PDA

View Full Version : Wat is jullie doel in het leven??



MissGG
21-10-2006, 15:05
WAT wil je graag bereiken in je leven en HOE probeer jij dit te bereiken?

Ik zou graag oud willen worden in een warm land ergens in Zuid Amerika, daar wil ik graag mijn eigen huisje met een extra gastenverblijf op het land. Daar ga ik dan een mooi hostel van maken met max 8 kamers (om het leuk te houden)

Maar eerst goed sparen hier in NL, werken,huisje kopen, werken, huisje verkopen en weggaan. Ik wil dat dit lukt dus ga ik er voor!!


Jullie??

Ronald
21-10-2006, 15:20
Vandaag lekker leven en kijken of morgen me ook lol kan brengen. Uhm... dat zijn niet echt lange termijn plannen hé :roll: :lol: .

Justinian
21-10-2006, 15:47
Dat is geen gemakkelijke vraag! Ik heb altijd gezegd dat ik het maximale eruit wil halen, maar dat is wel erg ruim geformuleerd. Het is ook niet zo dat ik een echt ‘einddoel’ heb waar alles voor moet wijken waarna ik nop ga doen. Ik heb wel ‘subdoelen’ voor de komende jaren.

dontmindme
21-10-2006, 15:51
geen gat maar gaten in mijn handen dus geld sparen gaat dus niet
daarom richt ik me op mooie momenten en daar wil ik elke dag naar toeleven :P

Michelle
21-10-2006, 16:31
Hmmm goede vraag
Ik wil op mijn 25ste toch wel moeder zijn.
Voor de rest leef ik gewoon met de dag.

chief108
21-10-2006, 16:39
Ik wil op mijn 25ste toch wel moeder zijn.

kids veranderen veel aan je doelen in het leven...

wil voornamelijk dat m'n jochies opgroeien tot gelukkige volwassenen

van mijn to-do lijst heb ik het meeste al gedaan:

Things Every Man Should Do Before He Dies

Own a Wookie
Han Solo was the coolest guy in the Star Wars universe. Why? Because Darth Vader didn’t have a Wookie. Chewbacca could make Toby McGuire look like a real man. Alternatively; buy a big, mangy, hairy dog and dress him up with an ammo strap and blaster gun.

Save a hot chick from certain death
Every man needs a story like this to tell his grandkids. Of course, by the time they hear it the girl you pushed out of the way of that bus will have her breast size raised by at least two cups and two dirty bombs will be added to the mix, but lying to your offspring is just something men have been doing for centuries. As always, utility belts and capes are completely optional.

Destroy something beautiful
You don’t have to beat a blond guy within an inch of his life to accomplish this one. Rip a small tree out of the ground, pee on a flowerbed, hell, it doesn’t matter, just fuck something up. If you have never done this, simply pick a random piece of your girlfriend’s collection of pink things, break it quietly, hide it well, and then walk away a man.

Wake up not knowing where you are
When you wake up with no idea where in the hell you are or how you got there, you know last night must have kicked serious ass. Who gives a fuck if you lost your wallet and have “Balls� written across your forehead, it is a right of passage for Christ sakes. No man has ever been cool without at least one story involving a massive amount of liquor and 6 to 12 hours of lost time.

Kill your own dinner
Not with a gun, with your bare hands. It doesn’t need to be a full grown bear, hell, strangle a fucking bunny if you have to, just get it done.

Give a sexually frustrated woman multiple orgasms
There are more of these women out there than anyone would like to believe. This is because most guys that girls want to sleep with (i.e. cock munchers who drive $50,000 cars and spend all their time in gyms) do not know how to please a woman. Guys like us do, because we aren’t chumps, we’re fucking pirate ninjas. Pirates don’t go to the gym, we earn our muscles fighting at sea.

Try to fix something; totally break it in the process
Just because it is what we do best, and we do it well. Talking out of our asses I mean, not fixing stuff. A man just isn’t a man unless he screws the hell out of some piece of equipment beyond repair at least once in his life. For added effect, add a little grunt after the smoke settles, Toolman style.

Create fire from sticks
I don’t mean matches. I’m talking two twigs in the middle of the woods during a snowstorm with a woman screaming in your ear about how cold she is. Real men are made under pressure and there is no more stressful a scenario than the one I just described. Triumphing in such a situation means you have not only proven your primitive manhood, but you have also earned the right to sleep with said woman more than any other man she has been with before.

Outdrink your buddies
If you must spike beer with whiskey and cheat, do so. There is no better feeling in this world than to be the last man standing, staring down at your passed out friends through shit faced, glossed over eyes in triumph while talking mad shit and peeing in the nearest houseplant.

Get rocked by an older woman
I don’t mean grandma old, 35-40 should suffice. Until this happens to you, you do not really know anything about sex, no matter what you think. Do this while you are still young and it will prepare you for the rest of the sexual experiences in your entire life. The next drunk sorority chick you shag rotten will scream like a Japanese schoolgirl at a Yanni concert.

Beat up a movie star
Punch him right in his fucking face. I have caught your trail, you little bitch. You can only run for so long. Soon, Tom, soon…

Iwan
21-10-2006, 17:28
Zorgen dat m'n kleintje goed terecht komt. Daarnaast een eigen pand voor m'n sportschool.

Fr3ddy
21-10-2006, 17:45
Mijn ouders gaan emigreren en hebben net een huis gekocht in Frankrijk. Denk dat ik over een aantal jaren ook niet meer in NL woon.. maar ja dat zeg ik nu. Ik leef naar de situaties zoals ze op mijn pad komen.
Ik zou op het sportieve vlak wel graag de A-klasse willen bereiken, hopelijk belemmeren mijn blessures dit doel niet. Dat zou voor mij wel een hele belangrijke mijlpaal zijn.

MB667
21-10-2006, 19:03
de 30 halen :lol:

redjuh
21-10-2006, 19:38
huis aan t water, minstens 2 kinderen, nieuwe knieen. verder weinig

Silat
21-10-2006, 19:42
2 kids in ieder geval.

Ooit een eigen sportschool, niet direct een doel maar wel een droom.

En net als m'n ouders die op hun ouwe dag elk jaar voor 3 a 4 maanden naar Indonesie.

Maar tot aan die tijd gewoon veel genieten van m'n eventuele kids en veel samen zijn met de mensen van wie ik hou.

Jochem
21-10-2006, 20:50
Die vraag heb ik ooit lang over nagedacht, zeg maar maanden.
Wat wil ik bereiken

Wijsheid, Kracht(mentaal+fysiek) en Vrijheid.....

Dat zijn de "grote" doelen die ik nastreef. Probeer continu doelen te stellen en te behalen die haalbaar zijn, afgeleid van deze 3. (opleidingen, doelen in werk, doelstellingenin mijn sport, manier waarop ik met teleurstelling omga, etc)

Hoe:

wijsheid: continu mezelf blijven ontwikkelen qua scholing en ervaringen opdoen met omgevingen en mensen

Kracht, leren om te gaan met al het negatieve dat je overkomt. Mezelf met mijn angsten confronteren en overwinnen. Jezelf verder pushen fysiek en mentaal dan je eigenlijk kan.

vrijheid denk ik te bereiken door een eigen bedrijf op te starten. Eigen baas en financieel onafhankelijk, veel meer vrijheid kan je IMO in onze maatschappy niet behalen.

iervoor heb ik als Symbool de draak laten tatoeeren, wat me continu eraan herinnert.

harry
21-10-2006, 21:35
Volwassen worden...

maar dat kan ook te hoog gegrepen zijn :?

Paganstars
23-10-2006, 22:28
serieuzer worden in me leven, en me eigen grand cafe of restaurant hebben!

PigDog
23-10-2006, 22:56
Ik heb vrijwel alles al bereikt wat ik wilde in mijn leven. Misschien had ik niet zoveel wensen, maar ik ben nu blij met elke dag dat mijn zoontje 's ochtends op mijn bed springt en me vol in de ballen schopt.
Verder hoop ik dat de kleine veranderingen die ik bij mensen teweeg breng, tot grote daden zullen leiden........

Ossie
24-10-2006, 01:47
Gezond wezen, gelukkig zijn, etc etc.

Maar dat heb ik nu allemaal al (nee, ik neem het niet voor lief, ja ik weet dat ik ontzettend blij moet zijn met wat ik nu heb en dat ben ik ook). Maar ik wil ook altijd wel verder komen in het leven.
Ik zie mezelf toch wel als ambiteus, gemotiveerd en dat soort termen meer.

Mijn echte droom en doel is dan ook macht hebben (in de zin van bijvoorbeeld een vet groot en toonaangevend projectontwikkelingsbureau hebben) of een CEO worden van een bedrijf als Ahold. En ik wil gewoon rijk worden.
Misschien heel erg gegrepen, maar daarom is het een droom. Ik durf te dromen, en ik doe mijn best om deze dromen te verwezenlijken.

Daarnaast wil ik ontzettend goed zijn in waar ik nu voor studeer (vastgoed) en behalve dat kennis hebben over van alles en nog wat.

Edit: het meest van alles wil ik graag een zoon zijn zoals mijn vader (die 6 weken geleden is overleden) zich graag had gewenst en wil ik graag net zo'n goede vader voor mijn kinderen zijn als mijn vader dat was voor mij en mijn zussen.

MB667
24-10-2006, 10:53
Damned Os. Gecondoleerd! Sterkte!

PigDog
24-10-2006, 11:08
Gezond wezen, gelukkig zijn, etc etc.

Maar dat heb ik nu allemaal al (nee, ik neem het niet voor lief, ja ik weet dat ik ontzettend blij moet zijn met wat ik nu heb en dat ben ik ook). Maar ik wil ook altijd wel verder komen in het leven.
Ik zie mezelf toch wel als ambiteus, gemotiveerd en dat soort termen meer.

Mijn echte droom en doel is dan ook macht hebben (in de zin van bijvoorbeeld een vet groot en toonaangevend projectontwikkelingsbureau hebben) of een CEO worden van een bedrijf als Ahold. En ik wil gewoon rijk worden.
Misschien heel erg gegrepen, maar daarom is het een droom. Ik durf te dromen, en ik doe mijn best om deze dromen te verwezenlijken.

Daarnaast wil ik ontzettend goed zijn in waar ik nu voor studeer (vastgoed) en behalve dat kennis hebben over van alles en nog wat.

Edit: het meest van alles wil ik graag een zoon zijn zoals mijn vader (die 6 weken geleden is overleden) zich graag had gewenst en wil ik graag net zo'n goede vader voor mijn kinderen zijn als mijn vader dat was voor mij en mijn zussen.

Jammer Oz, gecondoleerd....

Paganstars
26-10-2006, 03:36
Damn os... gecondoleerd man! But keep ur head up and keep your dreams alive!

Justinian
26-10-2006, 03:43
Ossie gecondoleerd! Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.

Dennuz
26-10-2006, 04:05
Dat is zwaar klote Os, gecondoleerd jongen.. Sterkte voor jou en je fam..

Tsuki
26-10-2006, 05:18
mijn doel is, niet op een dag denken, wat als ....................

Shinbone
26-10-2006, 05:35
Ja, ik vraag mij dikwijls af, wat de zin des levens is. Filosofen komen er niet uit. Vroeger hield men de leer der kerken aan, en was het doel des levens; 'Om God te dienen en in den hemel te geraken.' Thans is dit beginsel voor de meeste mensen achterhaald.

Ik hoorde laatst een Nederlandse filosoof op de beeldradio zeggen: "Er is geen doel/zin des levens. Het bestaan der mensheid is nutteloos. Wij, de mensheid dient geen enkel doel op aarde." Met die gedachte troost ik mijzelve, aangaande levensvragen.

Biologen onder ons zullen aandragen dat het doel van het leven is: 'het voortbestaan van de soort garanderen' Survival of the fittest zoals Darwin dat omschreef. Het doorgeven van je genen, de sterkste mannen, zoeken de aantrekkelijkkste wijfjes en vice versa.

Met andere woorden: Gaat voort en vermenigvuldigt U!

Met die gedachte troost ik mijzelve wanneer ik verlang naar wellust.

natasja
28-10-2006, 18:23
Gezond wezen, gelukkig zijn, etc etc.


Edit: het meest van alles wil ik graag een zoon zijn zoals mijn vader (die 6 weken geleden is overleden) zich graag had gewenst en wil ik graag net zo'n goede vader voor mijn kinderen zijn als mijn vader dat was voor mij en mijn zussen.

gecondoleerd..
mijn vader is ook 4 maanden geleden onverwachts overleden, veelste jong.
mijn toekomst ideeen zijn door dit ook heel erg verandert..
wil heel graag dit verdriet een plekje geven en dat is wat ik wil bereiken..

verder 1 of 2 kinderen erbij lijkt me geweldig.

voor de rest ben ik heel erg gelukkig met mijn vriend en kleine man....

Wheelie
28-10-2006, 18:40
natasja en ossie, gecondoleerd

Ossie
30-10-2006, 08:11
Allemaal erg bedankt voor de steunbetuigingen.

Doe mijn best om alles te verwerken. Het is wel vet zwaar moeilijk allemaal, ook omdat het zo onverwacht was. Ik probeer gewoon mijn best te doen om mijn studie af te ronden en samen met mijn moeder verder te gaan (ben de enige die nog thuis woont) en een goede toekomst op te bouwen.
Ik ben altijd al gemotiveerd geweest om te bereiken wat ik hiervoor beschreef, maar nu meer dan ooit, ook omdat mijn pa dezelfde fantasie deelde.
Erg raar eigenlijk, zoals dit een mens kan veranderen. Ben wel ontzettend anders gaan denken over het leven en alles erin.

Het is voor mij erg moeilijk, maar als ik erbij nadenk is het beter dat het zo is gegaan, dan dat mijn vader eerst veel pijn had gehad en een lang sterfbed had gehad. Hij was alleen ook nog zo jong 9en ik ook nog), en dat maakt het extra verrot.

Natasja, jij ook gecondoleerd meid. Ik kan je zeggen dat ik met je meevoel. Veel sterkte met het verwerken.

jojo
30-10-2006, 16:39
ossie gecondoleerd!!
dit zijn echt vrezelijke dingen!!!!
probeer de draad weer op te pakken met je vader in gedachten zoals hij was.

ik zeg altijd leef met de dag niemand heeft je morgen beloofd.
maja als ik wel vooruit kijk wil ik graag wereld kampioen worden en een leuke baan krijgen en gewoon een leuk gezinnetje om mij heen.
en oud en gelukkig worden!!

Kim
30-10-2006, 21:57
Zorgen dat m'n kleintje goed terecht komt. Daarnaast een eigen pand voor m'n sportschool.

en niet te vergeten mij een stuk of vier keer zwanger maken ;)

jojo
30-10-2006, 22:23
natasja natuurlijk ook gecondoleerd verschrikkelijk die dingen
sterkte in deze moeilijke tijd en geloof me jullie zullen altijd nog terug denken aan de leuke tijd met je pap'sie

natasja
30-10-2006, 23:10
ik hoop dat die tijd ooit gaat komen.

bedankt voor jullie medeleven.
het is zwaar...