PDA

View Full Version : Moslims en Cartoons



redjuh
12-10-2006, 10:12
Oke hoe ZIEK zijn een aantal Moslims op de wereld nou. in Denemarken een partij die een geintje uithaalt met een wedstrijdje cartoons tekenen. 7000 kilometer verderop op de aardkloot staan die DEBIELE Moslims hun eigen auto's, hun eigen politie en hun eigen broeders in mekaar tebeuken en in de fik te steken!

Vertegenwoordig jij dan een achterlijk geloof, of heeft het geloof achterlijke vertegenwoordigers???

let wel dit is geen stelling over alle moslims, ik heb het in voorgaande topics over spotprenten opgenomen voor de islam, maar nu gaat het mij echt om de IMBICILITEIT van die islamieten die de straat op gaan en hun eigen dingen vernielen om dat een heel eind verderop wat gasten een lolletje maken... en FUCK een antwoord van ja het is onze profeet... ik cohiteer hem

MB667
12-10-2006, 10:25
idd. get a life ja, alsof er geen ergere dingen op de wereld zijn als een paar spotprenten.who cares.

Ronny
12-10-2006, 10:40
fok it

Silat
12-10-2006, 12:41
Weer zon topic, is het niet al lang en breed duidelijk?

PigDog
12-10-2006, 20:17
Oke hoe ZIEK zijn een aantal Moslims op de wereld nou. in Denemarken een partij die een geintje uithaalt met een wedstrijdje cartoons tekenen. 7000 kilometer verderop op de aardkloot staan die DEBIELE Moslims hun eigen auto's, hun eigen politie en hun eigen broeders in mekaar tebeuken en in de fik te steken!


Ik weet nog in '88 dat we met een potje voetballen wonnen van Duitsland. Stonden we op onze eigen auto's te dansen, onze eigen politie in elkaar te beuken en een vijftigtal woonboten tot zinken gebracht tijdens de intocht.......

En jij lult over cartoons?

Biiyen
12-10-2006, 20:43
Bij die mafkezen kijk ik nergens meer van op. Je kunt niet eens meer spreken van mensen. Dit is een geheel nieuwe soort mensachtige wezen, ene met niet al te veel herseninhoud.

redjuh
12-10-2006, 20:57
Oke hoe ZIEK zijn een aantal Moslims op de wereld nou. in Denemarken een partij die een geintje uithaalt met een wedstrijdje cartoons tekenen. 7000 kilometer verderop op de aardkloot staan die DEBIELE Moslims hun eigen auto's, hun eigen politie en hun eigen broeders in mekaar tebeuken en in de fik te steken!


Ik weet nog in '88 dat we met een potje voetballen wonnen van Duitsland. Stonden we op onze eigen auto's te dansen, onze eigen politie in elkaar te beuken en een vijftigtal woonboten tot zinken gebracht tijdens de intocht.......

En jij lult over cartoons?

dat is bij 1 x gebleven... wij winnen nooit meer wat hoor!
plus dat wat in moslimlanden gebeurt uit haat is. dat snap ik niet

Dennis
13-10-2006, 09:18
Oke hoe ZIEK zijn een aantal Moslims op de wereld nou. in Denemarken een partij die een geintje uithaalt met een wedstrijdje cartoons tekenen. 7000 kilometer verderop op de aardkloot staan die DEBIELE Moslims hun eigen auto's, hun eigen politie en hun eigen broeders in mekaar tebeuken en in de fik te steken!


Ik weet nog in '88 dat we met een potje voetballen wonnen van Duitsland. Stonden we op onze eigen auto's te dansen, onze eigen politie in elkaar te beuken en een vijftigtal woonboten tot zinken gebracht tijdens de intocht.......

En jij lult over cartoons?

dat is bij 1 x gebleven... wij winnen nooit meer wat hoor!
plus dat wat in moslimlanden gebeurt uit haat is. dat snap ik niet

mmmh, bij een landskampioenschap wordt ook nog wel eens het leidseplein of de coolsingel schoon geveegd

Paganstars
13-10-2006, 13:50
Kijk naar het mooie brabant, als psv landskampioen wordt gebeurt er nooit wat! zoals in rotterdam of in amsterdam!

Dennis
13-10-2006, 14:09
Kijk naar het mooie brabant, als psv landskampioen wordt gebeurt er nooit wat! zoals in rotterdam of in amsterdam!

Klopt, maar je hebt ook veel supporters nodig voor supporters rellen.

redjuh
13-10-2006, 15:29
dat wordt elke keer door de ME uitgelokt. bij hun doen ze het zelf

PigDog
13-10-2006, 17:05
Kijk naar het mooie brabant, als psv landskampioen wordt gebeurt er nooit wat! zoals in rotterdam of in amsterdam!

dat komt omdat die boeren geen leidse plein of coolsingel hebben....

redjuh
13-10-2006, 17:49
en omdat het kampioen worden saai begint te worden

dontmindme
14-10-2006, 09:06
Oke hoe ZIEK zijn een aantal Moslims op de wereld nou. in Denemarken een partij die een geintje uithaalt met een wedstrijdje cartoons tekenen. 7000 kilometer verderop op de aardkloot staan die DEBIELE Moslims hun eigen auto's, hun eigen politie en hun eigen broeders in mekaar tebeuken en in de fik te steken!

Vertegenwoordig jij dan een achterlijk geloof, of heeft het geloof achterlijke vertegenwoordigers???

let wel dit is geen stelling over alle moslims, ik heb het in voorgaande topics over spotprenten opgenomen voor de islam, maar nu gaat het mij echt om de IMBICILITEIT van die islamieten die de straat op gaan en hun eigen dingen vernielen om dat een heel eind verderop wat gasten een lolletje maken... en FUCK een antwoord van ja het is onze profeet... ik cohiteer hem

back on topic, het is zeker geen achterlijk geloof ook geen achterlijke mensen, tenminste niet allemaal maar ze hebben van kleinsaf geleerd dat hun geloof heilig is en je daar niet mee mag sollen verder hebben ze weinig tot geen wetenschap van hoe het in de rest van de wereld over hun wordt gedacht en het maakt ze eigenlijk ook niets uit.
ze zijn bereid om te sterven voor hun overtuiging en dus ook te doden. het is een nare cirkel waar we op dit moment in verkeren.
westerse wereld provoceert, moslim reageert alleen zie je nooit gematigde moslims hun mening uiten maar mafkezen die vlaggen in de fik steken en vernielingen plegenwat dus uiteindelijk weer voer voor idioten als wilders, GURU en nog meer mensen zonder enig diepgang
ikzelf ben overtuigd atheist, wel geboren als moslim nooit zodanig geleefd sinds ik bewust ben van het nut van geloof, nada noppes dikke lul

zware onderwerp stop er maar mee zo vroeg op de ochtend

MB667
14-10-2006, 14:00
uiteindelijk komt geloof op hetzelfde neer, waarom daar zo moeilijk over doen. respect is trouwens de god waar ik in geloof, geen allah, god of wat de fok dan ook

Sjaak
14-10-2006, 15:30
ikzelf ben overtuigd atheist, wel geboren als moslim nooit zodanig geleefd sinds ik bewust ben van het nut van geloof, nada noppes dikke lul


Kan me hier dus goed in vinden, ben gedoopt en vroeger katholiek opgevoed en heb op een katholieke school gezeten en moest dus naar de kerk.

Toen in wat ouder werd had de kapelaan ineens geen tijd meer voor me omdat het "biechten" nogal wat tijd in beslag ging nemen :lol:

Maar goed rond mij 15e jaar heb ik mijn geloof in een mogelijke God verloren omdat ik teveel dingen om me heen zag gebeuren waarbij ik dacht, hoe kan een God als die echt bestaat dit nu toestaan :?

Sindsdien geloof ik alleen nog in mezelf en ik heb respect voor mensen die hun eigen geloof beleiden maar vind wel, doe dat lekker op je eigen manier en val vooral mij er niet mee lastig.

Zie steeds meer dat geloven met elkaar gaan concureren wie de meeste volgelingen hebben, nou lekker intressant, het nut van geloof is voor mij wat "dontmindme" al aangaf : nada noppes dikke lul

redjuh
14-10-2006, 15:42
Maar goed rond mij 15e jaar heb ik mijn geloof in een mogelijke God verloren omdat ik teveel dingen om me heen zag gebeuren waarbij ik dacht, hoe kan een God als die echt bestaat dit nu toestaan :?


W.O.2?

Sjaak
14-10-2006, 15:53
Maar goed rond mij 15e jaar heb ik mijn geloof in een mogelijke God verloren omdat ik teveel dingen om me heen zag gebeuren waarbij ik dacht, hoe kan een God als die echt bestaat dit nu toestaan :?


W.O.2?

hahahahahaa mafketel :lol:

redjuh
14-10-2006, 15:53
hehehe :wink:

Unforgiven
14-10-2006, 17:23
back on topic, het is zeker geen achterlijk geloof ook geen achterlijke mensen, tenminste niet allemaal maar ze hebben van kleinsaf geleerd dat hun geloof heilig is en je daar niet mee mag sollen verder hebben ze weinig tot geen wetenschap van hoe het in de rest van de wereld over hun wordt gedacht en het maakt ze eigenlijk ook niets uit.
ze zijn bereid om te sterven voor hun overtuiging en dus ook te doden.


Misschien dat het aan mij ligt, maar op het moment dat jij wilt doden voor datgene wat in een sprookjesboek verkondigt staat dan lijk je mij toch echt niet goed bij je knikker.
Het is heel makkelijk om te zeggen dat 'het westen provoceert' maar dat is wel erg makkelijk een ander de pet toespelen. Voordat een of andere nobody in Denemarken cartoons over Mohammed in de krant zette brachten ze in Palestina al jaren anti-semitische cartoons uit. Als er in een Irak een moskee met daarin de graftombes en lichamen van prominente Imams door andere 'Moslims' (of hoe ze zich ook willen noemen) met autobommen skyhigh wordt geblazen dan valt er van de geloofsgenoten bar weinig protest te horen.
Laat ik even voorop stellen dat ik niet van mening ben dat deze mensen als achterlijken op de wereld gedropt worden maar ze zijn niet zo intelligent. Dat is nou eenmaal een nare bijkomstigheid van een mindere sociale en economische situatie (lees: armoede, technologische achterstand etcetera). Armoede en achetrstand houd creativiteit en talent tegen, en helaas ook algemene intelligentie. De Islam moet, net als het Christendom zoveel eeuwen geleden, eigenlijk 'volwassen' worden, en dat zal vanzelf wel komen als de algemene leefsituatie in het Midden Oosten erop vooruit gaat. Het zal wel wat jaren duren, maar dan heb je in ieder geval wel een mooi vooruitzicht.

Sjaak
14-10-2006, 18:28
Misschien dat het aan mij ligt, maar op het moment dat jij wilt doden voor datgene wat in een sprookjesboek verkondigt staat dan lijk je mij toch echt niet goed bij je knikker.

Heb je helemaal gelijk in en dan spoor je gewoon niet


Als er in een Irak een moskee met daarin de graftombes en lichamen van prominente Imams door andere 'Moslims' (of hoe ze zich ook willen noemen) met autobommen skyhigh wordt geblazen dan valt er van de geloofsgenoten bar weinig protest te horen.


Ik vind dit echt een ijzersterk voorbeeld want als een groepje "westerlingen" dat zou doen dan zou WO 3 uitbreken. Er wordt dus met verschillende maten gemeten door sommige extremisten en alleen zo hoe het uitkomt :x

dontmindme
15-10-2006, 12:47
back on topic, het is zeker geen achterlijk geloof ook geen achterlijke mensen, tenminste niet allemaal maar ze hebben van kleinsaf geleerd dat hun geloof heilig is en je daar niet mee mag sollen verder hebben ze weinig tot geen wetenschap van hoe het in de rest van de wereld over hun wordt gedacht en het maakt ze eigenlijk ook niets uit.
ze zijn bereid om te sterven voor hun overtuiging en dus ook te doden.


Misschien dat het aan mij ligt, maar op het moment dat jij wilt doden voor datgene wat in een sprookjesboek verkondigt staat dan lijk je mij toch echt niet goed bij je knikker.
Het is heel makkelijk om te zeggen dat 'het westen provoceert' maar dat is wel erg makkelijk een ander de pet toespelen. Voordat een of andere nobody in Denemarken cartoons over Mohammed in de krant zette brachten ze in Palestina al jaren anti-semitische cartoons uit. Als er in een Irak een moskee met daarin de graftombes en lichamen van prominente Imams door andere 'Moslims' (of hoe ze zich ook willen noemen) met autobommen skyhigh wordt geblazen dan valt er van de geloofsgenoten bar weinig protest te horen.
Laat ik even voorop stellen dat ik niet van mening ben dat deze mensen als achterlijken op de wereld gedropt worden maar ze zijn niet zo intelligent. Dat is nou eenmaal een nare bijkomstigheid van een mindere sociale en economische situatie (lees: armoede, technologische achterstand etcetera). Armoede en achetrstand houd creativiteit en talent tegen, en helaas ook algemene intelligentie. De Islam moet, net als het Christendom zoveel eeuwen geleden, eigenlijk 'volwassen' worden, en dat zal vanzelf wel komen als de algemene leefsituatie in het Midden Oosten erop vooruit gaat. Het zal wel wat jaren duren, maar dan heb je in ieder geval wel een mooi vooruitzicht.

daar zeg ik wel even AMEN op

PigDog
15-10-2006, 14:04
back on topic, het is zeker geen achterlijk geloof ook geen achterlijke mensen, tenminste niet allemaal maar ze hebben van kleinsaf geleerd dat hun geloof heilig is en je daar niet mee mag sollen verder hebben ze weinig tot geen wetenschap van hoe het in de rest van de wereld over hun wordt gedacht en het maakt ze eigenlijk ook niets uit.
ze zijn bereid om te sterven voor hun overtuiging en dus ook te doden.


Misschien dat het aan mij ligt, maar op het moment dat jij wilt doden voor datgene wat in een sprookjesboek verkondigt staat dan lijk je mij toch echt niet goed bij je knikker.
Het is heel makkelijk om te zeggen dat 'het westen provoceert' maar dat is wel erg makkelijk een ander de pet toespelen. Voordat een of andere nobody in Denemarken cartoons over Mohammed in de krant zette brachten ze in Palestina al jaren anti-semitische cartoons uit. Als er in een Irak een moskee met daarin de graftombes en lichamen van prominente Imams door andere 'Moslims' (of hoe ze zich ook willen noemen) met autobommen skyhigh wordt geblazen dan valt er van de geloofsgenoten bar weinig protest te horen.
Laat ik even voorop stellen dat ik niet van mening ben dat deze mensen als achterlijken op de wereld gedropt worden maar ze zijn niet zo intelligent. Dat is nou eenmaal een nare bijkomstigheid van een mindere sociale en economische situatie (lees: armoede, technologische achterstand etcetera). Armoede en achetrstand houd creativiteit en talent tegen, en helaas ook algemene intelligentie. De Islam moet, net als het Christendom zoveel eeuwen geleden, eigenlijk 'volwassen' worden, en dat zal vanzelf wel komen als de algemene leefsituatie in het Midden Oosten erop vooruit gaat. Het zal wel wat jaren duren, maar dan heb je in ieder geval wel een mooi vooruitzicht.

Zelden zulke bullshit gelezen!

:D

redjuh
15-10-2006, 14:32
nou christendom is hier in NL pas in de 60-er jaren volwassener geworden met de onntzuiling, en in Amerika zijn ze er nog lang niet klaar mee.. mmet volwassen worden. alleen ze scheiden geloof , geld en macht beter.

Unforgiven
15-10-2006, 18:11
[quote=Unforgiven]

Zelden zulke bullshit gelezen!

:D

Wijs mij op mijn fouten, o grote alwetende?

PigDog
15-10-2006, 23:38
Zelden zulke bullshit gelezen!

:D

Wijs mij op mijn fouten, o grote alwetende?

Als ik ook maar even zou denken dat het zin zou hebben, zou ik het zeker doen.
Maar het vooringenomen taaltje wat je bezigt, verraad al dat je er niet op uit bent om maar iets aan te nemen.
Niet ik stel me op als de alwetende, maar jij.

Ik ben zo onderontwikkeld als de gemiddelde moslim. Ben ik dan een hele domme christen?


O ja, Dontmindme? Waar ga jij nou feitelijk amen op zeggen?
Lees het nog eens goed.....

redjuh
15-10-2006, 23:46
nou christendom is hier in NL pas in de 60-er jaren volwassener geworden met de onntzuiling, en in Amerika zijn ze er nog lang niet klaar mee.. mmet volwassen worden. alleen ze scheiden geloof , geld en macht beter.

Pigdog... hier heb ik al wat van z'n post weerlegd of niet?

dontmindme
16-10-2006, 05:30
waar ik amen op zou willen zeggen is

A : als mensen iets bereiken dat ze dan meteen god bedanken,
god heeft helemaal niets gedaan dus waarom bedanken?

B : als religie iets is waar iets goed mee bereikt kan worden, wat naar mijn mening onmogelijk is( kijk maar naar de feiten )

C : als ik s'morgens wakker wordt in een wereld vol met haat wegens geloof overtuiging. dat ik gewoon weer lekker naar bed kan


nogmaals als geloof eindelijk evolueert tot iets zinnigs dan zeg ik amen, maar its wishfull thinking helaas

Unforgiven
16-10-2006, 09:39
@ PigDog.
Ga nou eens voor jezelf na. In achterstandswijken waar het opleidingsniveau lager ligt dan daarbuiten is de criminaliteit vaak hoger. In Afrika waar de kinderen een kopje rijst per dag te eten krijgen rennen er rebellen rond die de plaatselijke bevolking uitmoorden. Het valt moeilijk te ontkennen dat een sombere leefomgeving met beperkte opleidingsmogelijkheden, welvaart en technologie niet het beste uit de mens haalt. Als je zoiets aanpakt dan scheelt het al een heel stuk in criminaliteit, geweld, genocide, terrorisme enzovoorts. Als ik nou had gezegd dat die kakkerlakken allemaal met een nuke van de aarde geveegd moesten worden, dan had ik je reactie nog enigzins kunnen begrijpen, maar goed. Verder is het jouw probleem.

@ Redjuh.
Wanneer heeft een Christen zich voor het laatst met een vliegtuig in een flat gevlogen? Natuurlijk lopen er mafklappers rond in Staphorst, maar ze het had er nog bij moeten komen dat die zichzelf ht verderfelijke Amsterdam of Rotterdam in een bus laten ontploffen. Natuurlijk zouden we het beste af zijn zonder geloof wat we op een verkeerde manier kunnen interpeteren maar het vervelende is dat de terroristjes, geweldplegers en moordenaars dan wel weer wat anders vinden om hun shit te rechtvaardigen. Geweld zit nou eenmaal in de mens, zonder geloof zou dit echt niet veel anders zijn.

redjuh
16-10-2006, 11:31
hou op over die vliegtuigen, ik geloof namelijk in een conspiracy. teveel bewijzen en tegenstrijdigheden gezien, dus wat dat betreft waren het ook zeker christenen.

trouwens als er in een vliegtuig 5 arabieren zitten, zaten er evengoed nog 150 christenen in, dus wie heeft het nou meeer gedaan dan! hahaha

aliendwurf
21-10-2006, 10:22
De Islam moet, net als het Christendom zoveel eeuwen geleden, eigenlijk 'volwassen' worden, en dat zal vanzelf wel komen als de algemene leefsituatie in het Midden Oosten erop vooruit gaat. Het zal wel wat jaren duren, maar dan heb je in ieder geval wel een mooi vooruitzicht.

Hier is helemaal niks vooringenomen of onduidelijks aan,het is iets wat ik ook al een hele tijd denk,dus iksnap de comotie niet zo,en ik snap ook niet waarom de discussie vervolgens doodgemaakt wordt om voor mij volstrekt onduidelijke redenen.

PigDog
23-10-2006, 23:45
De Islam moet, net als het Christendom zoveel eeuwen geleden, eigenlijk 'volwassen' worden, en dat zal vanzelf wel komen als de algemene leefsituatie in het Midden Oosten erop vooruit gaat. Het zal wel wat jaren duren, maar dan heb je in ieder geval wel een mooi vooruitzicht.

Hier is helemaal niks vooringenomen of onduidelijks aan,het is iets wat ik ook al een hele tijd denk,dus iksnap de comotie niet zo,en ik snap ook niet waarom de discussie vervolgens doodgemaakt wordt om voor mij volstrekt onduidelijke redenen.

Nou dwarf, ten eerste is er geen sprake van "comotie", en er wordt zeker niks doodgemaakt. ( :?: )
Waar ik je wel aan wil helpen herinneren is dat de hoofdvertegenwoordiger van ons al eeuwenoude volwassene christendom, rechtstreeks word gelinkt met de bescherming van pedofiele kerkvoorgangers, en de vorige tot zijn dood (en die duurde lang!) bleef volhouden dat we vooral zonder condoom moesten blijven neuken, ondanks dat er miljoenen mensen sneuvelen aan een ziekte die gemakkelijk ingedamd zou kunnen worden.
Helaas Redjuh, zelfs na de ontzuiling (wat toch te gek voor woorden was) heb ik er niks volwassens aan kunnen ontdekken. Maar het zijn juist de arme gebieden waar de kerken vol zitten en de ontkerkelijking nog niet zo heeft toegeslagen als in nederland.
Dus de hele stelling kun je afdoen met een lachertje: Namelijk daar waar de missionarissen hun werk hebben gedaan, en de "arme, dus niet creatieve en ongetalenteerde (waar dat nu weer op sloeg?) huttenbewoners nu tot het christendom bekeerd zijn , slaan ze nog steeds elkaar de koppen in, alleen nu in de naam van God. Sterker nog: wij, getalenteerd en creatief als de tering, slaan elkaar ook de koppen in. De enige reden waarom het bij ons iets minder is geworden is omdat de bierbuik in de weg zit. En het gaat nu niet over eten, rijkdom of macht, maar over voetbal, nintendo DS'en of gewoon voor de lust. Heel creatief allemaal!

Verder wil ik de heren er nog op wijzen dat de algemene leefsituatie in het midden oosten zeer goed is, er wonen de aller rijksten der aarde, en dat ze nederlanders als gastarbeiders gebruiken. Ook moet niet vergeten dat de oorsprong van alle beschaving uit Irak komt, en dat wij dus zonder die makkers nog steeds in een hol hadden gewoond.

I rest my case........

redjuh
24-10-2006, 11:44
laat me niet lachen PD... oh, wait you just did! in het midden-oosten in landen als de V.A.E en S.A> Jemen Oman etc, zijn de grootste verschillen tussen arm en rijk op aarde! Slavernij bestaat er nog.... het zijn een aantal superrijken en de rest is afval. ze halen daar pakistani, indiers enzo voor de shitklussies.... nee dat klopt niet wat je zegt.

dat het in Perzie is begonnen, (ergens bij de eufraat en de tigris) klopt idd volgens mij. zijn zijn de eerste echte beschaving. tegelijk met de chinezen overigens, maar ze wisten van elkaars bestaan niet af.

PigDog
28-10-2006, 17:59
laat me niet lachen PD... oh, wait you just did! in het midden-oosten in landen als de V.A.E en S.A> Jemen Oman etc, zijn de grootste verschillen tussen arm en rijk op aarde! Slavernij bestaat er nog.... het zijn een aantal superrijken en de rest is afval. ze halen daar pakistani, indiers enzo voor de shitklussies.... nee dat klopt niet wat je zegt.

Ik zei al: ze gebruiken zelfs nederlanders als gastarbeiders. Als je in landen zoals VAE of SA komt, zul je zien dat niemand arm is van de oorspronkelijke bewoners, alleen de gastarbeiders. De superrijken onderhouden de rest met uitkeringen zodat die ook een bovenmodaal inkomen hebben.




dat het in Perzie is begonnen, (ergens bij de eufraat en de tigris) klopt idd volgens mij. zijn zijn de eerste echte beschaving. tegelijk met de chinezen overigens, maar ze wisten van elkaars bestaan niet af.


Ben er zelf geweest, het is blootgelegd door Duitse archeologen en het heet Ur..........

redjuh
28-10-2006, 20:04
ehm kortom... zeggen we nu hetzelfde?

PigDog
29-10-2006, 00:14
Ja, ik begreep al niet waarom ik je liet lachen......I just did it?

Guru
29-10-2006, 06:06
Ik ben zo onderontwikkeld als de gemiddelde moslim.



Bedankt dat je het zelf even benadrukt, Pigdog.
Dat schept voor de rest hier en voor mij een hoop duidelijkheid.

PigDog
29-10-2006, 20:21
Bedankt dat je het zelf even benadrukt, Pigdog.
Dat schept voor de rest hier en voor mij een hoop duidelijkheid.

Ik weet wat voor indruk jij hebt van de untermensch, Herr Guru.
Dit schept meer duidelijkheid over jou dan over mij.

Guru
29-10-2006, 20:43
Je zegt zelf dat moslims onderontwikkelt zijn, mij hoor je dat niet zeggen.
Vandaar dat je in de USA zat, bij Ome George Bush?

PigDog
30-10-2006, 02:06
Ik begrijp dat hij je oom is, qua iq