PDA

View Full Version : Wat hoor ik nou net op de radio? (dierenmishandeling..!!)



MissGG
03-08-2006, 14:09
Ik ben bezig in huis en wat hoor ik ineens op de radio??

Vorige maand is er ergens een boxer gestolen die inmiddels gevonden en ingeslapen is.... Wat is er gebeurd??

De hond is gevonden in een leegstaand huis en zat onder het bloed en enorme schaafwonden... Volgens onderzoek is het arme dier aan een trekhaak meegesleurd!!!!

Ik hoop dat degenen die dit hebben gedaan hun leven lang achterom moeten kijken!!!


GVD de bastards!!!!!

(Ik kan nog nergens een artikel vinden omdat het net op de radio was)

Paganstars
03-08-2006, 14:14
NEKSCHOT!!!

Paganstars
03-08-2006, 14:18
hier het artikel van nu.nl

Gestolen boxer afgemaakt na gruwelijke mishandeling

Uitgegeven: 3 augustus 2006 12:30
Laatst gewijzigd: 3 augustus 2006 12:31
VENRAY - Een dierenarts in Venray heeft woensdag een ernstig mishandelde en zwaar verwaarloosde boxer moeten afmaken. Dat heeft de politie donderdag gemeld. Uit onderzoek blijkt dat de hond was gestolen en dat hij zijn verwondingen enkele dagen geleden heeft opgelopen toen hij in Grubbenvorst aan de trekhaak van een auto is vastgemaakt en daarna honderden meters is meegesleurd.

De politie vond het dier woensdagmiddag in een leegstaande woning aan de Haammakerstraat in Venray. De boxer had over het hele lijf schaaf-, brand- en schroeiplekken. De hond had nauwelijks nog kussentjes onder zijn poten.

Gestolen

De hond bleek begin juli gestolen uit een ren bij een woning in Grubbenvorst. De mishandeling vond daar op 31 juli plaats op de Californischeweg.

De politie is op zoek naar een 20-jarige man en zijn 21-jarige zwangere vriendin bij wie de hond voor het laatst is gezien. Het duo reed in een zwarte auto met Pools kenteken. De hond werd in eerste instantie nog opgevangen en verzorgd maar de geraadpleegde dierenarts besloot hem te laten inslapen.

Makijs
03-08-2006, 14:20
ZIEK!!

Silat
03-08-2006, 14:22
:cry: :cry: ik kan hier echt niet tegen :cry: :cry:

dat arme onschuldige beestje... wat moet die gevoeld hebben, waarom doen ze mij dit aan.. hou asjeblieft op..


Fuck zeg, ik breek alle botten van diegene die ik op zoiets betrap.

MissGG
03-08-2006, 14:22
Ik kan echt niet snappen dat mensen een dier (levend wezen) zoveel pijn aan kunnen doen!! Ik kan hier wel een heel verhaal neer zetten maar mijn maag is echt totaal omgedraaid.....

Silat
03-08-2006, 14:26
Ik snap je missGG ik werd letterlijk misselijk toen ik het las net.

phranq
03-08-2006, 14:44
Ik snap je missGG ik werd letterlijk misselijk toen ik het las net.


brrrrrrrr, x2! Ik kan hier echt heel slecht tegen...

Michelle
03-08-2006, 14:47
het word echt steeds gekker !!
zieke gasten man

Impulse
03-08-2006, 15:25
godamme, sick fuckers, put them in the gas chamber :evil:

XedgeX
03-08-2006, 15:53
wat een kutstreek... ik moet het ook nooit zien gebeuren, dan sta ik niet voor mezelf in.

kutzooi, we hebben ook een boxer, zal eens extra lief tegen m doen dalijk...

Michelle
03-08-2006, 15:55
dus je vriendin is een boxer ??

Biiyen
03-08-2006, 16:14
Ik snap je missGG ik werd letterlijk misselijk toen ik het las net.


brrrrrrrr, x2! Ik kan hier echt heel slecht tegen...

x3... dat arme dier heeft daar dagen gelegen, die daders mag je inderdaad helemaal naar de tering schoppen. Onmensen

XedgeX
03-08-2006, 16:30
dus je vriendin is een boxer ??

nee, gelukkig niet, al slaat ze mij vaker dan ik haar haha

Michelle
03-08-2006, 16:43
dus je vriendin is een boxer ??

nee, gelukkig niet, al slaat ze mij vaker dan ik haar haha

euhhmm een je hond is toch een boxer ??
een duitser dus :lol:

XedgeX
03-08-2006, 16:46
dus je vriendin is een boxer ??

nee, gelukkig niet, al slaat ze mij vaker dan ik haar haha

euhhmm een je hond is toch een boxer ??
een duitser dus :lol:

ik volg je niet meer helemaal denk ik :?

ashi76
03-08-2006, 16:55
Wat een laffe kklijers.

Ik hoop dat ik zoiets nooit onder ogen krijg, want ik vrees dat ik daar echt voor zal moeten zitten.

Fr3ddy
03-08-2006, 17:32
:cry:

Michelle
03-08-2006, 17:33
dus je vriendin is een boxer ??

nee, gelukkig niet, al slaat ze mij vaker dan ik haar haha

euhhmm een je hond is toch een boxer ??
een duitser dus :lol:

ik volg je niet meer helemaal denk ik :?

blond dus :lol:

blazin.arr0w::::
03-08-2006, 17:48
Moeten die gasten ff achter de trek haak over de autobahn laten sjeezen.

Geen woord voor dit soort mensen.

Was Pistolen Paultje er nog maar :(

aliendwurf
03-08-2006, 17:56
dus je vriendin is een boxer ??

nee, gelukkig niet, al slaat ze mij vaker dan ik haar haha

euhhmm een je hond is toch een boxer ??
een duitser dus :lol:

ik volg je niet meer helemaal denk ik :?

blond dus :lol:

Zegt er één wat :roll:

Paganstars
03-08-2006, 18:01
LOL scherp alien

Michelle
03-08-2006, 18:12
XedgeX zijn vriendin is half duits
Een boxer is een Duits hondenras
Dus euhhmm zo blond ben ik ook weer niet

aliendwurf
03-08-2006, 18:13
Ga het nog ff uitleggen ook....

http://img161.imageshack.us/img161/9203/seizureum4.gif

Paganstars
03-08-2006, 18:15
XedgeX zijn vriendin is half duits
Een boxer is een Duits hondenras
Dus euhhmm zo blond ben ik ook weer niet

ik heb iig nooit gezegd iig niet de laatste tijd dat je een dom blondje bent!

Anonymous
03-08-2006, 18:17
Ik ben bezig in huis en wat hoor ik ineens op de radio??

Vorige maand is er ergens een boxer gestolen die inmiddels gevonden en ingeslapen is.... Wat is er gebeurd??

De hond is gevonden in een leegstaand huis en zat onder het bloed en enorme schaafwonden... Volgens onderzoek is het arme dier aan een trekhaak meegesleurd!!!!

Ik hoop dat degenen die dit hebben gedaan hun leven lang achterom moeten kijken!!!


GVD de bastards!!!!!

Mijn spijtbetuigingen aan joost.....wat erg hej dat ze zn moeder achter de trekhaak hebben gehouden normaal zat ze er altijd op
:cry:

(Ik kan nog nergens een artikel vinden omdat het net op de radio was)

Robert
03-08-2006, 18:20
GVD de bastards!!!!!

Mijn spijtbetuigingen aan joost.....wat erg hej dat ze zn moeder achter de trekhaak hebben gehouden normaal zat ze er altijd op

Paganstars
03-08-2006, 18:28
robert een normale reactie mag ook!

Robert
03-08-2006, 18:33
robert een normale reactie mag ook!

sorry :P :lol: moet ff joost dagelijks jennen

idd wel hard.....die gasten moeten ze aan een boom ophangen en dan 20 wilde hongerige honden op los laten :twisted:

Paganstars
03-08-2006, 18:34
dat is beter!

B3 lik3 M3
04-08-2006, 07:26
ON TOPIC


Wat een zieke gasten.. pff

ashi76
04-08-2006, 11:21
Hond aan trekhaak 'vergeten'

VENRAY - De politie heeft donderdagavond in Venray twee verdachten aangehouden voor de diefstal, verwaarlozing en mishandeling van een hond. De boxer werd woensdag gevonden en moest worden afgemaakt.

Het dier was achter een auto vastgemaakt en meegesleurd. De verdachten zijn een vrouw van 21 jaar en een man van 20 jaar uit Polen, meldde een woordvoerder vrijdag. Ze hebben verklaard dat ze de hond aan de trekhaak hadden vastgelegd en dat waren vergeten toen ze wegreden.

Een buurtbewoonster tipte de politie over de verdachten. De politie gaat verder met het onderzoek naar de precieze toedracht en hun rol. Het duo is vastgezet en zal vrijdag verder worden verhoord. De politie vond de boxer woensdag in een leegstaande woning in Venray. De hond had over het hele lijf schaaf-, brand- en schroeiplekken. Het beest had nauwelijks nog kussentjes onder zijn poten. De hond bleek begin juli te zijn gestolen in Grubbenvorst.

http://www.ad.nl/multimedia/archive/00087/boxer_1_87795a.jpg

ashi76
04-08-2006, 11:23
Kijk dan hoe dat beest eruit ziet zeg.
Vuile kklijers !

Met een beetje mazzel plaatsen ze van de week een foto van de daders in de krant....

RedDawn
04-08-2006, 12:19
Goed nieuws! :wink:


Verdachten mishandeling boxer gearresteerd

Uitgegeven: 4 augustus 2006 10:06

VENRAY - De politie heeft donderdagavond in Venray twee verdachten aangehouden voor de diefstal, verwaarlozing en mishandeling van een hond. De boxer werd woensdag gevonden en moest worden afgemaakt. Het dier was achter een auto vastgemaakt en meegesleurd.

De verdachten zijn een vrouw van 21 jaar en een man van 20 jaar uit Polen, meldde een woordvoerder vrijdag. Ze hebben verklaard dat ze de hond aan de trekhaak hadden vastgelegd en dat waren vergeten toen ze wegreden.


Een buurtbewoonster tipte de politie over de verdachten. De politie gaat verder met het onderzoek naar de precieze toedracht en hun rol. Het duo is vastgezet en zal vrijdag verder worden verhoord.

Gestolen

De politie vond de boxer woensdag in een leegstaande woning in Venray. De hond had over het hele lijf schaaf-, brand- en schroeiplekken. Het beest had nauwelijks nog kussentjes onder zijn poten. De hond bleek begin juli te zijn gestolen in Grubbenvorst.

ZIE OOK:

ashi76
04-08-2006, 12:33
eeeeehh red dawn... kijk eens 3 posts naar boven... ;)

Jarno
04-08-2006, 12:40
Ik voel het al als mn ene band wat slapper staat als de ander laat staan als er een hond achter hangt !!!

In de cel dr mee en dan ook maar de sleutel en het eten en drinken vergeten :wink:

Johan
04-08-2006, 12:49
Het is idd echt afschuwelijk, maar niet de 1e keer dat ik zoiets hoor. Paar jaar geleden is er in NL ook al zoiets voorgevallen en dat werd ook afgedaan als 'n "ongelukje".

Michelle
04-08-2006, 14:40
Oei die is er wel erg aan toe !!
Lelijk hoor

shootomaniac
04-08-2006, 15:49
Marcel


we gaan naar venray...ik rijd wel.


Ik meen het..wie kan aan de gegevens van dat stelletje komen.

Paganstars
04-08-2006, 15:51
ik wil het niet zien! En als we daar naar toe gaan mail me ff ik zorg wel dat me moeder dan wat eten klaarmaakt voor ons!

Wheelie
04-08-2006, 16:14
Deze mensen verplaatsen zich in een zwarte Renault 19 met het Poolse kenteken LCC9498.

ashi76
04-08-2006, 16:21
Voor de duidelijkheid:

http://www.ajovalo.net/Historia/images/X90R19b.jpg

http://www.autogazeta.com/photos/6000_1.JPG

MissGG
05-08-2006, 11:50
Ben blij dat die lui opgepakt zijn..Maar euhm,.. de hond zijn ze vergeten aan de trekhaak... Maar zijn ze dan ook vergeten om de hond terug te brengen naar zijn 'ouders' ??


Afgelopen weekend is er ook in hier in de buurt weer een paard mishandeld.... gelukkig heeft die het wel overleefd.. Ws probeerde iemand de beul van Twente na te doen en ook van deze zieke gast ontbreekt helaas nog elk spoor...


Zoveel liefde om een dier te geven en wat doen die achterlijke lui... :evil: :evil:

By the way..: Fijn weekend!!