PDA

View Full Version : Alle eigenaren van zgn. Vechthonden OPGELET!!! gouden kooi



redjuh
09-10-2006, 19:54
Kunnen we wat afspreken, en naar dat huis van de gouden kooi gaan met al jullie honden!!!

geef ze daarvoor een week geen eten, en dan laten we ze los op dat terrein. Vooral zo africhten dat ze die natasia afmaken, en de rest ook natuurlijk behalve die blonde!

deal or no deal!!!

redjuh
09-10-2006, 19:58
ik ga geld zoeken en een prijs op dat donkere mokkel d'r harses zetten KOLERE

LJ Silver
09-10-2006, 20:46
je kan ook nog altijd talpa gewoon uit je programering halen, zoals de meeste mensen :wink:

ashi76
09-10-2006, 21:34
idd... dat je sowieso de moeite neemt om er naar te kijken.
Ik heb gelukkig geen idee waar je het over hebt.

Ralph
09-10-2006, 22:45
Ik weet wie je bedoelt, ze zat ook bij Pauw en Witteman en toen kreeg ze het ook voor elkaar om binnen een paar minuten het bloed onder mijn nagels vandaan te halen. Wat een KUT!

MissGG
10-10-2006, 01:28
Talpa? Who the fuck is Talpa?

Michelle
10-10-2006, 09:22
Die natasja is diegene die ook al aangeklacht word door de kinderbescherming toch !!??

Dennis
10-10-2006, 09:35
Redjuh, had je nou speciaal ontslag genomen voor K-1 Hero's of voor de gouden kooi?

Wheelie
10-10-2006, 09:57
Haar uitkering hebben ze al afgepakt, triest wijf

Michelle
10-10-2006, 10:06
Waarom word er zo'n ophef over gemaakt !!
Ze heeft hier toch voor gekozen !!
Als je er geen fuck aan vindt dan zap je toch lekker verder en sla je de krant een bladzij om en kijk je het journaal een keer niet (shit, best wel veel !!)

Ralph
10-10-2006, 12:36
Het gaat er ook niet om of je er geen reet aanvindt... Het is gewoon niet te geloven dat ze haar kinderen in de steek laat voor haar eigenbelang (en dat terwijl ze idd al bekend was bij de kinderbescherming!).
Het getuigt dan niet echt van goed ouderschap om je kinderen dan maar minstens een jaar niet te zien. Zeg dan niet dat je het voor je kinderen doet (of je moet bedoelen dat je kinderen beter af zijn zonder jou, dan wel :lol: ). Die Natasja is gewoon een ontzettende egoïst en een heel moeilijk, egocentrisch mens; zoveel bleek ook al wel uit haar interview bij Pauw en Witteman.
Verder kan je volgens mij nog best een hekel hebben aan iemand terwijl je het programma op zich wel leuk vindt.

Michelle
10-10-2006, 13:14
Waarvoor stond ze al bekend bij de kinderbescherming dan ??
Het is misschien egoïstisch om haar kinderen in de steek te laten, maar zij zegt dat ze het doet zodat de kinderen later een goede toekomst krijgen.
Dus is het ook voor de kinderen dat ze dit doet.
En er is toch ook nog een vader van de kinderen.

Ralph
10-10-2006, 13:31
Hmmm.... net nog eens gegoogled en ze is niet bekend bij de kinderbescherming, maar bij jeugdzorg. In het verleden heeft in ieder geval één dochter van haar vrijwillig hulp gezocht bij Jeugdzorg. De vader is volgens mij helemaal uit de picture (dood of gewoon niet geïnteresseerd, staat er niet bij), maar haar echtgenoot vangt de kinderen nu op (3 stuks).
Maar dan nog; kinderen hebben een moeder nodig. En als ze goed voor haar kinderen wil zorgen, moet ze gewoon gaan werken (deed ze ook niet).
Ze ontving trouwens nog een uitkering toen ze dat huis in ging, maar die is inmiddels stop gezet omdat ze niet kan soliciteren (lijkt me niet meer dan terecht).

fightingfist
10-10-2006, 16:39
Die natasja is diegene die ook al aangeklacht word door de kinderbescherming toch !!??

nee dat is volges mij die angelique

dontmindme
10-10-2006, 18:13
Waarvoor stond ze al bekend bij de kinderbescherming dan ??
Het is misschien egoïstisch om haar kinderen in de steek te laten, maar zij zegt dat ze het doet zodat de kinderen later een goede toekomst krijgen.
Dus is het ook voor de kinderen dat ze dit doet.
En er is toch ook nog een vader van de kinderen.

ben je nou zo goed gelovig of ................................

Michelle
10-10-2006, 18:43
Het is wel die natsia, zat net de telegraaf te lezen.
Ze komt uit Almere, uitkering stopgezet en de kinderbescherming wil haar aanklagen.
Maar goed stel nou dat de moeder is overleden (is wel een beetje hard maar stel) dan hebben de kinderen toch ook geen moeder.
Als de kinderen er absoluut problemen mee zouden hebben dan zou ik als ik haar was ermee stoppen.
Maar goed als ik kinderen zou hebben zou ik er helemaal niet aan mee doen.
Vooral niet zolang ze nog zo jong zijn !!!

natasja
10-10-2006, 19:10
ik ben zelf moeder van een zoontje van 3 en ik zou nooit aan dit soort dingen meedoen.
heb je haar kindje niet zien huilen toen ze gevraagd werd om gelijk mee te gaan???
Snikkend klamde ze zich vast aan haar moeder, ik vond dat echt zielig om te zien.
Een jaar je kinderen missen is veelste lang, er gebeuren zoveel nieuwe dingen in een kinderleven dat wil je toch niet missen als ouder zijnde..

ze ging het huis toch in om zichzelf opnieuw te vinden.
HALLOOOOO DAT KAN TOCH NIET...
als je eenmaal een kindje hebt dan weet je dat je daar de rest van je leven voor moet zorgen en tuurlijk heb je als ouder zijnde weleens een dag voor jezelf nodig, maar dit is miss wel een jaar....

Ik veroordeel haar niet ze moet het zelf weten, maar ik zou het nooit doen.

redjuh
10-10-2006, 19:54
kijk mij kan het geen flikker schelen wie ze thuis heeft zitten en wat ze wel en niet doet, van mij mag ze dood neervallen. schurftwijf

Wheelie
10-10-2006, 20:21
kijk mij kan het geen flikker schelen wie ze thuis heeft zitten en wat ze wel en niet doet, van mij mag ze dood neervallen. schurftwijf

mee eens :lol:

Ralph
11-10-2006, 00:01
Ik heb vandaag voor het eerst een stukje gekeken van dat programma.... en wat heb ik me zitten ergeren aan dat wijf!
Trouwens: ze lijkt echt sprekend op Ulrich van Gobbel met lang haar. Nou schijnt Van Gobbel helemaal geflipt te zijn en van de aardbodem verdwenen; zou hij het gewoon zijn?

Michelle
11-10-2006, 08:51
ALMERE/LELYSTAD - De gemeente Almere stopt de bijstandsuitkering van de Almeerse Gouden Kooi-bewoonster Natasia, zolang de vrouw meedoet aan dit Talpa-programma.

Dat heeft een woordvoerder van de gemeente verklaard. Natasia ontvangt een uitkering, zo is gebleken. Volgens de wetgeving moet de ontvanger moeite doen om een baan te vinden. Dat is nu niet mogelijk omdat ze de villa in Eemnes, waar de 'gouden kooi' staat, contractueel niet kan verlaten. Dat mag wel, maar dat gaat haar geld kosten. Daarnaast zal haar uitkering binnenkort worden bevroren omdat de Almeerse momenteel niet in haar woonplaats verblijft. Dat is volgens de gemeente een voorwaarde om bijstand te ontvangen.

De 32-jarige Natasia zorgde voor veel opschudding omdat ze haar twee kinderen van 6 en 9 jaar had verlaten voor wellicht een periode van een jaar of langer. Jeugdzorg houdt het gezin in de gaten om te zien hoe ze de afwezigheid van hun moeder verwerken.

De echtgenoot van deelneemster Angelique gaat het Bureau Jeugdzorg Flevoland aanklagen. De man, T. Tilstra uit Lelystad, is woedend over de controle die Jeugdzorg wil hebben op de drie meisjes van 16, 15 en 13 jaar uit dit gezin. Hij wilde niet ingaan op het feit dat een van zijn dochters vrijwillig ondersteuning van Jeugdzorg krijgt. Jeugdzorg vindt, na een bezoek aan het gezin, dat de kinderen goed worden verzorgd. Ook hier worden, net als bij Natasia, de effecten voor de kinderen op de lange termijn gevolgd.

Een groep jongeren uit Eemnes is er afgelopen weekeinde in geslaagd op het terrein van de villa te komen. Ze namen een duik in het zwembad.

MB667
11-10-2006, 10:06
Daar pak je dus alleen de kinderen mee.

redjuh
11-10-2006, 13:51
Daar pak je dus alleen de kinderen mee.

uiteindelijk niet... geen geld -- uithuisplaatsing -- beter gezin!

Johan
11-10-2006, 14:06
Nou ik heb van het hele programma nog niks gezien en dat wil ik graag zo houden. Kut talpa :lol:
Talpa probeert altijd kijkers te shockeren en commotie rond te zaaien. Diegenen die wel kijken doen precies wat ze willen, is goed voor de kijkcijfers en slechte reclame is ook reclame. Ik zeg boycotten die handel, niet naar kijken en niet over lullen, dan is het zo afgelopen met die waardeloze programma's. :idea:

MB667
12-10-2006, 10:00
kep het ook nog nooit gezien, net zoals big brother niet.

redjuh
12-10-2006, 10:15
mwah lijkt erop, alleen heier zitten ze minimaal een jaar in dat huis, en is er geen einddatum bekend.... wie er het laatst uitgaat wint. ze verwachten de finale eind 2008, en de winnaar krijgt dik 6 miljoen en die villa.

MB667
12-10-2006, 10:22
en de rest krijgt helemaal nix?

redjuh
12-10-2006, 10:32
volgens mij niet... alhoewel je als bn-ner natuurlijk zat kan schnabbelen

De man van 14K
12-10-2006, 12:48
dat zag je met Ruud uit het big brotherhuis (wat een mongooltje)

redjuh
12-10-2006, 15:27
maar wel eentje met gevulde zakken!

Steve-o
12-10-2006, 20:33
ik heb een zogenaamde vechthond the underdog tog ook ?
een stafford ik heb een mastino die 3 dagen niks te eten heeft gehad wanneer gaan we ?

micha
13-10-2006, 08:29
ik zie Rudd regelmatig rijden voor het verhuisbedrijf van zijn broers dus ik denk dat zijn zakken niet zo gevuld zijn...

De man van 14K
13-10-2006, 08:54
ik zie Rudd regelmatig rijden voor het verhuisbedrijf van zijn broers dus ik denk dat zijn zakken niet zo gevuld zijn...

inderdaad volgens mij valt het ook wel mee, ze teren tijdelijk op de roem en dan is het weer over.
Net als die Kelly uit BB die vroeger te pas en te onpas bij Jensen zat <sinds Jensen dagelijks op TV is, is het ook niet meer wat het geweest is> kom je haar nu alleen maar helemaal naar de klote tegen op feesten / partijen (housefeestjes, niet meteen denken dat ik naar hele schimmige travo feestjes ga :wink: ).
Er zijn er maar weinig die echt een media carriere hebben kunnen maken na een dergelijk programma.