PDA

View Full Version : ZOMERFEESTEN NIJMEGEN!!!



ICON
12-07-2006, 10:55
ja zaterdag is t weer zover. de wandelvierdaagse en de daarbij horende zomerfeesten.

ik heb er weer helemaal zin in. en dan vooral in matrixx at the park.
waar het de vorige jaren nog onder de waalbrug was. is het dit jaar in het park achter het valkenhof ivm ruimte gebrek

check hier de line up van de hele week
http://www.matrixx.nl/
onderin staat t.

doet niet onder voor een houseparty waar je 45 euries voor moet betalen. alleen hier is t helemaal gratis
maandag en zondag zijn voor mij de mooiste dagen, vind t jammer dat de line up van zondag niet op zaterdag is want vind jochem miller niet zo.
maar dat is niet anders

zijn er hier nog meer mensen die gaan??

Anonymous
12-07-2006, 12:05
zaterdagavond komt er wel vette shit gratis daar, nl greg c

TommySoprano
12-07-2006, 16:30
Uiteraard ben ik wel van de partij 8-)

}|^-_-^|{
12-07-2006, 18:51
ik ook, maar ik loop

Anonymous
12-07-2006, 21:31
maandag en dinsdag is wel beste line up , vorig jaar stond ik midden tussen die rellen daarzo , was behoorlijk impressive !! had er niks mee te maken maar iedereen werd met harde hand( ME te paard) verwijderd ..

daafit
13-07-2006, 13:31
Zomerfeesten zijn super vet :D :D :D , ga zondag zo i zo, rest moet ik nog ff kijken!

Cave
14-07-2006, 13:46
Ik woon bij het Waterkwartier dus de plastic bankjes, kratjes pils, party tent en slippers staan al klaar. Zitten en Zuipen!

ICON
14-07-2006, 13:53
Ik woon bij het Waterkwartier dus de plastic bankjes, kratjes pils, party tent en slippers staan al klaar. Zitten en Zuipen!

lol dan toeter ik wel n keer!

jcsport
14-07-2006, 14:17
Ik woon bij het Waterkwartier dus de plastic bankjes, kratjes pils, party tent en slippers staan al klaar. Zitten en Zuipen!

Ha gezellig, wanneer komen de lopers ook al weer bij jullie langs? Misschien kom ik wel even buurten.

dtgerald
15-07-2006, 17:04
Ik zou vanavond ook gaan maar ik lig met mijn poot omhoog.Een maat van mij moet vanavond spelen met zijn band http://www.bignick.nl/ op het koningsplein om 20:00u.

Cave
15-07-2006, 19:25
Ik geloof dat de lopers op de tweede dag langskomen via de Voorstadslaan en de Weurtseweg. Mijn ouders zullen ook wel weer langskomen schuiffelen dus de waterballonnen liggen al weer klaar :D.


P.s. Icon, toeter aub niet voor 12 uur, ik was van plan elke dag dronken/dood op bed te liggen tot 12 uur 's middags.

Cave
16-07-2006, 02:57
Ehhh hatsikidee doe mij een fris en een portie beukenoten!

oZo de feesten benne los. Vanavond was nog een beetje tam, wel veel Sjonnies en Anita's maar geen enorme slemppartijen. Misschien een idee om met wat forumbroeders en -zusters af te spreken en de stad op stelten te zetten? Ik mot weliswaar 'werken' maar na 22 uur kan er altijd gezopen worden. Mocht er iemand los willen gaan: PM me!

Ik a het bed in rollen...... morgenochtend om 8 uur mag ik weer gezellig naar mijn werk. :roll: