PDA

View Full Version : programma pedo-partij



aliendwurf
02-09-2006, 12:58
Wat een bizar interview,ik wordt echt kotsmisselijk van die lui.

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3459/f0b71100/index.html

Ik wil die gozer echt vet op zijn bek slaan,wat een ongelofelijke hufter :evil:




EDIT:

Moet je die koppen zien....ik hoop echt dat ze eerdaags een mes tussen hun ribbetjes krijgen.......teringleijers

http://img99.imageshack.us/img99/3414/pnvdnieuwspoortdi6.jpg

mama
02-09-2006, 13:34
ik weet niet wat ik zou doen als iemand aan een van mijn kinderen zou komen.
maar zo´n partij mag niet bestaan.

dontmindme
02-09-2006, 13:46
ik weet niet wat ik zou doen als iemand aan een van mijn kinderen zou komen.
maar zo´n partij mag niet bestaan.


ben het met je eens
enige ''voordeel'' is dat iedereen die er op stemt wordt geregistreerd en dus bekend staat en iedereen mag die gegevens opvragen :twisted: :twisted: :twisted:

KO TKO
02-09-2006, 14:11
WALGELIJK

fightingfist
02-09-2006, 15:22
Wat een bizar interview,ik wordt echt kotsmisselijk van die lui.

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3459/f0b71100/index.html

Ik wil die gozer echt vet op zijn bek slaan,wat een ongelofelijke hufter :evil:




EDIT:

Moet je die koppen zien....ik hoop echt dat ze eerdaags een mes tussen hun ribbetjes krijgen.......teringleijers

http://img99.imageshack.us/img99/3414/pnvdnieuwspoortdi6.jpg

dan moeten ze het wel filmen en hier posten :twisted: :twisted:

dontmindme
02-09-2006, 16:17
Burgemeester Cor de Vos van Nieuwegein kan de veiligheid van een inwoner van zijn gemeente die wordt verdacht van seksueel misbruik van minderjarigen, niet langer garanderen. Dat is de conclusie die de burgemeester vrijdagavond trok na een emotionele informatieavond met buurtbewoners.

De man, die samenwoont met zijn 81-jarige moeder, is daarop direct vertrokken. Ongeveer driehonderd mensen waren aanwezig op de bijeenkomst, die werd georganiseerd, nadat onrust was ontstaan over het verblijf van een vermeende pedofiel in de gemeente.

De bezoekers wilden weten hoe het mogelijk is dat de man in de wijk Lekboulevard is komen wonen en waarom zij hierover niet eerder zijn geïnformeerd. De man was nog maar kort vanuit Utrecht naar Nieuwegein verhuisd omdat hij ook in Utrecht al was bedreigd.

zo kan het ook en dan net zo lang doorgaan tot ie onder een hol moet schuilen in timboektoe

mossad
02-09-2006, 19:43
Hij heeft wel gelijk op één punt. Alles wat vroeger taboe was op seksueel gebied is nu geaccepteerd. We leven in een maatschappij waarbij hele rare dingen ineens doodnormaal worden gevonden(zoals zusjes die het met elkaar doen). Ik vrees daarom dat dit onderwerp in de toekomst steeds meer geaccepteerd gaat worden. Je ziet nl ook een verschuiving van de leeftijd waarop jongens en meisjes seks hebben. Meisjes beginnen zich op zeer jonge leeftijd al behoorlijk uitdagend te kleden en soms hoor je dingen uit hun mond komen waar de honden geen brood van lusten. Het is triest maar ik verwacht dat die leeftijd van 12 veel eerder geaccepteerd zal worden dan men denkt.

harry
02-09-2006, 19:48
Het is triest maar ik verwacht dat die leeftijd van 12 veel eerder geaccepteerd zal worden dan men denkt.

Doe ff normaal aub :?

aliendwurf
02-09-2006, 19:49
Het is triest maar ik verwacht dat die leeftijd van 12 veel eerder geaccepteerd zal worden dan men denkt.

Doe ff normaal aub :?
X2

dontmindme
02-09-2006, 20:12
Hij heeft wel gelijk op één punt. Alles wat vroeger taboe was op seksueel gebied is nu geaccepteerd. We leven in een maatschappij waarbij hele rare dingen ineens doodnormaal worden gevonden(zoals zusjes die het met elkaar doen). Ik vrees daarom dat dit onderwerp in de toekomst steeds meer geaccepteerd gaat worden. Je ziet nl ook een verschuiving van de leeftijd waarop jongens en meisjes seks hebben. Meisjes beginnen zich op zeer jonge leeftijd al behoorlijk uitdagend te kleden en soms hoor je dingen uit hun mond komen waar de honden geen brood van lusten. Het is triest maar ik verwacht dat die leeftijd van 12 veel eerder geaccepteerd zal worden dan men denkt.

het is iets anders als je 12 of 13 bent en op werkweek s'nachts de meisjes zaal insluipt dan zo'n tandeloze pesthond die het liefst kleine kinderen uit elkaar trekt
accepteer jij lekker wat jij wil want het ligt nog steeds aan jezelf

mossad
03-09-2006, 00:44
Het is triest maar ik verwacht dat die leeftijd van 12 veel eerder geaccepteerd zal worden dan men denkt.

Doe ff normaal aub :?

Ik doe wat ik wil, daar heb ik jou advies niet voor nodig.

Mag ik trouwens vragen wat jij zo abnormaal vind aan wat ik heb gepost?

mossad
03-09-2006, 00:51
Hij heeft wel gelijk op één punt. Alles wat vroeger taboe was op seksueel gebied is nu geaccepteerd. We leven in een maatschappij waarbij hele rare dingen ineens doodnormaal worden gevonden(zoals zusjes die het met elkaar doen). Ik vrees daarom dat dit onderwerp in de toekomst steeds meer geaccepteerd gaat worden. Je ziet nl ook een verschuiving van de leeftijd waarop jongens en meisjes seks hebben. Meisjes beginnen zich op zeer jonge leeftijd al behoorlijk uitdagend te kleden en soms hoor je dingen uit hun mond komen waar de honden geen brood van lusten. Het is triest maar ik verwacht dat die leeftijd van 12 veel eerder geaccepteerd zal worden dan men denkt.

het is iets anders als je 12 of 13 bent en op werkweek s'nachts de meisjes zaal insluipt dan zo'n tandeloze pesthond die het liefst kleine kinderen uit elkaar trekt
accepteer jij lekker wat jij wil want het ligt nog steeds aan jezelf

Ik geloof dat ik hier niet helemaal goed begrepen wordt. Ik zeg niet dat IK die leeftijd acceptabel vind, maar dat ik VREES dat de maatschappij dat op termijn gaat accepteren. Zo gaat het namelijk met de meeste taboes. Die schijnen doorbroken te moeten worden. Ook als het walgelijke dingen betreft zoals pedofilie.

harry
03-09-2006, 01:21
Hij heeft wel gelijk op één punt. Alles wat vroeger taboe was op seksueel gebied is nu geaccepteerd. We leven in een maatschappij waarbij hele rare dingen ineens doodnormaal worden gevonden(zoals zusjes die het met elkaar doen). Ik vrees daarom dat dit onderwerp in de toekomst steeds meer geaccepteerd gaat worden. Je ziet nl ook een verschuiving van de leeftijd waarop jongens en meisjes seks hebben. Meisjes beginnen zich op zeer jonge leeftijd al behoorlijk uitdagend te kleden en soms hoor je dingen uit hun mond komen waar de honden geen brood van lusten. Het is triest maar ik verwacht dat die leeftijd van 12 veel eerder geaccepteerd zal worden dan men denkt.

het is iets anders als je 12 of 13 bent en op werkweek s'nachts de meisjes zaal insluipt dan zo'n tandeloze pesthond die het liefst kleine kinderen uit elkaar trekt
accepteer jij lekker wat jij wil want het ligt nog steeds aan jezelf

Ik geloof dat ik hier niet helemaal goed begrepen wordt. Ik zeg niet dat IK die leeftijd acceptabel vind, maar dat ik VREES dat de maatschappij dat op termijn gaat accepteren. Zo gaat het namelijk met de meeste taboes. Die schijnen doorbroken te moeten worden. Ook als het walgelijke dingen betreft zoals pedofilie.

Idd je hebt mij advies niet nodig(volgens mij vroeg ik het nog vrij netjes)maar je spoort echt niet.

Loekie
03-09-2006, 01:40
Ik zie op mijn werk (jongere werk......) regelmatig jongens van een jaar of 20, die meisjes van 13, 14 lekker staan te maken met mooie praatjes.
Als zo'n meisje met een jonge mee naar huis gaat weet iedereen wel dat dat niet voor een lekker fris glaasje cola is, maar niemand die daar vreemd van opkijkt. :roll:
Ik denk niet dat Mossad helemaal ongelijk heeft.... er wordt HELAAS steeds meer geaccepteerd.

PigDog
03-09-2006, 01:50
Jongens, maak over dit onderwerp geen ruzie, want jullie hebben dezelfde mening.

Dit is al eerder een topic geweest.
Als we democratie omarmen, moeten we dit ook omarmen. Dit is democratie, een partij, die genoeg stemmen krijgt, mag meedoen in de tweede en eerste kamer.
Je hoeft het niet eens te zijn met een partijprogramma, maar verbieden zou dwars staan op de vrijheden die wij al meer dan 60 jaar trots liefkozen.

Als er iemand aan mijn kind zit, sterft hij. Los van alle politieke partijen in de wereld, ook al zou het algemeen geaccepteerd worden, diegene die mijn kind beschadigd is dood.
Daar heb ik geen politiek voor nodig. En geen rechter.

harry
03-09-2006, 01:55
Toch twijfel ik aan de bovenkamer van iemand die denkt dat sex met kinderen (12 t/m 16 jaar is dus nog supper kind ook al zien sommige er lichamelijk te volwassen uit, )in de toekomst wel geaccepteerd zal worden.

harry
03-09-2006, 01:57
En wat betreft democratie, er zijn grensen, beledigen vd koningin of een nazi partij gaat ook niet door, dus wat is er op tegen om kinderen maximaal te beschermen en zo'n mafkezen partij dus ook te verbieden.

PigDog
03-09-2006, 02:11
Toch twijfel ik aan de bovenkamer van iemand die denkt dat sex met kinderen (12 t/m 16 jaar is dus nog supper kind ook al zien sommige er lichamelijk te volwassen uit, )in de toekomst wel geaccepteerd zal worden.

Lees het eens rustig over....... Hij denkt niks, hij vreest.
breath in, breath out, Harrie-san.............

harry
03-09-2006, 02:16
Toch twijfel ik aan de bovenkamer van iemand die denkt dat sex met kinderen (12 t/m 16 jaar is dus nog supper kind ook al zien sommige er lichamelijk te volwassen uit, )in de toekomst wel geaccepteerd zal worden.

Lees het eens rustig over....... Hij denkt niks, hij vreest.
breath in, breath out, Harrie-san.............

Eeh damn PigDog...
Waarschijnlijk heb je gelijk... :oops: adem in en adem uit... :wink:

mossad
03-09-2006, 10:22
Jongens, maak over dit onderwerp geen ruzie, want jullie hebben dezelfde mening.

Dit is al eerder een topic geweest.
Als we democratie omarmen, moeten we dit ook omarmen. Dit is democratie, een partij, die genoeg stemmen krijgt, mag meedoen in de tweede en eerste kamer.
Je hoeft het niet eens te zijn met een partijprogramma, maar verbieden zou dwars staan op de vrijheden die wij al meer dan 60 jaar trots liefkozen.

Als er iemand aan mijn kind zit, sterft hij. Los van alle politieke partijen in de wereld, ook al zou het algemeen geaccepteerd worden, diegene die mijn kind beschadigd is dood.
Daar heb ik geen politiek voor nodig. En geen rechter.

Dit is exact hoe ik erover denk. In een democratie moeten we ook accepteren dat de grootste idioten een partij kunnen vormen. Maar als zo'n ziekeling aan mijn familie zit mag hij hopen dat de politie hem snel te pakken heeft. Er is ook geen rechter in NL die daar een toereikend oordeel over zou uitspreken. Ik denk een jaar of 4 en dan kan hij weer gaan. Daar kan je geen genoegen mee nemen.

mossad
03-09-2006, 10:32
Toch twijfel ik aan de bovenkamer van iemand die denkt dat sex met kinderen (12 t/m 16 jaar is dus nog supper kind ook al zien sommige er lichamelijk te volwassen uit, )in de toekomst wel geaccepteerd zal worden.

Ik ben het volkomen eens met je dat het hier om kinderen gaat en dat volwassenen daar niets te zoeken hebben en ik zal daar zo over blijven denken. Maar het zal mij niet verbazen als de maatschappij langzaam gaat accepteren dat 12 tot 16 jarigen zelfstandig voor seks met een volwassene kunnen kiezen. Er zijn wel meer dingen die vroeger ondenkbaar waren en nu doodnormaal.

Dat is voor mij ook een reden dat de pedopartij niet verboden moet worden(tenzij ze strafrechtelijk in de fout gaan). Zo heb je duidelijk in kaart wie er zo over denken en kun je ze beter bestrijden. En ik vind ook dat gezien de resultaten die psychiaters boeken met pedo's (ze vallen bijna altijd terug in hun oude gedrag) dat een buurt op de hoogte moet zijn van de aanwezigheid van een veroordeelde pedo. Als dat dan inhoudt dat hij naar een of ander eiland moet verhuizen dan heeft hij dat aan zichzelf te danken.

Sjaak
03-09-2006, 13:28
Walgelijke gasten die zwaar ziek zijn in hun bovenkamer.

Kleine kinderen en sex met volwassenen mag nooit samen gaan

Snap echt niet dat zo iets wordt getolereerd.

De eerste vent die een kind van mij zou hebben misbruikt zou het echt niet overleven hoor, ga daar graag zonder probleem voor zitten :evil:

Moet het ook nooit zien of weten van een ander want dan ga ik echt "los"

shaulin zjeke
03-09-2006, 13:36
Ben benieuwd of ze voor hun verkiezingscampagne ook in de stad folders gaan uitdelen, dat overleven ze nooit. Zulke mensen zijn niet 100% en verspelen in mijn ogen het recht om te bestaan.

harry
03-09-2006, 13:48
Ik ben het volkomen eens met je dat het hier om kinderen gaat en dat volwassenen daar niets te zoeken hebben en ik zal daar zo over blijven denken. Maar het zal mij niet verbazen als de maatschappij langzaam gaat accepteren dat 12 tot 16 jarigen zelfstandig voor seks met een volwassene kunnen kiezen. Er zijn wel meer dingen die vroeger ondenkbaar waren en nu doodnormaal.

Dat is voor mij ook een reden dat de pedopartij niet verboden moet worden(tenzij ze strafrechtelijk in de fout gaan). Zo heb je duidelijk in kaart wie er zo over denken en kun je ze beter bestrijden. En ik vind ook dat gezien de resultaten die psychiaters boeken met pedo's (ze vallen bijna altijd terug in hun oude gedrag) dat een buurt op de hoogte moet zijn van de aanwezigheid van een veroordeelde pedo. Als dat dan inhoudt dat hij naar een of ander eiland moet verhuizen dan heeft hij dat aan zichzelf te danken.

Nee ik gloof niet dat geaccepteerd gaat worden ook niet in de toekomst, ik denk door geen enkele normale ouder...
Kijk dat 2 volwassen kerels (of vrouwen) doen wat ze willen met mekaar, ze hebben groot gelijk, als dat hun keus is, ze vallen er niemand mee lastig en ze beschadigen er ook niemand mee, dus om dat geaccepteerd te krijgen daar zit een ander verhaal aan vast.

Ook in de 2e alinea kan ik me niet vinden.(denk ik dat je dat bedoeld)
Ik vind niet dat iedere zieke geest het recht heeft om alles maar te kunnen zeggen en te doen, en zeker niet als er andere weerloze bij betrokken zijn.Na mijn idee is dat niet leven in een beschaafd vrij land, daar moet toch een andere oplossing voor zijn...

Sjaak
03-09-2006, 13:59
Ben benieuwd of ze voor hun verkiezingscampagne ook in de stad folders gaan uitdelen,

Laat ze dat maar komen doen op Zuid ......................... Rotterdammers zijn niet zo moeilijk en weten wel raad met zulke zieke geesten, probleem wordt dan vanzelf opgelost :x

Justinian
03-09-2006, 14:04
Ben benieuwd of ze voor hun verkiezingscampagne ook in de stad folders gaan uitdelen,

Laat ze dat maar komen doen op Zuid ......................... Rotterdammers zijn niet zo moeilijk en weten wel raad met zulke zieke geesten, probleem wordt dan vanzelf opgelost :x
:lol: Dan heeft het toch een voordeel dat ze zich zo herkenbaar verenigen in een politieke partij ;)

Ronny
03-09-2006, 14:07
ik weet niet wat ik zou doen als iemand aan een van mijn kinderen zou komen.
maar zo´n partij mag niet bestaan.


ben het met je eens
enige ''voordeel'' is dat iedereen die er op stemt wordt geregistreerd en dus bekend staat en iedereen mag die gegevens opvragen :twisted: :twisted: :twisted:

sinds wanneer is dat het geval???? Leuk dat je een bijdrage wilt leveren, maar ga geen onzin uitkramen.

Justinian
03-09-2006, 14:10
ik weet niet wat ik zou doen als iemand aan een van mijn kinderen zou komen.
maar zo´n partij mag niet bestaan.


ben het met je eens
enige ''voordeel'' is dat iedereen die er op stemt wordt geregistreerd en dus bekend staat en iedereen mag die gegevens opvragen :twisted: :twisted: :twisted:

sinds wanneer is dat het geval???? Leuk dat je een bijdrage wilt leveren, maar ga geen onzin uitkramen.
:lol: vandaar ook dat we stemhokjes hebben ;)

MB667
03-09-2006, 14:27
elke volwassenen die het min of meer goedpraat dat er sex met een kind van 2 mogelijk mag zijn mag van mij sterven.

redjuh
03-09-2006, 14:30
elke volwassenen die het min of meer goedpraat dat er sex met een kind van 2 mogelijk mag zijn mag van mij sterven.

dat een volwassen gaat sterven ja.. duidelijk. alleen in dit geval mag de staat en het volk het proces naar de dood van die lui wel ff versnellen. het woord Guillotine kan hier weer ff terug naar de oorspronkelijke betekenis!
je vergeet trouwens een 1 voor die 2.

MB667
03-09-2006, 14:41
in het interview vertelde hij dat 2 ook eigenlijk geen probleem hoeft te zijn.

redjuh
03-09-2006, 15:01
damn serieus???

oke ik ben voor de rechtsstaat hierzo en de gescheiden trias politica etc etc

maar hier zou het volk voor eigen rechter moeten spelen en die gasten omgekeerd aan een kruis moeten hangen op het marktplein, en met een trekzaag van kruis naar hoofd door moeten zagen!

Ronny
03-09-2006, 16:09
damn serieus???

oke ik ben voor de rechtsstaat hierzo en de gescheiden trias politica etc etc

maar hier zou het volk voor eigen rechter moeten spelen en die gasten omgekeerd aan een kruis moeten hangen op het marktplein, en met een trekzaag van kruis naar hoofd door moeten zagen!

au

PigDog
03-09-2006, 18:26
Kleine kinderen en sex met volwassenen mag nooit samen gaan

Snap echt niet dat zo iets wordt getolereerd.



Het wordt ook niet getolereerd. :lol:

Ik ben op zich wel blij dat er pedo's uit de kast komen, want dan zijn ze herkenbaar. Nu leven er pedo's in Rotterdam-zuid, en jij hebt er geen weet van. Dat is erger dan een stelletje kneusjes die babbelen over hoe mooi de wereld zou kunnen zijn als ze sex zouden mogen hebben met een kind.

Ook zieke mensen mogen een partij oprichten, en het erge is dat je in Nederland zoveel duizend stemmen moet hebben om uberhaupt een verkiesbare politieke partij op te richten. (ik meen 5000)
Ben ook benieuwd wat zij denken over de werkeloosheid, en de JSF bijvoorbeeld....... :wink:

Bassline
04-09-2006, 00:24
Wat ik nog altijd raar blijf vinden is dat half NL roept die gasten pijn te willen doen maar het ondertussen dus niet doen...
Aangenomen dat alle "roepers" inmiddels weten dat Martijn U. in 071 woont en werkt & "fietsenrek" Ad in de Schalkwijk in H'lem woont.... :roll:

Fr3ddy
04-09-2006, 18:25
12 is ook wel een beetje te oud hoor..

PigDog
04-09-2006, 19:59
12 is ook wel een beetje te oud hoor..

Damn, dat is echt leuke humor, joh!

:oops:

Fr3ddy
04-09-2006, 20:05
12 is ook wel een beetje te oud hoor..

Damn, dat is echt leuke humor, joh!

:oops:
Ach ja, ik denk er hetzelfde over als iedereen hier.. 't was sarcastisch bedoelt ook al is dat hier misschien niet op z'n plaats aangezien het zo'n gevoelig onderwerp is.
Fuck it! Don't blame me for the fact those perverts have sick brains...!

PigDog
04-09-2006, 20:07
12 is ook wel een beetje te oud hoor..

Damn, dat is echt leuke humor, joh!

:oops:
Ach ja, ik denk er hetzelfde over als iedereen hier.. 't was sarcastisch bedoelt ook al is dat hier misschien niet op z'n plaats aangezien het zo'n gevoelig onderwerp is.
Fuck it! Don't blame me for the fact those perverts have sick brains...!

right on, bro..

MB667
05-09-2006, 11:07
Universiteit weigert inschrijving pedofiele student

Uitgegeven: 4 september 2006 20:00
Laatst gewijzigd: 4 september 2006 23:52

NIJMEGEN - De Radboud Universiteit in Nijmegen weigert de nieuwe inschrijving van partijsecretaris Norbert de Jonge van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit voor pedagogische wetenschappen. Dat maakte een woordvoerder van de universiteit maandagavond bekend.

De Jonge werd 15 juni weggestuurd van de opleiding tot orthopedagoog, een afstudeerrichting van pedagogische wetenschappen. De universiteit deed dat nadat het college van bestuur vernam dat de student actief lid was van de partij, die af wil van het verbod op seks met kinderen onder de 16 jaar.


Bezwaar

De Jonge tekende bezwaar aan, waarna een bezwarencommissie de klacht onderzocht. Zondag bevestigde de universiteit dat de bezwarencommissie de mening van het universiteitsbestuur deelt.

Onverantwoord

Volgens het college van bestuur is het onverantwoord de student te laten werken met kinderen met gedragsproblemen. Bovendien was de verwijdering essentieel voor het vertrouwen dat ouders en kinderen moeten kunnen stellen in de geboden therapie op de universiteit. De nieuwe inschrijving verandert niets aan die opvatting, zo meldt de universiteitswoordvoerder.

De Jonge liet weten dat hij tegen zijn verwijdering beroep wil aantekenen bij het College van beroep voor het hoger onderwijs, als de opleiding zijn inschrijving officieel weigert.