PDA

View Full Version : Weg met het WK



Biiyen
29-05-2006, 17:02
http://www.wegmethetwk.nl/

De vrouwen beweging :lol:

Ik hou niet zo heel erg van voetbal, dus als er vrouwen zijn die zich niet begrepen voelen en steun willen in deze moeilijke priode, da kan. pm maar

Arjan
29-05-2006, 17:19
er is ook al een wk vrij hotel ... kan je rond de wk dagen gaan zitten en als er dan een personeelslid perongeluk het woord voetbal of iets wat ermee te maken heeft laat vallen en jij hoort het dat dan krijg je een gratis glas champagne... lollig allemaal, ik heb het ook niet met voetbal, het boeit me ook niet dat er mensen naar kijken doe wat je wil maar die hele straten die in het oranje zijn waarbij zelfs hun ondergoednog oranje is die ook echt hun vrouw weg willen tijdens de wk omdat ze dan misschien praat als er een doel is, dat gaat te ver!!!

Nickuraba
29-05-2006, 17:54
Alle leuke dames...(lekker dus) die ook weg willen bij de voetbal fanaten en een weekendje plezier willen kunnen my op komen zoeken..ik offer me op voor het vaderland hehehe

Silat
29-05-2006, 20:07
fuck voetbal

Nickuraba
29-05-2006, 20:12
@ silat...ZEKERS!

i agree! kan je beter tegen iets anders aanschoppen dan tegen een bal..en dan maar lullen dat je desbetreffende vechtsport de meest effectieve is....:P

trappen tegen een bal is dat iig niet

Michelle
30-05-2006, 07:27
@ silat...ZEKERS!

i agree! kan je beter tegen iets anders aanschoppen dan tegen een bal..en dan maar lullen dat je desbetreffende vechtsport de meest effectieve is....:P

trappen tegen een bal is dat iig niet

enkels trappen helpt ook hoor :wink:

Arjan
30-05-2006, 07:46
Tegen de enkels trappen met voetbal schoenen is onsportief...

Michelle
30-05-2006, 08:19
Tegen de enkels trappen met voetbal schoenen is onsportief...

valt wel mee, je maakt er zelf een sportiefe sport van door daarna lachend sorry te zeggen

Jay Hoov
30-05-2006, 09:21
Voetbal is voor kerels!