PDA

View Full Version : Gespam buiten slowchat



ashi76
07-07-2006, 00:05
Lieve lieve mixfight vrienden,

Bij deze verzoek ik eenieder vriendelijk doch dringend het gespam te beperken tot de slowchat.
Ik zou het namelijk zonde vinden als "serieuze" topics hierdoor naar de slowchat verplaatst moeten worden.

Wie de schoen past...... ;)


Dank u.

Silat
07-07-2006, 00:56
er valt gewoon weinig te beleven hier de laatste tijd :roll:

Jochem
07-07-2006, 08:20
En geen forum issues in de offtopic, maar in het forumbeleid aub....


;)

Anonymous
07-07-2006, 08:46
het slowchatten op offtopic, ok kan minder, maar die bots mogen van mij toch nog ietsje meer minder

p diddy
07-07-2006, 09:24
hebben die ook een waarschuwing gekregen :?

Jay Hoov
07-07-2006, 09:31
ja joh en 10 bladzijden lange topics over anussen, dagboeken of gedichten over drollen gewoon laten staan he....

Ga zo door jongens :roll:

:lol: :lol:

Michelle
07-07-2006, 09:33
Rik heeft wel degelijk gelijk
De slowchat en offtopic is gewoon 1 geheel
Want bij beide forums word gewoon bull shit geplaatst

Sjaak
07-07-2006, 09:34
Lieve lieve mixfight vrienden,

Bij deze verzoek ik eenieder vriendelijk doch dringend het gespam te beperken tot de slowchat.
Ik zou het namelijk zonde vinden als "serieuze" topics hierdoor naar de slowchat verplaatst moeten worden.

Wie de schoen past...... ;)


Dank u.

Hoor hier een roepende in de woestijn :lol:

Sjaak
07-07-2006, 09:36
en dan, helemaal een topic uit de slowchat gaan verwijderen ook, gaat echt helemaal nergens meer over dat nieuwe 'ordnung must sein' beleid

Rik aub geen Duits gescheis

Sjaak
07-07-2006, 09:44
Effe genoeg Duitsers door me beeld zien lopen de laatste maand :lol:

Wheelie
07-07-2006, 11:10
Rik heeft wel degelijk gelijk
De slowchat en offtopic is gewoon 1 geheel


Voor jullie misschien maar niet voor ons.

Gespam op offtopic en de andere forums zal gewoon verwijderd/verplaatst worden

Silat
07-07-2006, 12:09
daar gaan we weer,op naar het forumbeleid :lol:

Sjaak
07-07-2006, 12:21
Effe genoeg Duitsers door me beeld zien lopen de laatste maand :lol:

hahaha, en daarom voor de afwisseling maar snel naar het sympathiek iran op tour? :lol:

Tja dat weet ik niet maar hou wel van een avontuurtje :lol:

ashi76
07-07-2006, 13:11
Rik heeft wel degelijk gelijk
De slowchat en offtopic is gewoon 1 geheel


Voor jullie misschien maar niet voor ons.

Gespam op offtopic en de andere forums zal gewoon verwijderd/verplaatst worden

gisteren is gespam uit de slowchat ook verwijderd, dus same old, same old....

en waar het om gaat wheelie, is dat er nogal rare regels gehanteerd worden over wat spam is en wat niet, wat bij de ene member spam is, is volgens jullie bij de andere een zinvolle bijdrage of whatever

De regels zijn duidelijk:
http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=120


Artikel 5 Onderbouwing
- 1 Posts dienen in beginsel onderbouwd te zijn, tenzij de situatie zich daar niet voor leent.
- 2 Toezichthouders kunnen gebruikers aanspreken op postgedrag dat niet in overeenstemming is met lid 1.
- 3 Indien een gebruiker zich meerdere malen – ondanks herhaalde waarschuwingen – niet gedraagt in overeenstemming met lid 1, dan is de toezichthouder bevoegd tot het geven van een gele kaart. Indien de overtreding dermate ernstig is, dan kan een ban worden opgelegd voor bepaalde dan wel onbepaalde tijd.

Sjaak
07-07-2006, 13:14
Is er ooit wel is iemand geband :lol: of zelfs meerdere malen :lol: :lol:

Halfshot
07-07-2006, 13:31
Artikel 5 Onderbouwing
- 1 Posts dienen in beginsel onderbouwd te zijn, tenzij de situatie zich daar niet voor leent.
- 2 Toezichthouders kunnen gebruikers aanspreken op postgedrag dat niet in overeenstemming is met lid 1.
- 3 Indien een gebruiker zich meerdere malen – ondanks herhaalde waarschuwingen – niet gedraagt in overeenstemming met lid 1, dan is de toezichthouder bevoegd tot het geven van een gele kaart. Indien de overtreding dermate ernstig is, dan kan een ban worden opgelegd voor bepaalde dan wel onbepaalde tijd.

wat een dooddoener zeg, daar staat gewoon helemaal niets, behalve, wij hebben een vrijbrief om te doen wat ons goeddunkt

x2
oeps vergeten te onderbouwen :oops:

ashi76
07-07-2006, 13:32
Artikel 5 Onderbouwing
- 1 Posts dienen in beginsel onderbouwd te zijn, tenzij de situatie zich daar niet voor leent.
- 2 Toezichthouders kunnen gebruikers aanspreken op postgedrag dat niet in overeenstemming is met lid 1.
- 3 Indien een gebruiker zich meerdere malen – ondanks herhaalde waarschuwingen – niet gedraagt in overeenstemming met lid 1, dan is de toezichthouder bevoegd tot het geven van een gele kaart. Indien de overtreding dermate ernstig is, dan kan een ban worden opgelegd voor bepaalde dan wel onbepaalde tijd.

wat een dooddoener zeg, daar staat gewoon helemaal niets, behalve, wij hebben een vrijbrief om te doen wat ons goeddunkt

Das dan toch duidelijk.

Sjaak
07-07-2006, 13:33
Misschien mis ik iets hoor maar waar gaat dit in godsnaam over :?

Michelle
07-07-2006, 13:35
dat je geen gesprekken meer in de offtopic mag hebben zoals wij net hadden in de topic over die pil :wink:
terwijl half MF daar regelmatig op spamt

Sjaak
07-07-2006, 13:38
Het gaat al jaren goed op Shooto en Mixfight dus het zal zo'n vaart niet lopen hoor denk ik, pas je gewoon een klein beetje aan met de nadruk op een klein beetje :lol:

ashi76
07-07-2006, 13:39
Even voor de duidelijkheid.
Deze regels gelden voor eenieder die op mixfight post. De reden waarom "we" er nu wat strenger op toezien is dat er geconstateerd is dat er de laatste tijd weinig onderschied is tussen bijvoorbeeld OT en de slowchat.
Wij, de mixfight crew, willen het verschil tussen de verschillende fora weer wat duidelijker maken.

Het is absoluut geen persoonlijke aanval naar wie dan ook.

ashi76
07-07-2006, 13:41
Artikel 5 Onderbouwing
- 1 Posts dienen in beginsel onderbouwd te zijn, tenzij de situatie zich daar niet voor leent.
- 2 Toezichthouders kunnen gebruikers aanspreken op postgedrag dat niet in overeenstemming is met lid 1.
- 3 Indien een gebruiker zich meerdere malen – ondanks herhaalde waarschuwingen – niet gedraagt in overeenstemming met lid 1, dan is de toezichthouder bevoegd tot het geven van een gele kaart. Indien de overtreding dermate ernstig is, dan kan een ban worden opgelegd voor bepaalde dan wel onbepaalde tijd.

wat een dooddoener zeg, daar staat gewoon helemaal niets, behalve, wij hebben een vrijbrief om te doen wat ons goeddunkt

Das dan toch duidelijk.

enige wat hieruit duidelijk wordt is wat jij waard bent

Wat bedoel je daarmee ?

Michelle
07-07-2006, 13:41
Oké Ashi dan zullen jullie dit toch eerst moeten veranderen
bij de naam offtopic
Voor Geklets, Gezwets en Gezwam over alle Ditjes en Datjes..

Want wanneer er een normale conversatie word gevoerd dan beland deze automatisch ook in de slowchat !!!
Gezwets is gelijk aan Spam !!

ashi76
07-07-2006, 13:46
Beste Michelle,

Ik begrijp niet goed wat nou precies het probleem is.
Ik heb eenieder verzocht om de spamtopics in het vervolg te beperken tot de slowchat.
Nu lees ik erg veel reacties van mensen die dit graag ook op andere gedeelten van mixfight willen doen.

Er is geen verbod ingesteld tot het posten van de zogenaamde spamtopics, maar er wordt enkel verzocht dit te beperken tot de slowchat.
Is dat dan zon vreselijk onoverkomelijk probleem ??

ashi76
07-07-2006, 13:50
@ rik.

Lees mijn bovenstaande post even svp.

Michelle
07-07-2006, 13:51
Best Ashi

Het gaat niet om het feit dat er gespamt word in off topic want dat word er genoeg gedaan
Maar een gesprek wat ontstaat in een topic tussen 2 personen word verplaatst naar de slowchat
Spammen betekend onzin plaatsen
Praten valt daar bij jullie dus ook onder
Daar doel ik op, en ik maak er zeer zeker geen probleem van
Maar gezwets is praten
En zoals het nu is is praten ook spammen in bepaalde ogen
Dus dan klopt die hele benaamstelling toch niet dan
Of denk ik te ver door ofzo ?

Sjaak
07-07-2006, 13:53
Pffff ik haak af ... :roll:

ashi76
07-07-2006, 13:53
Accoord.
Laat ik het dan anders zeggen.

Bij deze worden jullie verzocht dit soort gesprekken voortaan in de slowchat te voeren.

Michelle
07-07-2006, 13:55
Oké :wink:
Dan zou ik gezwets verplaatsen naar de slowchat

mama
07-07-2006, 14:00
Best Ashi

Het gaat niet om het feit dat er gespamt word in off topic want dat word er genoeg gedaan
Maar een gesprek wat ontstaat in een topic tussen 2 personen word verplaatst naar de slowchat
Spammen betekend onzin plaatsen
Praten valt daar bij jullie dus ook onder
Daar doel ik op, en ik maak er zeer zeker geen probleem van
Maar gezwets is praten
En zoals het nu is is praten ook spammen in bepaalde ogen
Dus dan klopt die hele benaamstelling toch niet dan
Of denk ik te ver door ofzo ?

gesprekken kan je ook heel goed doen via msn.
een idee misschien?

ICON
07-07-2006, 14:00
jullie moeten wat meer neuken

ashi76
07-07-2006, 14:04
@ Michelle,

Ik zal het aan de admins voorleggen. Ik heb die skillz namelijk niet. ;)

@ Rik,

Ik begrijp nog steeds niet goed waarom je dit blijkbaar ziet als een persoonlijke aanval.
Wat is nu het probleem om dit soort "gespreks topics" voortaan te beperken tot de slowchat ?

Je hoort mij niet zeggen dat ik roomser ben dan de paus. Ik zal me ook vast wel eens schuldig gemaakt hebben aan het posten van een zogenaamde spamtopic op OT. En ook kan ik niet beloven dat dit in het vervolg nooit zal gebeuren.
Dit is echter het punt niet.

Het verzoek lijkt mij echter duidelijk. Probeer het spammen (of het "voeren van gesprekken" zoals michelle het noemt) te beperken tot de slowchat.

mama
07-07-2006, 14:04
pff nog meer.........
ik zal het doorgeven

Michelle
07-07-2006, 14:04
Weet je ik laat het hier lekker bij
Dat eeuwige gezeur over wie er nou gelijk heeft.
Het is en blijft krom but never mind..............

ashi76
07-07-2006, 14:12
Goed, we worden het blijkbaar niet eens.

Ik denk echter wel dat het voerzoek nu duidelijk is.
Topics die volgens de mixfight crew niet thuis horen op een bepaald gedeelte van het forum zullen verplaatst worden.

ashi76
07-07-2006, 14:18
Dat begrijp je heel goed.

ashi76
07-07-2006, 14:24
Rik,

Ik voel me absoluut niet geroepen om elke topic apart met jou te gaan bespreken.

Ik begrijp dat de lijn tussen OT en de slowchat dun is. De mixfightcrew zal echter bepalen welke topics er verplaatst, gesloten of verwijderd worden.

Biiyen
07-07-2006, 14:29
Rik,

Ik voel me absoluut niet geroepen om elke topic apart met jou te gaan bespreken.

Ik begrijp dat de lijn tussen OT en de slowchat dun is. De mixfightcrew zal echter bepalen welke topics er verplaatst, gesloten of verwijderd worden.

dit bedoel ik dus met dooddoener, ga dan geen discussie aan :roll:

ik ga aan het werk

welk werk? jij hebt een dagtaak aan mixfight posten man :lol:

HUNTER
07-07-2006, 14:31
hahahaha x2

ashi76
07-07-2006, 14:32
Ik heb je meerdere malen geprobeerd uit te leggen waarom bovenstaan verzoek gedaan is.
Jij komt keer op keer met nieuwe argumenten mbt topics waar volgens jou in gespammed wordt of wat dan ook.
Nogmaals, ik heb absoluut geen tijd en zin om alle topics op mixfight met mijnheer Rappe Rik te bespreken.

Ik hoop dat het beleid mbt spammen of "gesprekstopics" op mixfight nu zo langzamerhand tot je is doorgedrongen.

mama
07-07-2006, 14:33
die topic van Jinx was leuk totdat hij door een aantal mensen verziekt werd...... jammer.

Biiyen
07-07-2006, 14:35
hey mams maak jij reclame voor de mc donalds?

Ronald
07-07-2006, 14:49
Even een klein stukje forumgeschiedenis: in het begin (destijds nog op Shoto) hadden we alleen het MMA forum. Het bleek echter dat er nogal veel off-topic gegaan werd en dat forumbroeders en -zusters ook zin hadden om over andere dingen met elkaar te kletsen dan vechtsport. Dat was echter hinderlijk voor de mensen die alleen vechtsport wilden volgen, dus werd het OT in het leven geroepen. Gewoon kletsen waar je zin over had.

Na een tijdje bleken er ook op het OT verschillen te ontstaan; de één gebruikte het om te discussieren over politiek, de ander om een dagboek bij te houden, om maffe filmpjes te posten of als "actualiteitenrubriek". Eigenlijk allemaal om het even.
Grootste verschil ontstond echter met members die het gingen gebruiken om te spammen of als veredelde chatbox. Op zich ook nog niet veel mis mee, maar het werkte hinderlijk voor de mensen die het OT niet op die manier gebruikten. Vandaar dus wederom een nieuw forum in het leven geroepen: de Slowchat (het woord zegt het al).

Zoals een aantal van jullie ook al opmerkt: de scheidslijn tussen OT en Slowchat is maar heel dun, of soms zelfs niet te onderscheiden. Nog sterker: wat je vandaag op de ene manier beoordeelt, beoordeel je een andere dag misschien weer op een andere manier. We hebben geen wiskundige formule die we er op los laten. Bovenstaande is echter de intentie. Je mag er ook vanuit gaan dat er vanuit die gedachte gemodereerd wordt. Dat dat niet altijd even makkelijk is of voor discussie vatbaar, zowel voor de crew als voor de members, ... tja... dat blijkt :wink: .

mama
07-07-2006, 14:53
hey mams maak jij reclame voor de mc donalds?
ik hoezo..........

Michelle
07-07-2006, 14:53
Bedankt Ronald voor de zeer duidelijke verklaring
Maar toch klopt de verwoording van het offtopic gedeelte niet
er staat
OffTopic
Voor Geklets, Gezwets en Gezwam over alle Ditjes en Datjes..
Getroll, Gediss en Gespam wordt verwijderd.

Zoals ik al eerder zei gezwets, geklets en gezwam word ook verwijderd
Dan word het tijd om toch eens de verwoording te veranderen.
Want zo blijven er misverstanden komen.

Biiyen
07-07-2006, 14:55
hey mams maak jij reclame voor de mc donalds?
ik hoezo..........

Die reclame nu : "Onze geest is als een parachute, hij werkt alleen als die open is" Een beetje verneukt, maar toch.

Biiyen
07-07-2006, 14:56
Bedankt Ronald voor de zeer duidelijke verklaring
Maar toch klopt de verwoording van het offtopic gedeelte niet
er staat
OffTopic
Voor Geklets, Gezwets en Gezwam over alle Ditjes en Datjes..
Getroll, Gediss en Gespam wordt verwijderd.

Zoals ik al eerder zei gezwets, geklets en gezwam word ook verwijderd
Dan word het tijd om toch eens de verwoording te veranderen.
Want zo blijven er misverstanden komen.

Zo te zien heb jij geen problemen met geklets en gezwam :wink:

Jay Hoov
07-07-2006, 14:58
Ik snap niet waar sommoge mensen zich druk om maken, regels zijn toch regels, of zie ik dat nou verkeerd :?

mama
07-07-2006, 15:02
"The mind is like a parachute. It works best when it is open."- Rickson Gracie
die bedoel je........
is niet van de mac maar van rickson.........

(nu ga ik zelf giga afdwalen....)

Halfshot
07-07-2006, 15:08
Ik begrijp alleen niet dat de voorwaarde nu veranderd zijn.
Zie zinloosgeweld topic, die is naar slowchat verbannen, terwijl ik daar niets slowchat in zie.
Zo gaat het in mijn ogen al jaren hier, beetje dom ouwehoeren over het onderwerp.
En dat juist het leuke van off-topic is/was (mijn mening)
Nu dit soort topics naar slowchat verbannen worden, zal ik deze eerder missen.
Want slow-chat staat voor mij gelijk aan “ga verder met dit woord�
Dus kom ik daar minder (nu wat meer helaas)

Dat de scheidslijn dun is begrijp ik, maar dan moet een mod daar niet ruim over heen gaan.
Zie http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=23488
Waar Marieke een bericht plaats die msn waardig is(of PM)

Kijk als een mod zich ook die regel houd, is het voor de rest ook duidelijker

mama
07-07-2006, 15:12
hoe kan ik een gast iets pmen of msnen?
ik heb geen idee wie dit gepost heeft........
dus... naar mijn mening beetje onzin dat ik dat er niet bij mag zetten

Halfshot
07-07-2006, 15:14
ashi76 kon je gewoon pm en hoor
Leek mijn een berich richting ashi76.

p diddy
07-07-2006, 15:17
wat een kanker gezeik allemaal :lol:

mama
07-07-2006, 15:17
maar goed. topic locked omdat er al eentje over Hans zijn avonturen in Milaan loopt.
dit slaat zeker niet op ashi.........
maar goed ik ga verder niet uitleggen waarom ik er wat wel of niet bij zet........
als je het wil weten pm me maar

Halfshot
07-07-2006, 15:27
haha ga ik hem locken ga jij er wat bijzetten

maar goed. topic locked omdat er al eentje over Hans zijn avonturen in Milaan loopt.
dit stond er
wel compleet quoten hoor,

Het is geen aanval, maar een voorbeeld dat het voor ons onduidelijk is.
Waarom moet ik dan pmen, dit is juist een voorbeeld wanneer je niet moet pm om het duidelijk te houden in een open discussie.

mama
07-07-2006, 15:28
je kan wel van iedere mug een olifant maken.........

Jochem
07-07-2006, 15:38
Deze discussie hoort in de slowchat.

p diddy
07-07-2006, 15:39
Deze discussie hoort in de slowchat.

LOL

Halfshot
07-07-2006, 15:50
Deze discussie hoort in de slowchat.

LOL

Nu wel ja, zijn topics voor minder verbannen

Ronald
07-07-2006, 16:02
Maar toch klopt de verwoording van het offtopic gedeelte niet
er staat
OffTopic
Voor Geklets, Gezwets en Gezwam over alle Ditjes en Datjes..
Getroll, Gediss en Gespam wordt verwijderd.

Zoals ik al eerder zei gezwets, geklets en gezwam word ook verwijderd
Dan word het tijd om toch eens de verwoording te veranderen.
Want zo blijven er misverstanden komen.
Er wordt mee bedoeld dat je het over van alles en nog wat mag hebben, en dan wat luchtig omschreven. Maar misschien heb je gelijk en brengt het onnodige verwarring met zich mee.


Ik begrijp alleen niet dat de voorwaarde nu veranderd zijn.
Zie zinloosgeweld topic, die is naar slowchat verbannen, terwijl ik daar niets slowchat in zie.
In principe zijn de voorwaarden niet veranderd. Op dit moment is het alleen wel zo dat er veel "geslowchat" wordt op OT. Daardoor is de kans dat een OT topic onterecht in de Slowchat belandt ook veel groter (zonder dat ik daarbij verder over de bewuste topic wil oordelen). Dat zal dus inderdaad ook wel eens gebeuren.


Dat de scheidslijn dun is begrijp ik, maar dan moet een mod daar niet ruim over heen gaan.
Zie http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=23488
Waar Marieke een bericht plaats die msn waardig is(of PM)

Kijk als een mod zich ook die regel houd, is het voor de rest ook duidelijker
Wederom zonder op de bewuste topic in te gaan, ook wij maken fouten. Dat hoort er nou eenmaal bij. Om daarbij elke topic waar over te discussieren valt tot in detail uit te werken is ondoenlijk. Het gaat wat mij betreft om de intentie waarom er op een bepaalde manier gepost of gemodereerd wordt.

Anonymous
07-07-2006, 16:20
Wat een zeikerds zijn jullie, dat gespam is zwaar irritant en moet hard aangepakt worden :lol:
Ben je het niet eens met de regels van deze site dan ga je toch lekker ergens anders posten

Ronald
07-07-2006, 16:23
Wat een zeikerds zijn jullie, dat gespam is zwaar irritant en moet hard aangepakt worden :lol:
Ben je het niet eens met de regels van deze site dan ga je toch lekker ergens anders posten
Geen probleem hoor om er af en toe over te discussieren. Zo zijn tenslotte ook de subfora ontstaan :wink: .

blazin.arr0w::::
07-07-2006, 16:27
Ok,

De gene die tijd en dus geld in het rijlen en zijlen van mixfight.nl stoppen hebben in deze imo gelijk.

Als zij vragen aan ons, als gratis gebruiker, iets te doen of te laten zodat zij hun site kunnen runnen zoals zij dat willen dan heb je dat te respecteren.

En waarom zouden topics die je in OT start niet net zo goed werken als je ze in de SC start?

Bovendien dwingt niemand je te blijven. Genoeg fora op internet. Misschien kan je er een zoeken die wel bij je past, mocht je daar bij mixfight.nl niet het gevoel bij hebben.

Volgens mij is het nog in de shoto tijd geroepen maar de kreet lijkt me hier op z'n plaats.

Mixfight.nl is GEEN democratie :D

En dat is dan mijn duit in het zakje...

Halfshot
07-07-2006, 16:53
In principe zijn de voorwaarden niet veranderd. Op dit moment is het alleen wel zo dat er veel "geslowchat" wordt op OT. Daardoor is de kans dat een OT topic onterecht in de Slowchat belandt ook veel groter (zonder dat ik daarbij verder over de bewuste topic wil oordelen). Dat zal dus inderdaad ook wel eens gebeuren.
Maar is het dan niet beter om dan de notiare slowchatters aan te pakken, want nu kan je wel constant topic verplaatsen maar dan hou je zo meteen geen topic meer over.
En tuurlijk iedereen maakt fouten(ik zelf ben er een kei in)
Maar dat kan dat toch terug gedraaid worden, het is geen onterechte doelpunt in een voetbalwedstrijd die niet meer terug gedraaid kan worden
Ofwel topic terug wanneer, er per ongeluk te snel gehandeld is.

Ronald
07-07-2006, 17:06
Maar is het dan niet beter om dan de notiare slowchatters aan te pakken...
Ashi begon deze topic dan ook met "wie de schoen past..." Het is in ieder geval een aanzet daartoe.


En tuurlijk iedereen maakt fouten(ik zelf ben er een kei in)
Maar dat kan dat toch terug gedraaid worden, het is geen onterechte doelpunt in een voetbalwedstrijd die niet meer terug gedraaid kan worden
Ofwel topic terug wanneer, er per ongeluk te snel gehandeld is.
Yep, dat kan zeker normaal gesproken. Op dit moment is dat echter lastig omdat er wel erg veel "gespammed" wordt en veel beslissingen tot discussie leiden. Het is helaas niet werkbaar om dan nog over elke beslissing in discussie te gaan. Maar als straks alles weer een beetje in normale proporties is is dat geen probleem. Sterker nog, dat is in het verleden ook wel gebeurd.

ashi76
07-07-2006, 17:41
Als ik het nodig had gevonden op je een gele kaart te geven was dat wel gebeurd Rik, maar ik kan je met mijn hand op mijn hart vertellen dat ik dit niet ter sprake heb gebracht onder de crew.

en 3x geel is tegenwoordig rood geloof ik.. ;)

blazin.arr0w::::
07-07-2006, 18:00
nou ja nog even mezelf inlikken zo vlak voor het weekend :lol:


Resumerend, het was ons (en met ons bedoel ik nu geen vitesse :wink: ) al vrij lang duidelijk hoe of wat jullie bedoelde, maar het gaat natuurlijk zoals ik al vanaf het begin aankondigde helemaal rechtvaardig is anders, ok, het is jullie forum, dus jullie regels, maar het zou toch wel heel erg triest zijn als je alles daarom maar moet slikken, post van blazin' hierboven slaat dan ook als een lul op een drumstel, als je geen neiging hebt om kritisch naar dingen te kijken, moet je vragen of je met sjaak mee mag naar iran en dan blijf je daar gewoon zo, indoctrinatie zijn ze daar dol op.
Ik zal me in ieder geval gaan voornemen wat beter op te letten, maar sommige acties vragen nu eenmaal om een domme reactie, natuurkunde he, ik begraaf de bijl wel weer eventjes. :lol:

kritisch naar dingen kijken en me er druk over maken doe ik wel over de belangrijke dingen. En niet of mijn post nou in OT of SC geplaatst wordt.

Anyways, even goede vrienden.

blazin.arr0w::::
07-07-2006, 18:07
net zoals met SC en OT is wat de moeite waard is en wat niet een kwestie van interpretatie....
:lol:

:mrgreen:

Highline
08-07-2006, 20:40
Bedankt Ronald voor de zeer duidelijke verklaring
Maar toch klopt de verwoording van het offtopic gedeelte niet
er staat
OffTopic
Voor Geklets, Gezwets en Gezwam over alle Ditjes en Datjes..
Getroll, Gediss en Gespam wordt verwijderd.

Zoals ik al eerder zei gezwets, geklets en gezwam word ook verwijderd
Dan word het tijd om toch eens de verwoording te veranderen.
Want zo blijven er misverstanden komen.

Zo te zien heb jij geen problemen met geklets en gezwam :wink:

joh, ben je daar nu pas aardig? nog geen een kwaliteits post of informatieve post van michelle gelezen maar goed..nog ff w88 en die is dan ook weer weg :)

Anonymous
09-07-2006, 12:29
is dit trouwens geen slowchat topic :lol:

Michelle
09-07-2006, 13:55
Zal mij een biet wezen wat je over me denkt of zegt !!
Ik spam genoeg, en er zijn er genoeg die erop reageren en naar kijken aangezien het aantal replies en de keren dat het bekeken word
Als je je eraan stoort lees je niet 8-)

Eens kijken wie het langer volhoud :lol:

Highline
09-07-2006, 21:15
Zal mij een biet wezen wat je over me denkt of zegt !!
Ik spam genoeg, en er zijn er genoeg die erop reageren en naar kijken aangezien het aantal replies en de keren dat het bekeken word
Als je je eraan stoort lees je niet 8-)

Eens kijken wie het langer volhoud :lol:

ik probeer het ook, maar ieder topic dat ik open staat wel een reactie van jou in...

someone
09-07-2006, 21:16
psies. net als de pit als je het je aantrekt wat er staat moet je er niet komen en dus niet lezen!

net als dat gespam, als je het je aantrekt moet je lekker in een ander deel van dit forum lezen....

Highline
09-07-2006, 21:23
psies. net als de pit als je het je aantrekt wat er staat moet je er niet komen en dus niet lezen!

net als dat gespam, als je het je aantrekt moet je lekker in een ander deel van dit forum lezen....

blabla ;)

someone
09-07-2006, 21:27
kijk hier heb je er nog zo eentje :wink:

Anonymous
10-07-2006, 00:02
ef ontopic: sjaade mofrika alles ist vorbei 8-)

p diddy
10-07-2006, 08:53
klasse!!!

payap
11-07-2006, 16:42
Wat er in de off topic en zo gebeurd kan ik me niet zo druk om maken.

Belangrijkste vind ik dat het mixed martial arts forum spam vrij blijf en als het kan ook vrij van allerlei negatieve figuren.

Dat forum mag van mij wel zelfs strenger op worden getreden.