PDA

View Full Version : Teasers moet dicht



Octavius
15-05-2006, 16:25
Blootcafé Teasers in Amsterdam moet dicht

Uitgegeven: 15 mei 2006 13:06
Laatst gewijzigd: 15 mei 2006 17:02
AMSTERDAM - Het populaire 'blootcafé' Teasers in het centrum van Amsterdam moet de deuren sluiten. Het erotisch getinte amusement past niet langer in het bestemmingsplan van het Damrak, bevestigde een woordvoerster van de gemeente een artikel van maandag in het Parool.

Ook heeft het landelijk bureau Bibob, dat onderzoek doet naar malafide ondernemingspraktijken, een negatief advies aan de gemeente gegeven over de horecagelegenheid.

De gemeente heeft de eigenaren tot 23 mei de tijd gegeven om het café vrijwillig op te doeken. Geven ze daar geen gehoor aan, dan worden de ramen en deuren dichtgetimmerd. Teasers is een pleisterplek voor toeristen vanwege de schaars geklede serveersters. Ook voor groepen vrijgezellen is het een populaire plek om zich te vergapen aan de halfblote bediening.

Fysiek contact

De gemeente had vorig jaar ook al gedreigd de vergunning in te trekken, aldus een woordvoerder van stadsdeel Amsterdam-Centrum. "Zij hebben activiteiten die buiten de exploitatievergunning voor een horecabedrijf vallen." Het gaat dan om erotisch getint entertainment, zoals dansen op tafels, waarbij de serveersters al dan niet fysiek contact hebben met klanten.

Het café is in handen van de Iraakse broers Sabah en Salman Nissan, die volgens Het Parool al jarenlang overhoop liggen met de gemeente. Sabah Nissan begon met Teasers nadat hij begin jaren negentig betrokken was bij een hasjcoffeeshop en was veroordeeld wegens hasjhandel, schrijft de krant.

Criminele wereld

De commissie-Van Traa, die onderzoek doet naar de georganiseerde criminaliteit in de hoofdstad, rekende Sabah Nissan in 1996 tot de zestien groeperingen en individuele ondernemers met banden in de criminele wereld die de dienst uitmaakten op en rond de Wallen.

Anonymous
15-05-2006, 16:30
what's next, de wallen?!? dan krijg je een volksopstand met mij in de frontlinies!!! :lol:

Mighty Me
15-05-2006, 16:36
what's next, de wallen?!? dan krijg je een volksopstand met mij in de frontlinies!!! :lol:

Ja want dan moet je eindelijk op je zelf gaan wonen he want dan heeft je moeder geen inkomen meer

Jeru
15-05-2006, 19:18
Als ze via criminele activiteiten geld verdienen kan ik me voorstellen dat het dicht moet, maar als het alleen zou gaan om die "schaarsgeklede" dames vind ik het redelijke onzin....

Octavius
15-05-2006, 19:34
Als ze via criminele activiteiten geld verdienen kan ik me voorstellen dat het dicht moet, maar als het alleen zou gaan om die "schaarsgeklede" dames vind ik het redelijke onzin....

Denk dat Amsterdam beetje af wil van het drug/hoeren/zuipen imago. Kwijtraken doen ze niet maar teasers ligt wel erg prominent. Ik zou een loactie aan de ouwezijds ofzo niet eens zo slecht vinden.

PS veel van die wijven daar zijn echt lelijk.

joost
15-05-2006, 23:21
Jammer... ik was er nog wel met koniginnendag!

je betaald je alleen wel scheel voor de drank! idd sommige wijfen daar zijn echt lelijk!

maar er lopen ook genoeg hotties tussen...
:lol: :lol:

Arjan
16-05-2006, 00:07
ah toen ik vrijdag erlangs liep zag ik nog meer lekkere wijven die gewoon door de stad liepen met amper kleren en super korte rokjes als de bediening daaro

micha
16-05-2006, 10:41
het is gewoon een supertentje