PDA

View Full Version : Holleeder veroordeeld



Halfshot
18-07-2006, 10:33
Boete voor Holleeder wegens negeren rood licht

Uitgegeven: 18 juli 2006 09:40
Laatst gewijzigd: 18 juli 2006 09:40
AMSTERDAM - De kantonrechter in Amsterdam heeft Willem Holleeder dinsdag veroordeeld tot een boete van 250 euro wegens het negeren van een rood verkeerslicht. De zitting vond plaats in de justitiebunker in Amsterdam-Osdorp, voorafgaand aan de grote strafzaak tegen Holleeder en zes medeverdachten.

Holleeder reed op 13 januari 2005 in Amstelveen door een rood licht. Hij sloeg daarbij rechtsaf, waardoor zijn zwarte BMW een meisje op een scooter raakte. Zij kwam ten val en raakte lichtgewond.

Holleeder zei dat hij verblind was door een laagstaande zon. Hij meende dat het licht op groen stond. "Ik vind het heel erg dat het is gebeurd", aldus de man die wordt verdacht van het leiden van een gewelddadige misdaadbende.

Holleeder bood het slachtoffer destijds een nieuwe scooter aan, maar zij ging niet op dit aanbod in. Het meisje wilde haar eigen scooter behouden.

Het vonnis van de kantonrechter was gelijk aan de eis van de officier van justitie. Holleeders advocaat Bram Moszkowicz vond de eis alleszins schappelijk. "Ik hoop dat alle officieren van justitie vandaag zo redelijk zijn als deze officier", zo merkte hij sarcastisch op.

Zie ik had gelijk, die Holleeder is gewoon een crimineel.

Mike
18-07-2006, 10:38
lol, wat een farce, een zitting die waarschijnlijk door alle beveiliging een ton heeft gekost voor een boete van 250 euro, hahaha

onzin

ze hebben juist gewacht op de huidige zaak zodat ze niet de hoge beveiligingkosten voor slechts een verkeersovertreding hadden. Ze hebben dit expres laten zitten totdat hij sowieso moest voorkomen voor het leiden van een criminele organisatie. Dit is slechts het begin.

Eindelijk pakken ze criminelen op alles aan en dan is het nog niet goed? Ik vond dit juist een goed signaal vanuit het OM. Hij staat duidelijk niet meer boven de wet

Michelle
18-07-2006, 10:44
Wel netjes dat hij dat meisje een nieuwe scooter aanbied !!

Mike
18-07-2006, 10:47
Wel netjes dat hij dat meisje een nieuwe scooter aanbied !!

ja wat een Robin Hood! :lol:

Lintje voor Holleeder!!

Jay Hoov
18-07-2006, 10:50
Willem Holleeder rullezzzzzz.........klaar!

En iedereeen die in eerdere topics heel stoer zei dat Holleeder niks voorstelde, heeft binnenkort de kans om het hem in z'n bekkie te vertellen :lol: :lol:

Michelle
18-07-2006, 10:53
Ach ik snap niet waar iedereen zich druk over maakt !!
De criminelen ruimen elkaar wel op tegenwoordig :lol:

Mike
18-07-2006, 10:56
Willem Holleeder rullezzzzzz.........klaar!

En iedereeen die in eerdere topics heel stoer zei dat Holleeder niks voorstelde, heeft binnenkort de kans om het hem in z'n bekkie te vertellen :lol: :lol:

idd hij ruleert! Naast topsporters en popidolen vereer ik ook regelmatig topcriminelen. Afpersers en moordenaars zijn gewoon vet heftig!!

Binnekort komt ook "the best of 2005" dvd uit , mooie compilatie van een stuk of vier liquidaties in de hoofdstad. Echt een mooi stukje vakwerk en een must have voor de liefhebbers van dood en verderf. Deel 2006 is in de maak, de teller staat al op 3 geloof ik maar met het proces voor de boeg zulllen er nog wel wat kroongetuigen sneuvelen.

ja je hebt gelijk Hoov, dhr. Holleeder is een topper! Een voorbeeld voor een ieder! :?

Jay Hoov
18-07-2006, 10:59
Willem Holleeder rullezzzzzz.........klaar!

En iedereeen die in eerdere topics heel stoer zei dat Holleeder niks voorstelde, heeft binnenkort de kans om het hem in z'n bekkie te vertellen :lol: :lol:

idd hij ruleert! Naast topsporters en popidolen vereer ik ook regelmatig topcriminelen. Afpersers en moordenaars zijn gewoon vet heftig!!

Binnekort komt ook "the best of 2005" dvd uit , mooie compilatie van een stuk of vier liquidaties in de hoofdstad. Echt een mooi stukje vakwerk en een must have voor de liefhebbers van dood en verderf. Deel 2006 is in de maak, de teller staat al op 3 geloof ik maar met het proces voor de boeg zulllen er nog wel wat kroongetuigen sneuvelen.

ja je hebt gelijk Hoov, dhr. Holleeder is een topper! Een voorbeeld voor een ieder! :?

Jij snapt hem :wink:

Ossie
18-07-2006, 14:20
Wel netjes dat hij dat meisje een nieuwe scooter aanbied !!

Idd echt netjes ja. Hij zal ook wel geen crimineel zijn, zo'n vriendelijke aardige man kan toch geen crimineel zijn?

Jezus, hoe fucking dom ben jij? Kerel kan zich dit soort zaken gewoon niet permitteren vandaar die scoot :roll:

Anonymous
18-07-2006, 14:36
Willem Holleeder rullezzzzzz.........klaar!

:roll: en jij bent een sukkel...klaar!

p diddy
18-07-2006, 14:36
Wel netjes dat hij dat meisje een nieuwe scooter aanbied !!

Idd echt netjes ja. Hij zal ook wel geen crimineel zijn, zo'n vriendelijke aardige man kan toch geen crimineel zijn?

Jezus, hoe fucking dom ben jij? Kerel kan zich dit soort zaken gewoon niet permitteren vandaar die scoot :roll:

LOL

Paganstars
18-07-2006, 14:39
Hahaha... die scooter zal hem sowieso duur komen te staan bij zijn proces... dat gaat zeker gebruikt worden tegen hem!!

Jay Hoov
18-07-2006, 15:29
Willem Holleeder rullezzzzzz.........klaar!

:roll: en jij bent een sukkel...klaar!

En jij...laat maar, ik heb geen tijd voor kleine pikkies :roll: