PDA

View Full Version : martelen mag



MB667
14-09-2006, 15:49
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3858/5aba04e/index.html

zij niet maar wij wel

Mickey
14-09-2006, 16:47
WTF.. Soms.. heel soms.. snap ik dat mensen Amerikanen eng vinden.. Ik vind ze op dit moment ook eng.. Anything at any cost.

redjuh
14-09-2006, 18:47
ach of je nou een paar klapen krijgt, of (in Nederland) 36 uur lang elk uur met fel licht en lawaai wordt wakker gemaakt... dan weet je ook niet meer wie wat en waar je bent... was een zaans trucje d8 ik

joost
14-09-2006, 19:04
ik vind dat het moet kunnen...
dan heb ik het niet over martelen dat je de vingernagels eraf trekt bijv... geen Hostel praktijken!

Als je zeker weet dat diegene veel belangrijke informatie heeft over terroristche daden die gepleegd zijn en nog gepleegd moeten worden en die persoon wil die informatie niet geven.. ja dan geef ik ze wel gelijk!

maar tussen martelen en martelen zit een groot verschil !!
als het maar binnen bepaalde grenzen blijft!

Briant
14-09-2006, 20:10
ik vind dat het moet kunnen...
dan heb ik het niet over martelen dat je de vingernagels eraf trekt bijv... geen Hostel praktijken!

Als je zeker weet dat diegene veel belangrijke informatie heeft over terroristche daden die gepleegd zijn en nog gepleegd moeten worden en die persoon wil die informatie niet geven.. ja dan geef ik ze wel gelijk!

maar tussen martelen en martelen zit een groot verschil !!
als het maar binnen bepaalde grenzen blijft!

Maar wat is een bekentenis nou waard die door marteling is vrijgekomen? Als ik 24 uur lang word gemarteld wil ik ook wel toegeven dat ik het witte huis wilde opblazen.

PigDog
14-09-2006, 20:26
maar tussen martelen en martelen zit een groot verschil !!
als het maar binnen bepaalde grenzen blijft!

Maar wat is een bekentenis nou waard die door marteling is vrijgekomen? Als ik 24 uur lang word gemarteld wil ik ook wel toegeven dat ik het witte huis wilde opblazen.

Zo, zo.....Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen martelen en martelen? Kan iemand me uitleggen waarom we hier in het rijke westen, met al onze beschaving, naar een clown zitten te kijken die met droge ogen durft te zeggen dat hij binnen de grenzen van de wet martelt? Kan iemand me uitleggen waarom amerikaanse oorlogsmisdadigers niet bij het internationale gerechtshof in Den Haag terecht staan? Was Abu Graib een voorbeeld van legaal martelen?

We begeven ons op een zwaar hellend vlak. Laten we ophouden met martelpraktijken om - dan totaal onbetrouwbare- informatie los te peuteren, terwijl we alle technologie van de wereld hebben om op andere manieren achter dingen te komen.

Als ik de CSI series mag geloven, kun je van een scheet nog dna trekken, dus moet het niet zo moeilijk zijn om Bin Laden te vinden. Zullen ze toch wel een infra-rood cameraatje voor hebben of zo?

MB667
15-09-2006, 11:45
Amen!

Paganstars
16-09-2006, 00:30
valt shocktherapie onder martelen??

MB667
16-09-2006, 14:43
shockterapie zoals dit :lol:

http://www.break.com/index/big_boy_gets_tazered.html

agent hoor je ook: in the ass!!! en Again! :lol:

aliendwurf
16-09-2006, 15:03
shockterapie zoals dit :lol:

http://www.break.com/index/big_boy_gets_tazered.html

agent hoor je ook: in the ass!!! en Again! :lol:

Wat een teringleijers,daar gaan mijn handen nou echt van jeuken...

Sjaak
16-09-2006, 15:22
Ik ben TEGEN martelen !!!!

Alleen in zeer extreme gevallen als bv iemand een zware aanslag heeft geplant waarbij vele doden gaan vallen vind ik het wel geoorloofd. Dan maar koste wat het kost de informatie uit die gozer halen :x

Beter de rechten schenden van 1 persoon (in dit geval) dan duizenden onschuldige burgers begraven ..........

Maar alleen in exeptionele gevallen en met onweerlegbaar bewijs en alleen om de burgers of onschuldigen te beschermen tegen zwaar gestoorde randdebielen !!

joost
16-09-2006, 18:06
Ik ben TEGEN martelen !!!!

Alleen in zeer extreme gevallen als bv iemand een zware aanslag heeft geplant waarbij vele doden gaan vallen vind ik het wel geoorloofd. Dan maar koste wat het kost de informatie uit die gozer halen :x

Beter de rechten schenden van 1 persoon (in dit geval) dan duizenden onschuldige burgers begraven ..........

Maar alleen in exeptionele gevallen en met onweerlegbaar bewijs en alleen om de burgers of onschuldigen te beschermen tegen zwaar gestoorde randdebielen !!

x2

PigDog
17-09-2006, 03:52
Ik ben TEGEN martelen !!!!

Alleen in zeer extreme gevallen als bv iemand een zware aanslag heeft geplant waarbij vele doden gaan vallen vind ik het wel geoorloofd. Dan maar koste wat het kost de informatie uit die gozer halen :x

Beter de rechten schenden van 1 persoon (in dit geval) dan duizenden onschuldige burgers begraven ..........

Maar alleen in exeptionele gevallen en met onweerlegbaar bewijs en alleen om de burgers of onschuldigen te beschermen tegen zwaar gestoorde randdebielen !!

Het nadeel is dat als jij mij extreem pijn doet, en je wil "ja" horen, zeg ik "ja' zodat je ophoud. Wil je echter "nee" horen, zeg ik "nee". Het is dus een volstrekt onbetrouwbare manier van verhoren waar alleen barbaarse landen nog gebruik van maken omdat ze denken dat het helpt. Het is dan meer om een uitspraak te ontlokken (wat niet persé waar hoeft te zijn) of om iets te laten tekenen.(wat ook niet persé waar hoeft te zijn). Wat voor nut heeft het -buiten de SM-kelder- eigenlijk nog?

Sjaak
17-09-2006, 16:13
Ik ben TEGEN martelen !!!!

Alleen in zeer extreme gevallen als bv iemand een zware aanslag heeft geplant waarbij vele doden gaan vallen vind ik het wel geoorloofd. Dan maar koste wat het kost de informatie uit die gozer halen :x

Beter de rechten schenden van 1 persoon (in dit geval) dan duizenden onschuldige burgers begraven ..........

Maar alleen in exeptionele gevallen en met onweerlegbaar bewijs en alleen om de burgers of onschuldigen te beschermen tegen zwaar gestoorde randdebielen !!

Het nadeel is dat als jij mij extreem pijn doet, en je wil "ja" horen, zeg ik "ja' zodat je ophoud. Wil je echter "nee" horen, zeg ik "nee". Het is dus een volstrekt onbetrouwbare manier van verhoren waar alleen barbaarse landen nog gebruik van maken omdat ze denken dat het helpt. Het is dan meer om een uitspraak te ontlokken (wat niet persé waar hoeft te zijn) of om iets te laten tekenen.(wat ook niet persé waar hoeft te zijn). Wat voor nut heeft het -buiten de SM-kelder- eigenlijk nog?

Martelen om te horen wat je wil horen is voor simpele zielen, dan krijg je inderdaad een uitspraak waar je om vraagd

Als je marteld om essentiele informatie om bv een aanslag te voorkomen dan moet er ook daadwerkelijk bewijs geleverd worden en verificatie van de info in de vorm van het vinden van een bom of iets anders wat mensen bedreigd.

redjuh
17-09-2006, 16:30
ik hebzelf ff de 'witte jas' (van de wetenschap) aangetrokken gisteren, en heb het eea geprobeerd op me kat. nou echt... Martelen ROELEERT GROTE TIJD!!! kans is groot dat degene op wie je het doet, het niet zo'n goed plan vindt, maar damn wat werkt het ontspannend.

tip... mocht je een huisdier met vacht met benziene willen overgieten en aansteken..... Doe het BUITEN!!!

PigDog
18-09-2006, 18:41
ik hebzelf ff de 'witte jas' (van de wetenschap) aangetrokken gisteren, en heb het eea geprobeerd op me kat. nou echt... Martelen ROELEERT GROTE TIJD!!! kans is groot dat degene op wie je het doet, het niet zo'n goed plan vindt, maar damn wat werkt het ontspannend.

tip... mocht je een huisdier met vacht met benziene willen overgieten en aansteken..... Doe het BUITEN!!!

Als jou huisdier nog een vacht had na het martelen, ben je nog een amateur!

fightingfist
18-09-2006, 19:53
ik vind dat het moet kunnen...
dan heb ik het niet over martelen dat je de vingernagels eraf trekt bijv... geen Hostel praktijken!

Als je zeker weet dat diegene veel belangrijke informatie heeft over terroristche daden die gepleegd zijn en nog gepleegd moeten worden en die persoon wil die informatie niet geven.. ja dan geef ik ze wel gelijk!

maar tussen martelen en martelen zit een groot verschil !!
als het maar binnen bepaalde grenzen blijft!

x2

redjuh
18-09-2006, 20:26
@Pigdog: mijn bovenbuurvrouw heeft...ehm had er ook 1, al dan niet vrijwillig ter beschikking van de wetenschap gesteld

PigDog
19-09-2006, 03:01
@Pigdog: mijn bovenbuurvrouw heeft...ehm had er ook 1, al dan niet vrijwillig ter beschikking van de wetenschap gesteld

Had je buurvrouw een vacht? En heb je die in de fik gestoken?

:lol: :lol: :lol: