PDA

View Full Version : Pedo busted!!



MissGG
27-09-2006, 07:56
http://www.youtube.com/watch?v=eVWQ7IFD1BU&mode=related&search=



Beetje sneu figuur!

PigDog
27-09-2006, 13:16
http://www.youtube.com/watch?v=eVWQ7IFD1BU&mode=related&search=



Beetje sneu figuur!

Ik heb deze en veel meer afleveringen in Amerika gezien op national TV. Daar laten ze er dus geen gras over groeien: Eerst kom je met je smoel op TV en dan staat buiten de politie om je op te vangen en te arresteren. (Een agent, verkleed als boom) Je kan je wel indenken wat er in de bajes gebeurd....... Je komt in de cel met de grootste neger van het blok.
Het is het einde van je carriere, en je familieleven.

En zo hoort het ook.....

chief108
27-09-2006, 16:34
Ik heb deze en veel meer afleveringen in Amerika gezien op national TV. Daar laten ze er dus geen gras over groeien: Eerst kom je met je smoel op TV en dan staat buiten de politie om je op te vangen en te arresteren. (Een agent, verkleed als boom)

Het is het einde van je carriere, en je familieleven.

mag hier vast niet (privacywetgeving enzo... onschuldig totdat de rechter besloten heeft dat je schuldig bent... dat soort dingen), maar het zou Peter R wel een stuk leuker maken... :wink:
goeie aanpak

zo'n gast hoort ook niet in de maatschappij rond te lopen...


Je kan je wel indenken wat er in de bajes gebeurd....... Je komt in de cel met de grootste neger van het blok.


En zo hoort het ook.....
damn....

tossing the salad of Bubba....

ICON
27-09-2006, 16:53
ja ik heb die filmpjes ook op internet gezien.

pedo's die naar een huis gelokt worden. en dan hoppa camera op hun neus.
zat ook een brandweerman bij.

Sjaak
28-09-2006, 00:46
Ik heb deze en veel meer afleveringen in Amerika gezien op national TV. Daar laten ze er dus geen gras over groeien: Eerst kom je met je smoel op TV en dan staat buiten de politie om je op te vangen en te arresteren. (Een agent, verkleed als boom) Je kan je wel indenken wat er in de bajes gebeurd....... Je komt in de cel met de grootste neger van het blok.
Het is het einde van je carriere, en je familieleven.

En zo hoort het ook.....

Weinig aan toe te voegen, zo hoort het inderdaad :x

Mighty Me
28-09-2006, 10:40
wat een zielige vent dat soort gasten zijn te lelijk om sex te hebben met dames van eigen leeftijd

MB667
28-09-2006, 11:56
peter de vries heeft dit ook al eens gedaan.

PigDog
29-09-2006, 07:15
peter de vries heeft dit ook al eens gedaan.

Je bedoelt toch niet die crimineel die nu vast zit? Peter R de Vries?

MB667
29-09-2006, 10:14
ja idd, die met de bekakt amsterdamse errrrrh. Hij heeft toen iemand betrapt die via msn sexcontact wou, met een kind. volgens mij betrapte hij jody bernal, maar kweet niet zeker.