PDA

View Full Version : Telefoongesprek 911 tijdens wtc crash



Daniel
16-08-2006, 13:24
Een fragment van een gesprek met 911. Echt freaky

http://www.cartedecroissant.nl/Files/wtc.htm

Arjan
16-08-2006, 13:50
Gatverdamme man dat er gewoon ratten zijn die dit opzettelijk hebben gedaan :(
krijg je echt rillingen van..

Michelle
16-08-2006, 15:51
Die was vlug beneden :lol: :?
Wel kut dat het allemaal gebeurd is, maar met zo'n zeikerd aan de telefoon ben je blij dat het gebouw ingestort is !!

phranq
16-08-2006, 16:20
Die was vlug beneden :lol: :?
Wel kut dat het allemaal gebeurd is, maar met zo'n zeikerd aan de telefoon ben je blij dat het gebouw ingestort is !!

Zelden zo'n dom commentaar gezien....Ben benieuwd hoe jij klinkt als er zoiets gebeurd bij jou op kantoor...

Jeroen
16-08-2006, 16:25
Houd je bek *******

-----/ ashi76

Ondanks dat ik je reply enigszins kan begrijpen wil ik je toch verzoeken dit soort uitlatingen te beperken tot de pit.

tnx.

ashi76/-----

shaulin zjeke
16-08-2006, 17:39
Dit zijn een man z'n laatste woorden, een beetje respect graag.

blazin.arr0w::::
16-08-2006, 18:25
Ik heb me tot nu toe gedistantiert van de discussie rondom "michelle" maar dit onderwerp ligt me dicht aan het hart.

Die man vecht voor zijn level in totale duisternis en geen idee wat er gebeurd. Hoe kan je zo ontzettend dom, harteloos, kortzichtig weet je er is geen woord voor maar hoe jij het kan zijn geen idee.

Als het je een keer niet voor de wind gaat kijken of je dan ook zo lollig kan wezen.

:evil:

Nickuraba
16-08-2006, 18:56
Jezus hoe kan een mens zo kortzichtig zijn door hier mee te spotten?

aliendwurf
16-08-2006, 18:57
Die was vlug beneden :lol: :?
Wel kut dat het allemaal gebeurd is, maar met zo'n zeikerd aan de telefoon ben je blij dat het gebouw ingestort is !!

Wat ben je toch een enorm stom harteloos kutwijf,en dan gaan zitten janken dat ze je een dom blondje noemen....bah!
Wat heb je in je kop zitten behalve zaad?stront?

jojo
16-08-2006, 20:34
shit dit is echt niet tof!!!!!!!!!!
krijg er kippevel van ik d8 trouwens eerst dat die helicopter het 2e vliegtuig was...
man echt niet tof dit!!!!!!!!!!!!!!
gewoon geen woorden voor eigenlijk :(

Judas
16-08-2006, 20:46
Die was vlug beneden :lol: :?
Wel kut dat het allemaal gebeurd is, maar met zo'n zeikerd aan de telefoon ben je blij dat het gebouw ingestort is !!

Zelden zo'n dom commentaar gezien....Ben benieuwd hoe jij klinkt als er zoiets gebeurd bij jou op kantoor...

Waarschijnlijk had ze het vliegtuig met open benen ontvangen. Kon die Boeing nog ringloos scoren ook :mrgreen:

Highline
17-08-2006, 00:55
echt die opmerking van michelle.. het zag er rustig uit en der posts waren ook minder erg maar dit slaat echt alles... hoe had je het gevonden als dat je vader of een ander familielid was? had je dan ook gezegd die zeikerd is eindelijk weg?

doe normaal zeg stommem *(^&%@*&%@!%!%!%*&!%*&

mossad
17-08-2006, 01:33
Ik wil Michelle niet gaan verdedigen hier, maar ik bemerk een dubbele standaard. Ik vind die opmerking van Michelle ook waardeloos(als het nou grappig was), maar ik snap die verontwaardiging niet. Als er de vreselijkste dingen worden gepost over zelfmoordaanslagen, hongersnood of de tsunami dan mogen er wel opmerkingen over gemaakt worden en nu niet. Ik denk dat dat komt omdat de Amerikaanse cultuur dichter bij de onze staat, waardoor we ons beter kunnen inleven. Maar het is hoe dan ook een dubbele standaard. Ik bedoel dus niet te zeggen dat de verontwaardiging nu niet op zijn plaats is, maar dat de afwezigheid van die verontwaardiging in andere gevallen een beetje vreemd is.

mossad
17-08-2006, 01:40
Heb net het filmpje gezien en het is weerzinwekkend wat die mensen hebben meegemaakt daar. Aan je einde komen doordat een stel psychiatrisch gestoorden de kolder in de kop hebben gekregen.

ashi76
17-08-2006, 01:46
Ik wil Michelle niet gaan verdedigen hier, maar ik bemerk een dubbele standaard. Ik vind die opmerking van Michelle ook waardeloos(als het nou grappig was), maar ik snap die verontwaardiging niet. Als er de vreselijkste dingen worden gepost over zelfmoordaanslagen, hongersnood of de tsunami dan mogen er wel opmerkingen over gemaakt worden en nu niet. Ik denk dat dat komt omdat de Amerikaanse cultuur dichter bij de onze staat, waardoor we ons beter kunnen inleven. Maar het is hoe dan ook een dubbele standaard. Ik bedoel dus niet te zeggen dat de verontwaardiging nu niet op zijn plaats is, maar dat de afwezigheid van die verontwaardiging in andere gevallen een beetje vreemd is.

Ik ben van mening dat je een hongersnood of tsunami niet kan vergelijken met een terroristische aanslag.
Achter een terroristische aanslag zitten personen die moedwillig onschuldige burgers om het leven brengen, het liefst zo veel mogelijk.
Dit lijkt me toch wel een wezenlijk verschil met bijvoorbeeld een tsunami...

Michelle
17-08-2006, 08:31
Het maakt niet uit wat ik post !!!
Als een ander hetzelfde zou posten dan zou het lachwekkend zijn
Tuurlijk is het niet tof dat het gebeurd !!!!!
Maar gelijk zo'n reactie (op alles wat ik zeg trouwens !!) :?

Ik bied mijn excuses aan voor mijn grove opmerking, al was die niet zo bedoeld !!

Jeroen
17-08-2006, 10:03
Je bent niet zo snugger he?
Zo'n reactie had iedereen hier gekregen als ze hadden gepost wat jij postte.
Ik lees vaak mee op dit forum en post niet zo heel erg veel mee. En wat me echt ontzettend irriteert zijn jouw onnozele schaapachtige posts. Keer op keer stel ik me erboven en houd mezelf tegen te reageren op zoveel domheid. Maar nu kon ik het even niet laten. Als zoveel mensen je hier een dom wicht vinden, zou hier dan niet een kern van waarheid in zitten? Mij heb je in ieder geval overtuigd. Dus laat dit een realitycheck en een uitdaging voor je zijn om ons van het tegendeel te overtuigen.

Michelle
17-08-2006, 10:23
Je bent niet zo snugger he?
Zo'n reactie had iedereen hier gekregen als ze hadden gepost wat jij postte.
Ik lees vaak mee op dit forum en post niet zo heel erg veel mee. En wat me echt ontzettend irriteert zijn jouw onnozele schaapachtige posts. Keer op keer stel ik me erboven en houd mezelf tegen te reageren op zoveel domheid. Maar nu kon ik het even niet laten. Als zoveel mensen je hier een dom wicht vinden, zou hier dan niet een kern van waarheid in zitten? Mij heb je in ieder geval overtuigd. Dus laat dit een realitycheck en een uitdaging voor je zijn om ons van het tegendeel te overtuigen.

Goh iets van excuses aanvaard had ook best gepast geweest.
Maar nee hoor, kritiek leveren is makkelijker he

ICON
17-08-2006, 10:25
zuchtttttttttttttttttt...

Jeroen
17-08-2006, 10:32
Jij bent heel goed bezig... Lees nog eens op je gemak de laatste paar posts door en laat ze even op je inwerken.

Michelle
17-08-2006, 10:36
Jij bent heel goed bezig... Lees nog eens op je gemak de laatste paar posts door en laat ze even op je inwerken.

Ik hoef het geen tweede keer te lezen :wink:
Ik snap je standpunt, en ik ben zo netjes om mijn excuses aan te bieden.
Accepteer het of hou er gewoon over op !!
Ik snap zelf ook wel dat het erg genoeg is wat er gebeurd is en dat mijn geintje ietswat grof eruit kwam zetten, dat geef ik toch toe.
Wil je er dan nog verder over discussiƫren als ik jullie al je gelijk heb gegeven en me hiervoor verontschuldigd heb ??
Dus waarom zou ik 2 keer moeten lezen ??

WEDEROM MIJN EXCUSES VOOR MIJN TE GROVE GRAPJE !!
Dat het nu duidelijk mag zijn

Jeroen
17-08-2006, 10:39
Dan doe je het niet. Je bent inderdaad duidelijk geweest... in 1 opzicht, namelijk in het bevestigen van de indruk die ik al van je had.
Welterusten en have a nice life in simpleville.

Anonymous
17-08-2006, 11:48
in 1 van de documentaires die er zijn over 9/11 word er beweerd dat de gesprekken veelal achteraf ingesproken zijn om het te verergelijken, die docu die hier een tijd terug gepost is met iets in de titel als 'de betere 9./11 docu' ofzo. En als je een paar van die docu's gezien hebt ga je bijna de amerikaanse regering de schuld geven (kijk die docu maar, snap je die zin misschien wat beter, pentagon geen wrak van een vliegtuig en eerder een inslag van een missile etc).
Ik ben het ook redelijk met Mossad eens, als er grappen worden gemaakt over andere erge gebeurtenissen word er redelijk om gedold.

niet leuk om te horen dit soort gesprekken (mits het allemaal echt is), krijg er bijna kippevel van.

mossad
17-08-2006, 13:37
Ik wil Michelle niet gaan verdedigen hier, maar ik bemerk een dubbele standaard. Ik vind die opmerking van Michelle ook waardeloos(als het nou grappig was), maar ik snap die verontwaardiging niet. Als er de vreselijkste dingen worden gepost over zelfmoordaanslagen, hongersnood of de tsunami dan mogen er wel opmerkingen over gemaakt worden en nu niet. Ik denk dat dat komt omdat de Amerikaanse cultuur dichter bij de onze staat, waardoor we ons beter kunnen inleven. Maar het is hoe dan ook een dubbele standaard. Ik bedoel dus niet te zeggen dat de verontwaardiging nu niet op zijn plaats is, maar dat de afwezigheid van die verontwaardiging in andere gevallen een beetje vreemd is.

Ik ben van mening dat je een hongersnood of tsunami niet kan vergelijken met een terroristische aanslag.
Achter een terroristische aanslag zitten personen die moedwillig onschuldige burgers om het leven brengen, het liefst zo veel mogelijk.
Dit lijkt me toch wel een wezenlijk verschil met bijvoorbeeld een tsunami...

Daar is inderdaad een wezenlijk verschil tussen, maar ik maakte de vergelijking wat betreft het leed dat veroorzaakt wordt. Als er een telefoongesprek was met iemand die op het dak van een hotel wacht op een helikopter om hem te redden en net voor die tijd wordt hij hoorbaar meegesleurd door de zee zou dat voor mij niet minder erg zijn. En de reden dat er respect getoond moet worden is om het leed dat veroorzaakt wordt en niet wat de aanleiding is van dat leed.

Ik vind overigens dat je zonder respect te verliezen, overal grappen over kunt maken. Voorwaarde is dan wel dat het daadwerkelijk grappig is en dat je er niet op uit bent mensen te kwetsen.

Nickuraba
17-08-2006, 14:11
naja een grap met betrekking tot een door iets veroorzaakt leed is altijd misplaatst en ongepast

mossad
17-08-2006, 15:11
naja een grap met betrekking tot een door iets veroorzaakt leed is altijd misplaatst en ongepast

Ik vind van niet. Maar kijk maar eens naar WOII, daar is bijvoorbeeld Allo Allo over gemaakt. Er zijn niet veel ergere dingen dan WOII, maar toch heb ik hard moeten lachen om grappen daarover. Of Hans Teeuwen over pedofilie. Pedofilie is vreselijk, maar de grap van Teeuwen vond ik hilarisch. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.

Nickuraba
17-08-2006, 15:13
Hans theeuwen vind ik geen zak aan dus hahah mooi meegenomen voor mij. Wat betreft alo alo heb je deels gelijk, maar alo alo ging niet over het leed mbt tot alle verhongerende joden in de concentratiekampen en alle oorlogslachtoffers....

zodra het daar dus over gaa tis het ongepast zoals ik bedoelde ;)

A.F.
17-08-2006, 16:58
Dan doe je het niet. Je bent inderdaad duidelijk geweest... in 1 opzicht, namelijk in het bevestigen van de indruk die ik al van je had.
Welterusten en have a nice life in simpleville.

lol...

k zeg niets...

blazin.arr0w::::
17-08-2006, 17:25
Ik wil Michelle niet gaan verdedigen hier, maar ik bemerk een dubbele standaard. Ik vind die opmerking van Michelle ook waardeloos(als het nou grappig was), maar ik snap die verontwaardiging niet. Als er de vreselijkste dingen worden gepost over zelfmoordaanslagen, hongersnood of de tsunami dan mogen er wel opmerkingen over gemaakt worden en nu niet. Ik denk dat dat komt omdat de Amerikaanse cultuur dichter bij de onze staat, waardoor we ons beter kunnen inleven. Maar het is hoe dan ook een dubbele standaard. Ik bedoel dus niet te zeggen dat de verontwaardiging nu niet op zijn plaats is, maar dat de afwezigheid van die verontwaardiging in andere gevallen een beetje vreemd is.

In mijn geval geef ik direct aan dat deze gebeurtenis dicht bij mij ligt. Dus ik aggeer heftiger dan anders misschien. Neemt niet weg dat ik verontwaardig ben door zo'n opmerking.

Zou ik in een andere topic ook zijn maar ik heb ze niet gezien (lees ook niet alles uiteraard).

Dus ik spreek niet van mijn afwezigheid in andere topics maar ik vind mijn aanwezigheid in deze topic terecht.

Hoe kortzichtig ook misschien, ik kan mezelf niet betrappen op een dubbele standaard in deze. Ik bergijp jouw punt ook maar ik kan er niks mee omdat ik geen posts gezien heb in andere ramp topics die in deze mate van het gebrek aan respect toont. Nogmaals, misschien heb ik de hele topics uberhaupt niet gelezen en dan is dit verhaal alleen voor mijn zielerust :wink:

ashi76
17-08-2006, 23:56
naja een grap met betrekking tot een door iets veroorzaakt leed is altijd misplaatst en ongepast

Ik vind van niet. Maar kijk maar eens naar WOII, daar is bijvoorbeeld Allo Allo over gemaakt. Er zijn niet veel ergere dingen dan WOII, maar toch heb ik hard moeten lachen om grappen daarover. Of Hans Teeuwen over pedofilie. Pedofilie is vreselijk, maar de grap van Teeuwen vond ik hilarisch. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.

Goed punt, maar ik denk vooral dat dit te maken met het feit dat de meesten onder ons WOII niet bewust hebben meegemaakt.
Zaken als 9/11 liggen wat dat betreft een stuk verser in het geheugen.

scc
18-08-2006, 18:25
Vond het verschrikkelijk. Vooral het einde. Maar moet wel bekennen dat ik toch wel moest lachen om die opmerking van Michelle, hoe ongepast het ook is...

Bassline
19-08-2006, 01:38
Aardige poging waar mening Amerikaan blind in zal geloven... net zoals men geloofd dat het zonder hulpmiddelen mogelijk is om met de zwaar verouderde atf techniek mobiel te kunnen bellen op de gebruikelijke vluchthoogte van een passagiersvliegtuig....

Ze hebben zeker uit "beleefdheid" de rest mag weggelaten na de laatste schreeuw van 'm ...
Toch balen dat je ondanks alle geluiden niks hoort gebeuren ondanks dat "het slachtoffer" meerdere etages boven zich heeft die je hoe dan ook had gehoort ( ongeacht de constructie )

Dit is ongeveer op nivo van de beeldjes van de camera bij het pentagon ; bedoelt om de "complotten" te smoren...
Ze bereiken echter precies het tegenovergestelde... ze bevestigen alleen maar wat de mensen die het wel willen horen en zien hoe het spelletje echt in elkaar steekt.
Niks meer en niks minder.

Wat betreft het 'grapje' aan het begin van het topic ; je zit er nog niet eens echt gek ver naast.
Met een beetje "hulp" gaat het meestal vlotter dan dat de zwaardtekracht normaal zou doen ja...
Details... niks meer dan dat... :roll: