PDA

View Full Version : Vette serie's



Wheelie
13-10-2006, 20:50
De meeste hier volgen de top serie's LOST, en Prison Break maar er zijn natuurlijk nog veel meer serie's te downloaden.
Ik heb The 4400, Sleeper Cell, Invasion en 24 gezien.
Zag op de nieuwsgroepen nog Kidnapped, Jericho en Vanished, is dat wat ?
Welke serie's volgen jullie nog meer en hebben jullie nog tips ?

redjuh
13-10-2006, 22:12
jericho leek me wel wat moet ik maar es gaan kijken.

ik kijk
king of queens
trailerpark boys
south park
csi miami, las vegas, new york

Nickuraba
13-10-2006, 22:27
invasion...prisonbreak..the house...vnik super


supernatural nog niet genoeg van gezien...k hoor ook goede dingen over hero ofzo (over mensen die soort mutanten zijn)

Silat
14-10-2006, 08:09
Prison break moet je gewoon kijken als alle delen afgelopen zijn. Ik heb seizoen 1 in 1 week gekeken en zit nu elke week te wachten op een aflevering, echt gaar is dat en helemaal nu in America de NBA aan de gang is, duurt het een maand voor E8 uitkomt en dan weer een maand later pas E9, volgend jaar gaan ze weer verder...

The 4400 lijkt me heel vet.


Ik had wat Blade the series gedownload.. maar al weer snel gedeleted.

Er is gewoon te veel om te kijken.

Wheelie
14-10-2006, 10:42
invasion...prisonbreak..the house...vnik super


supernatural nog niet genoeg van gezien...k hoor ook goede dingen over hero ofzo (over mensen die soort mutanten zijn)
erg jammer dat er geen 2e seizoen komt van invasion, wil wel weten hoe het afloopt.
supernatural heb ik binnen en moet ik ook nog gaan zien
heroes lijkt me ook wel wat, hier een promofilmpje :

http://www.youtube.com/watch?v=DkHChI5h_Cg

blazin.arr0w::::
14-10-2006, 12:17
Everybody Loves Raymond
Everybody Hates Chris

MB667
14-10-2006, 13:52
nu we het toch over vette series hebben:

kevin, kan jij me de serie Cidade dos Homens oftewel city of men downen ergens, betaal ik je de kosten, tis de opvolger van city of god, die wat je me toen gebrand hebt, ik zou je er heel erg dankbaar voor zijn. megabrute serie moet dat zijn

http://www.imdb.com/title/tt0364801/

Chico
14-10-2006, 14:51
Stargate SG-1 en Stargate Atlantis volg ik met een religieuze obsessie..

voor de rest kijkt ik de comedy's rond 19.00.. The nanny, Dharma and Greg (geniaal), Will and Grace.. etc

en als het ff kan shows als Yo momma, Tracy Morgan show, Wild&Out enzo

Nickuraba
14-10-2006, 17:50
@ wheelie..thanks!

van invasion vond ik het ook jammer, je kon aan de laatste episodes ook zien dat er snel een puntje aan gezogen moest worden...

Tkid
14-10-2006, 20:54
The Wire, ben nu bezig met seizoen 4.
Heb eps 1 t/m 9 binnen.
Ben nu bezig met eps 10 en 13 (mis alleen nog 11 en 12)

micha
14-10-2006, 21:15
sopranos 6 seizoen dan kun je ff vooruit wheelie

natasja
15-10-2006, 09:55
super natural heb ik wel allemaal gezien...
is echt een gave serie vind ik.
en er zitten echt wel enge stukken in (tenminste dat vond ik haha)

ik had 3 dvd's ervan met een stuk of 4 afleveringen erop...
heb ze bijna allemaal achter elkaar gekeken...

hopen dat er nog een vervolg op komt

een aanrader dus!!!!!!!!!!

Wheelie
15-10-2006, 11:19
super natural heb ik wel allemaal gezien...
is echt een gave serie vind ik.
en er zitten echt wel enge stukken in (tenminste dat vond ik haha)

ik had 3 dvd's ervan met een stuk of 4 afleveringen erop...
heb ze bijna allemaal achter elkaar gekeken...


er zijn 6 dvd's met in totaal 24 afleveringen, ik heb ze maar moet ze nog zien

Arjan
15-10-2006, 14:08
Everybody Loves Raymond
Everybody Hates Chris
King of queens (heb ook seasons van bitsoup)
South park < GENIAAL Heb alle 10e seizoenen tot waar we nu zijn
Prisonbreak SUPER
LOST NET ZO VET ALS EERST WEER, na 2 episodes zeer verslaafd weer
House (heb seizoen 1 en 2 gedownload ben bij episode 2 echt vet lijkt het me)
The simpsons (komen nu ff geen nieuwe in seizoen 18 dacht ik)
Dharma and graig (soms niet super)
bijna alle fresh prins of bail air (weenie eens hoe je het schrijft) gezien volg het op the box
married with children heb ik een paar dvd sets van die volg ik vaak wel weer
invasion afgekeken echt tyfus dat het afgeragt werd en er geen seizoen 2 komt...want vond het ECHT vet ondanks soms een paar zeer onrealistische beslissingen
heroes (ga ik volgen heb episode 1,2,3 binnen ga vanavond beginnen)

Dat was het wel voor nu.. de top 3 aanraders vind ik nog wel

1 prisonbreak
2 lost
3 south park.. het is te fucking hilarisch!!

natasja
15-10-2006, 20:28
goed dat ik dat weet kan ik weer even op zoek naar de laatste 3 dvd...
thanks...

De man van 14K
15-10-2006, 21:37
Sopranos all the way! 8-)
shield en prison break zijn ook best ok maar heb nooit de moeite genomen de gehele serie te volgen.

indoNick
16-10-2006, 12:39
Heren jullie vergeten notebenen gewoon:

Alias en Carnivale

Judas
16-10-2006, 12:52
Sopranos
OZ

Virus
16-10-2006, 14:03
Super topic...

Ik kijk trouw: Lost en Prison break

maar ben nu Heroes S1 E1 aan`t downloaden en ben eens benieuwd... 8-)

NormaR
16-10-2006, 14:10
Ultimate Force; een serie over een SAS-eenheid (Britse special forces). Zie meer info hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Ultimate_Force
Ik heb alle 4 seizoenen op dvd gezien (serie is nooit in Nederland vertoond). Vooral de eerste 2 series vond ik echt steengoed.

Ultraviolet
http://en.wikipedia.org/wiki/Ultraviolet_(TV_serial)
Britse tv-serie uit 1998 over een speciale politie-eenheid die vampieren opspoort en onschadelijk maakt. Erg spannend vooral omdat het ondanks het bovennatuurlijke element realistisch overkomt. Nooit op NL tv vertoond.

Messiah
http://www.tv.com/messiah/show/62299/summary.html
Superspannende Britse detectiveserie die bij mijn weten ook nooit op de Nl tv is vertoond.

NormaR
16-10-2006, 14:15
Oh ja, mijn laatste aankoop was serie 1 van HEX, een Britse bovennatuurlijke tv-serie.
Zie hier:
http://experts.about.com/e/h/he/Hex_(TV_Series).htm
en ik ga ook zeker serie 2 aanschaffen :D .

redjuh
16-10-2006, 14:50
zag een voorstukje van Supernatural... Belooft veel goeds!

ff over PB... vorige week was er geen aflevering... vanavond wellll????????????

Dennis
16-10-2006, 15:01
Ik heb thuis niet veel te vertellen dus kijk veel naar:

Desperate Houswives 1&2
Grey Anatomy
Sex and the City
Gilmore Girls

Mickey
16-10-2006, 15:05
Jericho..

Ik ben de serie nu aan het kijken. Ze zijn bij Episode 4.
Het is een serie over Amerika na een nucluar attack.

Je volgt de gebeurtenissen in een klein dorpje dat het overleefd heeft.
Ik vind het wel een vette show tot noch toe.

Arjan
16-10-2006, 15:45
Ultraviolet
http://en.wikipedia.org/wiki/Ultraviolet_(TV_serial)
Britse tv-serie uit 1998 over een speciale politie-eenheid die vampieren opspoort en onschadelijk maakt. Erg spannend vooral omdat het ondanks het bovennatuurlijke element realistisch overkomt. Nooit op NL tv vertoond.


is ook een film van he, krijgt een laag cijfer maar zitten wel 2 hele bekenden in... is uit 2006 ook dacht ik
ik ga nu ook supernatural downloaden hoor er veel goeds over! kan een nieuwe hdd gaan kopen weer... op naar de 1,5 TB :lol:

oh en heb nu ook Jericho 1 tm 4 binnen... ik ga echt veel series volgen :shock:

Wheelie
16-10-2006, 15:58
zag een voorstukje van Supernatural... Belooft veel goeds!

ff over PB... vorige week was er geen aflevering... vanavond wellll????????????

nee, volgende week weer

http://www.tv.com/prison-break/show/31635/episode_listings.html?season=2&tag=season_dropdown;dropdown;1

NormaR
16-10-2006, 16:20
Supernatural heb ik trouwens ook op dvd maar deze (22-delige)serie kon me niet echt boeien. Omstreeks de 15e aflevering ben ik afgehaakt. Ik vond het niet echt spannend. De Amerikanen kunnen het, wat mij betreft, m.b.t. geesten en demonen niet zo goed als de Britten. De Amerikaanse tv-series over dit onderwerp vind ik vaak toch wat 'tam' en vol family-values.

Repo Man
16-10-2006, 17:14
Een paar die hier nog niet genoemd zijn:

Studio 60 on the Sunset Strip is erg leuk. Een serie over de mensen achter de schermen bij een Saturday Night Live-achtige show. Goed geschreven. Met Matthew Perry, vroeger van Friends.

De Amerikaanse verie van The Office. Is inmiddels bezig aan zijn derde seizoen. Ik blijf dubbel liggen om die idioten.

De Amerikaanse serie van Survivor is ook een klassieker.

En verder Jericho, Prison Break en Lost. Maar dat spreekt bijna voor zich.

Highline
16-10-2006, 17:55
@ arjan, heb je married with children origineel? ik ven namelijk al lang op zoek naar de dvd's (niet origineel dan ;) ) maar kan ze nergens vinden :?

Wheelie
16-10-2006, 20:09
Ã*k heb net de eerste aflevering van heroes gezien en ik vond het wel cool, ben benieuwd hoe deze serie zich ontwikkelt
ga van de week ook jericho kijken

Nickuraba
16-10-2006, 20:35
@ wheelie..same here..k ben benieuwd of het zal gaan bevallen..

@ rest...supertopic dit, jericho is arjan (de downloadmaster van de gebroeders) ook op aanraden van andere aan t downloaden!

keep ut the good work!

Mickey
16-10-2006, 23:08
Supernatural heb ik trouwens ook op dvd maar deze (22-delige)serie kon me niet echt boeien. Omstreeks de 15e aflevering ben ik afgehaakt. Ik vond het niet echt spannend. De Amerikanen kunnen het, wat mij betreft, m.b.t. geesten en demonen niet zo goed als de Britten. De Amerikaanse tv-series over dit onderwerp vind ik vaak toch wat 'tam' en vol family-values.

Ultraviolet kon ik helaas middels mijn "reguliere kanalen" niet vinden.
Tips wellicht?

Mickey
16-10-2006, 23:15
Btw een goede tip voor het vinden van nieuwe shows:
http://www.tv.com/?tag=header;logo

Daar worden ratings bijgehouden van alle shows in the States.
Netjes per category onderhouden.. ;)

Mickey
16-10-2006, 23:27
Ow en nog een tip..
Penn en Teller: Bullshit

Niet zozeer een serie als Prisonbreak of Lost, maar
wel een serie die ik erg gaaf vind.

Penn en Teller zijn 2 illusionisten die bekend zijn geworden
met het verklappen van alle trucks! Ze lieten dus gewoon zien
hoe het werkte.

Nu hebben ze een serie waarbij ze bepaalde controversiele onderwerpen pakken en gewoon helemaal doorlichten en
zgn. debunken. Klinkt wellicht wat saai, maar download er maar es een paar.. Zeker de moeite waard!

MB667
17-10-2006, 09:19
ken niemand mij city of men engels of nederlands ondertiteld vinden en opsturen, ik betaal er wel voor.

NormaR
17-10-2006, 09:27
In de categorie historische aktie vond ik 'Sharpe' ( http://www.napoleonguide.com/sharpe.htm ) en 'Hornblower' ( http://www.napoleonguide.com/hornblow.htm ) erg leuk. Beide series spelen zich af tijdens de Napoleonische tijd. Sharpe in het leger en Hornblower bij de marine (als je 'Master en Commander' een goeie film vond dan is 'Hornblower' de serie voor jou) Sharpe is blijkbaar ook in the US uitgezonden want hij staat daar vrij hoog op de ranglijst (bij action/adventure)

Mickey, ik heb geen idee waar je op internet Ultraviolet kunt downloaden. Ik heb bijna alle door mij genoemde series gekocht op www.play.com ( http://www.play.com/DVD/DVD/4-/89546/Ultraviolet/Product.html ) en op ebay/marktplaats (de goedkope aziatische versies of kopieën).

Mickey
17-10-2006, 09:33
Alright.. Thx! Volgens mij vind je occulte series trouwens wel lachen.
Dus dan is Kindred wellicht wat voor je. Vampire Serie.

NormaR
17-10-2006, 10:14
Alright.. Thx! Volgens mij vind je occulte series trouwens wel lachen.
Dus dan is Kindred wellicht wat voor je. Vampire Serie.

Ik heb het even opgezocht; http://www.cyberpursuits.com/heckifiknow/kte/myth.asp
en, ja ja, dit is wat voor mij :D . Bedankt voor de tip!

Ronny
17-10-2006, 11:31
jullie vergeten de allervetste!!!

Carnivale

Over een rondtrekkend circus in de jaren '30. Vrijmetselaars, demonen, een healer, het bovennatuurlijke het goede en het kwade. Echt te vet. Er is wel de enige concentratie bij nodig...veel informatie in het 1e seizoen en veel antwoorden in het 2e

http://www.carnivale-fr.com/media/carnivale-1600x1200f.jpg

Mickey
17-10-2006, 14:37
VET!! Thx! Dat lijkt me een hele vette! Ik ben verzot op de jaren 50 om een of andere reden en als de sfeer een beetje in de stijl van deze poster is dan ga ik het super vinden!

Ronny
17-10-2006, 15:06
jaren 30 mickey...jaren 30 :roll:

NormaR
17-10-2006, 15:30
Ik zit er aan te denken om de (western) serie 'Deadwood' aan te schaffen. Heeft iemand die gezien?

Laatst de serie 'Rome' gezien. Vond ik ook wel een verslavende. Carnivale (serie1 en 2 te huur bij Moviemax) is inderdaad een prachtige serie. Vooral visueel erg mooi. De verhaallijn is wat gecompliceerd maar wel pakkend.

Ronny
17-10-2006, 16:08
Ik zit er aan te denken om de (western) serie 'Deadwood' aan te schaffen. Heeft iemand die gezien?

Laatst de serie 'Rome' gezien. Vond ik ook wel een verslavende. Carnivale (serie1 en 2 te huur bij Moviemax) is inderdaad een prachtige serie. Vooral visueel erg mooi. De verhaallijn is wat gecompliceerd maar wel pakkend.

precies, je moet wel je geschiedenis(bijbels,algemeen) kennen. Het is daardoor niet zo toegankelijk Dat maakt het ook zo mooi! Dat platte actie/vermaak kennen we nu wel.

TheSkindo
17-10-2006, 18:50
Surface was de beste sf-serie van de afgelopen 10 jaar.....helaas is deze ook al na 1 sezoen gesneuveld..... :cry: :cry: :cry:

Mike
17-10-2006, 18:57
the wire
prisonbreak
the shield
OZ
Sopranos
Lost
southpark
family guy
american dad
king of queens
en soms joey

allemaal wel aanraders

KO TKO
17-10-2006, 23:42
Coupling de Engelse versie seizoen 1 tot en met 3 is mijn favoriete comedy serie. Het liep volgens mij van 2000 tot 2003

Het heeft ook een hoog cijfer bij IMDB. Het is erg grappig en origineel, maar seizoen 4 vond ik tegen vallen.

http://www.imdb.com/title/tt0237123/

Arjan
18-10-2006, 00:28
en soms joey

allemaal wel aanraders

ook gekapt na seizoen 2 :(
ze hebben nog niet eens alles uitgezonden, heb er wel een paar weten te vinden maar die hadden hardcoded zweedse subtitels erdoorheen :S klote zooi!! vond joey echt vet! en die chick was sweet!

NTT-FX
18-10-2006, 01:51
Voor wie nog zoekende is naar de serie ultraviolet ; ik heb ed2k hashes voor aflevering 1 t/m 6 , pm voor details... ;)
Ben wat afleveringen van Penn& teller : bullshit aan het slurpen ; lijkt erg okay ;)

MB667
18-10-2006, 09:40
yo ntt-fx. kun je niet aan city of men oftewel cidade dos homens komen?

NTT-FX
19-10-2006, 00:34
Tjek je PM ... 8-)

MB667
19-10-2006, 09:10
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET.THNX alvast NTTFX

Arjan
19-10-2006, 11:20
hahahaha ik heb je avatar ZEKER 20x bekeken :lol: :lol: :lol: :lol:

NormaR
18-12-2006, 21:52
De eerste week van mijn 3 weken vrij is begonnen en ik heb het afgelopen weekend (tot diep in de nacht) dus seizoen 1 en 2 van Deadwood gezien. Net zoals Sopranos en Prisonbreak een HBO superserie met overeenkomsten met de Soprano's wat drama, geweld, nudity, ' foul language' en onderkoelde morbide humor betreft. ' Deadwood' gaat over het ontstaan van het historische stadje Deadwood in het wilde westen gedurende de ' goldrush' . Niet de meest vrouwvriendelijke stad uit de geschiedenis van het wilde westen en dat is goed te merken :-), In Deadwood bestond een tijd lang geen enkel gezag omdat het een illegaal mijnwerkerskamp was op land dat officieel aan de Sioux toebehoorde. Elk onguur figuur uit het hele land verzamelde zich daar in de hoop rijk te worden. Superrol van Ian McShane als meedogenloze saloon en bordeelhouder die, in de loop van serie 1 en 2, toch ook wel zijn goede kanten blijkt te hebben (net zoals Tony Soprano). Ook prachtig acteerwerk van de andere kleurrijke figuren (die dokter en Calamity Jane). De meeste karakters uit de serie hebben echt bestaan zoals uit de documentaire over het echte Deadwood bij de extra's blijkt. Het Engels in de serie is zoals het, volgens de regisseur, in die tijd en in die kringen (mijnwerkerskamp) werd gesproken. ' Cocksucker' was blijkbaar het meest favoriete woord :-) samen met een victoriaans soort Engels dat ik zonder de Engelse ondertiteling van mijn import-dvdbox niet goed had kunnen volgen.

Affijn, wat mij betreft, een aanrader!

Arjan
18-12-2006, 22:28
is day break vet? Iemand misschien die het volgt

Bud S
18-12-2006, 23:22
heb de topic vluchtig doorgelezen en zag volgens mij de serie heroes nog niet.
deze ben ik ik aan het kijken, super serie van de NBC
is nu bezihg met het 1e seizoen en heeft al meerdere prijzen gewonnen. de 1e 11 afleveringen zijn te downen, ook de ondertiteling is er al.
echt een aanrader !

Jeroen
19-12-2006, 00:34
Ik heb via peekvid.com de eerste 5 delen van heroes zitten kijken deze week. Hij is super idd!

Ronald
19-12-2006, 00:47
Affijn, wat mij betreft, een aanrader!
Klinkt heel goed. Ik ga ook 's zoeken of ik deze te pakken kan krijgen :) .

Arjan
19-12-2006, 01:23
ik heb ook heroes 1 tot en met 11 gezien (zijn we nu gebleven) in januari na die klote stop gaat het weer verder en het is ECHT gaaf...

heroes is ergens al een keer eerder aan bod gekomen op dit forum... weet ook zogauw niet waar