PDA

View Full Version : Drunk British scum



Judas
27-05-2006, 20:20
http://www.flurl.com/item/Drunk_British_Scum_u_141817/

Justinian
27-05-2006, 20:33
Damn, ik heb zo'n hekel aan van gevechten in groepsverband. Het wordt allemaal zo onoverzichtelijk. Meest triest vind ik nog wel wanneer zo'n heldhaftige groep het opneemt tegen 1 persoon. Sukkels...

Ton
28-05-2006, 16:06
Uitgaan/drank en op de vuist gaan gaat niet samen.

Ik was er donderdag nacht in Hengelo nog dicht bij... Zaten met zn 4en te eten bij grillroom yam yam/yum yum of hoe die klote tent ook heet, en de buitenlandse bediening wou ons er uitwerken omdat we volgens hem teveel lawaai bij ons hadden. Wij hadden het eten nog niet op dus bleven zitten totdat ze met bedreigingen kwamen.
We lopen naar buiten en daar staan zo'n 15 buitenlanders ons op te wachten, na wat bedreigingen krijgt 1 van mn vrienden met de platte hand een klap in zn gezicht en voor je het weet staan al die buitenlanders klaar om er nog wat meer uit te delen.

Verstandig als wij zijn ( :lol: ) zijn we maar weg gelopen. Onoverzichtelijke situaties als dat hou ik niet van... Helemaal niet met een stel van die linke broeders om me heen.

Wat bleek later, we kwamen in een andere kroeg binnen, en daar zien we een aantal van dezelfde buitenlanders die net om ons heen stonden. Hadden ze vooraf alle horeca gelegenheden afgebeld zodat die ons buiten ff op konden wachten... schooiers.

Judas
28-05-2006, 17:50
Ton, wie is die chick in je avatar :shock: ?
Posten die handel in de dungeon...

Arjan
28-05-2006, 18:20
laden duurt een eeuw!

*edit: damn wat een kneuzen met die groepen, sommige maken me ook een moves, die kale.. die in komt lopen met een kopstoot ... ehh, dude! wah the fawhk!

Justinian
28-05-2006, 20:24
Uitgaan/drank en op de vuist gaan gaat niet samen.

Ik was er donderdag nacht in Hengelo nog dicht bij... Zaten met zn 4en te eten bij grillroom yam yam/yum yum of hoe die klote tent ook heet, en de buitenlandse bediening wou ons er uitwerken omdat we volgens hem teveel lawaai bij ons hadden. Wij hadden het eten nog niet op dus bleven zitten totdat ze met bedreigingen kwamen.
Daar ben ik donderdagavond ook nog geweest. Ik was al een hele tijd niet in de stad geweest. Zit ik daar met een groep jongens van de sportschool (mannetje of 10 geloof ik) en één van hen heeft nogal lange teentjes, dat was mij al wel bekend. Normaal gesproken zie ik het wel aankomen wanneer iemand bij hem te ver gaat en dan kap ik het gezeik wel af. Nu echter, na een beetje macho-gelul, hij heeft ineens ruzie met een andere jongen die erbij was. Resultaat: gescheld, gevloek en uitdagingen etc. en hij vertrekt. Erg leuk dus :? Anyway, kwartier later belt hij op, biedt zijn excuses aan en een kwartier daarna is hij er weer bij. Beetje jammer van de leuke avond.

Hoe dan ook, vervolgens nog even naar de drie musketiers geweest en daar liepen ontzettend aantrekkelijke chica's rond. Ik neem aan dat je het gezegde wel kent: ook al ben je op dieet, daarom mag je nog wel op de menukaart kijken ;) Zo gezegd, zo gedaan :lol: Dat maakte de avond wel weer goed.

Maar ja, het blijft jammer dat een leuke avond kan worden verpest door een stelletje debielen.

Christophe
28-05-2006, 23:13
Verstandig als wij zijn ( :lol: ) zijn we maar weg gelopen. Onoverzichtelijke situaties als dat hou ik niet van... Helemaal niet met een stel van die linke broeders om me heen.


Smart man!!! In zo'n situatie maakt het niet uit of je kan vechten of niet. Als je een fles in je gezicht krijgt of een mes tussen je ribben heb je er niks aan. En lafaards die er met zo'n groep gaan staan, zijn echt ook wel laag genoeg om wapens te gebruiken!

joost
28-05-2006, 23:51
Verstandig als wij zijn ( :lol: ) zijn we maar weg gelopen. Onoverzichtelijke situaties als dat hou ik niet van... Helemaal niet met een stel van die linke broeders om me heen.


Smart man!!! In zo'n situatie maakt het niet uit of je kan vechten of niet. Als je een fles in je gezicht krijgt of een mes tussen je ribben heb je er niks aan. En lafaards die er met zo'n groep gaan staan, zijn echt ook wel laag genoeg om wapens te gebruiken!

X2

p diddy
29-05-2006, 08:45
gekkenwerk :?

Anonymous
29-05-2006, 10:52
Als je een fles in je gezicht krijgt of een mes tussen je ribben heb je er niks aan. En lafaards die er met zo'n groep gaan staan, zijn echt ook wel laag genoeg om wapens te gebruiken!

Dat doen ze ook zo wel hoor.

ik heb al eens eens een fles in mijn gezicht gehad tijdens een ruzie (gelukkig net tegen mijn wenkbrauw en niet in mijn oog), het was 1 tegen 1, en daarna bemoeide zijn vriendjes ermee, bam, direct hing mijn wenkbrauw half over mijn oog heen en kon ik naar het ziekenhuis voor een paar hechtingen.

en ik ben al eens bijna neer gestoken, 1ste keer dat ie stak kon ik hem nog van me af trappen en de 2 de keer dat ie stak viel ik, en toen ik op de grond lag wilde hij weer steken maar gelukkig sloeg een echte vriend van me hem tegen zijn kop op met een wielsleutel, zodat hij de mes liet vallen, anders was ik toen echt wel het haasje geweest.

Daarom kijk ik tegenwoordig wel en ga de confrontaties uit de weg, vroeger hapte ik ook misschien wel te snel op mensen die me uitdaagden, of ik dan zou winnen of niet.