PDA

View Full Version : Eddie Murphy grappig



maartenjackie
19-06-2006, 09:03
http://www.youtube.com/watch?v=yeFAcDVVW-I&search=eddie%20murphie

Highline
19-06-2006, 10:09
gisteren was ern een anderhalf uur durende show van hem op tv, helaas alleen de laatste 3 kwartier gezien

LJ Silver
19-06-2006, 12:35
Ik heb hier de dvd met daarop Raw en Delerious. Geweldig. Heb ook nog een dvd met 3 shows van Richard Pryor. Mischien nog wel beter als eddie

Judas
19-06-2006, 13:55
Ik heb hier de dvd met daarop Raw en Delerious. Geweldig. Heb ook nog een dvd met 3 shows van Richard Pryor. Mischien nog wel beter als eddie

Je hebt Delirious zeker buiten Europa gehaald of niet? Heb Raw hier ook liggen op DVD en heb me laten vertellen dat Delirious niet is uitgegeven voor de Europese markt.
Richard is ook beter, hij is het grote voorbeeld van Eddie

LJ Silver
19-06-2006, 14:20
Je hebt Delirious zeker buiten Europa gehaald of niet? Heb Raw hier ook liggen op DVD en heb me laten vertellen dat Delirious niet is uitgegeven voor de Europese markt.
Richard is ook beter, hij is het grote voorbeeld van Eddie

Nee is gewoon zo'n dubbel dvd van het internet afgetrokken. Van Liquid Torrent.

Ik vind Richard zo vet als ie Mudbone nadoet... whaaa hilarisch!

Ken je dat stuk als ie verteld over die waarzegster met die aap met drie voeten in haar huis... piste in mn broek van het lachen. :P

Judas
19-06-2006, 15:58
Hahaha nee man, volgens mij niet. Moet zeggen dat veel van wat ik gezien heb ook wel lange tijd terug is. Laatst op internet wel wat dingen gezien en idd een natte broek aan overgehouden.
Weet jij toevallig in welke show hij een junkie nadoet?

blazin.arr0w::::
19-06-2006, 17:35
Ik heb hier de dvd met daarop Raw en Delerious. Geweldig. Heb ook nog een dvd met 3 shows van Richard Pryor. Mischien nog wel beter als eddie

Je hebt Delirious zeker buiten Europa gehaald of niet? Heb Raw hier ook liggen op DVD en heb me laten vertellen dat Delirious niet is uitgegeven voor de Europese markt.
Richard is ook beter, hij is het grote voorbeeld van Eddie

Dat van delirous klopt. Raw zou ook in princiepe nooit op DVD verschijnen. Gelukkig toch gebeurd.

Het schijnt dat een particulier de rechten heeft en die weigert ze vrij te geven voor productie op DVD. Of dit een broodje aap is of dat er gewoon onenigheid is over de rechten weet ik niet 100% zeker.
Werk toevallig in deze branche en de meningen zijn verdeeld.
En als het waar is, op een dag komt, net als bij iedereen, zijn / haar onheroepelijk einde. Dan weet je maar nooit, erfgenamen kunnen ook krap bij kas zitten.

Dat het alleen niet op de Europeese markt niet zou uitkomen is nieuw voor mij, maar geeft weer food for tought :)

LJ Silver
19-06-2006, 17:37
Hahaha nee man, volgens mij niet. Moet zeggen dat veel van wat ik gezien heb ook wel lange tijd terug is. Laatst op internet wel wat dingen gezien en idd een natte broek aan overgehouden.
Weet jij toevallig in welke show hij een junkie nadoet?

In "Live un the Sunset strip" verteld ie wel dat ie aan de coke verslaaft raakt. En daardoor dat ongeluk dat ie verbrand in het ziekenhuis ligt. Mischien bedoel je dat.

Heb dat stukje van mudbone ff geupload.

Mud Bone (http://www.megaupload.com/?d=H2OP1DCY)

Christophe
19-06-2006, 23:16
Ik heb hier de dvd met daarop Raw en Delerious. Geweldig. Heb ook nog een dvd met 3 shows van Richard Pryor. Mischien nog wel beter als eddie

Je hebt Delirious zeker buiten Europa gehaald of niet? Heb Raw hier ook liggen op DVD en heb me laten vertellen dat Delirious niet is uitgegeven voor de Europese markt.
Richard is ook beter, hij is het grote voorbeeld van Eddie

Dat van delirous klopt. Raw zou ook in princiepe nooit op DVD verschijnen. Gelukkig toch gebeurd.

Het schijnt dat een particulier de rechten heeft en die weigert ze vrij te geven voor productie op DVD. Of dit een broodje aap is of dat er gewoon onenigheid is over de rechten weet ik niet 100% zeker.
Werk toevallig in deze branche en de meningen zijn verdeeld.
En als het waar is, op een dag komt, net als bij iedereen, zijn / haar onheroepelijk einde. Dan weet je maar nooit, erfgenamen kunnen ook krap bij kas zitten.

Dat het alleen niet op de Europeese markt niet zou uitkomen is nieuw voor mij, maar geeft weer food for tought :)

Ik ben al zo lang op zoek naar Delirious op DVD (Raw heb ik al), maar nu weet ik waarom ik 'm niet kan vinden! Wel klote. Heb 'm ooit op video gehad (gekopieerd van een oude video uit de videotheek): klote kwaliteit, maar hey ... ik had 'm tenminste. Maar natuurlijk uitgeleend en vergeten aan wie ... zoals zoveel spullen! Hoop dat 'ie gauw uitkomt op DVD. Zijn die shows van Richard Prior eigenlijk verkrijgbaar op DVD?

Halfshot
19-06-2006, 23:35
Wat was het grappige stuk van dit filmpje :?