PDA

View Full Version : Highline & Payap @ Egypt



payap
04-08-2006, 13:33
De wereld is maar klein blijkt ! Ben ff naar Hurghada en Highline en ik zaten op dezelfde vlucht en ook in het zelfde Hotel hier in Hurghada!

Wij nemen noch een lekker koud Biertje op jullie hier vanuit het zwembad !

Hier Highline gezellig met Payap achter de pc. Ff de groetjes aan de mensen op mixfight doen vanuit Hurghada!

Michelle
04-08-2006, 14:43
Heel veel plezier guys !!!

phranq
04-08-2006, 14:51
Lekker Chris, denk je ongestoord op vakantie te kunnen gaan kom je of all people Highline tegen! :P

Paganstars
04-08-2006, 15:41
hey high en dat vertel je niet ff dat je op vakantie gaat!! Naja zeg!! veel plezier heren!

Wheelie
04-08-2006, 15:47
haha cool jongens, post ook effe wat foto's :wink:

Biiyen
04-08-2006, 15:48
De wereld is maar klein blijkt ! Ben ff naar Hurghada en Highline en ik zaten op dezelfde vlucht en ook in het zelfde Hotel hier in Hurghada

Tegen dat soort rampen ben je verzekerd hoor Payap. Je kan gewoon je geld terugvragen. :lol:

Veel plezier daar mensen van het goede leven. 8-)

shootomaniac
04-08-2006, 15:51
Hier Highline gezellig met Payap achter de pc. !

:? wat the hell doe je daar??? Ga wat van het land zien man...gezellig achter de pc........

phranq
04-08-2006, 16:17
Hier Highline gezellig met Payap achter de pc. !

:? wat the hell doe je daar??? Ga wat van het land zien man...gezellig achter de pc........

Als je rechts kijkt zie je.......zand, als links kijkt zie je.......zand

ashi76
04-08-2006, 16:26
haha idd. In die sinai is echt niet veel meer te zien dan zand.
Lekker op je resort hangen de hele dag en flink zuipen !
't is daar overdag veel te heet om wat te gaan doen.

borat
04-08-2006, 16:47
Lekker Chris, denk je ongestoord op vakantie te kunnen gaan kom je of all people Highline tegen! :P

Huh, je zou phrank maar tegen komen als je een paar weken wil gaan chillen.

phranq
04-08-2006, 16:51
Lekker Chris, denk je ongestoord op vakantie te kunnen gaan kom je of all people Highline tegen! :P

Huh, je zou phrank maar tegen komen als je een paar weken wil gaan chillen.

Ook niet fijn nee!

Jeru
04-08-2006, 17:22
De wereld is maar klein blijkt ! Ben ff naar Hurghada en Highline en ik zaten op dezelfde vlucht en ook in het zelfde Hotel hier in Hurghada!


Niet liegen... dit was al maanden vantevoren gepland!! Jullie kunnen gewoon niet zonder iemand van Mixfight! Stelletje verslaafden :twisted:

Ton
04-08-2006, 18:15
Er wordt mij precies net ook een last minute naar Haraggueusehsehesadablablabla in Egypte aangeboden... Is er nog wat te doen voor mensen die van stappen houden?
Of is het gewoon een tering hete badplaats waar je niets anders kunt dan bier drinken in je all inclusive hotel?

Jarno
05-08-2006, 16:49
Er wordt mij precies net ook een last minute naar Haraggueusehsehesadablablabla in Egypte aangeboden... Is er nog wat te doen voor mensen die van stappen houden?
Of is het gewoon een tering hete badplaats waar je niets anders kunt dan bier drinken in je all inclusive hotel?

Wat ik er van heb gehoord wel ja .....excursie naar een piramide was 3 uur rijden zei een bekende van me .... maar ja nog altijd beter daar in de warmte dan hier in de regen toch...

Payap & Highline have fun

payap
06-08-2006, 21:21
Wat ik er van heb gehoord wel ja .....excursie naar een piramide was 3 uur rijden zei een bekende van me .... maar ja nog altijd beter daar in de warmte dan hier in de regen toch...

was het maar 3 uur rijden. ben er gisteren geweest. s' nachts 1 uur in de bus gestapt en s' ochtends 10 uur zag ik de piramide !

Het bier is lekker koud hier en ga van de week nog eens proberen Highline dronken te voeren met de stella bier 8-)

Hoop dat het lukt.

En aangezien de egyptische vrouwen soms ook zonnenbrillen dragen zie je nu ook hun ogen niet meer. DUs 100 % bedekt en voor de zon uiteraard in het zwart !!! :shock:

Boem Boem
07-08-2006, 12:30
Dus jullie hebben elkaar NU gevonden!!!!!!!!!!

Het gaat jullie goed......

osu

Chris

Highline
11-08-2006, 13:30
zo weer veilig terug in nederland :), we kwamen een dag voor vertrek erachter dat we in dezelfde plaats en hotel zaten, wat een toeval. ik heb een super vakantie gehad en het was erg gezellig met payap! aardige kerel en een aardige vriendin..maar goed beetje dromedaris gereden daar, door de woestijn heen gereden en lekker van het weer genoten (40 graden in de schaduw), van heel de week alleen die 2 regeltjes op internet getypt en verder geen pc aangeraakt..heerlijk..chris daarentegen was wel eens achter mixfight te vinden ;) ;)

ps wat is het hier koud!!!!! en wat een vies weer bah bah