien hebben die gasten volkomen gelijk gehad om zo'n liedje te maken !!
Mogen ze voor Rita ook wel doen

dat stelletje zielepoten hoort echt wel in een cel thuis, dus die zitten er goed, maar idd, ze heeft een paar jaar lang op vreselijk veel belastingcenten de mooie sier zitten maken hier en zichzelf veelvuldig onder de aandacht gebracht en dat alles gebaseerd op valsheid in geschrifte, kan ze daar niet voor vervolgt worden?

Ik hoop het wel en dan mogen ze van mij wel weer de doodstraf invoeren !! (Beetje overdreven maar ja)
En dan vind ik dat Rita er gewoon ook uitgepleurd moet worden
Want tis gewoon een huichelaar

Waar maak jij je uberhaupt druk om, je stemt toch niet....

nee en dit is dus een van de redenen, omdat er geen bal van de helft van de kabinets leden klopt !!
ze doen toch waar ze zelf zin in hebben

Michelle
16-05-2006, 12:41
neej ik ben gewoon benieuwd naar hoe lang het duurt dat hans je er uitlult.

er uit lult !!
Met een mening !!??
Tjonge jonge, geloof dat jij me er ook nog steeds niet hebt uitgeluld want ik ben hier nog steeds

micha
16-05-2006, 13:02
even voor de duidelijkheid ik ben tegen de doodstraf en ik ben een man :lol:

Michelle
16-05-2006, 13:05
even voor de duidelijkheid ik ben tegen de doodstraf en ik ben een man :lol:

hahahaha :wink:
doodstraf is idd overdreven voor zo'n leugen
maar ze mogen het wel invoeren voor kinderverkrachters van mij

Anonymous
16-05-2006, 13:18
man,man wat maken hier een stel ruzie zeg...! :D

Hey Rik, jij gaat ook de discussie niet aan door mensen zinloos te beledigen dus ja dacht dat jij de slimste was in dit verhaal?

Hans
16-05-2006, 13:34
Als ik de uitspraken van Rik lees, zou je bijna denken dat hij een handlanger van Groen Links en Volkert van der Graaf en consorten zou kunnen zijn.

A-team
16-05-2006, 13:45
even voor de duidelijkheid ik ben tegen de doodstraf en ik ben een man :lol:

hahahaha :wink:
doodstraf is idd overdreven voor zo'n leugen
maar ze mogen het wel invoeren voor kinderverkrachters van mij

Ben ik met je eens maar wat doe je dan als er na 3 jaar net als in schiedam opeens iemand heel anders de dader is? Geef je die dan ook maar de doodstraf? Of mag die blijven leven omdat die ander al is vermoord.

Michelle
16-05-2006, 13:45
Ik wil wel met iemand de discussie aangaan, zeker als het gaat om de mislukte integratie, je kan me bellen op 06-27315886.

Dit zegt dan inderdaad al genoeg Rik

Hallo Hans wakker worden, ze hebben tegenwoordig praatgroepen hoor !!
kan je je ei kwijt, als je m überhaupt kwijt wil

Mighty Me
16-05-2006, 13:47
even voor de duidelijkheid ik ben tegen de doodstraf en ik ben een man :lol:

hahahaha :wink:
doodstraf is idd overdreven voor zo'n leugen
maar ze mogen het wel invoeren voor kinderverkrachters van mij

Ben ik met je eens maar wat doe je dan als er na 3 jaar net als in schiedam opeens iemand heel anders de dader is? Geef je die dan ook maar de doodstraf? Of mag die blijven leven omdat die ander al is vermoord.

Doodstraf word ook alleen gegeven wanneer alle bewijzen er op wijzen en ze 100% cker van zijn anders niet dan geven ze levenslang ofzo

Michelle
16-05-2006, 13:51
even voor de duidelijkheid ik ben tegen de doodstraf en ik ben een man :lol:

hahahaha :wink:
doodstraf is idd overdreven voor zo'n leugen
maar ze mogen het wel invoeren voor kinderverkrachters van mij

Ben ik met je eens maar wat doe je dan als er na 3 jaar net als in schiedam opeens iemand heel anders de dader is? Geef je die dan ook maar de doodstraf? Of mag die blijven leven omdat die ander al is vermoord.

Doodstraf word ook alleen gegeven wanneer alle bewijzen er op wijzen en ze 100% cker van zijn anders niet dan geven ze levenslang ofzo

kijk een antwoord
maar je ziet het maar ze lullen wel vaker dingen die niet kloppen
snap überhaupt niet hoe ze zo'n blunder kunnen maken
maar ja hun zijn ook maar mensen en maken ook weleens fouten

ICON
16-05-2006, 13:57
jezu man zijn jullie nou echt zo dom? pff ga gewoon in de slowchat daar ben je nog leuk. de doodstraf geven ze alleen als ze 100% zeker zijn.
ga een boek lezen man

Michelle
16-05-2006, 13:59
jezu man zijn jullie nou echt zo dom? pff ga gewoon in de slowchat daar ben je nog leuk. de doodstraf geven ze alleen als ze 100% zeker zijn.
ga een boek lezen man

bedankt voor je antwoord Icon, maar je was net iets te traag met typen dat antwoord was 10 minuten geleden al gegeven :lol:

A-team
16-05-2006, 14:46
jezu man zijn jullie nou echt zo dom? pff ga gewoon in de slowchat daar ben je nog leuk. de doodstraf geven ze alleen als ze 100% zeker zijn.
ga een boek lezen man

Lees dan maar eens meer boeken icon. 100% kun je nooit zeker zijn als je iemand kunt veroordelen op het getuigenis van 1 persoon, zoals in Amerika! Er zijn daar al genoeg mensen geweest die de doodstraf hebben gekregen en later op dna-testen opeens niet schulldig bleken te zijn.

ICON
16-05-2006, 15:14
jezu man zijn jullie nou echt zo dom? pff ga gewoon in de slowchat daar ben je nog leuk. de doodstraf geven ze alleen als ze 100% zeker zijn.
ga een boek lezen man

Lees dan maar eens meer boeken icon. 100% kun je nooit zeker zijn als je iemand kunt veroordelen op het getuigenis van 1 persoon, zoals in Amerika! Er zijn daar al genoeg mensen geweest die de doodstraf hebben gekregen en later op dna-testen opeens niet schulldig bleken te zijn.

ik quote dus ook de post van iemand anders. lees pagina 2 maar even terug op t einde.

p diddy
16-05-2006, 15:54
Wat een kut topic laat er met rust........ze gaat heus wel weg, haar zakken zijn al gevuld dus bai bai zwaai zwaai................ ik vind het wel een lekker wijf :roll:

Michelle
16-05-2006, 15:56
Never mind
Maar goed
Ayaan moet binen 6 weken met een geldige verklaring komen anders moet ze haar paspoort inleveren
Ook moet ze inmiddels haar streng beveiligde woning uit

p diddy
16-05-2006, 15:58
dus met andere woorden wordt ze vogelvrij verklaard :? :roll:

Michelle
16-05-2006, 16:00
dus met andere woorden wordt ze vogelvrij verklaard :? :roll:

idd, ze is weer kandidaat gesteld voor de terroristjes in Nl

A-team
16-05-2006, 16:12
jezu man zijn jullie nou echt zo dom? pff ga gewoon in de slowchat daar ben je nog leuk. de doodstraf geven ze alleen als ze 100% zeker zijn.
ga een boek lezen man

Lees dan maar eens meer boeken icon. 100% kun je nooit zeker zijn als je iemand kunt veroordelen op het getuigenis van 1 persoon, zoals in Amerika! Er zijn daar al genoeg mensen geweest die de doodstraf hebben gekregen en later op dna-testen opeens niet schulldig bleken te zijn.

ik quote dus ook de post van iemand anders. lees pagina 2 maar even terug op t einde.

Dan heb ik niets gezegd :oops: