PDA

View Full Version : Att Iwan!



phranq
13-09-2006, 15:15
Denk dat je een andere hobbie moet gaan zoeken Iwan! (en ik ook)

Uit de Telegraaf:

'Orale seks kan kanker veroorzaken'
STOCKHOLM - Hetzelfde virus dat baarmoederhalskanker kan veroorzaken, blijkt via orale seks ook tot kanker aan de amandelen te kunnen leiden. Die waarschuwing uiten onderzoekers van het Karolinska Instituut in de Zweedse hoofdstad Stockholm.


Zij zijn gealarmeerd door de sterke stijging van het aantal gevallen van amandelkanker in hun land en ook elders in de westerse wereld. Dat schreef de Zweedse krant Svenska Dagbladet woensdag.

In de afgelopen dertig jaar is het aantal gevallen van kanker aan de tonsillen in de regio Stockholm verdrievoudigd, terwijl andere vormen van kanker een stuk minder snel toenamen. De onderzoekers stellen dat de toename van de amandelkanker wordt veroorzaakt door verandering van de seksuele gewoonten en de daling van de leeftijd waarop mensen voor het eerst seks hebben.

Kanker aan de amandelen kan ook door roken komen. Maar het aantal rokers daalt. De stijging moet dus voor rekening van iets anders komen, zeggen de onderzoekers, wier rapport in het vakblad International Journal of Cancer wordt gepubliceerd

payap
13-09-2006, 15:26
Iwan nam toch al vaak de achterdeur om binnen te komen ?

Iwan
13-09-2006, 15:37
Nou, ik bef er echt niet minder om hahaha!
Kapot aan het genot!

phranq
13-09-2006, 17:52
Iwan nam toch al vaak de achterdeur om binnen te komen ?

Oraal ja..haha..Iwan is niet voor nix de Rim Meister! En ik sta niet ver achter 'm! :lol:

Mephisto
13-09-2006, 19:52
Iwan nam toch al vaak de achterdeur om binnen te komen ?

Oraal ja..haha..Iwan is niet voor nix de Rim Meister! En ik sta niet ver achter 'm! :lol:

als je niet ver achter hem staat ben jij waarschijnlijk de Rim-meister :lol:

on-topic: hoe verzin je zoiets :?

De man van 14K
13-09-2006, 20:23
Als ze een golfbal door een tuinslang zuigt ga ik niet vragen of ze eerst eerst dr amandelen al heeft laten knippen..
hehehe... 8-)

Michelle
14-09-2006, 07:04
Ohhwww me keelamandelen zijn er al uit !!
En die groeien niet meer aan :lol:

payap
14-09-2006, 07:46
Was je d'r zo vroeg al bij Michelle ?

De man van 14K
14-09-2006, 08:43
Ohhwww me keelamandelen zijn er al uit !!
En die groeien niet meer aan :lol:


dat is mooi,hoef ik daar de volgende keer geen rekening mee te houden 8-)

Michelle
14-09-2006, 11:47
Me eerste vriendje was op me 15de, daar ben ik ook gelijk 3½ jaar bij blijven plakken, dus dat valt wel mee.

Euhhmm Marc de volgende keer ???
Was er een vorige keer dan ?

Iwan
14-09-2006, 12:42
Iwan nam toch al vaak de achterdeur om binnen te komen ?

Oraal ja..haha..Iwan is niet voor nix de Rim Meister! En ik sta niet ver achter 'm! :lol:

Hahaha, de Rimmeister! Heerlijk!
Dat moet bij mijn naam staan, MODS?
Mickey?
Ik heb die bijnaam eerlijke verdiend hehehe!

phranq
14-09-2006, 13:07
Iwan nam toch al vaak de achterdeur om binnen te komen ?

Oraal ja..haha..Iwan is niet voor nix de Rim Meister! En ik sta niet ver achter 'm! :lol:

Hahaha, de Rimmeister! Heerlijk!
Dat moet bij mijn naam staan, MODS?
Mickey?
Ik heb die bijnaam eerlijke verdiend hehehe!

Trainer / Coach / Rimmeister 8-)

Glen
14-09-2006, 13:25
Gaat lekker zo Phranq, vuile nicht.
Niet meer samen omkleden en alleen nog Dames- Jeugd- en Nieuwelingen partijen.

phranq
14-09-2006, 14:44
Gaat lekker zo Phranq, vuile nicht.
Niet meer samen omkleden en alleen nog Dames- Jeugd- en Nieuwelingen partijen.

Nou ja, niet meer samen omkleden??? :shock:

Glen
14-09-2006, 15:13
Nee niet meer samen omkleden, en ik kan ook de aarsveiligheid van de mannelijke vechters niet garanderen met jou in de ring, dus dat is bij deze ook over !!

phranq
14-09-2006, 15:15
Nee niet meer samen omkleden, en ik kan ook de aarsveiligheid van de mannelijke vechters niet garanderen met jou in de ring, dus dat is bij deze ook over !!


De enige mannenaars die ik zou likken is die van mezelf en daar kom ik gvd niet bij!

Highline
14-09-2006, 15:46
Nee niet meer samen omkleden, en ik kan ook de aarsveiligheid van de mannelijke vechters niet garanderen met jou in de ring, dus dat is bij deze ook over !!


De enige mannenaars die ik zou likken is die van mezelf en daar kom ik gvd niet bij!


Hieruit kunnen we concluderen dat je het al wel geprobeerd hebt? Eerst dat verhaal van jou dat je je tijdens de seks in je eigen gezicht/ oog gespoten hebt en nu dit weer......ik begin me daar toch een vreemd beeld te vormen :shock:

phranq
14-09-2006, 16:02
Nee niet meer samen omkleden, en ik kan ook de aarsveiligheid van de mannelijke vechters niet garanderen met jou in de ring, dus dat is bij deze ook over !!


De enige mannenaars die ik zou likken is die van mezelf en daar kom ik gvd niet bij!


Hieruit kunnen we concluderen dat je het al wel geprobeerd hebt? Eerst dat verhaal van jou dat je je tijdens de seks in je eigen gezicht/ oog gespoten hebt en nu dit weer......ik begin me daar toch een vreemd beeld te vormen :shock:

Geen idee hoe je aan die conclusie komt...lees nog 's een keer goed wat ik schrijf...als ik het zou doen was het bij mezelf....en wat betreft het tweede gedeelte van je post....jaloers? :wink:

Justinian
14-09-2006, 16:30
Nee niet meer samen omkleden, en ik kan ook de aarsveiligheid van de mannelijke vechters niet garanderen met jou in de ring, dus dat is bij deze ook over !!


De enige mannenaars die ik zou likken is die van mezelf en daar kom ik gvd niet bij!


Hieruit kunnen we concluderen dat je het al wel geprobeerd hebt? Eerst dat verhaal van jou dat je je tijdens de seks in je eigen gezicht/ oog gespoten hebt en nu dit weer......ik begin me daar toch een vreemd beeld te vormen :shock:

Geen idee hoe je aan die conclusie komt...lees nog 's een keer goed wat ik schrijf...als ik het zou doen was het bij mezelf....en wat betreft het tweede gedeelte van je post....jaloers? :wink:
Phranq, ik zou me beroepen op m'n zwijgrecht als ik jou was. Deze thread gaat een beetje de verkeerde kant op ;)

phranq
14-09-2006, 16:36
Denk dat je gelijk hebt Roy! Doe maar slotje.. :lol:

De man van 14K
14-09-2006, 16:39
er komen verborgen kanten (letterlijk en figuurlijk) naar boven hier..

Highline
14-09-2006, 16:46
:lol: wat een topic weer :D