PDA

View Full Version : bicultureel



Jeru
10-10-2006, 17:40
hahaha ja sorrie hoor... zit nu dan wel in Thailand, maar dit is toch gewoon te lachwekkend voor woorden... moest er even een topic over openen. Bicultureel... hoe verzinnen ze het hahaha

Biiyen
10-10-2006, 19:42
Een half uur geleden opende ik je topic en dacht ik "waar de hel heeft Jeru het over?"..... wat leven er toch debiele in dit land, en het ergste is dat die debielen "invloed" hebben.

Bicultureel... Er schiet mij ineens een passage van Theo Maassen te binnen:

"Daar hebben mensen over nagedacht... Het ergste is nog dat er mensen over hebben nagedacht, en dat dit het dan is geworden..".... "als Massaschoen het dan is geworden wat is er dan in godsnaam afgevallen? smerigekutschoenendieinarmelandenwordengemaaktonde rerbarmelijkeomstandighedenverkochtmetbelachelijke winstmarggesaandommelelijkemensen.... jaaaa beetje lang he? "...

blazin.arr0w::::
10-10-2006, 23:33
hahaha ja sorrie hoor... zit nu dan wel in Thailand, maar dit is toch gewoon te lachwekkend voor woorden... moest er even een topic over openen. Bicultureel... hoe verzinnen ze het hahaha

Je wilt gewoon effe een steek onder water uit delen dat je in Thailand zit (weliswaar met af en toe regen :mrgreen: ) terwijl wij hard aan het werk / studie zijn!

JUDAS!

Oh ja,.... rood! of blauw.... en anders wit! ;)

MB667
11-10-2006, 09:01
wtf is bicultereel?

veel plezier trouwens in thailand jeru

Fr3ddy
11-10-2006, 18:54
Dus autochtonen zijn homocultureel

Jeru
12-10-2006, 09:15
wtf is bicultereel?

veel plezier trouwens in thailand jeru

Thanks... Las op internet dat Bicultureel het nieuwe woord voor allochtoon zou moeten worden hehehe.... Crazy Dutch fuckers :lol:

PigDog
13-10-2006, 17:14
wtf is bicultereel?

veel plezier trouwens in thailand jeru

Thanks... Las op internet dat Bicultureel het nieuwe woord voor allochtoon zou moeten worden hehehe.... Crazy Dutch fuckers :lol:

Het woord allochtoon heeft na het verschijnen van Guru, Wilders, Verdonck en de hunnen een vieze smaak gekregen, oftewel een negatieve connotiatie.
Bicultureel is hetzelfde maar klinkt vriendelijk.

"de VS" is nog zo'n voorbeeld. Vroeger was dat een gewone term, nu moet je altijd aan oorlog denken.....

Had ik al gezegd dat je veel plezier moest hebben in Thailand?

Trouwens, zeg maar eens thailand op je werk: roept iedereen "hoeren!, neuken!" en meer van dat soort termen.......