PDA

View Full Version : Bush: Hezbollah moet stoppen met 'deze shit'



Anonymous
17-07-2006, 12:26
Bush: Hezbollah moet stoppen met 'deze shit'
SINT-PETERSBURG - De Amerikaanse president George W. Bush heeft maandag gezegd dat de sleutel tot het einde van de crisis in het Midden-Oosten is dat „Hezbollah ophoudt met deze shit�.

Het Amerikaanse staatshoofd was aan het lunchen met andere wereldleiders tijdens de G8-top in Sint Petersburg. Hij was zich er kennelijk niet van bewust dat zijn microfoon openstond.

„Wat ze moeten doen is Syrië zover te krijgen dat Hezbollah stopt met deze shit, en het is allemaal voorbij�, vertelde Bush de Britse premier Blair. Het is onduidelijk op wie Bush doelde toen hij het over 'ze' had.

Hahaha, Bush drukt zich - zoals altijd - weer erg genuanceerd uit. :lol: Ergens heeft hij wel gelijk (voor de verandering)...

Anonymous
17-07-2006, 16:04
Chirac: Israëlisch offensief is 'abnormaal'
SINT PETERSBURG - De Franse president Jacques Chirac heeft de Israëlische aanvallen in Libanon streng veroordeeld en als „abnormaal� bestempeld. Hij zei dat na afloop van de G8-top in Sint Petersburg.

Volgens Chirac heeft de Israëlische operatie geleid tot een „dramatische situatie�, omdat de Libanese infrastructuur is vernield. Hij wees erop dat vooral de burgerbevolking het slachtoffer is van het Israëlisch gedrag.

En weer zijn de VS en Frankrijk het niet echt met elkaar eens... :lol:

king
18-07-2006, 18:31
Israel valt Hezbollah aan, net enkele weken nadat Iran heeft geweigerd zijn atoomprogramma stil te zetten. Hezbollah valt met raketten Israel aan. Israel en de VS wijzen nu beschuldigend naar Iran voor het leveren van de raketten aan Hezbollah.

Hmmm, zou dit wellicht een voorbode en excuus kunnen zijn voor een aanval op Iran...?

Tsuki
18-07-2006, 20:15
Bush: Hezbollah moet stoppen met 'deze shit'
SINT-PETERSBURG - De Amerikaanse president George W. Bush heeft maandag gezegd dat de sleutel tot het einde van de crisis in het Midden-Oosten is dat „Hezbollah ophoudt met deze shit�.

Het Amerikaanse staatshoofd was aan het lunchen met andere wereldleiders tijdens de G8-top in Sint Petersburg. Hij was zich er kennelijk niet van bewust dat zijn microfoon openstond.

„Wat ze moeten doen is Syrië zover te krijgen dat Hezbollah stopt met deze shit, en het is allemaal voorbij�, vertelde Bush de Britse premier Blair. Het is onduidelijk op wie Bush doelde toen hij het over 'ze' had.

Hahaha, Bush drukt zich - zoals altijd - weer erg genuanceerd uit. :lol: Ergens heeft hij wel gelijk (voor de verandering)...

ik zag vandaag de beelden , bush was weer is vergeten dat er een mic open stond. Wat is het toch een kansloos mannetje

mossad
19-07-2006, 00:55
Israel valt Hezbollah aan, net enkele weken nadat Iran heeft geweigerd zijn atoomprogramma stil te zetten. Hezbollah valt met raketten Israel aan. Israel en de VS wijzen nu beschuldigend naar Iran voor het leveren van de raketten aan Hezbollah.

Hmmm, zou dit wellicht een voorbode en excuus kunnen zijn voor een aanval op Iran...?

Hezbollah valt Israel aan en doet dat al jaren op kleinere schaal. Tijd dat Israel de Hezbollah vernietigt, met name ook voor de Libanese bevolking zelf.

dontmindme
19-07-2006, 02:06
Israel valt Hezbollah aan, net enkele weken nadat Iran heeft geweigerd zijn atoomprogramma stil te zetten. Hezbollah valt met raketten Israel aan. Israel en de VS wijzen nu beschuldigend naar Iran voor het leveren van de raketten aan Hezbollah.

Hmmm, zou dit wellicht een voorbode en excuus kunnen zijn voor een aanval op Iran...?

Hezbollah valt Israel aan en doet dat al jaren op kleinere schaal. Tijd dat Israel de Hezbollah vernietigt, met name ook voor de Libanese bevolking zelf.
dat er kleine kinderen ook mee sterven vind JIJ gerechtvaardigt :?:

dontmindme
19-07-2006, 02:08
BTW je naam zegt al genoeg :!:

me naar de P I T :twisted: :?:

mossad
19-07-2006, 02:33
Israel valt Hezbollah aan, net enkele weken nadat Iran heeft geweigerd zijn atoomprogramma stil te zetten. Hezbollah valt met raketten Israel aan. Israel en de VS wijzen nu beschuldigend naar Iran voor het leveren van de raketten aan Hezbollah.

Hmmm, zou dit wellicht een voorbode en excuus kunnen zijn voor een aanval op Iran...?

Hezbollah valt Israel aan en doet dat al jaren op kleinere schaal. Tijd dat Israel de Hezbollah vernietigt, met name ook voor de Libanese bevolking zelf.
dat er kleine kinderen ook mee sterven vind JIJ gerechtvaardigt :?:

Ik zeg helemaal niet dat dat gerechtvaardigd is. En waarom zegt mijn naam genoeg? Volgens mij zeg ik niets schokkends.

En sodemieter op met je pit.