PDA

View Full Version : dit vrouwtje moet je niet bedriegen....



joost
30-07-2006, 01:17
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=22263

$un$hine
30-07-2006, 03:15
't Was toch wel erg aardig van d'r dat ze het schermpje heel heeft gelaten :lol:

harry
30-07-2006, 10:28
Haha mooi :lol:

XedgeX
30-07-2006, 11:59
eigen domme schuld.

vreemdgaan is sowieso een kutstreek

Fr3ddy
30-07-2006, 19:07
LOL

Ossie
30-07-2006, 19:37
Al ga ik vreemd etc. Als mijn vriendin/vrouw dit soort shit probeert bij mij, wenst ze binnen enkele seconden dat ze dat niet had gedaan :twisted:

Als het je niet bevalt flikker je maar een eind op en verlaat je me maar, maar als ze mijn spullen gaat kapotmaken in een hysterische bui, maak ik haar kapot.

Peete
30-07-2006, 20:21
wat een wereldchickie...zij moet echt een tijger in bed zijn :wink:

Peete
30-07-2006, 20:35
wat een wereldchickie...zij moet echt een tijger in bed zijn :wink:

XedgeX
30-07-2006, 20:57
Al ga ik vreemd etc. Als mijn vriendin/vrouw dit soort shit probeert bij mij, wenst ze binnen enkele seconden dat ze dat niet had gedaan :twisted:

Als het je niet bevalt flikker je maar een eind op en verlaat je me maar, maar als ze mijn spullen gaat kapotmaken in een hysterische bui, maak ik haar kapot.

holy shit, dat je dit over je vriendin kan zeggen...
je zal wel veel van d'r houden dan :?

Ossie
30-07-2006, 21:43
Al ga ik vreemd etc. Als mijn vriendin/vrouw dit soort shit probeert bij mij, wenst ze binnen enkele seconden dat ze dat niet had gedaan :twisted:

Als het je niet bevalt flikker je maar een eind op en verlaat je me maar, maar als ze mijn spullen gaat kapotmaken in een hysterische bui, maak ik haar kapot.

holy shit, dat je dit over je vriendin kan zeggen...
je zal wel veel van d'r houden dan :?

Ik heb nu geen vriendin (lees: geen 'echte' relatie) maar als ik een vriendin heb, hou ik zeker wel van haar en geef ik wel om haar, daarom is het ook mijn vriendin :idea:
Ik ben tot nu toe ook niet vreemdgegaan. Vind het ook niet kunnen, dus blijf ik lekker als een vrijgezelle gozer rondscharrelen.

Maar ik hou nou eenmaal niet van hysterische wijfen. Als ik haar wat flik, mag ze me wat terugflikken (bijv. een ander neuken en het op camera zetten) en/of mij verlaten. Maar mijn spullen hebben er niets mee te maken. Ik vind het onterecht dat ze mijn spullen dan gaat slopen.
Ik vind het zelfs onredelijk dat mensen je spullen gaan slopen als ze kwaad op jou zijn. Als mensen onrdelijk tegen mij doen, doe ik ook onredelijk terug, that's all.

joost
31-07-2006, 00:35
Al ga ik vreemd etc. Als mijn vriendin/vrouw dit soort shit probeert bij mij, wenst ze binnen enkele seconden dat ze dat niet had gedaan :twisted:

Als het je niet bevalt flikker je maar een eind op en verlaat je me maar, maar als ze mijn spullen gaat kapotmaken in een hysterische bui, maak ik haar kapot.

holy shit, dat je dit over je vriendin kan zeggen...
je zal wel veel van d'r houden dan :?

Ik heb nu geen vriendin (lees: geen 'echte' relatie) maar als ik een vriendin heb, hou ik zeker wel van haar en geef ik wel om haar, daarom is het ook mijn vriendin :idea:
Ik ben tot nu toe ook niet vreemdgegaan. Vind het ook niet kunnen, dus blijf ik lekker als een vrijgezelle gozer rondscharrelen.

Maar ik hou nou eenmaal niet van hysterische wijfen. Als ik haar wat flik, mag ze me wat terugflikken (bijv. een ander neuken en het op camera zetten) en/of mij verlaten. Maar mijn spullen hebben er niets mee te maken. Ik vind het onterecht dat ze mijn spullen dan gaat slopen.
Ik vind het zelfs onredelijk dat mensen je spullen gaan slopen als ze kwaad op jou zijn. Als mensen onrdelijk tegen mij doen, doe ik ook onredelijk terug, that's all.


Helemaal mee eens ossie!

XedgeX
31-07-2006, 13:22
je zegt het nu ook wel een stuk anders dan je eerst deed met "maak ik haar kapot".

ik snap best wat je bedoelt, maar zoiets zou ik nog niet voor de grap zeggen.

Paganstars
31-07-2006, 15:28
holy helll.... die gaat echt aardig over de flos!

Arjan
31-07-2006, 15:43
als je nou een tv van 2 meter kapot gooit ofzo.. Maar wat ze nu voorn junk uit die bak trekt.. werkte dr ex bij de vuilnisbult ofzo?

damn... hypo wijf dat soort shit fix je onderling niet midden op straat...

Ossie
31-07-2006, 15:57
Met kapotmaken bedoel ik geen fysiek geweld. Fysiek geweld jegens vrouwen kan je in mijn ogen sowieso niet rechtvaardigen.
Het was meer bedoeld als metafoor.

En het gaat erom dat ze hysterisch wordt en spullen kapotmaakt, in plaats van constructief bezig te gaan. Niet dat ze kwaad wordt om wat ik heb gedaan (ben geen arabier :lol: )

Paganstars
31-07-2006, 15:59
ossie dat is echt zo'n loze opmerking maar dat snap je zelf ook wel... en nee ik ben geen arabier btw!

Ossie
31-07-2006, 16:03
ossie dat is echt zo'n loze opmerking maar dat snap je zelf ook wel... en nee ik ben geen arabier btw!

Euh nee, ik weet eerlijk gezegd niet waar je op doelt.

En dat van die arabier was een grap. Anderen snappen hem vast wel en zijn bast bereid je dit uit te leggen. Sorry, ik neem er de moeite niet voor.

Paganstars
31-07-2006, 17:27
ik loop je maar wat te bokken ossie!

Wheelie
31-07-2006, 17:37
Ik zou 'r ook kapot maken Ossie
Gewoon openlijk aftuigen met een stuk hout, wat een loeder

Ossie
31-07-2006, 17:42
ik loop je maar wat te bokken ossie!

Denk al: waar gaat dit nou over?