PDA

View Full Version : Baars neemt wraak



MB667
13-09-2006, 10:01
Een 42-jarige sportvisser is in de wateren rond de Florida Keys om het leven gekomen toen hij door een reuzenzeebaars werd verdronken.

Een reuzenzeebaars, zoals hier gevangen bij de Amerikaanse oostkust, kan honderden kilo's zwaar worden.

De man, die met een harpoen in acht meter diep water aan het speervissen was, kreeg een enorme baars in het vizier, schoot zijn harpoen in het honderden kilo's wegende dier, maar raakte daarop met zijn pols verstrikt in het touw aan de harpoen.

De baars vluchtte een grot in en trok de onfortuinlijke visser met zich mee. De politie vond de speervisser en zijn prooi op de zeebodem. Zowel de vis als de visser legde het loodje.
------------------------------

:lol: :wink:

Highline
13-09-2006, 10:02
offtopic ;)

harry
13-09-2006, 10:44
Datie stroper sterft is wel heel cru :?
verbrijzelde pols was eigenlijk wel genoeg volgens mij...

MB667
13-09-2006, 11:04
offtopic ;)

Maar door de koptekst leek het toch alsof het om een kickboksartikel over een forumzuster ging of niet dan, vandaar dat ik hem in de mixed martial arts forum plaatste. kweet het, flauwe grap. :wink:

Highline
13-09-2006, 14:58
offtopic ;)

Maar door de koptekst leek het toch alsof het om een kickboksartikel over een forumzuster ging of niet dan, vandaar dat ik hem in de mixed martial arts forum plaatste. kweet het, flauwe grap. :wink:

ik moest stiekem wel aan jojo denken ja ;)