PDA

View Full Version : Wie is er wel eens in Miami Beach geweest?



Robert
24-08-2006, 15:25
Ik en een kameraad van mij willen graag naar Miami Beach....

Het is betaalbaar en het is er vet 8-)

Maar is er toevallig iemand daar geweest?
Wat vond je ervan dan?
En hoe zijn de mensen daar enz.

Nickuraba
24-08-2006, 15:47
Elke aaf als ik miami vice kijk!

als t zo is zoals men zegt ;) dan zou k het zeker doen. Hoop wijven met een hoop siliconen titten! altijd leuk toch!

langleve het gezegde: plastic fantastic!

Robert
24-08-2006, 15:48
ik kijk wel elke aaf miami vice :P

als t zo is zoals men zegt ;) dan zou k het zeker doen. Hoop wijven met een hoop siliconen titten! altijd leuk toch!


die gedachte had ik ook al :lol:

die wijffen willen allemaal beroemd worden ik zeg wel dak film baas ben in nederland hahahaha

eerst suf neuken en dan mn kaartje geven :lol:

en zorgen voor dungeonmateriaal

Nickuraba
24-08-2006, 15:50
precies..vergeet de thuiszittende dungeonbezoekers niet!
maar ik hoor er veel goeds over, ik zou het zeker checken

Robert
24-08-2006, 15:51
precies..vergeet de thuiszittende dungeonbezoekers niet!
maar ik hoor er veel goeds over, ik zou het zeker checken

oke thnx mate 8-)

Paganstars
24-08-2006, 18:40
ik vond miami beach tegenvallen.... ga liever naar de west kust!

Dennuz
24-08-2006, 19:39
Ik en een kameraad van mij willen graag naar Miami Beach....

Het is betaalbaar en het is er vet 8-)

Maar is er toevallig iemand daar geweest?
Wat vond je ervan dan?
En hoe zijn de mensen daar enz.

whahahaha... net of iemand geloofd of jij vrienden hebt..

Robert
24-08-2006, 20:02
Ik en een kameraad van mij willen graag naar Miami Beach....

Het is betaalbaar en het is er vet 8-)

Maar is er toevallig iemand daar geweest?
Wat vond je ervan dan?
En hoe zijn de mensen daar enz.

whahahaha... net of iemand geloofd of jij vrienden hebt..

naah euh eigenlijk ga ik met een hele club......
Je ma, je zusje en je pa die wou ook mee....je vader wou graag naar een echte amerikaanse GAYBAR.....maar ik zei kameraad omdat ik niet de gedachtes van jou familie openbaar wou maken...

maargoed nu vraag je erom

PigDog
24-08-2006, 20:11
Miami beach gaat wel. Verwacht geen mooie stranden, maar kleine vervuilde stranden met hoogbouw. Ook geen lekkere wijven, maar meer pensionado's omdat het klimaat er zo lekker is. Downtown miami is wel gaaf, goed uitgaan, maar oefen wel je spaans, want spaans is de hoofdtaal in Miami.
De serie Miami Vice was wel supermooi, maar ik heb me laten vertellen dat het meeste gewoon in Hollywood werd geschoten. Ik kon ook niet zoveel herkennen toen ik in Miami liep.

Al met al zijn er leukere plekken in de states, maar laat je vooral niet ontmoedigen en ga gewoon zelf kijken

Robert
24-08-2006, 20:14
Miami beach gaat wel. Verwacht geen mooie stranden, maar kleine vervuilde stranden met hoogbouw. Ook geen lekkere wijven, maar meer pensionado's omdat het klimaat er zo lekker is. Downtown miami is wel gaaf, goed uitgaan, maar oefen wel je spaans, want spaans is de hoofdtaal in Miami.
De serie Miami Vice was wel supermooi, maar ik heb me laten vertellen dat het meeste gewoon in Hollywood werd geschoten. Ik kon ook niet zoveel herkennen toen ik in Miami liep.

Al met al zijn er leukere plekken in de states, maar laat je vooral niet ontmoedigen en ga gewoon zelf kijken

oke bedankt......Ja we zitten te kijken tussen 2 vakantie's
miami of een 9 daagse steden trip van 4 dagen helsinki en 4 dagen Talin....

heb je ook mooie blondjes:P

Anonymous
24-08-2006, 21:03
Miami beach gaat wel. Verwacht geen mooie stranden, maar kleine vervuilde stranden met hoogbouw. Ook geen lekkere wijven, maar meer pensionado's omdat het klimaat er zo lekker is. Downtown miami is wel gaaf, goed uitgaan, maar oefen wel je spaans, want spaans is de hoofdtaal in Miami.
De serie Miami Vice was wel supermooi, maar ik heb me laten vertellen dat het meeste gewoon in Hollywood werd geschoten. Ik kon ook niet zoveel herkennen toen ik in Miami liep.

Al met al zijn er leukere plekken in de states, maar laat je vooral niet ontmoedigen en ga gewoon zelf kijken

Ik ben het volkomen eens met je pigdog!

chief108
24-08-2006, 23:22
let ook op *wanneer* je gaat...

hurricane season (http://www.cnn.com/SPECIALS/2006/hurricanes/) kan geen pretje zijn...
(al valt het dit jaar wel mee geloof ik..)

PigDog
25-08-2006, 05:17
let ook op *wanneer* je gaat...

hurricane season (http://www.cnn.com/SPECIALS/2006/hurricanes/) kan geen pretje zijn...
(al valt het dit jaar wel mee geloof ik..)

Yep, zit hier nu al meer dan 3 maanden, maar nog geen rukwindje gehad. Ook Debby, die er dreigt aan te komen kan geen indruk maken, nochtans

Marco (scheids)
25-08-2006, 11:07
Ben der 2,5 jaar gelden geweest ... nice city ... maar ben der maar 2 dagen geweest .... de Cubaanse wijk was wel 8-) ...stranden zijn ok en schoon ... uitgaansleven ook ok ...

bryan
25-08-2006, 15:07
ik vond het wel leuk maar zwaar tegen vallen.. alles draait er wel om geld dus ga er maar heen met de dikke zak geld...

de vrouwen zijn meestal wel zeer mooi ( als je van zuid amerikaanse types houd)

Als je gaat PM me dan pass ik je paar coole spots

maar ik zou in amerika naar andere plekken gaan als ik jou was..
of pak dan gelijk RIO...

chief108
28-08-2006, 19:30
let ook op *wanneer* je gaat...

hurricane season (http://www.cnn.com/SPECIALS/2006/hurricanes/) kan geen pretje zijn...
(al valt het dit jaar wel mee geloof ik..)

Yep, zit hier nu al meer dan 3 maanden, maar nog geen rukwindje gehad. Ook Debby, die er dreigt aan te komen kan geen indruk maken, nochtans
nou....
Ernesto schijnt wel pittig te zijn

hef fun dude :wink:

http://www.dedoc.net/wp-images/welcome%20to%20florida.jpg[/url]

PigDog
28-08-2006, 19:46
WASMASJIEN!!!

chief108
28-08-2006, 19:57
take care, be safe...