PDA

View Full Version : Golden Tulip Rally



joost
16-09-2006, 18:27
zou vandaag eigenlijk naar de golden tulip rally gaan..
maar moest werken.. daarna zou ik nog even heen gaan om te kijken.. altijd gezellig!
tot ik een telefoontje kreeg van een maat van me die daar al was.. ik hoefde niet meer te komen het was afgelast ivm een dodelijk ongeluk.. ik dacht bij mezelf ach dat zal toch wel meevallen.. want hij had het niet persoonlijk gezien.. alleen maar gehoord!
en toen ik thuis kwam las ik het op de site van Golden Tulip Rally ...
http://www.goldentuliprally.com/

damn om zo tot je einde te komen.. vind het echt erg en ben er best van geschrokken!

Ronald
16-09-2006, 18:44
Da's inderdaad niet best. Overigens is autosport wel de sport waarbij jaarlijks de meeste dodelijke slachtoffers vallen. Niet dat het dit ongeluk minder erg maakt, maar gewoon als achtergrond info...

aliendwurf
16-09-2006, 18:48
Wat een vreselijk ongeluk,mijn sympathie gaat uit naar de echtgenoot en de naatse familieleden.....

De man van 14K
17-09-2006, 10:04
ja is bizar dat soort dingen, net het dodelijk ongeval vorig jaar bij de motorraces bij de eemshaven waar een rijder zijn voorremblokken met 200kmph plus verloor en een betonwand in dook

Jeru
17-09-2006, 10:29
Je ziet ook nog wel eens dat ze een toeschouwertje of 2 meenemen...

aliendwurf
17-09-2006, 10:39
Je ziet ook nog wel eens dat ze een toeschouwertje of 2 meenemen...
Vaak zie je de toeschouwers ook met zijn alle in de buitenbocht gaan staan,dat als de auto de bocht niet haalt ze hem van wel héél dicht bij kunnen bekijken.....