PDA

View Full Version : HD



micha
12-06-2006, 10:37
Ik heb sinds vrijdag een HD decoder en ik moet zeggen het is echt geweldig zo scherp en duidelijk. Maar het WK wordt in HD uitgezonden maar de rest niet zoveel alleen Nat. Geographic. In den US wordt bijna alles HD uitgezonden ... we lopen weer zwaar achter de feiten aan...

Nicky
12-06-2006, 12:15
Wij hebben een tv die HD Ready is ofzo... hoe werkt dit precies dan ... en wat kost zon HD ding... ??

Ronald
12-06-2006, 12:29
Ik heb sinds vrijdag een HD decoder en ik moet zeggen het is echt geweldig zo scherp en duidelijk. Maar het WK wordt in HD uitgezonden maar de rest niet zoveel alleen Nat. Geographic. In den US wordt bijna alles HD uitgezonden ... we lopen weer zwaar achter de feiten aan...
Gewoon een flatgebouw gijzelen.

micha
12-06-2006, 13:09
je TV moet HD ready zijn en dan haal je een HD-decoder en die kost ongeveer 300 Euro.
Beeld is werkelijk ongelovelijk scherp 8-)

Halfshot
12-06-2006, 14:43
Ik heb sinds vrijdag een HD decoder en ik moet zeggen het is echt geweldig zo scherp en duidelijk. Maar het WK wordt in HD uitgezonden maar de rest niet zoveel alleen Nat. Geographic. In den US wordt bijna alles HD uitgezonden ... we lopen weer zwaar achter de feiten aan...
Gewoon een flatgebouw gijzelen.

LOL