PDA

View Full Version : Grand Prix Zandvoort!!!



MissGG
29-09-2006, 08:10
Hey allemaal,

Wie gaan er allemaal naar het circuit toe?? Ik ben er het HELE weekend! ;) SCHEUREEEEHHHH!!!

Iwan
29-09-2006, 08:17
Hey allemaal,

Wie gaan er allemaal naar het circuit toe?? Ik ben er het HELE weekend! ;) SCHEUREEEEHHHH!!!

Ik niet, ik ga dit weekend lekker met m'n kleine doorbrengen...
Daar kan geen circuit aan tippen!

The Bulldog
29-09-2006, 09:12
Hey allemaal,

Wie gaan er allemaal naar het circuit toe?? Ik ben er het HELE weekend! ;) SCHEUREEEEHHHH!!!

Ik niet, ik ga dit weekend lekker met m'n kleine doorbrengen...
Daar kan geen circuit aan tippen!

YEp , mee eens mijn zoon komt ook het weekend... echt zin in...

Glen
29-09-2006, 10:24
Zelfde hier...........

Misschien een nieuw forumpje??
Dwaze Mixfight Vaders ??

Alleen toegankelijk als je een omgangsregeling hebt??

Iwan
29-09-2006, 10:43
Zelfde hier...........

Misschien een nieuw forumpje??
Dwaze Mixfight Vaders ??

Alleen toegankelijk als je een omgangsregeling hebt??

Hahaha, lijkt me gezellig. Al die stoere mannen met een heel klein hartje...

MissGG
02-10-2006, 14:09
:D

MissGG
02-10-2006, 14:09
Heb echt zoooo'n gaaf weekend had!!!

NL 4e plek na tien rondes op de eerste plek te zitten en het niet verwisselen van de regenbanden...Jammer maar de sfeer was echt geweldig!! Meer dan 100.000 bezoekers en iedere avond chillen met de VIP's op besloten feesten, het belangrijkste was dat alles GRATIS was...jiehoe!! Deze week op naar de GP in Tsjechie waar de tweede wedstrijd van het seizoen zal plaatsvinden!


Liefs

PS LOCO het was een mooi festijn onnie?

De man van 14K
02-10-2006, 15:45
kudt verstappen.. dit houdt zo geen fans over.

aliendwurf
02-10-2006, 15:57
kudt verstappen.. dit houdt zo geen fans over.
Had hij die nog dan??

ICON
02-10-2006, 16:10
ja nog wat handelaren in grind en en sierstenen

Dennis
02-10-2006, 16:52
Lol,


Heb echt zoooo'n gaaf weekend had!!!

Hebben de "Dwaze Mixfight vaders" ook zoooo'n gaaf weekend gehad :wink:

Wat doe je trouwens dat je overal binnen kan komen?

MissGG
02-10-2006, 18:15
Op dit moment werk ik samen met de A1 organisatie, ik begeleid de modellen die komen werken in de stand. (pitspoes werkzaamheden) Heel vervelende baan zie ik jullie denken...
:lol:

aliendwurf
02-10-2006, 18:19
Op dit moment werk ik samen met de A1 organisatie, ik begeleid de modellen die komen werken in de stand. (pitspoes werkzaamheden) Heel vervelende baan zie ik jullie denken...
:lol:
Wat zal jou adressen-boekje gewild zijn in het padock,ik zou hem maar goed en veilig bewaren. :wink:

MissGG
02-10-2006, 18:20
kudt verstappen.. dit houdt zo geen fans over.
Had hij die nog dan??

Als jouw loon te laat wordt overgemaakt zou jij dan niet protesteren?

Het is een principe kwestie dus het zal Verstappen een worstje zijn of het nou een miljoen dollar was of honderd dollar. Loon hoort gewoon op tijd uitbetaald te worden klaar. Zo niet dan zul je voor jezelf op moeten komen en de daarbij behorende maatregelen moeten treffen.

En trouwens Bleekemolen is een zeer waardige vervanger geweest!

MissGG
02-10-2006, 18:21
Op dit moment werk ik samen met de A1 organisatie, ik begeleid de modellen die komen werken in de stand. (pitspoes werkzaamheden) Heel vervelende baan zie ik jullie denken...
:lol:
Wat zal jou adressen-boekje gewild zijn in het padock,ik zou hem maar goed en veilig bewaren. :wink:


hihi zal ik zeker doen!! Maar er valt natuurlijk altijd te onderhandelen he.. ik geloof dat we nog op zoek zijn naar een chauffeur

aliendwurf
02-10-2006, 18:30
kudt verstappen.. dit houdt zo geen fans over.
Had hij die nog dan??

Als jouw loon te laat wordt overgemaakt zou jij dan niet protesteren?

Het is een principe kwestie dus het zal Verstappen een worstje zijn of het nou een miljoen dollar was of honderd dollar. Loon hoort gewoon op tijd uitbetaald te worden klaar. Zo niet dan zul je voor jezelf op moeten komen en de daarbij behorende maatregelen moeten treffen.

En trouwens Bleekemolen is een zeer waardige vervanger geweest!
Als dit de eerste keer zou zijn dat hij een financieel probleem heeft zou ik er minder moeite mee hebben,maar ook dan zou ik het niet fair tegenover zijn fans vinden.
Verleden jaar heeft hij 1 miljoen euro ontvangen om een seizoen te mogen rijden terwijl hij overal uitgescheten was,alleen had het team verleden jaar een financieel probleem waardoor hij een gedeelte van zijn geld idd te laat heeft gehad,dit jaar is er geen enkel probleem en toch wil hij zijn gehele salaris vooruit betaald hebben,dat kan natuurlijk niet,want er is geen baas die je vooruit betaald,buiten dat,al zou hij vanwege die financiele problemen die het team toen had een paar maanden hebben moeten wachten op zijn geld dan zou er toch nog niks aan de hand zijn?
Die kerel is al lang binnen dus heeft hij die centen echt niet dringend nodig omdat hij anders zijn huis uitgezet zou worden ofzo.
En om dit alles vlak voor zo'n weekend naar buiten te brengen vind ik helemaal zwak,had het dan eerder gedaan,zodat er niet vele fans kaarten kochten en in de veronderstelling waren dat Verstappen zou racen,terwijl hij zelf allang wist dat dat niet het geval zou zijn.



ik geloof dat we nog op zoek zijn naar een chauffeur


Met groot rijbewijs? :wink:

MissGG
02-10-2006, 20:13
Heel groot rijbewijs ;)

MissGG
02-10-2006, 21:30
Die Verstappen is toch gewoon een zak stront, man. Ik heb vandaag genoten van een column in de Metro waarin ie effe lichtelijk afgefikt werd. Een zakkenvuller is het. En altijd maar zeiken over dat ie zogenaamd nooit een eerlijke kans heeft gehad. Die gozer reed in dezelfde auto als waarin Schumacher in datzelfde jaar wereldkampioen werd. Hou dan gewoon je bek!

(sorry, dat moest ik effe kwijt)

Hoop dat je je opgelucht voelt en dat je goed kan slapen :wink:

LOCO
02-10-2006, 22:34
Heb echt zoooo'n gaaf weekend had!!!


PS LOCO het was een mooi festijn onnie?

Yep, het was zeker een mooi feestje,........ Heb een super dag gehad daar, met de mazzel dat ik groot deel van de dag kon gaan en staan waar ik wou, de paddock, bij een aantal teams een kijkje in de pit genomen, de toren, heb het allemaal wel weer gezien. Als ik niet een paar mensen op sleeptouw had gehad die met mij mee terug moesten was het zeker een nog mooier feest geworden....... Maar dat halen we een volgende keer in of niet MissGG ;) En ik begrijp dus dat Tsjechie zeker door gaat? Super voor je :D spreek je morgen,....

Osu

LOCO

mossad
03-10-2006, 01:16
Heb echt zoooo'n gaaf weekend had!!!

NL 4e plek na tien rondes op de eerste plek te zitten en het niet verwisselen van de regenbanden...Jammer maar de sfeer was echt geweldig!! Meer dan 100.000 bezoekers en iedere avond chillen met de VIP's op besloten feesten, het belangrijkste was dat alles GRATIS was...jiehoe!! Deze week op naar de GP in Tsjechie waar de tweede wedstrijd van het seizoen zal plaatsvinden!


Liefs

PS LOCO het was een mooi festijn onnie?

Superbaantje heb je! Ik ben zelf ook dol op autoracen en motorracen en als je er dan midden in zit moet het helemaal een belevenis zijn. A1GP vind ik ook een geweldig concept. Vooral ook die powerboosts vind ik geestig, net nintendo racen. Leuke klasse, hoop dat de A1 heel groot wordt.

MissGG
03-10-2006, 09:45
Heb echt zoooo'n gaaf weekend had!!!

NL 4e plek na tien rondes op de eerste plek te zitten en het niet verwisselen van de regenbanden...Jammer maar de sfeer was echt geweldig!! Meer dan 100.000 bezoekers en iedere avond chillen met de VIP's op besloten feesten, het belangrijkste was dat alles GRATIS was...jiehoe!! Deze week op naar de GP in Tsjechie waar de tweede wedstrijd van het seizoen zal plaatsvinden!


Liefs

PS LOCO het was een mooi festijn onnie?

Superbaantje heb je! Ik ben zelf ook dol op autoracen en motorracen en als je er dan midden in zit moet het helemaal een belevenis zijn. A1GP vind ik ook een geweldig concept. Vooral ook die powerboosts vind ik geestig, net nintendo racen. Leuke klasse, hoop dat de A1 heel groot wordt.


De komende drie jaren zal de A1 zeker plaatsvinden in NL!! Dat is dus al een goede zaak. En vooral omdat het zo'n groot succes was wordt het volgende jaar en de jaren erop zeker mooier! Overal waren en supporters van het NL team, tot ver in de verte was het oranje gekleurd! Het mooie van de A1 is dat je een land steunt en niet een merk auto zoals Porsche of Ferrari.....

Je kan trouwens een Audi A8, 3.2, 260 pk winnen.. zie voor meer informatie www.a1gp.com ;)

MissGG
03-10-2006, 09:48
de auto vindt je op www.winthepacecar.com

MissGG
03-10-2006, 19:14
Ja, je koopt een ticket van € 50, dan krijg je een foto te zien van een voetbalwedstrijd, de bal is weggehaald en jij moet raden waar de bal zich bevindt. Als jij er het dichtst bij zit dan win je hem. Max aantal deelnemers is 3000. Mochten we aan het einde van het seizoen dit aantal niet behaald hebben dan zal de auto er alsnog uitgaan met minder deelnemers, en dus een hogere winkans.

Je ziet het ook vaak op schiphol, met Porsche en Bentley alleen de inleg is hoger...

MissGG
03-10-2006, 19:36
http://img504.imageshack.us/img504/1641/plaatjetb4.jpg (http://imageshack.us)


Dit was vrijdag tijdens de training..... mocht ik jullie niet onthouden vond ik. Ik hoop in Tsjechie meer foto's van de dames te kunnen maken, zodat ik jullie allen tevree kan houden :lol:

aliendwurf
03-10-2006, 19:54
Over droomauto (http://www.fungod.com/coppermine/albums/coolvideos04/DBR9.wmv) gesproken......


Maar de M5 (http://www.teletet.org/?post_id=58493) is zeker ook de moeite waard....

aliendwurf
03-10-2006, 20:00
Daar komt hij nog een keer dan,de BMW M5:


http://www.youtube.com/watch?v=nfeD7EcIy2g

aliendwurf
03-10-2006, 20:13
Dat die eerste niet werkte was mijn fout,dat filmpje was denk ik verwijderd,maar de tweede werkt gewoon en heeft ook geluid,je zou het anders ook kunnen proberen bij google-video of je hem daar wel hoort,hij zal er ongetwijfeld bij staan.

aliendwurf
03-10-2006, 20:16
Probeer deze maar eens:

http://video.google.nl/videoplay?docid=3613154069861696651&q=m5+fifth+gear

aliendwurf
03-10-2006, 20:21
Die van video google is een andere als die van youtube,ook de moeite waard.

aliendwurf
03-10-2006, 20:55
heb je in die nieuwe gereden dan?

aliendwurf
03-10-2006, 21:26
Ik rijd al enkele jaren in een gewone 5 serie en zou ook wel eens in zo'n bruut willen rijden.
Moet een fantastische ervaring geweest zijn,heb je de welbekende knop ook ingedrukt?

aliendwurf
03-10-2006, 21:38
Was ook echt super! Het mooiste was nog dat ze zeiden voordat ik wegreed: "En niet rijden als een homo, gewoon planken!". Ik balen dat ik een file tegenkwam!

Heb de welbekende knop maar niet beroerd. Moest de auto nog heel terugbrengen en was bang dat ik me niet kon inhouden. Maar hij was evengoed snel zat hoor!

Dat zijn uitspraken!!!!

Is van die knop missschien maar beter ook,je moet toch even wennen aan zo'n auto en om dan gelijk helemaal los te gaan.
Ik weet niet waar je gewoon in rijd,maar als je in een kleine auto met voorwielaandrijving rijd en je krijgt zo'n beest mee moet je echt heeeel goed uitkijken,want je bent hem zomaar kwijt.

aliendwurf
03-10-2006, 21:47
Wat een ervaring moet dat geweest zijn....hahahaha

B3 lik3 M3
04-10-2006, 08:20
Nou ILKO, ben je al op je hoogtepunt?

On topic nu maar weer he ;)

A-team
05-10-2006, 10:14
Was ook echt super! Het mooiste was nog dat ze zeiden voordat ik wegreed: "En niet rijden als een homo, gewoon planken!". Ik balen dat ik een file tegenkwam!

Heb de welbekende knop maar niet beroerd. Moest de auto nog heel terugbrengen en was bang dat ik me niet kon inhouden. Maar hij was evengoed snel zat hoor!


Kom op man!!!! Altijd die knop gebruiken.