PDA

View Full Version : Hond bijt baby dood



Anonymous
09-06-2006, 11:27
GORREDIJK - Een acht dagen baby uit Gorredijk is vrijdagochtend om het leven gekomen in de woning van zijn ouders. Het jongetje werd doodgebeten door de hond.

De hevig geƫmotioneerde ouders zijn door familie en professionele hulpverleners opgevangen.

Omstreeks 04.00 uur controleerde de moeder, een 28-jarige vrouw, de slaapkamer en trof daar haar kind dood aan. De baby, een jongetje, is vrijwel zeker door de hond uit de wieg gehaald en doodgebeten. De vader, een 35-jarige man, alarmeerde de ambulancedienst en de politie. Hij verwijderde de hond uit het huis.

De politie stelt een onderzoek in naar de toedracht. De hond, een huskey, is eigendom van het gezin. Het dier is in beslag genomen en onderzocht. Daaruit bleek dat hij inderdaad de baby had gebeten. De hond wordt afgemaakt.


DAMN :shock: Dit zet je nog eens aan het denken of je je hond met je kind alleen moet laten, hoe lief die hond ook is...

Iwan
09-06-2006, 11:30
GORREDIJK - Een acht dagen baby uit Gorredijk is vrijdagochtend om het leven gekomen in de woning van zijn ouders. Het jongetje werd doodgebeten door de hond.

De hevig geƫmotioneerde ouders zijn door familie en professionele hulpverleners opgevangen.

Omstreeks 04.00 uur controleerde de moeder, een 28-jarige vrouw, de slaapkamer en trof daar haar kind dood aan. De baby, een jongetje, is vrijwel zeker door de hond uit de wieg gehaald en doodgebeten. De vader, een 35-jarige man, alarmeerde de ambulancedienst en de politie. Hij verwijderde de hond uit het huis.

De politie stelt een onderzoek in naar de toedracht. De hond, een huskey, is eigendom van het gezin. Het dier is in beslag genomen en onderzocht. Daaruit bleek dat hij inderdaad de baby had gebeten. De hond wordt afgemaakt.


DAMN :shock: Dit zet je nog eens aan het denken of je je hond met je kind alleen moet laten, hoe lief die hond ook is...

Pff, ik lees het met een brok in m'n keel.
Wat een enorm verdriet moeten die mensen hebben.
Heel naar nieuws...

Mike
09-06-2006, 11:31
DAMN :shock: Dit zet je nog eens aan het denken of je je hond met je kind alleen moet laten, hoe lief die hond ook is...

moet je nooit doen

zelfs de liefste hond kan jaloers worden op een klein kind en doorslaan. Of een kind kan een hond knijpen of prikken op plekke n waardoor de hond schrikt en aanvalt.

tja de mensen die dat doen zijn erg onverantwoord bezig vind ik

Tsuki
09-06-2006, 11:33
ppppfffff krijg altijd de rillingen over mijn lijf als ik dit soort dingen lees , vreselijk

Mephisto
09-06-2006, 12:37
Shit, 8 dagen oud...

Mijn schoonouders hebben twee honden, ik vertrouw ze nog niet in de buurt van de kleine al ben ik er zelf bij...

Maar dit is triest, erg triest :cry:

Wheelie
09-06-2006, 14:13
pff moet er niet aan denken.
diep en diep triest

Silat
09-06-2006, 14:46
dat ie die hond nog uit het huis heeft verwijderd zonder hem eerst dood te maken. De stoppen slaan dan toch compleet door of niet dan.

rajuraket
09-06-2006, 14:49
heel erg vreselijk voor de ouders natuurlijk,liever geen huisdieren met kleintjes thuis. :(

PigDog
09-06-2006, 17:59
Erg triest, ik heb zelf ook een hond en een baby. Ik heb een bull-terrier (wat mensen vaak associeren met een pitbull) maar zo zie je dat elke hond jaloers kan worden en dit helaas wrede natuurlijke proces zich kan voltrekken.
Alhoewel ik mijn hond voor 100% vertrouw zal ik hem zeker nooit alleen laten met kinderen. Als er iets gebeurd is het nooit meer terug te draaien.............

Lekker passende avatar trouwens, Rajuraket

micha
09-06-2006, 22:09
vreselijk

gelukkig was het staff ofzo maar een husky anders kan ik niet meer over straat met mijn hond

ashi76
11-06-2006, 00:58
vreselijk

gelukkig was het staff ofzo maar een husky anders kan ik niet meer over straat met mijn hond

Dat dacht ik dus ook meteen!
Maar ondanks dat ik mijn hand ik het vuur steek dat mijn staff nooit zomaar iemand wat aan zou doen, blijkt hieruit toch dat je een (klein) kind NOOIT alleen moet laten met een hond...

Anonymous
11-06-2006, 11:32
Alhoewel ik mijn hond voor 100% vertrouw


zal ik hem zeker nooit alleen laten met kinderen.

Je vertrouwt hem dus niet voor de volle 100%... Geen enkele hond is trouwens voor 100% te vertrouwen. Het blijft een dier met dierlijke instincten.