PDA

View Full Version : Aanslag na opmerkingen paus



king
15-09-2006, 16:09
GAZA - Palestijnen hebben vrijdag, ogenschijnlijk uit reactie op kritische opmerkingen van paus Benedictus XVI, een aanslag gepleegd op een kerk in de Gazastrook. Het jeugdcentrum van de Grieks-Orthodoxe Kerk van Gaza-stad raakte lichtbeschadigd, aldus ooggetuigen.

Het kerkgebouw uit de vierde eeuw liep geen schade op door de explosie die zich bij het ochtendgloren voordeed. Moslimleiders in Gaza hebben Palestijnen opgeroepen om vrijdag te protesteren tegen de gewraakte uitlatingen van de rooms-katholieke kerkvorst.

Benedictus legde tijdens een rede in Regensburg, eerder deze week, een verband tussen islam en geweld. Het Vaticaan heeft een verklaring uitgebracht waarin het stelde dat het nooit de bedoeling van de paus is geweest om de islam te beledigen.


Daar gaan we weer... :?

De man van 14K
15-09-2006, 16:19
in dat geval hebben wij nog een paar moskeen te goed waar haat gepredikt wordt

harry
15-09-2006, 16:40
Mmm dan klopt het toch gewoon wat de paus vermelde?

Wat een dom volk zeg, onvoorstelbaar :?

The_Rock
15-09-2006, 17:13
Ho...ho....easy met die woorden AUB.
Dom volk? je bedoelt dan niet ALLE moslims?

Maar wel mee eens..de gene die dat gedaan hebben zijn idd DOM

Ton
15-09-2006, 17:16
Benedictus legde tijdens een rede in Regensburg, eerder deze week, een verband tussen islam en geweld.

Nog geen dag later wordt het 'vooroordeel' bevestigd... Wat een LOSERS!

ashi76
15-09-2006, 17:25
Dit wordt ooit de 3e wereldoorlog.

The Bulldog
15-09-2006, 23:17
Het zal toch niet zo zijn dat we ook nog in de moderne tijden ...kruistochten gaan krijegen...

Wat een idioten....De paus inclusief... om zulke uitlatingen te doen in de lichtontvlambare tijden....

Paganstars
16-09-2006, 00:26
hahaha geniaal.... wat een ongelovelijke klootviolen zijn dat :D.... beledigd zijn omdat die ouwe knar in rome een uitspraak doet en dan nog zijn woorden bevestigen :D

Sjaak
16-09-2006, 13:52
Het zal toch niet zo zijn dat we ook nog in de moderne tijden ...kruistochten gaan krijegen...

Wat een idioten....De paus inclusief... om zulke uitlatingen te doen in de lichtontvlambare tijden....

Beetje simpel gesteld vind ik dit, wat heeft die nou in weze verkeert gezegd ?Heb niks met de Paus maar om nu gelijk te stellen met een paar imbecielen ..................... :roll:

Er lopen gewoon een paar verschrikkelijk ontiegelijke domme randdebielen rond die zich bij alles beledigd voelen, blij dat de meerderheid wel normaal kan relativeren.

Laten we GVD is normaal gaan doen ........en niet alles compleet uit hun verband trekken.

MB667
16-09-2006, 14:37
wat kunnen ze zich aanstellen zeg, tering hoevaakzijn de hooggeplaatste moslimheilige de christenen zwart aan het maken. altijd dus, alleen wij verstaan ze niet, en nog iets, ons interesseert het ook geen dikke fuk. dus take a chill pill and get a life

Sjaak
16-09-2006, 16:21
Lees dit net op FOK, er sporen er dus echt een paar niet :x

Oproep paus te doden

Een conservatieve leider van de Somalische moslims heeft alle moslimgelovigen zaterdag opgeroepen de paus op te sporen en te doden. Sjeik Abubakar Hassan Malin vindt dat de kerkvorst gestraft moet worden, omdat zijn rede net zo weerzinwekkend is als de roman De Duivelsverzen van Salman Rushdie.

Een Iraakse gewapende groepering, Jaish al-Mujahedeen (Moedjahedien-leger) heeft in een verklaring op internet gedreigd aanslagen te plegen op Rome en het Vaticaan wegens de uitspraken van de paus. In de verklaring, waarvan de authenticiteit niet is vast te stellen, zegt de beweging: ''Wij zweren dat wij hun kruis in het hart van Rome zullen verwoesten en dat hun Vaticaan zal worden getroffen en betreurd door de paus.''

harry
16-09-2006, 18:36
Ik moet hierbij iedere keer denken aan dat stukje van Hans Teeuwen...
Dat als je zegt dat de Hells Angels een criminele bende is komen ze langst en slaan ze je in mekaar.
Das hetzelfde als tegen een loodgieter zeggen bla bla, super stukje.
Nu zegt de paus dat de islam met geweld gepaard gaat haha neeeeje echt niet maar omdat jij dat zegt moet je wel dood :roll:

dontmindme
16-09-2006, 20:37
Dit wordt ooit de 3e wereldoorlog.


meest zinnige opmerking

je krijgt van mij een10+

dontmindme
16-09-2006, 20:39
Dit wordt ooit de 3e wereldoorlog.


meest zinnige opmerking

je krijgt van mij een10+

The_Rock
16-09-2006, 22:00
Dit wordt ooit de 3e wereldoorlog.


meest zinnige opmerking

je krijgt van mij een10+

Je geeft hem 2 keer 10+
dat si dus 20+?

Maar wel mee eens..
ooit wordt dit de 3e wereldoorlog!

micha
16-09-2006, 23:50
Ik denk dat de Paus na George w Bush de best bewaakte man ter wereld is

PigDog
17-09-2006, 04:16
Ik moet hierbij iedere keer denken aan dat stukje van Hans Teeuwen...
Dat als je zegt dat de Hells Angels een criminele bende is komen ze langst en slaan ze je in mekaar.
Das hetzelfde als tegen een loodgieter zeggen bla bla, super stukje.


Wat gebeurt er dan als je Bla Bla zegt tegen een loodgieter?

De man van 14K
17-09-2006, 10:01
Ik moet hierbij iedere keer denken aan dat stukje van Hans Teeuwen...
Dat als je zegt dat de Hells Angels een criminele bende is komen ze langst en slaan ze je in mekaar.
Das hetzelfde als tegen een loodgieter zeggen bla bla, super stukje.


Wat gebeurt er dan als je Bla Bla zegt tegen een loodgieter?

dan sluit hij je van het waternet af en stuurt hij je een hoge factuur? :?

aliendwurf
17-09-2006, 10:05
Ik kwam nog een leuke tekening tegen:

http://img291.imageshack.us/img291/1667/uitlegpm2nv9.png

En nou maar hopen dat de moslims niet boos worden :lol:

aliendwurf
17-09-2006, 10:06
Ik moet hierbij iedere keer denken aan dat stukje van Hans Teeuwen...
Dat als je zegt dat de Hells Angels een criminele bende is komen ze langst en slaan ze je in mekaar.
Das hetzelfde als tegen een loodgieter zeggen bla bla, super stukje.


Wat gebeurt er dan als je Bla Bla zegt tegen een loodgieter?

dan sluit hij je van het waternet af en stuurt hij je een hoge factuur? :?

Dan komt hij langs en repareert nog je kraan ook :shock:

harry
17-09-2006, 14:58
Wat gebeurt er dan als je Bla Bla zegt tegen een loodgieter?

Click here to watch Hansje (http://media.putfile.com/Hansje)

Sjaak
17-09-2006, 15:40
Ik vind het ongelofelijk dat de Paus nu weer zijn excusus moet aan bieden aan al de gekwetste zieltjes, zijn vaak de mensen die altijd zelf alles roepen en prediken die nu het hardst gillen

aliendwurf
17-09-2006, 17:50
Een Italiaanse non is zondag doodgeschoten in de Somalische hoofdstad Mogadishu. Volgens woordvoerders van de moslims in het land kan de moord verband houden met de ophef in de islamitische wereld over de uitspraken van de paus.

"De kans is groot dat de mensen die haar hebben gedood, boos waren over de commentaren die de katholieke paus tegen de islam heeft geuit", aldus een woordvoerder.

payap
18-09-2006, 12:32
Het valt mij op dat om het minste er rellen, protesten en zelfs moorden worden gepleegd als de islam zich beledigd voelt. Soms om een wazige tekening of om een citaat uit de middeleeuwen.

Echter als in naam van Allah honderden onschuldige mensen worden vermoord dan zie ik nergens massale protesten wegens misbruiken van zijn naam.

harry
18-09-2006, 12:56
Echter als in naam van Allah honderden onschuldige mensen worden vermoord dan zie ik nergens massale protesten wegens misbruiken van zijn naam.

Idd goeie (als je dat bedoeld) waarom staat de (zogenaamde? grote meerderheid goeie) normale moslims niet eens op om te protesteren tegen deze mafkezen.
Die zorgen er ook voor dat "zij" met de nek worden aangekeken en veroordeeld...

Evilman
18-09-2006, 18:31
er zijn maar weinig dingen die hypocritere zijn dan al die schreeuwende moslims tegenwoordig.
Stelletje gelegenheidszoekers zeg.. gatverdamme :evil:
parttimegelovers.. als t uitkomt gebruiken ze allah.. en als
er niks is doen ze toch wel wat ze willen.

either way.. nepmoslims in mijn ogen.
sowieso waarom kruipt iedereen zo in zn schulp..
waar moeten we nou bang voor zijn..

dat volk moet s wat incasseringsvermogen krijgen..
en hoe meer van dit soort dingen ze horen.. des te
dover worden ze ervoor. tenminste..
als het goed is werkt dit.. maar zo zeker ben ik er bij
hun nouook niet meer van :?

PigDog
18-09-2006, 18:31
Echter als in naam van Allah honderden onschuldige mensen worden vermoord dan zie ik nergens massale protesten wegens misbruiken van zijn naam.

Idd goeie (als je dat bedoeld) waarom staat de (zogenaamde? grote meerderheid goeie) normale moslims niet eens op om te protesteren tegen deze mafkezen.
Die zorgen er ook voor dat "zij" met de nek worden aangekeken en veroordeeld...

Ik denk dat het een beetje is, zoals bij ons in de middeleeuwen: Als je niet heel hard meeriep dat iemand een heks was, was je misschien zelf ook wel een heks.

PigDog
19-09-2006, 03:09
Wat gebeurt er dan als je Bla Bla zegt tegen een loodgieter?

Click here to watch Hansje (http://media.putfile.com/Hansje)

Hij was trouwens meesterlijk, dank je wel........

MB667
19-09-2006, 09:40
Ik denk dat het een beetje is, zoals bij ons in de middeleeuwen: Als je niet heel hard meeriep dat iemand een heks was, was je misschien zelf ook wel een heks.

Daar zit zeker een kern van waarheid in (in dat soort landen tenminste, want hier is het overgroot merendeel van de moslims een stuk gematigder)