PDA

View Full Version : Please make this work



Fr3ddy
20-06-2006, 15:29
http://www.pleasemakethiswork.com/

Dit is een geniaal idee! :mrgreen:

Druk eens op refresh.. er zitten gewoon honderden mensen per seconde op die site, haha

Arjan
20-06-2006, 15:40
Die counter is bij mij een kruisje dus ik zie nie hoeveel er zijn geweest of bijkomen per seconde :lol: misschien fopt hij zn vriendin wel, jekan een counter zelf gewoon bijstellen :lol:.

MB667
20-06-2006, 16:04
Lijkt me ook stug, wel slim van hem om haar zo te besodemieteren met die getallen.

Michelle
20-06-2006, 18:01
lekker vaag
maar het is wel raar dat die getallen dan netjes oplopen MB667
dus heb je daar een verklaring voor dan

Arjan
20-06-2006, 19:18
lekker vaag
maar het is wel raar dat die getallen dan netjes oplopen MB667
dus heb je daar een verklaring voor dan

:S Wat bedoel je hier nou mee? Hij kan toch zelf die counter omhoog doen per 100 of 200.. als het blijkt dat er zoveel per seconde opzitten.. ik kan zelfs wel met php een script maken dat dit vanzelf gebeurd, google op php counter ofzo weet ik het... zo moeilijk is dit niet.. hij zou statistieken van zn provider ofzo moeten opvragen waar zwart op wit staat 4 miljoen.. en niet dit... had die er ook 10 banners op moeten zetten had die me een cash verdient :lol:

Michelle
21-06-2006, 07:16
lekker vaag
maar het is wel raar dat die getallen dan netjes oplopen MB667
dus heb je daar een verklaring voor dan

:S Wat bedoel je hier nou mee? Hij kan toch zelf die counter omhoog doen per 100 of 200.. als het blijkt dat er zoveel per seconde opzitten.. ik kan zelfs wel met php een script maken dat dit vanzelf gebeurd, google op php counter ofzo weet ik het... zo moeilijk is dit niet.. hij zou statistieken van zn provider ofzo moeten opvragen waar zwart op wit staat 4 miljoen.. en niet dit... had die er ook 10 banners op moeten zetten had die me een cash verdient :lol:

:shock: Kan dat ???
Is er dan helemaal niets meer wat niet kan ?
Maar dan toch, wat heb je er dan aan om haar te besodemieteren
Vroeg of laat komt ze er toch wel achter

MissGG
21-06-2006, 08:34
Waarom vraag hij haar niet gewoon of ze een trio wil ipv al dit gedoe... :? Of geef haar een leuke auto ofzo

ICON
21-06-2006, 08:35
of n bubbelbad

Mickey
21-06-2006, 08:48
Waarom vraag hij haar niet gewoon of ze een trio wil ipv al dit gedoe... :? Of geef haar een leuke auto ofzo

Met andere woorden: Geef miss GG een leuke auto en ze doet een triotje voor je..
:wink:

Anonymous
21-06-2006, 09:10
lekker vaag
maar het is wel raar dat die getallen dan netjes oplopen MB667
dus heb je daar een verklaring voor dan

:S Wat bedoel je hier nou mee? Hij kan toch zelf die counter omhoog doen per 100 of 200.. als het blijkt dat er zoveel per seconde opzitten.. ik kan zelfs wel met php een script maken dat dit vanzelf gebeurd, google op php counter ofzo weet ik het... zo moeilijk is dit niet.. hij zou statistieken van zn provider ofzo moeten opvragen waar zwart op wit staat 4 miljoen.. en niet dit... had die er ook 10 banners op moeten zetten had die me een cash verdient :lol:

:shock: Kan dat ???
Is er dan helemaal niets meer wat niet kan ?
Maar dan toch, wat heb je er dan aan om haar te besodemieteren
Vroeg of laat komt ze er toch wel achter

lijkt me stug dat een vrouw er achter komt dat het niet klopt :lol: , en dan nog, hij heeft dan immers toch al een trio achter de rug, dus dan maakt het niks meer uit of ze er achter komt of niet

MissGG
21-06-2006, 10:15
Waarom vraag hij haar niet gewoon of ze een trio wil ipv al dit gedoe... :? Of geef haar een leuke auto ofzo

Met andere woorden: Geef miss GG een leuke auto en ze doet een triotje voor je..
:wink:


Inspelen op de gevoelens van de vrouw noemen we dat :lol: :wink: