PDA

View Full Version : Wie kent er mensen in Islandview, Canada. of nabije omgeving



Femail
22-08-2006, 10:41
Dat is "provincie" Nova Scotia.

Marco (scheids)
22-08-2006, 11:05
Canada ja .... heb er familie, maar dan in British Columbia ... ben der vanaf volgende week !

Femail
22-08-2006, 14:25
Canada ja .... heb er familie, maar dan in British Columbia ... ben der vanaf volgende week !

Ligt dat een beetje in de buurt? Of vlieg je er toevallig op?
Degene die namelijk in Islandview kan komen kan geld verdienen door daar bij iemand aan te bellen en een handtekening te halen.
En bij voorkeur een fototje van degene die open doet.

joost
22-08-2006, 16:16
haha hoezo dat? nu ben ik nieuwsgierig

MissGG
22-08-2006, 16:42
Ik ken mensen in Toronto...

Marco (scheids)
22-08-2006, 16:50
Nova Scotia is de oostkust van Canada dacht ik .... BC, waar ik heen ga, is aan de Westkust.

En Canada is een van de grootste landen in de wereld ... dus ligt een paar duizend kilometer uit elkaar ...lol...

Kan ik niet bij iemand in Vancouver aanbellen ? :lol:

Marco (scheids)
22-08-2006, 16:52
Ik ken mensen in Toronto...

Dat is ongeveer halverwege Vancouver en Nova Scotia.... :wink:

Femail
22-08-2006, 17:09
Nova Scotia is de oostkust van Canada dacht ik .... BC, waar ik heen ga, is aan de Westkust.

Uhmm... bij die aardrijkskunde les was ik uh... even aan het spijbelen denk ik.
Was ook te mooi om waar te zijn. :mrgreen:

Dan wordt het misschien toch op vakantie naar Canada.
Maar we houden hoop. Wie weet vinden we iemand die en vrouw in nood wil helpen. :wink:

Ton
22-08-2006, 17:44
Vertel ff waar dit allemaal over gaat? :D

RNLMC
22-08-2006, 18:41
ja !,nou ben ik ook nieuwschierig :)

PigDog
22-08-2006, 19:23
Dat gaat mij wel lukken denk ik, waar kan de handtekening met foto heen? En wat levert het op? Waarom eigenlijk, en met wie heb ik te maken?

Marco (scheids)
23-08-2006, 11:56
Dat gaat mij wel lukken denk ik, waar kan de handtekening met foto heen? En wat levert het op? Waarom eigenlijk, en met wie heb ik te maken?

Jij zit er hemelsbreed in iedergeval dichterbij dan mij 8-)

Femail
23-08-2006, 15:26
Ik heb een vermoedelijk adres van iemand waar ik naar opzoek ben in Islandview, Canada.

En mijn plan bestaat uit 2 delen.

Het belangrijkste is dat ik wil weten of de familie die ik zoek ook op dat adres woont. Dat kan door even te kijken op het naambordje van de brievenbus, of op wat voor een manier dan ook. Daar zou ik heeeeel erg blij mee zijn. Want dan weet ik dat het adres klopt, mocht ik het aangetekend willen sturen.

Woont ze inderdaad op dat adres, dan weet ik nog niet wat ik met die info ga doen. Ik krijg nog het 1 en ander van deze totaal ongevaarlijke huisvrouw, waaronder een handtekening onder een contract. Aangezien ik haar het contract niet binnen afzienbare tijd zie opsturen naar mij, leek het me verstandig om dan iemand langs te sturen met het contract zodat ze die kan ondertekenen.

Dit zou je misschien "fout" kunnen opvatten door te denken dat ik een gevaarlijke boosaardige freefighter zoek die als illegaal incassobureau even langs de deur gaat.
Dat is niet mijn bedoeling, want dan krijg ik helemaal niets meer.

Dus als ik zeker weet dat ze er woont, kan ik ook zeggen hoeveel geld ik ervoor over heb om iemand langs te sturen om dat contract met handtekening op te halen.

Het is een duits gezin dat eind juni naar Canada geimmigreerd is. En terloops "vergeten" is mij mijn contract te sturen waarin ze beloven mijn borg terug te storten, en het nieuwe adres door te geven. Detail....

PigDog
23-08-2006, 19:12
Ik heb een vermoedelijk adres van iemand waar ik naar opzoek ben in Islandview, Canada.

En mijn plan bestaat uit 2 delen.

Het belangrijkste is dat ik wil weten of de familie die ik zoek ook op dat adres woont. Dat kan door even te kijken op het naambordje van de brievenbus, of op wat voor een manier dan ook. Daar zou ik heeeeel erg blij mee zijn. Want dan weet ik dat het adres klopt, mocht ik het aangetekend willen sturen.

Woont ze inderdaad op dat adres, dan weet ik nog niet wat ik met die info ga doen. Ik krijg nog het 1 en ander van deze totaal ongevaarlijke huisvrouw, waaronder een handtekening onder een contract. Aangezien ik haar het contract niet binnen afzienbare tijd zie opsturen naar mij, leek het me verstandig om dan iemand langs te sturen met het contract zodat ze die kan ondertekenen.

Dit zou je misschien "fout" kunnen opvatten door te denken dat ik een gevaarlijke boosaardige freefighter zoek die als illegaal incassobureau even langs de deur gaat.
Dat is niet mijn bedoeling, want dan krijg ik helemaal niets meer.

Dus als ik zeker weet dat ze er woont, kan ik ook zeggen hoeveel geld ik ervoor over heb om iemand langs te sturen om dat contract met handtekening op te halen.

Het is een duits gezin dat eind juni naar Canada geimmigreerd is. En terloops "vergeten" is mij mijn contract te sturen waarin ze beloven mijn borg terug te storten, en het nieuwe adres door te geven. Detail....

Dus ik kan iemand langsturen met de opdracht: Of haar handtekening op het contract of haar hersens? :D
Kan ik die afgezaagde paardenkop nu eindelijk uit de vriezer halen?

Nee, effe zonder dollen, na de 21e september kan ik iemand langssturen die in Nova Scottia woont, maar niet in de buurt van Islandview. Er zal dus wel een reiskostenvergoeding aan vastzitten, maar dat is natuurlijk niks vergeleken met een reis daarheen, vanuit Nederland. Ik denk dat ik je dus wel kan helpen, alleen niet op korte termijn.

PM me anders even voor de details (als het doorgaat) en dan kunnen we wat intiemer over dingen praten.

Femail
24-08-2006, 16:45
Kan ik die afgezaagde paardenkop nu eindelijk uit de vriezer halen?

:D :D :D :D :D :D Hahaha, zonder dat je het wist is dit een erg leuke woordspeling.. hihi.



PM me anders even voor de details (als het doorgaat) en dan kunnen we wat intiemer over dingen praten.

Zit inderdaad te twijfelen of ik het verhaal maar meteen hier neerzet of in een PM. Omdat dit toevallig een MMA forum is, komt het meteen zo 'fout' over. Als ik toevallig van 'Tennis' had gehouden, had ik het op een Tennis forum geplaatst... Maar goed, ik hou niet van Tennis. (En tennissers kunnen trouwens ook heel gevaarlijk zijn met een racket..)

Maar nogmaals: mijn intenties zijn zeer vredelievend. Gewoon: "Wil je tekenen?" Zo niet, dan ook goed. Dan regelt mijn advocaat het wel. Ik zit niet op (nog) meer problemen te wachten.

Ik denk er nog even over na waar ik het plaats (PM of hier), en van het weekend heb ik tijd het ook te typen. Er zijn al heel wat journalisten geinteresseerd in het verhaal, en de filmrechten ben ik nog aan het verdelen.