PDA

View Full Version : dringend verzoek



dontmindme
26-08-2006, 10:25
ben op zoek naar een adres van een bepaald persoon
alleen krijg het niet op een legale manier
weet iemand op welk manier ik er achter kan komen
heb er wel een beloning voor over denk aan kaarten voor een gala of zo

Tuigenke
26-08-2006, 11:10
kben een tikje brutaal maar ik vraag het toch;) waarom kan je het niet legaal krijgen dan? (telefoonboek? :lol: )
of gaat het hier om illegale praktijken? :roll:

aliendwurf
26-08-2006, 11:23
kben een tikje brutaal maar ik vraag het toch;) waarom kan je het niet legaal krijgen dan? (telefoonboek? :lol: )
of gaat het hier om illegale praktijken? :roll:

homicide :wink:

De man van 14K
26-08-2006, 12:02
ben op zoek naar een adres van een bepaald persoon
alleen krijg het niet op een legale manier
weet iemand op welk manier ik er achter kan komen
heb er wel een beloning voor over denk aan kaarten voor een gala of zo

een lekker ding die dr nummer niet aan je wou geven?

dontmindme
26-08-2006, 17:22
kben een tikje brutaal maar ik vraag het toch;) waarom kan je het niet legaal krijgen dan? (telefoonboek? :lol: )
of gaat het hier om illegale praktijken? :roll:

homicide :wink:

nee, iemand die jarig is en ik mag zn kado in mn reet stoppen van zijn moeder

ps heb wel kwade bedoelingen maar dat doe ik op een legale manier namelijk de sociale dienst inlichten over uitkering trekken en vriendjelief laten werken en samenwonen al 3 jaar
vind financiele schade aanbrengen veel leuker dan lichamelijk
weet uit ervaring dat je bepaalde mensen 5x meer pijn doet

Arjan
26-08-2006, 17:25
nee, iemand die jarig is en ik mag zn kado in mn reet van zijn moeder

Ik snap hier geen hol van?

dontmindme
26-08-2006, 17:36
nee, iemand die jarig is en ik mag zn kado in mn reet stoppen van zijn moeder

Ik snap hier geen hol van?
verbeterd

Jeru
26-08-2006, 17:37
Je kan ze ook undercover volgen naar huis toe.... misschien verkleed als Sinterklaas ofzo valt niet op, wel een paar maandjes wachten :lol:

Anonymous
26-08-2006, 17:39
Je kan ze ook undercover volgen naar huis toe.... misschien verkleed als Sinterklaas ofzo valt niet op, wel een paar maandjes wachten :lol:

wat ik heb begrepen is dat ze niet meer in asterdam woont dus volgen wordt t een beetje moeilijk :cry:

dontmindme
26-08-2006, 17:47
Je kan ze ook undercover volgen naar huis toe.... misschien verkleed als Sinterklaas ofzo valt niet op, wel een paar maandjes wachten :lol:

wat ik heb begrepen is dat ze niet meer in amsterdam woont dus volgen wordt t een beetje moeilijk :cry:

it was me

RNLMC
26-08-2006, 17:50
geen vriendje bij de politie?

dontmindme
26-08-2006, 17:54
geen vriendje bij de politie?

nee wel bekenden :wink:

RNLMC
26-08-2006, 18:59
bedoelde ik :) :wink: ,vraag het gewoon daar eens,niet zeggen waarom uiteraard.

aliendwurf
26-08-2006, 19:22
Wat hebben ze je dan aangedaan dat je ze op zo'n manier straft?
Ik ben misschien een beetje ouderwets maar is het misschien niet beter om je handjes te laten wapperen ipv een anoniem telefoontje te plegen?

PigDog
26-08-2006, 20:24
kben een tikje brutaal maar ik vraag het toch;) waarom kan je het niet legaal krijgen dan? (telefoonboek? :lol: )
of gaat het hier om illegale praktijken? :roll:

homicide :wink:

nee, iemand die jarig is en ik mag zn kado in mn reet stoppen van zijn moeder

ps heb wel kwade bedoelingen maar dat doe ik op een legale manier namelijk de sociale dienst inlichten over uitkering trekken en vriendjelief laten werken en samenwonen al 3 jaar
vind financiele schade aanbrengen veel leuker dan lichamelijk
weet uit ervaring dat je bepaalde mensen 5x meer pijn doet

Zoek eens een mannelijkere manier om iemand iets duidelijk te maken. :lol:

aliendwurf
26-08-2006, 20:30
kben een tikje brutaal maar ik vraag het toch;) waarom kan je het niet legaal krijgen dan? (telefoonboek? :lol: )
of gaat het hier om illegale praktijken? :roll:

homicide :wink:

nee, iemand die jarig is en ik mag zn kado in mn reet stoppen van zijn moeder

ps heb wel kwade bedoelingen maar dat doe ik op een legale manier namelijk de sociale dienst inlichten over uitkering trekken en vriendjelief laten werken en samenwonen al 3 jaar
vind financiele schade aanbrengen veel leuker dan lichamelijk
weet uit ervaring dat je bepaalde mensen 5x meer pijn doet

Zoek eens een mannelijkere manier om iemand iets duidelijk te maken. :lol:
Wij zijn het eens.

PigDog
26-08-2006, 20:31
kben een tikje brutaal maar ik vraag het toch;) waarom kan je het niet legaal krijgen dan? (telefoonboek? :lol: )
of gaat het hier om illegale praktijken? :roll:

homicide :wink:

nee, iemand die jarig is en ik mag zn kado in mn reet stoppen van zijn moeder

ps heb wel kwade bedoelingen maar dat doe ik op een legale manier namelijk de sociale dienst inlichten over uitkering trekken en vriendjelief laten werken en samenwonen al 3 jaar
vind financiele schade aanbrengen veel leuker dan lichamelijk
weet uit ervaring dat je bepaalde mensen 5x meer pijn doet

Zoek eens een mannelijkere manier om iemand iets duidelijk te maken. :lol:
Wij zijn het eens.

**LOL**

Michelle
26-08-2006, 21:36
Dan ben je echt laf als je het op een ''mannelijke'' manier wilt doen !

PigDog
26-08-2006, 22:47
Dan ben je echt laf als je het op een ''mannelijke'' manier wilt doen !

Weet niet of jouw defenitie van mannelijk dezelfde is als de mijne.
In ieder geval is NSB'en niet de goede manier om iemand te zeggen dat hij/ zij niet goed bezig is.....

The Bulldog
26-08-2006, 23:08
Niet mijn manier van handelen, maar misschien www.voelspriet.nl ..

Beter een keer in de bek spugen of zo :)

Arjan
27-08-2006, 01:36
iemand terugpakken moet je goed doen :evil: als dat op deze manier een 5 maal hardere inpact heeft zou ik het ook zo doen... gaat mij op dat moment meer om de schade als om de manier waarop... echter willen wij natuurlijk wel een heel verhaal en up to date gehouden worden nu :lol:

dontmindme
27-08-2006, 08:05
Dan ben je echt laf als je het op een ''mannelijke'' manier wilt doen !

Weet niet of jouw defenitie van mannelijk dezelfde is als de mijne.
In ieder geval is NSB'en niet de goede manier om iemand te zeggen dat hij/ zij niet goed bezig is.....

dit keer ben ik het met michelle eens, als ik haar een keer sla dan willen mn kinderen me ook niet meer zien
en aangezien ik mezelf wel een beetje ken blijft niet bij een paar tikken als ik een begin

aliendwurf
27-08-2006, 10:24
Dan ben je echt laf als je het op een ''mannelijke'' manier wilt doen !

Weet niet of jouw defenitie van mannelijk dezelfde is als de mijne.
In ieder geval is NSB'en niet de goede manier om iemand te zeggen dat hij/ zij niet goed bezig is.....

dit keer ben ik het met michelle eens, als ik haar een keer sla dan willen mn kinderen me ook niet meer zien
en aangezien ik mezelf wel een beetje ken blijft niet bij een paar tikken als ik een begin

Vrouwen slaan is idd niet de bedoeling.

gefeliciteerd nog met je zoontje(want daar ging het dan zeker om?) :wink:

Michelle
27-08-2006, 15:44
Slaan is een teken van zwakte.
(euhhhmm zoontje ?? Ik mis wat dus !!)
Ik ben zelf mishandeld door me ex, wat klein en onschuldig is begonnen en zwaar uit de hand is gelopen, vandaar dat ik er niet van hou wanneer een man een vrouw slaat.
Geld ook voor een corrigerende tik, want vrouwen zijn al opgevoed en hoeven niet naar de hand van hun vent gezet te worden.

PigDog
27-08-2006, 18:34
Ik zie het al: jullie hebben nog geen echte man ontmoet :lol:
Tuurlijk is slaan geen optie, maar iemand verraden en zo financieel benadelen komt je kinderen (als het daarom gaat) ook niet ten goede. Ik ben geweest waar jij nu ben, ik denk te weten wat je voelt, en met mij vele mannen. Michelle kan daar niet zo goed over meepraten, maar accepteer dat de vrouw in Nederland nog steeds belachelijk veel macht heeft als het om kinderen gaat.
Je gaat in de komende tijd heel veel leren slikken. Het beste wat je kan doen is een derde partij inschakelen (advocaat, jeugdzorg of iemand anders) je zelf emotioneel in bedwang houden en er altijd zijn voor je kinderen.

Sterkte, kerel

dontmindme
27-08-2006, 18:41
Ik zie het al: jullie hebben nog geen echte man ontmoet :lol:
Tuurlijk is slaan geen optie, maar iemand verraden en zo financieel benadelen komt je kinderen (als het daarom gaat) ook niet ten goede. Ik ben geweest waar jij nu ben, ik denk te weten wat je voelt, en met mij vele mannen. Michelle kan daar niet zo goed over meepraten, maar accepteer dat de vrouw in Nederland nog steeds belachelijk veel macht heeft als het om kinderen gaat.
Je gaat in de komende tijd heel veel leren slikken. Het beste wat je kan doen is een derde partij inschakelen (advocaat, jeugdzorg of iemand anders) je zelf emotioneel in bedwang houden en er altijd zijn voor je kinderen.

Sterkte, kerel

dat is het punt
ik mag er niet meer zijn voor ze

Paganstars
27-08-2006, 20:31
als ik vragen mag waarom niet? ik vind dat beide ouders zorg moeten dragen voor de kinderen en ook voor de kinderen er moeten zijn!

dontmindme
27-08-2006, 20:44
als ik vragen mag waarom niet? ik vind dat beide ouders zorg moeten dragen voor de kinderen en ook voor de kinderen er moeten zijn!

dat mag.
toen ik erachter kwam dat zij al een jaar lang een vriend had die bij haar woonde maar niet werkte of een inkomen had ben ik gestopt met allimentatie betalen en kocht ik alleen nog maar spullen voor de kinderen dat heb ik 2 en half jaar volgehouden
maar nu haar vriend werk heeft en zij een uitkering is ze verhuisd
al 3 maandenen probeer ik om het adres te achterhalen maar het lukt niet laatste keer dat ik mn kinderen zag is nu precies 4 maanden geleden

@ pigdog dat van het nsb aktie is mischien niet netjes maar zonder geld zal ze toch weer met hangende pootjes contact opnemen

aliendwurf
27-08-2006, 20:50
als ik vragen mag waarom niet? ik vind dat beide ouders zorg moeten dragen voor de kinderen en ook voor de kinderen er moeten zijn!

dat mag.
toen ik erachter kwam dat zij al een jaar lang een vriend had die bij haar woonde maar niet werkte of een inkomen had ben ik gestopt met allimentatie betalen en kocht ik alleen nog maar spullen voor de kinderen dat heb ik 2 en half jaar volgehouden
maar nu haar vriend werk heeft en zij een uitkering is ze verhuisd
al 3 maandenen probeer ik om het adres te achterhalen maar het lukt niet laatste keer dat ik mn kinderen zag is nu precies 4 maanden geleden

@ pigdog dat van het nsb aktie is mischien niet netjes maar zonder geld zal ze toch weer met hangende pootjes contact opnemen

Sjezus wat een verhaal :shock:

sterkte kerel....je zult het nodig hebben.

Paganstars
27-08-2006, 21:36
als ik vragen mag waarom niet? ik vind dat beide ouders zorg moeten dragen voor de kinderen en ook voor de kinderen er moeten zijn!

dat mag.
toen ik erachter kwam dat zij al een jaar lang een vriend had die bij haar woonde maar niet werkte of een inkomen had ben ik gestopt met allimentatie betalen en kocht ik alleen nog maar spullen voor de kinderen dat heb ik 2 en half jaar volgehouden
maar nu haar vriend werk heeft en zij een uitkering is ze verhuisd
al 3 maandenen probeer ik om het adres te achterhalen maar het lukt niet laatste keer dat ik mn kinderen zag is nu precies 4 maanden geleden

@ pigdog dat van het nsb aktie is mischien niet netjes maar zonder geld zal ze toch weer met hangende pootjes contact opnemen

Damn sterkte man! Echt rot voor je! Kijk in kan me wel in je kinderen inleven maar damn, ik wil niet weten wat jij doormaakt!

Michelle
27-08-2006, 21:59
Jezus man, dat is echt zwaar klote !!!
Dat een persoon de ander zijn kinderen kan ontnemen is het ergste wat er is !!
Kijk wel uit, want zij kan jou ook een smerig geintje flikken als het op papier staat dat je alimentatie moet betalen.
Want dan kan je alles terug betalen aan achterstallig alimentatie
(je kan het niet, je moet het dan want dan halen ze het maandelijks van je rekening af)

Is er geen mogelijkheid via een advocaat/rechter om alsnog je kinderen te kunnen zien ??
Is er niet iets in haar verleden waardoor de voogdij haar ontzegd kan worden ?

harry
27-08-2006, 22:46
Kijk wel uit, want zij kan jou ook een smerig geintje flikken als het op papier staat dat je alimentatie moet betalen.
Is er geen mogelijkheid via een advocaat/rechter om alsnog je kinderen te kunnen zien ??
Is er niet iets in haar verleden waardoor de voogdij haar ontzegd kan worden ?

Dat kun je dus wel vergeten in nederland...

PigDog
28-08-2006, 00:31
Yep, ik ken dit verhaal van binnen en van buiten. Luister: je hebt altijd bezoekrecht of recht op een omgangsregeling om je kinderen te zien, tenzij je staatsgevaarlijk bent, of een junk en/of een moordenaar. Dus dat kan je afdwingen via de rechterlijke macht. Dit gaat je natuurlijk wel geld kosten (en zij krijgt rechtshulp van de soos) maar het zijn je kinderen!

Dit is op zich al een klap voor de andere partij, ze zullen NOOIT van je afkomen, elke 2 weken sta jij voor hun deur om de kinderen te bezoeken/ op te halen. Ga wel weer alimentatie betalen of stort het op een deposito, want zij hebben de macht en de kracht om rechterlijk jouw je geld afhandig te maken, je bent verplicht om te betalen. Alleen de rechter kan over de hoogte van het bedrag marchanderen, maar je zult altijd moeten betalen! Weet je meteen het adres waar ze te vinden zijn :wink: Heb je dit al 2 jaar niet meer gedaan en het geld niet op een rekening, dan ben je besjarreld, op zijn vlaams gezegd. Dan ga je dus kromliggen, om het geld op te hoesten. Aan de andere kant: je kunt wel weer je kinderen zien en op de langere termijn is dit echt (neem dit aan van mij) veel, tot de tiende macht maal meer, belangrijker als dat stomme schijtgeld.

Regel dat eerst, en maak je dan zorgen over hoe je de wraakgevoelens de baas kan.

En nog steeds: sterkte kerel.

Paganstars
28-08-2006, 02:25
Yep, ik ken dit verhaal van binnen en van buiten. Luister: je hebt altijd bezoekrecht of recht op een omgangsregeling om je kinderen te zien, tenzij je staatsgevaarlijk bent, of een junk en/of een moordenaar. Dus dat kan je afdwingen via de rechterlijke macht. Dit gaat je natuurlijk wel geld kosten (en zij krijgt rechtshulp van de soos) maar het zijn je kinderen!

Dit is op zich al een klap voor de andere partij, ze zullen NOOIT van je afkomen, elke 2 weken sta jij voor hun deur om de kinderen te bezoeken/ op te halen. Ga wel weer alimentatie betalen of stort het op een deposito, want zij hebben de macht en de kracht om rechterlijk jouw je geld afhandig te maken, je bent verplicht om te betalen. Alleen de rechter kan over de hoogte van het bedrag marchanderen, maar je zult altijd moeten betalen! Weet je meteen het adres waar ze te vinden zijn :wink: Heb je dit al 2 jaar niet meer gedaan en het geld niet op een rekening, dan ben je besjarreld, op zijn vlaams gezegd. Dan ga je dus kromliggen, om het geld op te hoesten. Aan de andere kant: je kunt wel weer je kinderen zien en op de langere termijn is dit echt (neem dit aan van mij) veel, tot de tiende macht maal meer, belangrijker als dat stomme schijtgeld.

Regel dat eerst, en maak je dan zorgen over hoe je de wraakgevoelens de baas kan.

En nog steeds: sterkte kerel.

Ik ben het volkomen met pigdog eens... Ik kom zelf ook uit een gebroken gezin, mijn vader heeft vanaf 2002 geen allimentatie meer betaald en is het land ontvlucht! Dit heeft mij tot denken aangezet en heeft mij en mijn zusje nou zover gekregen dat onze vader voor ons toen gestorven is! Laat jou dit nou niet overkomen don't... Ik spreek nou niet vanuit een objectief oogpunt maar uit het oogpunt van een kind... een kind dat door de keuze van een ouder die weigert de allimentatie te betalen een ouder gaat vergeten... Niet alleen als ouder doet het pijn dat je je kinderen niet kan zien, maar voor een kind is het helemaal pijnlijk! Ik weet zelf hoe het is en wat het is... Niet door de reden zoals bij jou, maar door een andere reden. Maar een kind zal het anders zien dan dat jij het doet op dit moment!

Paganstars
28-08-2006, 02:26
Yep, ik ken dit verhaal van binnen en van buiten. Luister: je hebt altijd bezoekrecht of recht op een omgangsregeling om je kinderen te zien, tenzij je staatsgevaarlijk bent, of een junk en/of een moordenaar. Dus dat kan je afdwingen via de rechterlijke macht. Dit gaat je natuurlijk wel geld kosten (en zij krijgt rechtshulp van de soos) maar het zijn je kinderen!

Dit is op zich al een klap voor de andere partij, ze zullen NOOIT van je afkomen, elke 2 weken sta jij voor hun deur om de kinderen te bezoeken/ op te halen. Ga wel weer alimentatie betalen of stort het op een deposito, want zij hebben de macht en de kracht om rechterlijk jouw je geld afhandig te maken, je bent verplicht om te betalen. Alleen de rechter kan over de hoogte van het bedrag marchanderen, maar je zult altijd moeten betalen! Weet je meteen het adres waar ze te vinden zijn :wink: Heb je dit al 2 jaar niet meer gedaan en het geld niet op een rekening, dan ben je besjarreld, op zijn vlaams gezegd. Dan ga je dus kromliggen, om het geld op te hoesten. Aan de andere kant: je kunt wel weer je kinderen zien en op de langere termijn is dit echt (neem dit aan van mij) veel, tot de tiende macht maal meer, belangrijker als dat stomme schijtgeld.

Regel dat eerst, en maak je dan zorgen over hoe je de wraakgevoelens de baas kan.

En nog steeds: sterkte kerel.

Ik ben het volkomen met pigdog eens... Ik kom zelf ook uit een gebroken gezin, mijn vader heeft vanaf 2002 geen allimentatie meer betaald en is het land ontvlucht! Dit heeft mij tot denken aangezet en heeft mij en mijn zusje nou zover gekregen dat onze vader voor ons toen gestorven is! Laat jou dit nou niet overkomen don't... Ik spreek nou niet vanuit een objectief oogpunt maar uit het oogpunt van een kind... een kind dat door de keuze van een ouder die weigert de allimentatie te betalen een ouder gaat vergeten... Niet alleen als ouder doet het pijn dat je je kinderen niet kan zien, maar voor een kind is het helemaal pijnlijk! Ik weet zelf hoe het is en wat het is... Niet door de reden zoals bij jou, maar door een andere reden. Maar een kind zal het anders zien dan dat jij het doet op dit moment! Dus doe het niet voor jezelf maar voor je kinderen!

Wheelie
28-08-2006, 10:06
Damn dat is niet niks, sterkte man

PigDog
29-08-2006, 23:07
Damn, wat een heavy onderwerp, eigenlijk.........