PDA

View Full Version : Sebastian 'Bas' Rutten over zelfverdediging



aliendwurf
24-08-2006, 16:37
http://www.flabber.nl/archief/017405.php

Arjan
24-08-2006, 17:19
Dit is een must see voor iedereen haha echt te grappig, ik zag hem gister en wou hem ook posten maar dacht ah vast een repost...

Te gaaf in iedergeval...
Hier in een andere player die vind ik altijd iets sneller is met laden. http://video.google.nl/videoplay?docid=101561901291171635&q=streetfight

jcsport
24-08-2006, 17:49
Ik kende m al maar erg grappig om weer te zien :D

Bagheera
24-08-2006, 20:33
Die laatste zin:

I believe in 2 eyes for a eye... kostelijk.. :D

Nickuraba
24-08-2006, 21:24
geinig, alleen vind ik die lui die de reacties erop geven een stel tyftdebielen :evil: :evil:

fuck gek, gotta respect bas! een GTI kneusje? wtf gek, ga maar eens 2 seconden tegen hem staan in de kooi! dan ben je dood

Arjan
24-08-2006, 21:30
geinig, alleen vind ik die lui die de reacties erop geven een stel tyftdebielen :evil: :evil:

fuck gek, gotta respect bas! een GTI kneusje? wtf gek, ga maar eens 2 seconden tegen hem staan in de kooi! dan ben je dood

Nou je het zegt :o


als ik m zo bezig zie vind k t nou niet zo indrukwekkend.. tis gewoon basic jiu jitsu?

hij zal vast wel goed zijn hoor, maar ik vind m zo een stoere-praat golf-gti kneus WTF!!!!!


Inderdaad, als je hem zo bezighoort is het net zo'n stoere kerel die net 2 16jarige kneusjes een pak rammel gegeven heeft.
BTW; zijn truks tegen mesvechten zijn BS, echt waar, in een real life mes situatie ken je beter niks van als die oosterse trukjes.


Zelfverdediging? Ik denk dat de wereld 'a better place' is zonder die aap....

Die lui halen je t bloed onder de nagels vandaan!

Nickuraba
24-08-2006, 22:43
indeed... domme randdebielen! Besides ik denk dat bas ook de benen neemt als er een mes getrokken wordt?

ik ken wel t verhaal van F. Shamrock, die ook eens beef had met een gast die een mes trok. 2x raden wat hij deed, de benen nemen!

Anonymous
24-08-2006, 23:20
indeed... domme randdebielen! Besides ik denk dat bas ook de benen neemt als er een mes getrokken wordt?

ik ken wel t verhaal van F. Shamrock, die ook eens beef had met een gast die een mes trok. 2x raden wat hij deed, de benen nemen!

En logisch ook! Jaren bokstraining kunnen nog niet helemaal voorkomen dat je geraakt wordt tijdens een gevecht, dat geldt dus ook voor het verdedigen van aanvallen met een mes. Waarom dan zo'n groot risico nemen, zelfs als je zo goed kan knokken als Bas of Ken Shamrock...

Nickuraba
24-08-2006, 23:42
true true, was hier een x een topic over.. was schokkend! zelfs agenten met een pistool liepen binnen 4 meter nog kans om dood te gaan..gewoon de benen nemen dus

MB667
25-08-2006, 10:39
wat een kneuzen daar op dat forum

Briant
25-08-2006, 15:43
meer dan de helft van de mensen daar kent bas rutten niet, en nog minder snappen de humor. niets van aantrekken.