PDA

View Full Version : Boosheid na homofobe uitspraken boer Hans



Justinian
25-10-2006, 18:52
Boer Hans, kandidaat in het televisieprogramma Boer Zoekt Vrouw van de KRO, heeft zich de woede op de hals gehaald van het COC, een belangenorganisatie voor homo's. Tegen mogelijke vriendin Trudy zei hij dat haar zoon "geen punten scoort" omdat hij homo is. Verder zei de 50-jarige boer dat twee van zijn neven ook homo zijn en dat het contact met hen "nog net niet is verbroken".

"Ik heb hem tijdens mijn toespraak twee vrijkaartjes voor Madurodam aangeboden. Zo kan hij een deel van de samenleving zien dat hij nog niet kent.", aldus Frank van Dalen van de homobelangenorganisatie. In Madurodam werd een miniatuur-homomonument, een kopie op schaal 1 op 25 van het homomonument dat naast de Amsterdamse Westerkerk staat, onthuld.

Van Dalen zegt het een schande te vinden dat de KRO de uitspraken heeft uitgezonden. Ook bezoekers van de website van Boer Zoekt Vrouw zijn not amused over de uitspraken van boer Hans. Termen als "bekrompen" en "wat een domme boer" zijn te lezen op het forum van de site.

redjuh
25-10-2006, 20:57
homo's zijnnet radicale moslims... voelen zich in hun kont genomen door het kleinste dingetje

Nickuraba
25-10-2006, 22:44
wat een gezeik weer, iedereen heeft recht op een eigen mening. Als ik later een kiddo heb wil ik ook gewoon dat het een hetro is, die man mag daar best voor uit komen. T is niet zo dat hij ze dood wenst ofzo, hij heeft het er niet mee op? so what?

redjuh
25-10-2006, 22:54
wat een gezeik weer, iedereen heeft recht op een eigen mening. Als ik later een kiddo heb wil ik ook gewoon dat het een hetro is, die man mag daar best voor uit komen. T is niet zo dat hij ze dood wenst ofzo, hij heeft het er niet mee op? so what?

zolang je die kiddo niet gaat neuken is het goed

en duh natuurlijk hoop je dat je kind straight is

the monk
07-11-2006, 09:19
homo's zijnnet radicale moslims... voelen zich in hun kont genomen door het kleinste dingetje
Heb jij het GENERALISEREN uitgevonden en verbeterd ofzo? Aangezien je werkloos bent (las ik ergens), heb je tijd genoeg om verstandige posts te droppen toch? Doe er je voordeel mee!

nick
07-11-2006, 14:29
Wat een gezeik zeg. Het is tenslotte zijn eigen mening. Dus hij mag dat vinden. We leven tenslotte toch in een land waar je je eigen mening mag hebben? (zolang het maar niet over moslims gaat)

aliendwurf
07-11-2006, 17:32
homo's zijnnet radicale moslims... voelen zich in hun kont genomen door het kleinste dingetje


Whoehahaha

redjuh
07-11-2006, 18:09
HEY people ik mag van de monk... geen RADICALE moslims generaliseren! nou dat vinnik een mooie.

ICON
07-11-2006, 20:56
ja maar stel nou dat dat niet hypothetisch zou zijn?....

ja nee dan wel ja!!

kmr
07-11-2006, 22:19
Willen dat je kind hetero wordt is 1 ding, maar contact vermijden, wat impliceert dat je homo's minderwaardig vindt, is iets heel anders.

Nickuraba
07-11-2006, 22:35
ook dat mag hij vinden toch? t gaat hier om een mening, als hij zo over die zaken denkt heeft hij een recht op die mening. Theo van Gogh deed ook niet bepaald fijne uitlatingen over moslims...en toen Mohammed B hem om legde, zei iedereen dat je niet eens meer voor je mening mag uitkomen. Als hij het niet op heeft met homo's en liever contact vermijd, dan is dat zijn gerechtvaardigde keus. Klaar uit...

redjuh
07-11-2006, 23:45
Willen dat je kind hetero wordt is 1 ding, maar contact vermijden, wat impliceert dat je homo's minderwaardig vindt, is iets heel anders.


ik vind het gewoon smerig om mannen zo te zien... van mij mogen ze, dat is namelijk mijn probleem en niet dat van hun. maar ik weet nog goed dat toen Tom Green met die sidekick, glen humplik ging tongen, dat ik toen naast mjn stoel over mijn nek ben gegaan...

The Bulldog
07-11-2006, 23:58
1 van mijn beste vrienden is homosexueel, niks mis met die kerel.

Ik zit ook niet te wachten om geconfronteerd te worden met kussende of sexende mannen, maar laten we eerlijke wezen...

Ik zit ook niet te wachten op een confrontatie met kussende of sexende 60 plussers...:eek:
Houd niet in dat haatdragend ben ten opzichte van homo`s OF 60 plussers

Deze BOER mag dat vinden toch....dat dan gelijk die vereniging gaat stuiteren is hun tekortkomening denk ik....Een vereniging die staat voor vrijheid van van alles, maar vrijheid ven menings uiting bekritiseerd...

Het kan te ver gaan hoor.... voor je het weet wordt gezegd dat de KRO... homohaat aanmoedigd vanuit hun Katholieke grondslag....:twak:

redjuh
08-11-2006, 00:01
tja je hebt ook mensen die zo denken over gehandicapten, of die daar bang voor zijn... tja daar werk jij weer mee en mijn zusje heeft down, dus dat heb je dan weer niet.

1 maat van mij was eerst straight en daarna ineens homo, en sorry maar als ie eerst lekekr met ze meissie op een verjaardag was, top maar als ie nu zit te klooien enzo met een gozer, tja dan vind ik dat helemaal niks, en kan ik er dan ook niet tegen praten ofzo.

Ossie
08-11-2006, 00:23
ook dat mag hij vinden toch? t gaat hier om een mening, als hij zo over die zaken denkt heeft hij een recht op die mening. Theo van Gogh deed ook niet bepaald fijne uitlatingen over moslims...en toen Mohammed B hem om legde, zei iedereen dat je niet eens meer voor je mening mag uitkomen. Als hij het niet op heeft met homo's en liever contact vermijd, dan is dat zijn gerechtvaardigde keus. Klaar uit...


JUIST!!! Iedereen loopt wel mooi te kankeren over dat je je mening niet meer mag geven zonder consequenties etc. maar deze beste man mag zoiets niet zeggen. De dingen wat Theo over moslims zei waren vele malen beledigender dan deze opmerking.

En dat die van Dalen het niet juist vindt dat de KRO dit uitzendt is ook fokking gelul. Laten we voortaan maar niets meer uitzenden waarmee we misschien wel iemand (al dan niet bedoeld) beledigen. Laat niemand meer zijn mening geven op tv.

dontmindme
08-11-2006, 00:54
ik word zo ziek van homo organisatie's
mr homo verkiezing organiseren, voor wat ?
zijn er hetero verkiezingen dan ?

redjuh
08-11-2006, 01:48
als homo's en lesbo's nou goed in de maatschappij opgenomen willen worden, waarom dan gay olympics??? er is een heel klein stukje in de hersenen anders, dan kun je toch nog gewoon trainen en met de rest meedoen?

kijk gay-clubs en sauna's enzo tuurlijk dat die er zijn. er zijn ten slotte ook latin clubs, feestcafe's (voor boeren zoals ik), coffeeshops, theehuizen, rock cafe's, bejaarden dingen, rap hiphop tenten etc etc...
homoverkiezingen snap ik, je hebt ook mr en mrs verkiezingen, travo dingen, gehandicapten verkiezingen (was bij jensen). prima.... maar da aanstellende gebeuren pfffff


alleen dat aparte gedoe wat je vaak ziet staat me zo tegen. Natuurlijk is dat maar een deel, maar dat is toch voor velen gezichtsbepalend.

The Bulldog
08-11-2006, 02:31
tja je hebt ook mensen die zo denken over gehandicapten, of die daar bang voor zijn... tja daar werk jij weer mee en mijn zusje heeft down, dus dat heb je dan weer niet.

1 maat van mij was eerst straight en daarna ineens homo, en sorry maar als ie eerst lekekr met ze meissie op een verjaardag was, top maar als ie nu zit te klooien enzo met een gozer, tja dan vind ik dat helemaal niks, en kan ik er dan ook niet tegen praten ofzo.

Ten eerste ik werk niet met gehandicapten..

Ten tweede, dat je maat nu met zijn vriend op visite is betekent niet dat hij moet gaan flik flooien..

Dus je kunt niet praten tegen hem omdat hij een andere relatie heeft:rolleyes: ?.

Biiyen
08-11-2006, 02:39
Ten eerste ik werk niet met gehandicapten..

Ten tweede, dat je maat nu met zijn vriend op visite is betekent niet dat hij moet gaan flik flooien..

Dus je kunt niet praten tegen hem omdat hij een andere relatie heeft:rolleyes: ?.

Ik heb altijd geleerd dat diegene met de grootste mond vaak zelf diep in een kast verborgen zitten. :D Dus volgens mij heeft Redjuh vaker piemels in zijn mond dan een doorsnee hoer. :ehhh:

redjuh
08-11-2006, 02:52
vraag ik me af of ik een grote mond heb... ik verwoord het toch gewoon normaal.

@ underdog... ok d8 ik nav dat interview.

Jochem
08-11-2006, 04:11
vraag ik me af of ik een grote mond heb... ik verwoord het toch gewoon normaal.

@ underdog... ok d8 ik nav dat interview.

uhm nee. je verwoordt het alsof je behoorlijk homofoob bent. Ik bedoel, niet met een maat praten omdat ie homo is? en dan nog raar vinden dat ze hun eigen clubje willen.... Maar misschien pak ik het verkeerd op.
Ik vind zelf weinig mis met homos/lesbos, kan me er iig niet druk van maken als iemand toevallig zo is. Moet wel zeggen dat ik me wel gruwelijk irriteer aan van die over the top nichten.

Nickuraba
08-11-2006, 07:24
homofoob is alsof je er bang voor bent, t lijkt me eerder dat hij er op tegen is...

redjuh
08-11-2006, 08:02
uhm nee. je verwoordt het alsof je behoorlijk homofoob bent. Ik bedoel, niet met een maat praten omdat ie homo is? en dan nog raar vinden dat ze hun eigen clubje willen.... Maar misschien pak ik het verkeerd op.
Ik vind zelf weinig mis met homos/lesbos, kan me er iig niet druk van maken als iemand toevallig zo is. Moet wel zeggen dat ik me wel gruwelijk irriteer aan van die over the top nichten.


ben er niet bang voor, ben er niet op tegen. alleen als je een maat hebt die eerst hetero was en ineens homo, is dat gewoon heel vaag imo

nick
08-11-2006, 15:12
ben er niet bang voor, ben er niet op tegen. alleen als je een maat hebt die eerst hetero was en ineens homo, is dat gewoon heel vaag imo

Dan heeft het er altijd al ingezeten. En ging hij vast met meisjes omdat hij er zelf niet aan wou toegeven. Maar het is inderdaad raar. Heb het zelf ook mee gemaakt met een bekende.

The Bulldog
08-11-2006, 16:42
vraag ik me af of ik een grote mond heb... ik verwoord het toch gewoon normaal.

@ underdog... ok d8 ik nav dat interview.

On Topic in mijn ogen geen grote mond.... en iedereen mag zijn mening hebben...

off topic.... ik werk met zeer moeilijk opvoedbare jongeren...(niet in de maatschappij kunnen functionerende jongeren, door probleem gedrag)


@ Jochem...helemaal met je eens..

the monk
09-11-2006, 07:24
Van mij mag een ieder geloven, denken, voelen of zijn wat hij/ zij wilt. Het enige waarmee rekening dient gehouden te worden is dat het gedrag dat aan bovenstaande gekoppeld is, niet buiten de algemeen geldende waarden/ normen vallen en zichbaar is voor jan en alleman. Wat iemand thuis uitspookt met bijv zijn of haar vriend, is aan hem of haar. Zodra dit in het openbaar gebeurd dan mag je iemand op zijn of haar gedrag aanspreken vind ik. En Redjuh, ik viel je niet aan op hetgeen je schreef, maar de manier waarop.