PDA

View Full Version : Ali B in snoepreclame.



Jay Hoov
29-06-2006, 10:56
Jullie hebben deze reclame vast wel een keer voorbij zien gaan.
Zoniet...http://www.tvreclames.nl/reclames/744

Maar in ieder geval vind ik dit uitermate belachelijk wat er aan het einde word gezegd...(hollander)dus met andere woorden, als ik iemand zie stelen noem ik hem dan ook marrokaan????
En als ik iemand in een boom zie hangen, is het dan ook meteen NEGER!?!?

Michelle
29-06-2006, 11:03
Als je zo gaat denken kan je nergens meer over lachen !!
Ik vind m wel komisch
Me ma zat van de week met hem bij de tandarts
Alleen ze herkende m niet pas toen hij werd meegeroepen wist ze het
:?: Maar Nederlanders zijn gierig, marokanen stelen, turken stinken, negers zijn apen, nee sorry niet iedereen over 1 kant scheren
Ieder persoon is verschillend
Ook nederlanders stelen en hangen in bomen

Jay Hoov
29-06-2006, 11:04
waar jij je aan stoort zeg :lol:




mischien tijd dat je er weer eens een slinger aan geeft jay :lol:

Ik ben beinvloed door iemand.....
:lol: http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=23185

Michelle
29-06-2006, 11:08
tja marokanen wel nederlanders niet :roll:

Jay Hoov
29-06-2006, 11:09
Als je zo gaat denken kan je nergens meer over lachen !!
Ik vind m wel komisch
Me ma zat van de week met hem bij de tandarts
Alleen ze herkende m niet pas toen hij werd meegeroepen wist ze het
:?: Maar Nederlanders zijn gierig, marokanen stelen, turken stinken, negers zijn apen, nee sorry niet iedereen over 1 kant scheren
Ieder persoon is verschillend
Ook nederlanders stelen en hangen in bomen

Je hebt wel gelijk, maar het irriteert me gewoon....Maar die Ali heeft gewoon een grote bek, maar zonder hollanders was ie ook nergens.......maar wel een mening over die hollanders!
Maar het ligt aan mij, sjorrie 8-)

p diddy
29-06-2006, 11:09
Het zal allemaal wel, als het een reklame was geweest......over buitenlanders........dan was er een hoop shit gaande!!!! Ik snap Jay hoovie wel!!!! :shock:

Jay Hoov
29-06-2006, 11:10
Het zal allemaal wel, als het een reklame was geweest......over buitenlanders........dan was er een hoop shit gaande!!!! Ik snap Jay hoovie wel!!!! :shock:

Dat bedoel ik dus!

Jay Hoov
29-06-2006, 11:11
waar jij je aan stoort zeg :lol:




mischien tijd dat je er weer eens een slinger aan geeft jay :lol:

Ik ben beinvloed door iemand.....
:lol: http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=23185

dat is met voorsprong de beste topic van 2006; alle aspecten van MA in een klap; en dan nog zo'n laffe zeikguest met commentaar ook :roll:

:D

Michelle
29-06-2006, 11:12
Hij heeft geen mening dat is zijn tekst
Daar kan hij niets aan doen !!
Is nogal een verschil
Ali valt Nederland totaal niet af, nooit
Ken zat marokanen die dat wel doen
Terwijl ze het hier hardstikke goed hebben
Want in marokko kennen ze het woord uitkering en kinderbijslag niet

Arjan
29-06-2006, 11:20
das onzin, als het tegen zn mening in was had die niet aan de reclame mee gedaan... ik snap Hoov ook!

Michelle
29-06-2006, 11:27
Laat maar :twisted:

Anonymous
29-06-2006, 11:29
Michelle heeft gelijk als je wilt klagen klaag dan tegen het bureau wat die commercial heeft bedacht.

Ali kan gewoon geld verdienen en volgens goed nederlands gebruik zegt hij daar geen nee tegen.

Verder vind ik het een baggerreclame, maarja ik ben zijn doelgroep vast niet :D

Michelle
29-06-2006, 11:37
thanks, kijk die snapt m tenminste :D

mossad
29-06-2006, 13:24
Veel Nederlanders zijn ook gierig. Dat is voor een lange tijd deel van de cultuur geweest. Bovendien is het gewoon een grapje. Wij mogen wel kutmarokkaan zeggen en dat moslims geiten neuken maar een grapje over gierigheid schiet in het verkeerde keelgat. Als je je hier druk over gaat maken dan voel je je wel heel snel aangevallen.

p diddy
29-06-2006, 13:30
Sinds wanneer mogen wij dat zeggen??????? 8-)

Jay Hoov
29-06-2006, 13:32
Sinds wanneer mogen wij dat zeggen??????? 8-)

Vraag maar aan Theo van Gogh :cry:

p diddy
29-06-2006, 13:55
Die zegt niks meer....... :?

Anonymous
29-06-2006, 14:00
Sinds wanneer mogen wij dat zeggen??????? 8-)

Vraag maar aan Theo van Gogh :cry:

goed voorbeeld.... :roll: :roll: :roll: djezus...
Grappig dat zo'n topic weer zo'n kant opgaat, terwijl het gewoon een reclame is. Als het hans kazan was geweest had niemand hier een topic over gemaakt met die uitdrukking van 'hollander'....

p diddy
29-06-2006, 14:32
Ja ik vind het gewoon niet kunnen........KLAAR

someone
29-06-2006, 14:39
Ik vind hem cool, net zoals bij Jensen gisteren (was herhaling) maar toch blijft Ali B echt cool!!!!!

Michelle
29-06-2006, 14:43
Nah ik vind het wel kunnen
Mossad heeft gelijk veel Nederlanders zijn gierig
Hij scheert toch ook niet over 1 kant
Als jij in de tram staat en er staat een buitenlander naast je hou je zeker je hand op je portemonnee
Tenminste daar zie ik je wel voor aan

Anonymous
29-06-2006, 14:58
Nah ik vind het wel kunnen
Mossad heeft gelijk veel Nederlanders zijn gierig
Hij scheert toch ook niet over 1 kant
Als jij in de tram staat en er staat een buitenlander naast je hou je zeker je hand op je portemonnee
Tenminste daar zie ik je wel voor aan

en dit vind ik jammer. een buitenlander. misschien hier geboren/opgetogen en opgegroeid, maar toch nog een buitenlander. Jammer dat die 2deling steeds meer word in NL, of iig dat gevoel krijg je.

Jay Hoov
29-06-2006, 15:16
Ach, bij nader inzien hebben jullie gelijk..Ali is gewoon een nederlands knuffelbeertje...my bad!

p diddy
29-06-2006, 15:20
Jay :? van zware gangster.........naar knuffel marok..........ik vat hem niet!!!

Jay Hoov
29-06-2006, 15:29
Jay :? van zware gangster.........naar knuffel marok..........ik vat hem niet!!!

Ik ook niet, daarom...maar nogmaals, volgens mij ben ik de enige die hem nog kent als ZGN gangster...en nu naar een hele lieve knuffelmarrokaan :?

Michelle
29-06-2006, 15:41
Nederland heeft gewoon een multiculturele samenleving
En betreft dat buitenlander, zie jij wie er in Nederland geboren en getogen is ??
Een buitenlander is idd niet correct maar iedereen noemt dat zo
Zelfs in Marokko noemen ze nederlanders buitenlander (is gewoon een voorbeeld)
Het is een algemeen woord, en ik zie het niet als een scheldwoord !

Ik vind gewoon dat er te snel conclusies worden getrokken
Veel mensen denken verkeerd
Net als toen Mohammed B, Theo vermoordde.
Gelijk elke marokaan was slecht
Hun kunnen er niets aan doen dat er een paar van die gekken tussen lopen !!

Ik was laatst in de supermarkt om boodschappen te doen
Ik stond af te rekenen en toen er 2 mensen door de alarm poorten liepen ging het alarm af
De ene vrouw was een zigeuner en de andere een oude nederlandse oma
Mogen jullie mij vertellen wie het was !!








(Helaas fout gedacht, het was de oude oma die had gestolen omdat ze ook maar van een uitkering leeft !! Tja je dacht zeker verkeerd he !!)

p diddy
29-06-2006, 16:04
nee ik had die oma in mijn hoofd............als het niet zo was hoefde je de stelling niet te maken!!!! :lol:

Jay Hoov
29-06-2006, 16:07
Was die oma toevallig marrokaans :twisted: ?

p diddy
29-06-2006, 16:08
LOL :D

phranq
29-06-2006, 17:11
Nederland heeft gewoon een multiculturele samenleving
En betreft dat buitenlander, zie jij wie er in Nederland geboren en getogen is ??
Een buitenlander is idd niet correct maar iedereen noemt dat zo
Zelfs in Marokko noemen ze nederlanders buitenlander (is gewoon een voorbeeld)
Het is een algemeen woord, en ik zie het niet als een scheldwoord !

Ik vind gewoon dat er te snel conclusies worden getrokken
Veel mensen denken verkeerd
Net als toen Mohammed B, Theo vermoordde.
Gelijk elke marokaan was slecht
Hun kunnen er niets aan doen dat er een paar van die gekken tussen lopen !!

Ik was laatst in de supermarkt om boodschappen te doen
Ik stond af te rekenen en toen er 2 mensen door de alarm poorten liepen ging het alarm af
De ene vrouw was een zigeuner en de andere een oude nederlandse oma
Mogen jullie mij vertellen wie het was !!








(Helaas fout gedacht, het was de oude oma die had gestolen omdat ze ook maar van een uitkering leeft !! Tja je dacht zeker verkeerd he !!)


Jij bent niet helemaal objectief in dit verhaal, je valt niet eens op Nederlanders!

Arjan
29-06-2006, 17:15
Jij bent niet helemaal objectief in dit verhaal, je valt niet eens op Nederlanders!

:lol: Scherp!!

p diddy
30-06-2006, 09:09
is dat zo????......maar goed dat ik een buitenlander ben :oops:

Jay Hoov
30-06-2006, 09:21
Nederland heeft gewoon een multiculturele samenleving
En betreft dat buitenlander, zie jij wie er in Nederland geboren en getogen is ??
Een buitenlander is idd niet correct maar iedereen noemt dat zo
Zelfs in Marokko noemen ze nederlanders buitenlander (is gewoon een voorbeeld)
Het is een algemeen woord, en ik zie het niet als een scheldwoord !

Ik vind gewoon dat er te snel conclusies worden getrokken
Veel mensen denken verkeerd
Net als toen Mohammed B, Theo vermoordde.
Gelijk elke marokaan was slecht
Hun kunnen er niets aan doen dat er een paar van die gekken tussen lopen !!

Ik was laatst in de supermarkt om boodschappen te doen
Ik stond af te rekenen en toen er 2 mensen door de alarm poorten liepen ging het alarm af
De ene vrouw was een zigeuner en de andere een oude nederlandse oma
Mogen jullie mij vertellen wie het was !!








(Helaas fout gedacht, het was de oude oma die had gestolen omdat ze ook maar van een uitkering leeft !! Tja je dacht zeker verkeerd he !!)


pfff appeltje eitje, die zigeuner hoeft niet te jatten, want die is toch al binnen door de wietteelt :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ow Rik, dat mag je niet zeggen 8-)

Michelle
30-06-2006, 11:33
@phranq, wat jij zegt is niet waar ik val niet op de buitenkant maar op het karakter !
Dus dan zegt dat al veel lijkt mij

@Rik zigeuners zitten niet in de weed, maar in de hoeren en breken vaak in en frauderen (tenminste die bij mij wonen dan)
En ook zigeuners jatten !!
Iedereen doet het (en dan bedoel ik elk mens uit een bevolkingsgroep !!)

@Jay die oma was gewoon een Nederlandse ze woont bij mij in de straat

MB667
30-06-2006, 11:35
stront heb je in elke kleur

Michelle
30-06-2006, 11:39
stront heb je in elke kleur

idd dank je !!!

phranq
30-06-2006, 11:41
@phranq, wat jij zegt is niet waar ik val niet op de buitenkant maar op het karakter !
Dus dan zegt dat al veel lijkt mij

Dan spreek je jezelf behoorlijk tegen, ik heb geen zin om te zoeken maar kan me nog goed herinneren dat je zei dat je op mannen viel met een kleurtje...of heb ik het verkeerd?

Arjan
30-06-2006, 12:12
@Rik zigeuners zitten niet in de weed, maar in de hoeren en breken vaak in en frauderen (tenminste die bij mij wonen dan)
En ook zigeuners jatten !!
Iedereen doet het (en dan bedoel ik elk mens uit een bevolkingsgroep !!)
straat

Ja elk mens uit elke bevolkingsgroep, alleen bepaalde groepen plegen bepaalde misdrijven vele malen vaker... kijk maar naar de statistieken die liegen niet, dat jij toevallig een aso oma in je straat heb wonen zegt niets... Ik heb ook eigen ervaringen en dan niet met Nederlanders die ga ik hier ook niet als argument neerzetten.

Michelle
30-06-2006, 13:24
@phranq laat ik het anders zeggen qua uiterlijk val ik eerder op iemand met een tintje niet zwart geen melkfles maar een half bloedje
Hier kan ik jou natuurlijk ook mee confronteren want ook jij valt op halfbloedjes

@Arjen, iedereen doet wel iets verkeerd, of maakt een fout in zijn/haar leven
Ik heb me hele uitzet gestolen bij de ikea, en me halve klerekast is gestolen spul (nu betaal ik alles netjes)
Maar doordat een allochtoon vaak eerder in de nek gegrepen word en meer in de gaten gehouden word tja dan zijn de statistieken beduidelijk hoger
Maar ik geloof dat er ook meer allochtonen in Nederland wonen dan ras-echte nederlanders

Mike
30-06-2006, 13:42
@Arjen, iedereen doet wel iets verkeerd, of maakt een fout in zijn/haar leven
Ik heb me hele uitzet gestolen bij de ikea, en me halve klerekast is gestolen spul (nu betaal ik alles netjes)
Maar doordat een allochtoon vaak eerder in de nek gegrepen word en meer in de gaten gehouden word tja dan zijn de statistieken beduidelijk hogerMaar ik geloof dat er ook meer allochtonen in Nederland wonen dan ras-echte nederlanders

:shock: :shock: :?

kleren en meubels stelen is niet normaal hoor, ook niet als veel mensen het in jouw omgeving doen. Je lult erover als het de normaalste zaak van de wereld is. Je bent dus een geroutineerde dievegge. Wees trots! Als je nu zogenaamd anders bent , waarom breng je die spullen niet terug en bied je jouw excuses niet aan?

En nog wat, omdat allochtonen vaker stelen worden ze vaker gepakt en dus ook beter in de gaten gehouden in winkels. Jij draait dat hele proces gewoon om. Dat is hilarisch en diep triest tegelijk. Die afgrijselijke slachtofferrol , die pot verwijt de ketel houding bahhhhhhhh
Sta je er echt zo in?

eigenlijk zeg je gewoon t volgende: "Die arme allochtoonse dieven zijn de dupe van racistische winkeliers die alleen erop uit zijn getinte boefjes te pakken terwijl ze blanke dieven gedogen, en dat allemaal vanwege foute statistieken: Hoe verzin je t hahaha

Mike
30-06-2006, 13:45
Maar ik geloof dat er ook meer allochtonen in Nederland wonen dan ras-echte nederlanders

haha dit zag ik nog niet eens :shock:

:lol: hoe kom je erbij............ ik ben best wel benieuwd waar dit soort idiote ideeen en denkbeelden vandaan komen?

er zijn nog zat dorpen waar men de politie belt als er een neger is gezien in de dorpstraat

Arjan
30-06-2006, 13:49
uit·zet (het, de ~ (m.))
1 complete uitrusting van kleren en linnengoed enz. van een bruid of van een baby


En Michelle als je dat meent ben jij wel een aso :shock: .
Serieus het ergste wat ik ooit gejat heb is een snoepje bij een winkel of een legopoppetje van school en die moest ik nog terugbrengen ook...

Je loopt gewoon in gejatte kleren, hoe goed voel je je dan :? .

Michelle
30-06-2006, 13:54
Ik doelde op vooroordelen en bedoelde het niet zo negatief als er eigenlijk staat, sorry daarvoor
Ik heb ook fouten gemaakt in mijn leven maar ik praat nu over ruim 5 jaar geleden
Maar heb daar ook spijt van !!
Een dief is hoe dan ook verkeerd, of het nu een autochtoon of een allochtoon betreft, het is gewoon verkeerd
Maar wat ik zie bij veel winkeliers is wanneer er een allochtoon (of een autochtoon met allochtone ouders) binnen stapt dat er dan plots scherper opgelet word !!
Ik verwijt niets of niemand iets, heb het alleen verkeerd geformuleerd

Mike
30-06-2006, 14:00
Ik doelde op vooroordelen en bedoelde het niet zo negatief als er eigenlijk staat, sorry daarvoor
Ik heb ook fouten gemaakt in mijn leven maar ik praat nu over ruim 5 jaar geleden
Maar heb daar ook spijt van !!
Een dief is hoe dan ook verkeerd, of het nu een autochtoon of een allochtoon betreft, het is gewoon verkeerd
Maar wat ik zie bij veel winkeliers is wanneer er een allochtoon (of een autochtoon met allochtone ouders) binnen stapt dat er dan plots scherper opgelet word !!
Ik verwijt niets of niemand iets, heb het alleen verkeerd geformuleerd

ok nou dan neem ik ook terug wat ik zei over je. Sorry dat ik zo persoonlijk werd. Ik dacht dat je het nog cool vond ofzo.
Vind t wel stijl van je dat je inziet dat je t verkeerd formuleerde. En je hebt gelijk bijna iedereen heeft shit gedaan waarvoor ze zich schamen.

Ik heb gewoon begrip voor winkeliers die extra op allochtonen letten , daar hebben veel allochtonen het naar gemaakt. <Maar dat maakt het niet goed of eerlijk voor normale weldenkende allochtonen, dat snap ik ook wel

Michelle
30-06-2006, 14:13
@ Mike idd je hebt gelijk, veel mensen verpestte het voor andere

@arjen op jou commentaar zat ik nou te wachten :lol:
Ik ben er niet trots op zoals ik al zei, ik ben een ervaring rijker zeg ik altijd tegen mezelf alhoewel het dan wel een verkeerde ervaring is !
Maar goed het gaat over het algemeen niet over mij
Ik heb een fout begaan en dat in kunnen zien uiteindelijk
En ik was 16 toendertijd
Nu koop ik alleen nog dingen die van de vrachtwagen afgevallen zijn, maar hey wie doet dat niet ?

Mike
30-06-2006, 14:16
@ Mike idd je hebt gelijk, veel mensen verpestte het voor andere

@arjen op jou commentaar zat ik nou te wachten :lol:
Ik ben er niet trots op zoals ik al zei, ik ben een ervaring rijker zeg ik altijd tegen mezelf alhoewel het dan wel een verkeerde ervaring is !
Maar goed het gaat over het algemeen niet over mij
Ik heb een fout begaan en dat in kunnen zien uiteindelijk
En ik was 16 toendertijd
Nu koop ik alleen nog dingen die van de vrachtwagen afgevallen zijn, maar hey wie doet dat niet ?

van dievegge naar heler

jij komt er wel :wink:

de heler is zo goed als de steler.........

Michelle
30-06-2006, 14:19
Ik weet het, maar als jij iets leuks voor weinig kan krijgen koop je het dan liever in de winkel voor een overbodig aantal centen meer ?
Ikke niet iig

Anonymous
30-06-2006, 17:11
Ik weet het, maar als jij iets leuks voor weinig kan krijgen koop je het dan liever in de winkel voor een overbodig aantal centen meer ?
Ikke niet iig

:lol: dat je er nog op in gaat... 8-)

Michelle
30-06-2006, 18:25
Ik weet het, maar als jij iets leuks voor weinig kan krijgen koop je het dan liever in de winkel voor een overbodig aantal centen meer ?
Ikke niet iig

:lol: dat je er nog op in gaat... 8-)

wil graag het laatste woord hebben :wink: :lol:

Italian*Berlusconi*
30-06-2006, 18:27
Ik weet het, maar als jij iets leuks voor weinig kan krijgen koop je het dan liever in de winkel voor een overbodig aantal centen meer ?
Ikke niet iig

:lol: dat je er nog op in gaat... 8-)

wil graag het laatste woord hebben :wink: :lol:

toch elke vrouw met een beetje karakter?? :lol: 8-)
heb je nog wat spul?? 8-)

Michelle
30-06-2006, 18:28
Hahahaha is dat zo ??

Spul ??

phranq
30-06-2006, 18:58
@phranq laat ik het anders zeggen qua uiterlijk val ik eerder op iemand met een tintje niet zwart geen melkfles maar een half bloedje
Hier kan ik jou natuurlijk ook mee confronteren want ook jij valt op halfbloedjes

Liefje, ik val niet "meer" op een halfbloedje dan op een blondine of brunette..ik ben niet bevooroordeeld..voor mij is iedereen gelijk..

Michelle
03-07-2006, 13:00
@phranq laat ik het anders zeggen qua uiterlijk val ik eerder op iemand met een tintje niet zwart geen melkfles maar een half bloedje
Hier kan ik jou natuurlijk ook mee confronteren want ook jij valt op halfbloedjes

Liefje, ik val niet "meer" op een halfbloedje dan op een blondine of brunette..ik ben niet bevooroordeeld..voor mij is iedereen gelijk..

Zoals ik al eerder zei, de afkomst intresseerd me niet maar het karakter

Anonymous
03-07-2006, 14:00
Wat hebben we hier veel heilige bonen op mixfight.nl. het lijkt wel het eo vechtforum

Anonymous
03-07-2006, 14:01
en zoals je stront in elke kleur hebt, heb je een lekker wijf ook in elke kleur :lol:

Michelle
03-07-2006, 14:03
EO vechtforum !!???? :shock:
Heilige bonen waar ??
Hier niet toch
En mb79, you're right !! :wink:

Anonymous
06-07-2006, 10:54
en zoals je stront in elke kleur hebt, heb je een lekker wijf ook in elke kleur :lol:

paarse lekkere wijven heb ik nog niet gezien.. ;)

Michelle
06-07-2006, 10:55
en zoals je stront in elke kleur hebt, heb je een lekker wijf ook in elke kleur :lol:

paarse lekkere wijven heb ik nog niet gezien.. ;)

kijk eens goed
je hebt toch milka koeien :lol:

Anonymous
06-07-2006, 10:57
en zoals je stront in elke kleur hebt, heb je een lekker wijf ook in elke kleur :lol:

paarse lekkere wijven heb ik nog niet gezien.. ;)

kijk eens goed
je hebt toch milka koeien :lol:

ging toch over lekkere wijven?? en dan in het paars... maar idd.. zo'n milka koe chicky heeft wel wat 8-) :lol: :shock: :?

Anonymous
06-07-2006, 10:58
en zoals je stront in elke kleur hebt, heb je een lekker wijf ook in elke kleur :lol:

paarse lekkere wijven heb ik nog niet gezien.. ;)

kijk eens goed
je hebt toch milka koeien :lol:

ging toch over lekkere wijven?? en dan in het paars... maar idd.. zo'n milka koe chicky heeft wel wat 8-) :lol: :shock: :?

Michelle
06-07-2006, 11:00
en zoals je stront in elke kleur hebt, heb je een lekker wijf ook in elke kleur :lol:

paarse lekkere wijven heb ik nog niet gezien.. ;)

kijk eens goed
je hebt toch milka koeien :lol:

ging toch over lekkere wijven?? en dan in het paars... maar idd.. zo'n milka koe chicky heeft wel wat 8-) :lol: :shock: :?

een koe is toch ook een wijf
Kom op hoor een kut is een kut :lol:

Anonymous
06-07-2006, 11:02
mijn fout, in elk soort huidskleur dan. :wink:

Anonymous
06-07-2006, 11:16
en zoals je stront in elke kleur hebt, heb je een lekker wijf ook in elke kleur :lol:

paarse lekkere wijven heb ik nog niet gezien.. ;)

kijk eens goed
je hebt toch milka koeien :lol:

ging toch over lekkere wijven?? en dan in het paars... maar idd.. zo'n milka koe chicky heeft wel wat 8-) :lol: :shock: :?

een koe is toch ook een wijf
Kom op hoor een kut is een kut :lol:

whahaha... en dat uit de mond van een eeehhhmmm dame.. 8-) :lol: Maar deel je ervaringen even dan.

Anonymous
06-07-2006, 11:19
ook dieren hebben liefde nodig :lol:

Michelle
06-07-2006, 11:23
Deze dame kan net zo vunzig praten als jullie hoor :wink:
Maar ervaringen met dieren, die heb ik niet en zal ik ook nooit gaan krijgen
Ik verafschuw mensen die dat doen

Anonymous
06-07-2006, 11:33
In Amerika is zoiets legaal volgens mij. Er was vorig jaar een filmpje hier waarin een man vrijwillig op een boerderij in amerika zich liet nemen door een hengst. was echt te ziek voor woorden. Gelukkig stierf de vent aan zijn verwondingen.tijdens dat filmpje stond er de naam van de maker bij. Ik die naam met een collega opgegoogled. bleek die ook actief te zijn op een amerikaanse forum waarbij de leden sex hebben met dieren. 900000 mensen waren lid van die site! Niet normaal, zo ranzig. Op die site was ook een buitenlandse forum, en een europse forum, en die was weer verdeeld in oa een nederlandse forum, waarbij ook een 10 tal nederlandse members hun kunde mbt het 'liefhebben' van dieren uitbundig beschreven. Te ziek voor woorden.

phranq
06-07-2006, 11:34
@phranq laat ik het anders zeggen qua uiterlijk val ik eerder op iemand met een tintje niet zwart geen melkfles maar een half bloedje
Hier kan ik jou natuurlijk ook mee confronteren want ook jij valt op halfbloedjes

Liefje, ik val niet "meer" op een halfbloedje dan op een blondine of brunette..ik ben niet bevooroordeeld..voor mij is iedereen gelijk..

Zoals ik al eerder zei, de afkomst intresseerd me niet maar het karakter

Blijkbaar toch stiekem wel, want als er 2 kerels zijn met precies hetzelfde karakter maar de 1 is halfbloed en de ander is kaas ga je toch voor de halfbloed.....

Michelle
06-07-2006, 11:38
phranq er bestaan geen mensen met hetzelfde karakter schei eens uit met die eindeloze discussie

idd mb79 te ziek voor woorden
afslachten die lui

Anonymous
06-07-2006, 11:51
whats the fuzz ja. liever een halfom of roggebrood dan witbrood

Michelle
06-07-2006, 11:54
tja je moet toch ook aan de kinderen denken later
als je zo'n melkfles neemt ben je weer honderden euro's extra kwijt aan zonnebrand créme enzo
beetje zonde
het leven is al zo duur :lol:

Anonymous
06-07-2006, 11:54
Deze dame kan net zo vunzig praten als jullie hoor :wink:
Maar ervaringen met dieren, die heb ik niet en zal ik ook nooit gaan krijgen
Ik verafschuw mensen die dat doen

maar ondertussen praat je het mensen wel aan.. 8-) :lol: ach, ieder zn ding toch denk ik dan maar. :lol: :lol:

Ontopic.. terug naar ali b... wat ik een beetje bullshit vond was dat lied van andre, dat oranje lied.. hoe bedoel je het momen even uitmelken.

Anonymous
06-07-2006, 11:59
het enige leuke holland lied vond ik het nummer 'huntelaar'ipv wunderbaar, maar ja, huntelaar deed niet mee, dus daar hadden we ook nix aan.

Michelle
06-07-2006, 11:59
:shock: ik praat niemand wat aan hoe kom je daar nou bij ??

Okeej on-topic
waarom kan dat niet volgens jou ??
ik vond m wel strak eigenlijk
en tuurlijk als je ergens geld uit kan trekken waarom niet
vergeet niet dat hij onder contract staat en weinig te zeggen heeft verder

Michelle
06-07-2006, 12:36
hij kan beter weer gaan rappen
okeej hij mag zijn mening geven en het eventueel afkeuren
maar ik zou het ook niet doen hoor voor het geld dan

Anonymous
06-07-2006, 14:00
:shock: ik praat niemand wat aan hoe kom je daar nou bij ??


dat was meer op je reactie bedoeld van die milka koeien.. 8-) :wink:

Ik vind alleen dat hij een beetje 'te' commercieel is, als je hem vergelijkt in het begin. 'gangsta rap shit' die dan nooit commercieel zou gaan (wat alle rappers zeggen in het begin..) en dan zo verder gaan. Hij denkt natuurlijk doekoe doekoe en gelijk heeft ie.

Michelle
06-07-2006, 14:03
Tja maar kijk eens om je heen
Hoeveel mensen er commercieel zijn geworden
Opposites, Yes-R, Brace, Lange Frans en Baas B, beatkidz ga zo maar door !!
Behalve THC, die hebben hun eigen label en bepalen zelf wat er gebeurd
Maar ik snap het ook wel hoor, moet je eens kijken naar hun bankrekening

Anonymous
06-07-2006, 15:02
die geldwolven zijn nooit underground geweest en al vanaf het begin aan commercieel geweest. en alleen thc niet commercieel? osdorp posse, west klan, zuid oost posse, white wolf, de uitverkorenen, ouderkerk kaffers, klaas vaak, jesse, castro de communicator, die zijn pas underground en niet commercieel, die waren al jaar bezig met nederhop voordat die huidige 'nederhoppers' de kleuterschool hadden gemaakt, zij hebben er nooit erkenning voor gehad, maar zij zijn er wel echt mee begonnen.

Michelle
06-07-2006, 15:22
Tja wat zal ik eens zeggen
Dat is ver voor mijn tijd waarschijnlijk :roll:

Anonymous
06-07-2006, 16:15
die geldwolven zijn nooit underground geweest en al vanaf het begin aan commercieel geweest. en alleen thc niet commercieel? osdorp posse, west klan, zuid oost posse, white wolf, de uitverkorenen, ouderkerk kaffers, klaas vaak, jesse, castro de communicator, die zijn pas underground en niet commercieel, die waren al jaar bezig met nederhop voordat die huidige 'nederhoppers' de kleuterschool hadden gemaakt, zij hebben er nooit erkenning voor gehad, maar zij zijn er wel echt mee begonnen.

helemaal mee eens... stiekem draai ik ze soms nog. 8-)

Michelle
06-07-2006, 16:17
heeeyyy correctie !!!
about osdorp posse hahahaha
niet commercieel en niet boven de grond
d8 het wel

Anonymous
06-07-2006, 16:27
Maar die zijn bij verre na niet zo commercieel als de door jouw genoemde niet commerciele thc :wink: . en osdorp posse waren echt de 1ste in nl met nl'se rap. vind osdorp posse lang niet de vetste van vroeger (west klan blijft de vetste)maar zij waren wel de 1ste..

Michelle
06-07-2006, 16:31
thc is niet commercieel nee
hoeveel underground liedjes van hun komen op tv ??
juist ja eentje is bekend geworden
The Box kijkt niemand meer naar, daar staan er 3 van hun

Anonymous
06-07-2006, 16:38
tuurlijk is thc wel commercieel, niet zo commerciel als frans en baas b en ali b etc maar toch, ze hebben 3 nummers op de box, osdorp posse heeft er 1, die bijna nooit op de box is, en die is van 2001 en de rest van die wat ik noemde hebben er helemaal geen.

maar tis niet zo dat ik zeg dat alles wat commercieel is, troep is, er zitten af en toe ook wel lekkere platen tussen commerciele shit. ali b heeft normaal altijd wel vette plaatjes

Michelle
06-07-2006, 16:47
ahum osdorp posse heeft er 4 !!!!
164 osdorp posse - de jongens uit de industrie
114 osdorp posse - origineel amsterdams
527 osdorp posse - schijt raakt ventilator
547 osdorp posse - zie je de cyclus

THC heeft er 2
140 THC - In de noordside
927 THC - Je bent niet alleen

Dus euhhhmm kom maar

blazin.arr0w::::
06-07-2006, 20:40
heeeyyy correctie !!!
about osdorp posse hahahaha
niet commercieel en niet boven de grond
d8 het wel

lul niet. Ze hebben best wat clipjes gehad maar daarbuiten zijn ze een factor 10 actiever.

Een clipje maken betekend niet dat je commercieel bent. Iedereen moet eten.

Maar Osdorp Posse comemrcieel noemen slaat als een tiet op een drumstel.

Anyways, oninteressante discussie.

Anonymous
07-07-2006, 12:04
Niet dat ik pro osdorp possen ben, maar osdorp posse zegt ook niet zoiets als ' ik ben een playa' en 'kben een ghetto dope hustler' en 'yo mijn bitches' en 'schudt die billen' en 'bling bling' en dat soort dingen in hun teksten, thc wel. osdorp posse heeft iets te zeggen. thc niet, behalve dan dat ze elk wijf een hoer vinden die zich door10 jongens moet laten gangbangen

Anonymous
07-07-2006, 12:05
osdorp heeft nuttige zinnige teksten, thc heeft commerciel goed verkopende teksten die tegenwoordig hip zijn

Michelle
07-07-2006, 12:40
Dan moet je toch beter gaan luisteren :wink:
Als ze over een wijf zingen bedoelen ze een joint !!
Voor de rest zingen ze over het leven en over dingen die ze hebben meegemaakt
Okeej, je hebt dan 1 liedje van je bakt er niks van !!
Maar goed dat valt ook wel weer mee
Dan vind ik Immorales erger qua teksten over wijven

Italian*Berlusconi*
09-07-2006, 15:54
Dan moet je toch beter gaan luisteren :wink:
Als ze over een wijf zingen bedoelen ze een joint !!
Voor de rest zingen ze over het leven en over dingen die ze hebben meegemaakt
Okeej, je hebt dan 1 liedje van je bakt er niks van !!
Maar goed dat valt ook wel weer mee
Dan vind ik Immorales erger qua teksten over wijven

pfff opscheppen over hoeveel je blowt :roll: , ben je toch ook op je 15e wel overheen gegroied lijkt me

:roll: :roll: :roll:

Michelle
09-07-2006, 20:07
ze blowen voldoende iig :lol:

Anonymous
10-07-2006, 00:04
en ze laten zich lijkt me genoeg door 'biatches'blowen, als ik uitga van hun lyrics :lol:

Michelle
10-07-2006, 08:38
en ze laten zich lijkt me genoeg door 'biatches'blowen, als ik uitga van hun lyrics :lol:

Veel hebben een vaste vriendin, die telkens meegaan
Ze hebben iig een vaste hechte vriendenkring
Wel erg gezellig hoor

Mephisto
10-07-2006, 12:45
tja, daarna ga je opscheppen over hoeveel je "geblowd" bent, daar groei je nooit overheen :lol: toch..althans...want :roll: