PDA

View Full Version : Geavangenen bewaren gsm in hun anus



payap
11-09-2006, 10:21
bron : telecomvergelijker.nl

http://www.dutchcowboys.nl/mobile/images/upload/1157795555GSMinKont.jpg

Cell phones, complete with a charger and data chips, were found in the body cavities of four inmates at a maximum-security prison, and they had used the phones to direct criminal activities on the street, officials said Wednesday.

The discovery was made Tuesday at the prison in Zacatecoluca, in central El Salvador, after suspicious officials took X-rays of the inmates, federal corrections chief Jaime Villanova said.

The names of the prisoners, all members of the dangerous Mara Salvatrucha gang, were not released in order to avoid jeopardizing an ongoing investigation that began a month ago, he said.

Capt. Juan Ramon Arevalo, director of the Zacatras prison, said the gang members had introduced the cell phones, wrapped in plastic bags, into their bodies through their anuses. The phones were relatively small — about as long as an adult forefinger.

Authorities also found nine cell phone chips, each slightly larger than a fingernail, and one charger.

"Each one had a cellular with a number of chips," Arevalo said, adding that one also had hidden a charger in his anal cavity.

The smuggled phones were found during an investigation at prisons throughout the country amid complaints from business owners of extortion by gang members.

The prisoners had changed phone chips frequently to avoid being traced, Arevalo said.

payap
11-09-2006, 10:22
A2m rulezzz ! 8-)

Michelle
11-09-2006, 10:37
Moet er niet aan denken !!!
Het kan veel makkelijker.
Je zal een nokia n70 hebben, hoe zou je die er uit moeten halen

payap
11-09-2006, 11:57
michelle :

Je zal een nokia n70 hebben, hoe zou je die er uit moeten halen

begrijp hieruit dus dat het inbrengen geen probleem is ?

The_Rock
11-09-2006, 12:37
Hahaha^^

On Topic:Zeer leerzaam dit!

ashi76
11-09-2006, 13:47
lmao @ Payap !!! :mrgreen:

aliendwurf
11-09-2006, 15:14
michelle :

Je zal een nokia n70 hebben, hoe zou je die er uit moeten halen

begrijp hieruit dus dat het inbrengen geen probleem is ?

:lol:

Ronald
11-09-2006, 15:18
Je kunt ook gewoon een bluetooth oortje gebruiken toch. Hoef je niet de hele tijd die telefoon in/uit te halen als er iemand belt.

Lijkt me trouwens wel een apart gezicht: één keer in de week alle gevangen aan het stopcontact met een draadje uit hun kont :? .

De man van 14K
11-09-2006, 15:23
wel relaxt zo'n trilfunctie.. :lol:

Mighty Me
11-09-2006, 15:27
waarom begrijpen mensen niet dat je aarskanaal een uitgang is

PigDog
11-09-2006, 18:58
Moet er niet aan denken !!!
Het kan veel makkelijker.


Dat komt omdat jij hem niet in je anus hoeft te doen. Bij ons mannen kan het niet makkelijker...... :oops:


Vraag me trouwens af wat het bereik is, dan..............

Highline
11-09-2006, 19:26
michelle :

Je zal een nokia n70 hebben, hoe zou je die er uit moeten halen

begrijp hieruit dus dat het inbrengen geen probleem is ?

you nasty boy :wink:

Paganstars
11-09-2006, 20:11
michelle :

Je zal een nokia n70 hebben, hoe zou je die er uit moeten halen

begrijp hieruit dus dat het inbrengen geen probleem is ?

you nasty boy :wink:

Hahaha highline bij jou zou ik ook zo'n reactie verwachten!

Wheelie
11-09-2006, 20:35
Vraag me trouwens af wat het bereik is, dan..............

laat het ons ook weten als jij het weet ;)

Michelle
12-09-2006, 07:23
Tja inderdaad hoe krijg je m erin !! :?
Misschien een hele grote pot vaseline erop smeren ofzo.
Ik zou het niet weten, en waar zou een vrouw m moeten stoppen in de vagina ????
Gadver man.
Bij mannen word het dan wel lachen met de trilfunctie aangezien hun g-spott in hun kont zit. :lol:
Maar iets inbrengen is makkelijker dan eruit halen, kijk maar hoeveel kinderen (om een voorbeeld te noemen, had een viezere opmerking kunnen maken) er met doperwten zitten te spelen en deze in hun neus duwen.
Die moeten naar de dokter om m eruit te laten halen :?

PigDog
12-09-2006, 09:26
Vraag me trouwens af wat het bereik is, dan..............

laat het ons ook weten als jij het weet ;)

Ja, da's het probleem, als ik hem er eenmaal in heb, hoe lees ik dan af hoeveel streepjes ik nog heb?

:lol:


Bij mannen word het dan wel lachen met de trilfunctie aangezien hun g-spott in hun kont zit.

Michelle, ik weet niet waar je vandaan komt, en wie je bent, maar neem één ding van me aan: Als ik een Nokia in mijn kont heb, is de G-spot niet echt de grootste bron van zorgen... Ik heb al moeite met een thermometer.

Ik heb in dit bericht even het een en ander moeten wissen, want het loopt uit de hand. Voor je het weet verplaatsen ze deze topic naar de dungeon, en dan kan jij niet meer meepraten
:lol: :lol:

ICON
12-09-2006, 10:43
Maar iets inbrengen is makkelijker dan eruit halen, kijk maar hoeveel kinderen (om een voorbeeld te noemen, had een viezere opmerking kunnen maken) er met doperwten zitten te spelen en deze in hun neus duwen.
Die moeten naar de dokter om m eruit te laten halen :?

ja met sperma is dat ook. dat glijdt er heel makkelijk in. maar 9 maanden later komt t als n gesmolten ET er weer uit.

Wheelie
12-09-2006, 15:22
Vraag me trouwens af wat het bereik is, dan..............

laat het ons ook weten als jij het weet ;)

Ja, da's het probleem, als ik hem er eenmaal in heb, hoe lees ik dan af hoeveel streepjes ik nog heb?

:lol:



dat word inderdaad moeilijk :lol:

Ronald
12-09-2006, 18:37
Ja, da's het probleem, als ik hem er eenmaal in heb, hoe lees ik dan af hoeveel streepjes ik nog heb?

:lol:



dat word inderdaad moeilijk :lol:
Zo'n eendenbek doet wonderen :lol:

http://www.aly-abbara.com/livre_gyn_obs/images/speculum_cusco_laser.jpg

Ronald
12-09-2006, 18:38
Ik ken zelfs nog wel iemand die je helpen wilt.... :P

http://img143.imageshack.us/img143/9387/eendenbi7.jpg

aliendwurf
12-09-2006, 18:50
Vraag me trouwens af wat het bereik is, dan..............

laat het ons ook weten als jij het weet ;)

Ja, da's het probleem, als ik hem er eenmaal in heb, hoe lees ik dan af hoeveel streepjes ik nog heb?

:lol:



dat word inderdaad moeilijk :lol:

Je kunt sms-jes sturen van een steeds grotere afstand,net zolang totdat ze niet meer aankomen.



Uiteraard zou ik hem eerst wel even op trillen zetten :wink:

PigDog
12-09-2006, 22:44
Ja, da's het probleem, als ik hem er eenmaal in heb, hoe lees ik dan af hoeveel streepjes ik nog heb?

:lol:



dat word inderdaad moeilijk :lol:
Zo'n eendenbek doet wonderen :lol:



Hahaha, viezerikken! Ik lach me een aambei! :lol:
Maar effe serieus, als je er met een eendebek in gaat zitten roeren, wordt het gat groter en dus de ontvangst beter....
Is dus geen goede optie...........

Misschien een glazen buttplug? (http://passionglass.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PLUGS&Store_Code=P)

Ronald
12-09-2006, 23:02
Hahaha, viezerikken! Ik lach me een aambei! :lol:
Maar effe serieus, als je er met een eendebek in gaat zitten roeren, wordt het gat groter en dus de ontvangst beter....
Is dus geen goede optie...........

Misschien een glazen buttplug? (http://passionglass.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PLUGS&Store_Code=P)
Nog ff en die thermometer is straks voor jou geen enkel probleem meer :lol: .

PigDog
13-09-2006, 09:33
Hahaha, viezerikken! Ik lach me een aambei! :lol:
Maar effe serieus, als je er met een eendebek in gaat zitten roeren, wordt het gat groter en dus de ontvangst beter....
Is dus geen goede optie...........

Misschien een glazen buttplug? (http://passionglass.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PLUGS&Store_Code=P)
Nog ff en die thermometer is straks voor jou geen enkel probleem meer :lol: .

Ja, dan kan er een heel weerstation in...... :lol: