PDA

View Full Version : Code van autoalarm



Sjaak
27-10-2006, 23:27
Kan iemand me effe uitleggen op welk principe een auto alarm werkt want kwam net bij me auto en deed via me afstandbediening me alarm af en me deuren open en naast me werd ook de auto ongrendeld en zijn lichten knipperde, heel raar ! Dacht dat alle alarmen een unieke code hadden ???

Dennis
27-10-2006, 23:44
Kan iemand me effe uitleggen op welk principe een auto alarm werkt want kwam net bij me auto en deed via me afstandbediening me alarm af en me deuren open en naast me werd ook de auto ongrendeld en zijn lichten knipperde, heel raar ! Dacht dat alle alarmen een unieke code hadden ???

Het was geen toeval, of ben je toevallig in de zeik genomen door een collega?

Sjaak
27-10-2006, 23:47
Het was geen toeval, of ben je toevallig in de zeik genomen door een collega?

Ik heb geen Duitse collega's

NTT-FX
28-10-2006, 04:36
Afhankelijk van het soort alarm ( klasse ) je gebruikt kan het best voorkomen dat een code bijna of helemaal gelijk is.
Bij de duurdere klasse 3 en hoger alarmen komt het nagenoeg niet voor omdat er meerdere maatregelen worden genomen om een code te verwerken.

In principe niet iets om je druk om te maken ; als ze je wagen willen snaaien ze 'm toch wel.
Ook de duurste bmw's en benzen zijn open te krijgen en te starten ( de kunst is om het tracking systeem binnen een half uur onklaar te hebben ;) )

harry
28-10-2006, 05:20
Kan iemand me effe uitleggen op welk principe een auto alarm werkt want kwam net bij me auto en deed via me afstandbediening me alarm af en me deuren open en naast me werd ook de auto ongrendeld en zijn lichten knipperde, heel raar ! Dacht dat alle alarmen een unieke code hadden ???

Nooit geweten dat er alarm zat op een Hyundai Pony?

Paganstars
29-10-2006, 10:55
hahaha LOL @ de pony... paar vraagjes sjaak;
-wat voor klasse alarm heb je?
-welk merk alarm?
-WAT VOOR AUTO!

Sjaak
29-10-2006, 17:02
Fiat Stilo 2.4 Abart sport.

Klasse 3 alarm met binnenruimtedetectie, slotendetectie en hellingshoekdetectie.

Merk weet ik niet heb ik er in laten zetten in de fabriek