PDA

View Full Version : De nummer 2 van de Partij Voor de Vrijheid; Fleur Agema



Guru
29-10-2006, 00:33
Moslimmeisjes controleren op besnijdenis

De gezicht van de Partij voor de Vrijheid is Geert Wilders. Maar wie staat er bijvoorbeeld op de tweede plek? Het is de dertigjarige Fleur Agema die zich met name druk maakt over de verspilling van belastinggeld en jonge moslimmeisjes die in Nederland besneden worden. „Elk meisje dat we kunnen redden is er één."

http://www.spitsnet.nl/uploaded/spits_news/2410verkiezingenFleur.jpg


Fleur Agema is de eerste vrouw op de lijst van de Partij voor de Vrijheid en de tweede op de lijst. Na Geert Wilders die het oud-Statenlid als een groot politiek talent en zijn vertrouweling ziet. Agema zat in de Statenfractie van de LPF in Noord-Holland, maar kwam door alle ruzies binnen die partij niet aan werken toe. Ze scheidde zich af en ging als éénmanspartij verder. Totdat Geert kwam.

Hoe verloopt de samenwerking met Geert Wilders?
"Oh, hartstikke goed. Geert en ik, dat klikt fantastisch. Wilders is een fantastische persoonlijkheid. Hij is puur en heeft veel humor. Verder is hij tekstueel heel sterk, waardoor hij heel grappig uit de hoek kan komen. Hij is een hele positieve man. Ondanks alle bedreigingen aan zijn adres en de constante beveiliging waar hij mee te maken heeft."

Vind je het ook een beetje druk aan de rechterkant?
"Het is inderdaad een beetje veel met ons, Lijst Vijf Fortuyn, EénNL en de Partij voor Nederland. Maar ik gun ze allemaal zetels. We zitten toch allemaal een beetje in dezelfde hoek. Als wij tien zetels halen, dan mag Pastors er ook tien. Liever naar hem, dan naar Wouter Bos."

Je wil je met name inzetten voor het afschaffen van onnodige uitgaven. Wat heb je op het oog?
"Het klopt. Overbodige uitgaven zijn het grootste heikele punt in Den Haag, wat mij betreft. Er wordt veel te snel een zak met geld voor een project vrijgemaakt. Politici krijgen daar een goed gevoel van, maar als je dan later gaat kijken wat er van is terechtgekomen, dan blijkt dat vaak niets te zijn. Op die manier worden miljoenen euro's verspild. Zo vroeg schrijver Geert Mak om subsidie voor een documentaire over de geschiedenis van Nederland. De provincie Noord-Holland, waar ik Statenlid was, werd om een bijdrage van een ton gevraagd. Maar we gaan toch geen subsidie geven aan iemand die de film Submission van Theo van Gogh en Ayaan Hirsi Ali vergelijkt met de propaganda uit de Tweede Wereldoorlog. Iedereen mag zijn mening hebben, maar daar moeten we geen belastinggeld aan uitgeven."

Wat vind je van het rechtssysteem in Nederland? Streng genoeg?
"Het mag allemaal wel wat daadkrachtiger. Neem bijvoorbeeld het verbod op de besnijdenis van meisjes. Dat moet véél beter gehandhaafd worden. Het kan niet zo zijn dat we in een land leven waar nog steeds kleine meisjes worden verminkt. Ik zeg: Van kleine meisjes blijf je af! Punt uit. Laat ze bij de schoolarts of de GGD controleren. Die moeten dan meteen aangeven of zo'n meisje besneden is of niet. En als het wel zo is, dan moet je daar ook consequenties voor de ouders aan verbinden. Geen discussie mogelijk, geheimhoudingsplicht of niet. Elk meisje dat we kunnen redden is er één. Ik hoorde laatst dat er nogal weinig aandacht in de verkiezingsprogramma's is voor mensenrechten. Dan denk ik: Inderdaad, want hoe zit het met de mensenrechten in ons eigen land? Laten we daar maar eens beginnen."

Hoe vind je dat de emancipatie van Moslimvrouwen in Nederland verloopt?
"Aan de ene kant gaat dat goed. Je ziet steeds meer Moslimvrouwen op hogescholen en universiteiten. Ze maken ook steeds vaker carrière. Maar, nog afgezien van de hele ellende met meisjesbesnijdenis, leven nog altijd veel vrouwen in een isolement. Voor hen moeten we ook een deur opentrappen. Onze normen en waarden, die toch betekenen dat je als individu een stukje vrijheid hebt, moeten ook bij hen doordringen. Ik hoop dat zij de vrijheid voelen in ons land om uit dat isolement te stappen. Maar ze moeten het zelf doen. Het enige dat de overheid kan doen is onze normen en waarden blijven herhalen. Iedereen is hier gelijk."

En hoe zit dat met immigranten?
"Veel linkse politici willen de grenzen openzetten. Ik snapt dat niet, want tegelijkertijd roepen ze dat er geen grassprietje weg mag in Nederland. Er komen jaarlijks tienduizenden mensen bij. In 2002 hadden we een netto bevolkingsgroei van 32.000 mensen. Die mensen zijn of worden allemaal consumenten. Daarom moeten we gezinsvorming een halt toeroepen. Vijf jaar lang mogen er wat ons betreft geen mensen naar Nederland gehaald worden voor een huwelijk. Je ziet heel vaak dat dat soort huwelijken namelijk precies drie jaar en een week duren. Na drie jaar wordt de tijdelijke verblijfsvergunning omgezet in een permanente. Die mensen halen op hun beurt ook weer mensen naar Nederland en zo gaat dat soms een leven lang door. Nederland is een verzorgingsstaat, maar als er jaarlijks duizenden niet-Westerse allochtonen bijkomen die direct in een uitkeringspositie komen, dan verzwakt dat onze verzorgingsstaat."

Bron: spits

http://www.fleuragema.nl/

Guru
29-10-2006, 00:55
http://www.youtube.com/watch?v=5w_BxS9gikU Fleur Agema tegen de subsidiekraan die wagenwijd openstaat

http://www.youtube.com/watch?v=MDdCi3swr4g&mode=related&search= Geert Wilders in netwerk

http://www.youtube.com/watch?v=Qy9ufjVO5d0&mode=related&search= Fleur Agema in haar oude studentenkamer

http://www.youtube.com/watch?v=WSCgO7entPo&mode=related&search= Geert Wilders bij Een Vandaag

redjuh
29-10-2006, 01:08
dat besnijden gebeurt ier nauwelijks. jouw aftrekgoding hirsi ali heeft er zelfs over gelogen. verspilling belastinggeld... waaraan? immigratieprobleem? is helemaal geen probleem. de plaatsing en spreiding is het probleem.

flikker toch es op met deze poep...

Guru
29-10-2006, 01:29
Kijk eens in de achterstandswijken (genoeg meisjes van allochtoonse afkomst die onderdrukt worden in geval van eerwraak, besnijdenissen).
Bekijk dan even de interviews van youtube, die je al veroordeelt zonder dat je ze gezien hebt.
Kijk ook eens bij die geldverslindende instanties in de zorg bijvoorbeeld.
Jij post altijd zonder na te denken, de ene keer zeg je dat andere keer zeg je dit.
Je hoeft het niet te lezen, ik weet dat je politiek niet betrokken bent en gewoon maar op een naam stemt om maar te stemmen (zoals de meeste mensen Nederland)
Maar ga dan niet klagen als de belastingen weer verhoogd worden en de zorgpremies weer verhoogd worden.

Jij hebt defintief gekozen voor de struisvogelpolitiek van JP, prima toch?
Veel succes ermee.

Wheelie
29-10-2006, 01:51
He, weer een nuttige bijdrage van Guru.

Thanx, ik ga het straks even lezen

dontmindme
29-10-2006, 02:30
dit riekt naar spam

heren mods, kan er wat aangedaan worden?

een lange ban ofzo

PigDog
29-10-2006, 03:19
Damn, het lijkt wel een hardnekkige aarsmade.........

Guru
29-10-2006, 05:30
Vind je Fleur niet leuker dan Femke?

smike
29-10-2006, 06:03
De gezicht van de Partij voor de Vrijheid is Geert Wilders.




Iemand die geen Nederlands kan, die praat over integratie.....

Guru
29-10-2006, 06:08
Ik heb de tekst niet geschreven, dat heeft de journalist gedaan.
Je denkt toch niet dat ik spellingcontroles ga uitvoeren op andermans teksten?
Maar je hebt genoten van het interview, begijp ik?

dontmindme
29-10-2006, 15:47
Vind je Fleur niet leuker dan Femke?


ja om in der oog te spuiten ipv te stemmen

Justinian
29-10-2006, 16:45
Hey Guru, als je nou eens probeert om niet 4 van dit soort topics met ellenlange teksten te produceren, maar 1 topic maakt dan heb je best kans dat we 'leuk' kunnen discussieren. Dit schiet helaas niet echt op. Best jammer, want die politieke discussies vond ik altijd erg leuk, zeker met de komende verkiezingen voor de deur.

Sjaak
29-10-2006, 16:53
Yep die Fleur is zeker leuker dan die groenkut van een Femke, zou ik nog niet me hond tegen aan laten zeiken.

Guru
29-10-2006, 18:57
Hey Guru, als je nou eens probeert om niet 4 van dit soort topics met ellenlange teksten te produceren, maar 1 topic maakt dan heb je best kans dat we 'leuk' kunnen discussieren. Dit schiet helaas niet echt op. Best jammer, want die politieke discussies vond ik altijd erg leuk, zeker met de komende verkiezingen voor de deur.

Mee eens!
Maar je ziet dat sommige forumleden beginnen meteen met schelden, heel jammer weer.
Het zijn wel twee aparte topics die ik heb gemaakt, maar als jij het onder topic "Partij Voor de Vrijheid" wil hebben, be my guest.

Justinian
29-10-2006, 19:02
Mee eens!
Maar je ziet dat sommige forumleden beginnen meteen met schelden, heel jammer weer.
Het zijn wel twee aparte topics die ik heb gemaakt, maar als jij het onder topic "Partij Voor de Vrijheid" wil hebben, be my guest.
Dat filmpje met Pim en Marcel van Dam deed me denken aan de discussies die we destijds hadden. Hoewel we het (vaak) niet eens waren, waren het toch altijd hele leuke discussies :D Weet nog wel dat je dan 's avonds een post maakte en de volgende dag keek je dan meteen of er nog een reactie was geplaatst door de andere partij ;) Mooi was dat.

PigDog
29-10-2006, 19:48
Dat filmpje met Pim en Marcel van Dam deed me denken aan de discussies die we destijds hadden. Hoewel we het (vaak) niet eens waren, waren het toch altijd hele leuke discussies :D Weet nog wel dat je dan 's avonds een post maakte en de volgende dag keek je dan meteen of er nog een reactie was geplaatst door de andere partij ;) Mooi was dat.
Discussies zijn leuk als je elkaars meningen kunt beinvloeden, door argumenten. Hier hebben we te maken met een stalker-achtige emiel ratelband figuur, die zijn roeping als hardnekkige jehova-getuige gemist heeft. Je kunt er tegen lullen, maar dat kan je tegen de muur ook. Het enige wat Guru presteert is het knippen en plakken van verkiezingsteksten van smoezelige één-zetel of 0-zetelpartijtjes. Hij is van dit forum, wat Janmaat was voor de tweede kamer destijds. Een clown zonder humor.

Justinian
29-10-2006, 20:04
Precies, vandaar mijn opmerking een paar posts hierboven ;)

Guru
29-10-2006, 20:50
Discussies zijn leuk als je elkaars meningen kunt beinvloeden, door argumenten. Hier hebben we te maken met een stalker-achtige emiel ratelband figuur, die zijn roeping als hardnekkige jehova-getuige gemist heeft. Je kunt er tegen lullen, maar dat kan je tegen de muur ook. Het enige wat Guru presteert is het knippen en plakken van verkiezingsteksten van smoezelige één-zetel of 0-zetelpartijtjes. Hij is van dit forum, wat Janmaat was voor de tweede kamer destijds. Een clown zonder humor.

Ik hoef jou helemaal niet om te turnen Pigdog, ben ik ook nooit van plan geweest.
Een discussie hoeft helemaal niet te gaan om het beinvloeden van elkaar.
Je hebt simpelweg geen respect voor mensen die zeggen zoals ze denken en uit een ander vaatje tappen dan jij.
Ook prima, even goede vrienden Pigdog.
Bij jou houdt een discussie al heel snel op, in tegenstelling tot Justi.

ICON
29-10-2006, 23:59
guru heb je naaktfoto's van haar?

Paganstars
30-10-2006, 00:32
LOL ja wel nieuwesgierig!

Biiyen
30-10-2006, 00:38
Ode aan Fleur

Fleur Fleur Fleur Fleur Fleur Fleur
Als ik jou zie
Kleur Kleur Kleur Kleur Kleur Kleur
rood als dikke eikel
dan wil ik niets liever
scheur scheur scheur scheur scheur
ik je helemaal open
Geile hoer

the monk
07-11-2006, 09:10
Kijk eens in de achterstandswijken (genoeg meisjes van allochtoonse afkomst die onderdrukt worden in geval van eerwraak, besnijdenissen).
Bekijk dan even de interviews van youtube, die je al veroordeelt zonder dat je ze gezien hebt.
Kijk ook eens bij die geldverslindende instanties in de zorg bijvoorbeeld.
Jij post altijd zonder na te denken, de ene keer zeg je dat andere keer zeg je dit.
Je hoeft het niet te lezen, ik weet dat je politiek niet betrokken bent en gewoon maar op een naam stemt om maar te stemmen (zoals de meeste mensen Nederland)
Maar ga dan niet klagen als de belastingen weer verhoogd worden en de zorgpremies weer verhoogd worden.

Jij hebt defintief gekozen voor de struisvogelpolitiek van JP, prima toch?
Veel succes ermee.

Ik ben het met je eens. Helaas gaat het stemgedrag in bepaalde kringen steeds meer op dat van Amerika lijken, namelijk op het poppetje stemmen ipv politieke inhoud. Zelf werk ik in het ziekenhuis, en besnijdenis komt vaker voor dan misschien menigeen denkt. Mijn mening is deels gebasseerd op wat ik hoor en zie in het ziekenhuis, deels ook wat daarover bekend is. Naast besnijdenis is er ook het herstellen van het maagdenvlies, dat voor moslimmeiden wordt vergoed vanuit ziekenfonds. Dit is aan de ene kant te begrijpen, aan de andere kant is het van de gekte dat dit soort praktijken wel wordt vergoedt en de meeste anti- conceptie niet.

dontmindme
07-11-2006, 21:21
Ik ben het met je eens. Helaas gaat het stemgedrag in bepaalde kringen steeds meer op dat van Amerika lijken, namelijk op het poppetje stemmen ipv politieke inhoud. Zelf werk ik in het ziekenhuis, en besnijdenis komt vaker voor dan misschien menigeen denkt. Mijn mening is deels gebasseerd op wat ik hoor en zie in het ziekenhuis, deels ook wat daarover bekend is. Naast besnijdenis is er ook het herstellen van het maagdenvlies, dat voor moslimmeiden wordt vergoed vanuit ziekenfonds. Dit is aan de ene kant te begrijpen, aan de andere kant is het van de gekte dat dit soort praktijken wel wordt vergoedt en de meeste anti- conceptie niet.


ik zal proberen om het en en ander uit te leggen om te beginnen de besnijdenis : besnijdenis stamt uit de tijd dat de sanitaire en hygienische omstandigheden niet optimaal waren en ze waren bedoeld voor mannen alleen
simpelweg omdat er in je voorhuid pis en navocht er in kan blijven zitten zodat er smegma ontstaat .
voor vrouwen geldt dat natuurlijk niet, die moeten ze volgens voorschriften na elke plas of een andere beurt wassen.
blijft de vraag waarom moslim vrouwen toch besneden worden?
dat is een overblijfsel uit een afrikaans cultuur die na dat ze tot islam waren bekeerd toch een aantal gebruiken mee naar de islam heeft mee genomen
daarom is die hirsi ali ook verbitterd. bitch kan neuken wat ze wilt maar zal nooit bereiken wat andere vrouwen godzijdank wel kunnen nml een orgasme beleven . het komt uit haar cultuur idd waar de mannen vooordat ze op jacht gingen ook nog de hele schaamstreek dicht naaiden(met naald en draad) zodat ze niet vreemd konden gaan. vrouwen besnijdenis komt niet voor in pakistan terwijl dat toch streng islamleer na streeft
herstel van maagdenvlies: ja je bent jong en je wilt wat, en groot gelijk hebben ze. dat het wordt vergoedt daar kan ik niet over oordelen maar ben wel blij voor die ''moslimmeiden'' dat ze toch nog een beetje hun leven kunnen leiden zoals zij dat willen
mischien wil je dat even tegen fleur zeggen guru weet ze idg waar ze over lult

De man van 14K
07-11-2006, 21:53
bedankt voor de uitleg er gaat een hele wereld voor me open (en een bepaald deel blijft gesloten)
Meestal laten die moppies zich wel in het kontje pakken daar voelen ze nog wel wat van... ;)

dontmindme
08-11-2006, 04:24
laat me raden welk deel



vrouwen wiens man op jacht is

Guru
08-11-2006, 05:45
Bedankt voor je heldere uitleg.
Ik denk dat Fleur heel goed weet waar ze over praat.
Ik spreek haar binnenkort, zal het meteen doorgeven.

De man van 14K
08-11-2006, 20:37
Bedankt voor je heldere uitleg.
Ik denk dat Fleur heel goed weet waar ze over praat.
Ik spreek haar binnenkort, zal het meteen doorgeven.

relaxt, regel meteen haar nummer voor me.

De man van 14K
08-11-2006, 20:38
Ode aan Fleur

Fleur Fleur Fleur Fleur Fleur Fleur
Als ik jou zie
Kleur Kleur Kleur Kleur Kleur Kleur
rood als dikke eikel
dan wil ik niets liever
scheur scheur scheur scheur scheur
ik je helemaal open
Geile hoer

eh..... tijd voor een therapeut of was het weekend verlof op de TBS instelling..

dontmindme
09-11-2006, 00:29
relaxt, regel meteen haar nummer voor me.

x2 vind r zeker wel lekkerder dan femke

Dennis
09-11-2006, 00:46
Waar blijven de foto's?

Jochem
09-11-2006, 00:47
Ik ben het met je eens. Helaas gaat het stemgedrag in bepaalde kringen steeds meer op dat van Amerika lijken, namelijk op het poppetje stemmen ipv politieke inhoud.

indd helaas. Steeds meer gaan mensen stemmen op Idioten die verkeerde sentimenten aanwakkeren om stemmen te winnen. In plaats van zich druk maken om inhoud.

Guru
10-11-2006, 06:18
Besnijdenis is een heel achterhaalde toestand, dat is een feit wat boven water staat.

smike
10-11-2006, 17:53
vrouwenbesnijdenis ja, besnijdenis zelf is niks mis mee ;)

De man van 14K
10-11-2006, 17:54
nee inderdaad alles en iedereen moet besneden worden..

PigDog
11-11-2006, 20:39
Besnijdenis is een heel achterhaalde toestand, dat is een feit wat boven water staat.

Jij weet er al net zoveel van als Fleur Agema. Het feit dat je on speaking terms met haar ben, is niet echt de reclame waar ze op zit te wachten.
In Amerika is meer dan de helft van de mannen beneden en jij vindt het "een feit wat boven water staat?" of als een paal boven water?
Het is altijd moeilijk als je zelf iets op moet schrijven en geen clown kan napraten.....

Guru
11-11-2006, 22:54
Vrouwenbesnijdenis is in Nederland verboden net zoals in elk ander westerse samenleving.
Mannen besnijdenis heb ik het helemaal niet over gehad, en dat is ook de grootste kolder trouwens.
Veel succes met je Groen Links stem!

PigDog
12-11-2006, 10:01
Jij weet helemaal niet waar ik op stem. Ik weet wel waar jij op stemt. Dat stelt jou teleur, mij stemt het blij. En als het groen links zou zijn (vrij onwaarschijnlijk voor een militair, maar dat weet een nono als jij toch niet, die leest maar één partijprogramma) dan zou ik nog op een kansvollere partij stemmen als die (als ze het halen) 1-zetel partijtjes waar jij en die 50 overgebleven skinheads op stemmen. Ik vind het ook jammer dat de bevolking moet betalen voor 6 bodyguards voor een politicus die geen inspraak heeft. Als hij nu geen zetel zou halen, hoelang blijven we dat dan betalen?


Je had het trouwens over besnijdenis en niet over vrouwenbesnijdenis, meneer kloon van Wouter Bos.

Guru
12-11-2006, 19:55
Wij betalen ook belasting om jou aan het werk te houden als militair, terwijl we best met minder nederlandse militairen door kunnen gaan.
Er staat dat je coach bent in je profiel.
Als coach zou jij een voorbeeldfunctie moeten zijn en iedere mening moeten respecteren en zou jij objectief moeten zijn.
Ik zie op dit forum daar helemaal niets over terug.
Stel jij hebt een stel leerlingen in jouw groep en een je weet van een paar dat ze een fortuynistische partij of rechts-liberaal stemmen als Partij Voor de Vrijheid?
Zou je deze leerlingen schorsen?

Tevens maak je de fout dat Partij Voor de Vrijheid, extreem-rechtse skinheads aantrekt.
Deze lui zitten meestal in partijen als Nieuw Rechts, Nederlandse Volksunie e.d.
Ik zeg het maar nogmaals, dankzij mensen als Fortuyn,Wilders,Pastors is en blijft extreem-rechts, klein en nietszeggend.
Ik zou zeggen bedank deze politici daarvoor.

Guru
12-11-2006, 20:00
Jij weet helemaal niet waar ik op stem. Ik weet wel waar jij op stemt. Dat stelt jou teleur, mij stemt het blij.



Haha, ik ben net als Fortuyn en Wilders, eerlijk en open en recht door zee.
Ik kom eerlijk en open uit voor mijn mening.
Ik ben enkel teleurgesteld over jouw botte manier van discusseren en dat telkens persoonlijk wordt in discussies.
Meer jouw onkunde dan de mijne.
Zo zie je maar dat sommige militairen toch ver buiten de maatschappij staan en enkel hun wil en wet willen prediken en hun frustratie tonen dat ze toch niet de waardering van het volk krijgen waar ze stilletjes op hopen.

Guru
12-11-2006, 20:03
Fortuyn heeft de PVDA verslagen in 2002, terwijl hij niet meer leefde, waren al die ruim 20 zetels, stemmers die overtuigend skinheads zijn?
Weer niks geleerd van de geschiedenis.

PigDog
13-11-2006, 07:23
Wij betalen ook belasting om jou aan het werk te houden als militair, terwijl we best met minder nederlandse militairen door kunnen gaan.

Als coach zou jij een voorbeeldfunctie moeten zijn en iedere mening moeten respecteren en zou jij objectief moeten zijn.
Ik zie op dit forum daar helemaal niets over terug.
Stel jij hebt een stel leerlingen in jouw groep en een je weet van een paar dat ze een fortuynistische partij of rechts-liberaal stemmen als Partij Voor de Vrijheid?
Zou je deze leerlingen schorsen?


Er was eens een duitser die vond dat de economische malaise kwam door de buitenlanders en de homo's. Hij begon toen een oorlog, en nu -60 jaar later- hebben we daar nog de naweeën van. Nog dagelijks komt er munitie uit de grond, die opgeruimd dient te worden om de burgers te beschermen. Dat werk doe ik. Het is een koninkrijkstaak, dat wil zeggen: Het werk wordt niet aan de gemeentes doorberekend, al kost het soms miljoenen. Ook met de huidige dreiging van terrorisme zal iemand naar het bompakket toe moeten lopen om die onschadelijk te maken. Ook dat werk doe ik. Zowel in Nederland als in het buitenland.
Ik nodig je graag uit om voor het schijtloontje wat ik krijg eens een bom te benaderen.
We zouden best met nog minder militairen kunnen, we moeten eigenlijk naar een reservisten systeem. Dan kunnen die pennelikkers met die grote bekken ook eens aan de bak. Ga jij maar lekker eens een half jaartje in Afghanistan zitten, knulleke.

Wat ik zo zielig vind: je hebt een aziatische vriendin, woont niet in een achterstandswijk, maar heeft een vreselijke ongezonde mening over allerlei zaken waar je geen verstand van hebt. Eigenlijk is dat dom. Ik ben nog één van de weinigen hier op het forum die je aandacht geeft, of is je dat niet opgevallen?
Wat ook belachelijk is, is dat je werkelijk de enige die ik ken, (en ik ken er veel) die martial arts en politiek door elkaar haalt. Waarop vechters stemmen doet helemaal niet terzake in de sport. Wat een dom gelul eigenlijk. Wat doe je eigenlijk op een forum voor vechtsportliefhebbers met je domme politieke gelul?
Als ik iedereens mening zou moeten respecteren en objectief blijven, dan ook die van Mohammed B. en Geert V. Dus moet ik jou telkens corrigeren, ook dat is de taak van een coach.

Beetje meer Buddha en een beetje minder Wilders. Dan pas kun je je Guru noemen. Nu ben je een flapdrol die alleen maar dingen roept die niemand wil horen.

Jochem
13-11-2006, 20:35
hehehe, right on.

dontmindme
13-11-2006, 20:37
niks aan toe te voegen

Guru
13-11-2006, 20:39
Verspilde moeite om mij te corrigeren, want ik ga niet meer op jouw betoog/verhaal in, los van dit antwoord.
Ik ben af en toe een vechtsport liefhebber en verzamel naast muziek ook MMA evenementen, en ik kom hier al geruime tijd.
Blijkbaar willen mensen wel iets over politiek lezen op het offtopic forum, anders wordt er niet in een poll gestemd van Robbie en zouden mijn topics genegeerd worden.
En kijk eens hoeveel stemmers er al voor Partij Voor De Vrijheid stemmen in de poll topic.
Blijkbaar maakt het jou ernstige zorgen.
Als jij twijfelt aan mijn verstandelijke vermogens is dat prima, dat is geheel wederzijds.

MB667
13-11-2006, 23:33
De Guru/Pigdog convo's lijken een klein beetje op die van Bas Boon en Jeroen Winters. Altijd leuk om te lezen.

dontmindme
13-11-2006, 23:45
dan moet guru wel winters zijn

Guru
16-11-2006, 06:47
De Guru/Pigdog convo's lijken een klein beetje op die van Bas Boon en Jeroen Winters. Altijd leuk om te lezen.

Vergelijking gaat niet helemaal op, ik speel niet op de man zoals die twee heren en Pigdog.
Ik speel trouwens ook niet de zwarte piet naar de hardwerkende turk of marokkaan.
Ik speel keihard de bal tegen dit systeem, tegen de PVDA van de jaren'70 en anno 2006 en de huidige coalitiepartijen die niet weten wat er speelt.

MB667
16-11-2006, 16:39
maar wordt je er zelf niet een beetje moe van, kijk, ik bedoel, o.k. dat je met verkiezingstijd je favo partijtje steunt en support, kan ik begrijpen, maar voor jou, zo lijkt het, is het een levensmissie, want sinds mixfight bestaat, ben jij voor ijzeren rita en co. (de rest van rechts) een propaganda machine. Je schrijft 2 jaar lang bijna alleen maar over onderwerpen die met (rechtse) politiek te maken hebben, er is meer in het leven guru, ga aardbeien plukken ofzo.;)

dontmindme
17-11-2006, 01:07
maar wordt je er zelf niet een beetje moe van, kijk, ik bedoel, o.k. dat je met verkiezingstijd je favo partijtje steunt en support, kan ik begrijpen, maar voor jou, zo lijkt het, is het een levensmissie, want sinds mixfight bestaat, ben jij voor ijzeren rita en co. (de rest van rechts) een propaganda machine. Je schrijft 2 jaar lang bijna alleen maar over onderwerpen die met (rechtse) politiek te maken hebben, er is meer in het leven guru, ga aardbeien plukken ofzo.;)


lol

PigDog
17-11-2006, 04:42
Verspilde moeite om mij te corrigeren, want ik ga niet meer op jouw betoog/verhaal in, los van dit antwoord.
Ik ben af en toe een vechtsport liefhebber en verzamel naast muziek ook MMA evenementen, en ik kom hier al geruime tijd.
Blijkbaar willen mensen wel iets over politiek lezen op het offtopic forum, anders wordt er niet in een poll gestemd van Robbie en zouden mijn topics genegeerd worden.
En kijk eens hoeveel stemmers er al voor Partij Voor De Vrijheid stemmen in de poll topic.
Blijkbaar maakt het jou ernstige zorgen.
Als jij twijfelt aan mijn verstandelijke vermogens is dat prima, dat is geheel wederzijds.

Nu lijk je net als Wilders tegen de meisjes van Halal, met je angstige ontwijkende antwoord. Zodra er inhoudelijk iets over je loze kreten wordt verteld, haak je af. Dat is jammer, want zo word het nooit wat met jou. Blijf maar lekker vanuit je veilige dorpje roepen dat je zo last hebt van de marokkanen die je wel eens ziet op TV.

chief108
17-11-2006, 05:16
Nu lijk je net als Wilders tegen de meisjes van Halal, met je angstige ontwijkende antwoord. Zodra er inhoudelijk iets over je loze kreten wordt verteld, haak je af. Dat is jammer, want zo word het nooit wat met jou. Blijf maar lekker vanuit je veilige dorpje roepen dat je zo last hebt van de marokkanen die je wel eens ziet op TV.
LOL...
zie deze post... (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=357422&postcount=66)

PigDog
18-11-2006, 23:22
LOL!

Ik denk soms dat het Wilders zelf is.......

chief108
19-11-2006, 00:54
LOL!

Ik denk soms dat het Wilders zelf is.......
mafff...

daar heb je een goed punt Doggy...

zie het al helemaal voor me...
die mafketel lekker achter z'n pc-tje z'n propoganda versprijden op allerlei inter fora...

Guru
19-11-2006, 09:15
Ik woon in de Randstad, dus ik maak het leven in Nederland mee.
Het fatsoen moet terug in Nederland.

Hier een filmpje van Geert Wilders bij Goedemorgen Nederland.

http://www.youtube.com/watch?v=ZOCaCcVHHNk&mode=related&search=

Cave
23-11-2006, 23:28
Ik woon in de Randstad, dus ik maak het leven in Nederland mee.
Het fatsoen moet terug in Nederland.

Hier een filmpje van Geert Wilders bij Goedemorgen Nederland.

http://www.youtube.com/watch?v=ZOCaCcVHHNk&mode=related&search=

Het fatsoen moet terug in Nederland..... en wie bepaalt er dan wat fatsoenlijk is? Mensen die met termen als 'fatsoen'/'normen en waarden' en andere ongedefinieerde kreten aankomen staan heel ver van mij af. Meestal is het slechts een masker voor de kleinburgerlijke, conservatieve angstgevoelens die mensen hebben die de ontwikkelingen in de maatschappij niet meer kunnen bijbenen. En denk nu niet dat ik hiermee een vrijbrief geef aan alle onaangepasten, criminelen, profiteurs, uitvreters en extremisten maar zachte dwang en sturing is in mijn ogen nog altijd beter dan een groepje rechts-gefrustreerden die gaan bepalen wat fatsoen is.....

Guru
24-11-2006, 03:28
Dus jij vindt, criminelen,uitvreters dus beter dan nette politici die dit land op een goede manier willen bijsturen?
Denk even na jongen, ook jij kan nog geholpen worden, het is nog niet te laat.

Cave
24-11-2006, 03:48
Dus jij vindt, criminelen,uitvreters dus beter dan nette politici die dit land op een goede manier willen bijsturen?
Denk even na jongen, ook jij kan nog geholpen worden, het is nog niet te laat.

Aaaaaaai, dit wordt pijnlijk.

Beste Guru, ik neem aan dat ook jij vroeger deel hebt mogen nemen aan ons prachtige scholingsysteem voor kinderen. Wellicht heb je in de zandbak iets te veel klapjes gekregen met de schep, ben je iets te vaak van je stelten gedonderd of heb je gewoon niet zitten opletten tijdens je uurtjes begrijpend lezen. Eén ding is mij in ieder geval duidelijk: je ouders hebben nog geld tegoed van oompje Staat want je hebt duidelijk een aantal jaartjes voor niks op de basisschool gezeten.

Nou, fijne knul, ga maar weer lekker met je Geert Wilders action figure spelen dan ga ik me weer bezig houden met grote mensen dingen. Wel lief spelen he! Dag jochie!