PDA

View Full Version : Ministers Donner en Dekker treden af



Sjaak
21-09-2006, 14:47
Heeft nog lang geduurd

aliendwurf
21-09-2006, 15:29
Goed nieuws,weer een onbenul minder.

MB667
21-09-2006, 16:15
nu balkenende, zalm en verdonck nog, en de opvolgers, want leuk zullen allemaal nooit worden.

A-team
21-09-2006, 16:32
Ja en nu?

A-team
21-09-2006, 16:33
Ja en nu?

aliendwurf
21-09-2006, 18:03
Ja en nu?
op naar de volgende onbenul :roll:

Chico
21-09-2006, 18:07
wachten tot het interim kabinet ook valt :mrgreen:

Sjaak
21-09-2006, 21:48
wachten tot het interim kabinet ook valt :mrgreen:

Haha :lol: en dat moet ons land besturen

aliendwurf
21-09-2006, 21:54
Ja,lach er maar om.
Eigenlijk is het diep triest dat die mensen gewoon doorgaan met hun beleid terwijl ze al niet meer aan de macht zouden mogen zijn,totaal wereldvreemd die lui :evil:

Mighty Me
21-09-2006, 22:46
OWJEEJ wat een DEBAKEL

Michelle
22-09-2006, 08:21
Ik zat gister het journaal te kijken, maar er zijn al aardig wat mensen in kabinet Balkenende afgetreden. :roll:

Sjaak
22-09-2006, 11:08
Yep wat een zootje he maar goed zolang de linkse kerk niet aan de macht komt vind ik het best.

Guru
22-09-2006, 22:27
Donner had beter af kunnen treden na de moord op Theo van Gogh of één van de vele andere keren dat meneer onder vuur lag. Eerst juichen ze om de troonrede en vervolgens laten ze zich wegsturen door een stel illegalen die zichzelf in de hens steken.
Inderdaad....de stabiliteit regering van dit land wordt -kijkend naar de afgelopen jaren- bepaald door de buitenlander.

Arie
23-09-2006, 08:43
Donner had beter af kunnen treden na de moord op Theo van Gogh of één van de vele andere keren dat meneer onder vuur lag. Eerst juichen ze om de troonrede en vervolgens laten ze zich wegsturen door een stel illegalen die zichzelf in de hens steken.
Inderdaad....de stabiliteit regering van dit land wordt -kijkend naar de afgelopen jaren- bepaald door de buitenlander.

Donner is helemaal niet verantwoordelijk voor de dood van Theo van Gogh, wat jij hier schrijft is echt pure onzin.

Justinian
23-09-2006, 08:54
Donner had beter af kunnen treden na de moord op Theo van Gogh of één van de vele andere keren dat meneer onder vuur lag. Eerst juichen ze om de troonrede en vervolgens laten ze zich wegsturen door een stel illegalen die zichzelf in de hens steken.
Inderdaad....de stabiliteit regering van dit land wordt -kijkend naar de afgelopen jaren- bepaald door de buitenlander.
*zucht* De brand is voor zover ik weet (al dan niet opzettelijk) gesticht door één illegale, waardoor er 11 illegalen omkwamen! Het gemiddelde niveau van je posts is met deze post wederom gedaald. Gefeliciteerd. Hint voor de volgende post: denk eerst even na voor dat je op 'submit' klikt. Ben je niet helemaal zeker over de inhoud schroom dan niet de post eerst in concept aan mij of andere forummembers voor te leggen...

The Bulldog
23-09-2006, 10:23
Donner had beter af kunnen treden na de moord op Theo van Gogh of één van de vele andere keren dat meneer onder vuur lag. Eerst juichen ze om de troonrede en vervolgens laten ze zich wegsturen door een stel illegalen die zichzelf in de hens steken.
Inderdaad....de stabiliteit regering van dit land wordt -kijkend naar de afgelopen jaren- bepaald door de buitenlander.
*zucht* De brand is voor zover ik weet (al dan niet opzettelijk) gesticht door één illegale, waardoor er 11 illegalen omkwamen! Het gemiddelde niveau van je posts is met deze post wederom gedaald. Gefeliciteerd. Hint voor de volgende post: denk eerst even na voor dat je op 'submit' klikt. Ben je niet helemaal zeker over de inhoud schroom dan niet de post eerst in concept aan mij of andere forummembers voor te leggen...

:lol: Zo makkelijk 1 groep overal de schuld van geven....zo kun je al je sores buiten jezelf neerleggen en lekker schelden op alles waar je niet mee in gesprek bent geweest....

Stuur die concepten maar naat justi want ik kan me niet voorstellen dat ze in de toekomst wel de moeite waard zijn...

Guru
23-09-2006, 11:10
Prima als je een andere mening geeft, ik doe slechts een beroep op het recht van vrije meningsuiting.
Ik weet dat ik wellicht samen met een paar mensen ben op dit forum die dit ook zullen denken.
Ik weet dat er in geheel Nederland er veel meer denken wat ik hb gepost.
Dus ik maak me nergens druk om, in tegenstelling tot de linkse kerk.

Justinian
23-09-2006, 11:15
Prima als je een andere mening geeft, ik doe slechts een beroep op het recht van vrije meningsuiting.
Ik weet dat ik wellicht samen met een paar mensen ben op dit forum die dit ook zullen denken.
Ik weet dat er in geheel Nederland er veel meer denken wat ik hb gepost.
Dus ik maak me nergens druk om, in tegenstelling tot de linkse kerk.
Je bent hier binnen zekere grenzen natuurlijk vrij om te posten wat je wil, maar dat geldt ook voor mij. Ik vind die ongenuanceerde post van jou hierboven alleen een beetje jammer, daar gaat het mij om.

Ronny
23-09-2006, 11:37
Prima als je een andere mening geeft, ik doe slechts een beroep op het recht van vrije meningsuiting.
Ik weet dat ik wellicht samen met een paar mensen ben op dit forum die dit ook zullen denken.
Ik weet dat er in geheel Nederland er veel meer denken wat ik hb gepost.
Dus ik maak me nergens druk om, in tegenstelling tot de linkse kerk.

100 gelijkstemmige idioten maakt nog geen gelijk