PDA

View Full Version : Pedopartij wordt niet verboden



Highline
17-07-2006, 16:44
De politieke Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD) mag gewoon blijven bestaan. De Haagse rechtbank oordeelde dit vandaag tijdens de uitspraak in een kort geding dat was aangespannen door de stichting Soelaas, die onderzoek doet naar pedofilie in Nederland. Soelaas had de rechter gevraagd om de 'pedofielenpartij' te verbieden.

Volgens de rechter heeft de stichting echter helemaal geen ''klemmend en spoedeisend belang'' bij een verbod op de partij. Bovendien meent de rechter dat de PNVD net als elke politiek partij, recht van bestaan heeft. Tijdens het kort geding op 7 juli bleek al dat de stichting Soelaas nauwelijks juridische argumenten kon aandragen voor een verbod. De aanklagers hielden vooral een moreel betoog.

payap
17-07-2006, 16:46
Volgens de rechter heeft de stichting echter helemaal geen ''klemmend en spoedeisend belang'' bij een verbod op de partij.

:shock:

Denk honderduizenden kleine kinderen wel !

Biiyen
17-07-2006, 17:02
Volgens de rechter heeft de stichting echter helemaal geen ''klemmend en spoedeisend belang'' bij een verbod op de partij.

:shock:

Denk honderduizenden kleine kinderen wel !

hmm, ik denk niet dat kinderen veiliger zijn als de partij wordt verboden. Ik zie het eigenlijk wel als een goed instrument, weet je na de verkiezingen direct hoeveel pedofielen Nederland rijk is.

PigDog
17-07-2006, 23:22
Denk ook eerder dat het goed is voor de kinderen. Ten eerste kunnen ze met z'n allen eens goed praten over hoe hun gevoelens het best te onderdrukken, ten tweede heeft elke partij een ledenlijst......

Halfshot
18-07-2006, 09:31
of het wel of niet goed is weet ik niet, aan de ene kant brengt het ze wel lekker in beeld, aan de andere kant krijgen die sick fucks zo wel een podium, wat me een heel slecht plan lijkt.

alleen ik snap niet dat het niet verboden kan worden?
ze predikken toch iets wat strafbaar is, dat moet dan toch aanvechtbaar zijn?

Iets prediken wat verboden is, is altijd al toegestaan.
Zie SGP.CP, en Rita Verdonk.

Maar het steekt me , dat ze zo ook nog subsidie krijgen.

Michelle
18-07-2006, 10:31
Huh ??
Ik snap er geen bal meer van
Gister mocht het toch niet ??
En nu weer wel

Hoever ben je dan heen als je op zulk soort mensen gaat stemmen uberhaüpt ??

Mike
18-07-2006, 10:41
of het wel of niet goed is weet ik niet, aan de ene kant brengt het ze wel lekker in beeld, aan de andere kant krijgen die sick fucks zo wel een podium, wat me een heel slecht plan lijkt.

alleen ik snap niet dat het niet verboden kan worden?
ze predikken toch iets wat strafbaar is, dat moet dan toch aanvechtbaar zijn?

Iets prediken wat verboden is, is altijd al toegestaan.
Zie SGP.CP, en Rita Verdonk.

Maar het steekt me , dat ze zo ook nog subsidie krijgen.

wat mij nog het meest steekt is al de media aandacht die deze kinderverkrachters krijgen. Daar is het ze uiteindelijk ook om te doen geweest.

Ik stel voor dat gezond en weldenkend Nederland dit schorem gewoon doodnegeert en ze geen enkel podium meer geeft voor hun waanideeen.

Tsuki
18-07-2006, 11:35
gewoon afschieten dat tuig ...........................

Michelle
18-07-2006, 12:48
Ik ben het absoluut met Mike eens.
De media zet ze telkens weer in het daglicht.
Gewoon doorlopen niet omkijken en geen aandacht schenken, dan valt vanzelf wel het kwartje bij hun dat niemand (misschien een enkele viespeuk) geïntreseerd is in hun praktijken.

PigDog
18-07-2006, 23:55
of het wel of niet goed is weet ik niet, aan de ene kant brengt het ze wel lekker in beeld, aan de andere kant krijgen die sick fucks zo wel een podium, wat me een heel slecht plan lijkt.

alleen ik snap niet dat het niet verboden kan worden?
ze predikken toch iets wat strafbaar is, dat moet dan toch aanvechtbaar zijn?

Iets prediken wat verboden is, is altijd al toegestaan.
Zie SGP.CP, en Rita Verdonk.

Maar het steekt me , dat ze zo ook nog subsidie krijgen.

wat mij nog het meest steekt is al de media aandacht die deze kinderverkrachters krijgen. Daar is het ze uiteindelijk ook om te doen geweest.

Ik stel voor dat gezond en weldenkend Nederland dit schorem gewoon doodnegeert en ze geen enkel podium meer geeft voor hun waanideeen.

Hoeveel media-aandacht ze ook krijgen, je bent een pedofiel of je bent het niet. Iemand zal heus geen pedo worden, omdat hij naar 2 vandaag zit te kijken. Ik denk wel dat het nuttig is om dingen zichtbaar te maken. Nu is jouw buurman misschien stiekem een pedo, ik heb liever dat ik het weet, snap je?
Trouwens: over liefde voor kinderen praten en kinderen verkrachten zijn twee verschillende dingen, maar het blijft allebei ziek.

Anonymous
19-07-2006, 19:26
een pedopartij niet verbieden betekent dus gewoon dat je pedo mag zijn in nederland.

Italian*Berlusconi*
20-07-2006, 15:59
door die aandacht die ze krijgen worden ze wel redelijk in kaart gebracht, ook de leden die ze dan evt krijgen staan op papier, dus een overzicht van de 'pedo's' in NL. Dan makkelijker op te sporen, alleen die straffen moeten veel hoger als het met kindermisbruik/mishandeling te maken heeft, als het aan mij lag een nekschot maar dat is te makkelijk.

PigDog
21-07-2006, 21:05
een pedopartij niet verbieden betekent dus gewoon dat je pedo mag zijn in nederland.

Dus als je hem wel verbied ben je van het probleem af?
Wat een onzin.
Dat je dat met droge ogen durft te zeggen in een land waar je wiet wel mag kopen maar niet mag verhandelen, waar prostitutie nog steeds verboden is, maar er wel belasting over moet worden betaald, waar hard-drugs totaal verboden zijn, maar junken wel in een kerk mogen zitten spuiten, waar een minister de kamer meer dan honderd keer fout voorlicht (is liegen in bedekte termen) over asielbeleid maar gewoon mag doorregeren, waar een scheidsrechter zijn uitslagen voorspelt bij de groenteboer, enzovoort, enzovoort.
Nu ga je je druk maken over een stelletje zieke stakkers die toegeven dat ze wel gevoelens hebben voor kinderen, maar die NIET praktizeren, en er een partij over willen oprichten?
Ik dacht dat we zo tolerant waren met zijn allen?
Als er iemand aan mijn kind durft te zitten, kan het me geen reet schelen of hij lid is van de partij.
Dat kan hij aan god uitleggen.......

De dikke nudist
21-07-2006, 21:10
Amen.

D.

Anonymous
22-07-2006, 20:05
[.
een stelletje zieke stakkers die toegeven dat ze wel gevoelens hebben voor kinderen, maar die NIET praktizeren, .......

alsof ze hun gevoelens voor kinderen nooit in praktijk eens hebben uitgeprobeerd.

als er zon partij zou komen, zouden de leden verplicht dna af moeten staan.

PigDog
22-07-2006, 22:46
[.
een stelletje zieke stakkers die toegeven dat ze wel gevoelens hebben voor kinderen, maar die NIET praktizeren, .......

alsof ze hun gevoelens voor kinderen nooit in praktijk eens hebben uitgeprobeerd.

als er zon partij zou komen, zouden de leden verplicht dna af moeten staan.
Ja, een groot stuk dna...... zo'n 16 cm.......


:twisted:

Cave
23-07-2006, 19:32
Dat mensen ideeën hebben die tegen de wet ingaan wil nog niet zeggen dat ze ook geen partij mogen oprichten. De haalbaarheid van hun punten is vrijwel nihil omdat voor dergelijke wetswijziging een grote meerderheid in de Eerste en Tweede Kamer te vinden moet zijn. En guess what?.... Mocht het dan zo zijn dat ná het democratische proces die wetswijziging die aanpassing worden gedaan (wat mij vrij moeilijk lijkt omdat NL dan eenzijdig een aantal internationale verdragen op zou moeten zeggen en dat werkt dermate isolerend dat het niet zal gebeuren) dan is dat waarschijnlijk volgens de wens van de meerderheid van het volk. Wie meent dat hij of zij overtuigende argumenten heeft waarom we geen gehoor aan de wens van het volk gehoor zouden moeten geven? Daar zit de crux.

Dan het punt van registreren. Lijkt me een goed plan. Ik garandeer bijna dat binnen 20 jaar ook zigeuners, homo's, politieke activisten, aanhangers van 'niet-democratische stromingen' en nog wat groepen geregistreerd staan. Is lekker makkelijk. Voor als we mensen zoeken.

Waar ik het wel mee eens ben is dat het van de gekke is dat deze mensen een politieke partij oprichten. Overigens is het gelijk aan de idioterie van een partij van de dieren, feestpartij en meer van die one-issue partijen. Zoek een hobby ofzo!

PigDog
25-07-2006, 06:27
Dan het punt van registreren. Lijkt me een goed plan. Ik garandeer bijna dat binnen 20 jaar ook zigeuners, homo's, politieke activisten, aanhangers van 'niet-democratische stromingen' en nog wat groepen geregistreerd staan. Is lekker makkelijk. Voor als we mensen zoeken.



Ik weet niet van welke planeet jij naar beneden bent gevallen, maar alle zigeuners staan al ruim 20 jaar geregistreerd. Om een voorbeeld te noemen: vroeger was het mogelijk als zigeuner op je rijbewijs bij de kolom "adres" CPR te hebben staan. Dat stond voor Centraal PersoonsRegister, en betekende dat je geen vaste woon- en verblijfplaats had. Dat stond je dus centraal geregistreerd. Dat kan dus nu niet meer, je moet een adres hebben in NL. Wat denk je wat ze met het oude lijstje gedaan hebben? Een ander voorbeeld is dat de politie voor zigeuners een aparte code hebben (bijvoorbeeld code zwart). Dit om het afluisteren met de scanner te bemoeilijken. Dat zigeuners een aparte code hebben, wil dus zeggen dat ze op politiemeldkamers weten wie er zigeuners zijn, en moeten ze dus ergens als zodanig geregistreerd staan.

Dacht je niet dat de BVD en later de AIVD niet een perfecte lijst heeft van alle politieke activisten met een afwijkende ideologie?
Wat schattig!

Trouwens: door de koppeling van het sofinummer, weet de politie wat jij verdiend, en de belasting wat voor strafblad je hebt.
Wat wilde je nou eigenlijk zeggen?