PDA

View Full Version : Verstandskiezen



Fr3ddy
01-11-2006, 17:49
Wat een drama is dat zeg om die dingen te laten trekken.. gister de linkerkant, boven en onder.. Voelde me net het lijdend voorwerp van een goedkope horror film die in de praktijk werd gebracht.. :D
En het doet nog 'auw' :D

Ralph
01-11-2006, 17:59
Jep... is geen sinecure! Bij mij ging de tandarts ook flink tekeer. Rechtsonder bleek de wortel toch iets schever te zitten dan hij dacht. Het kwam er op neer dat de assistente mijn kaak vast hield en de tandarts met met volle kracht op mijn kies in beukte. Mijn kaak was nog wel een tijdje gevoelig....
Bij m'n vriendin moeten ze binnenkort ook eruit gesneden worden bij de kaakchirurg, dus ik zit al mijn opbeurende verhaaltjes weer af te ratelen.

Fr3ddy
01-11-2006, 18:40
Ik moest ook naar de kaakchirurg.. ze moesten wat ruimte maken.. :S ik heb nog nooit zoveel horen van mijn gebit horen kraken en afbreken.. niet voor herhaling vatbaar :D het voelt nu nog of mijn kaak ontwricht is...

harry
01-11-2006, 19:13
Bedankt, kreeg vorige week te horen dat ik ook aan de beurt ben:crying:
Nou we wachten nog maar ff tot na de feestdagen...

nick
01-11-2006, 19:14
pfff ben blij dat ik het al gehad heb. 2 zijn eruit gesneden en 1 is getrokken met heeeel veel geweld :( en verdoving was ook niet optimaal. moest meteen denken aan die film "the dentist" ieuw

chief108
01-11-2006, 19:30
moest meteen denken aan die film "the dentist" ieuw
kan altijd erger...
je had ook aan Saw kunnen denken :eek:

payap
01-11-2006, 19:32
Ben ze al lang kwijt maar als ik dit zo lees lopen de rillingen me over de rug.

Als ik ergens niet goed van wordt is het tandartsen !

Ossie
01-11-2006, 20:24
De mijne moeten er ook worden uitgesneden bij de kaakchirurg. Ik verheug me er nu al :S

Vorige week ook al een wortelkanaalbehandeling gehad. Was trouwens ook een zwaar beroerd gevoel...

nick
01-11-2006, 20:37
kan altijd erger...
je had ook aan Saw kunnen denken :eek:

Die was toen nog niet uit haha. :D

Ton
01-11-2006, 23:36
Aaaaaaaaaah tering tering tering.. bij mij zijn ze ook doorgekomen, rechtboven en links onder... verneem er zo niks van, maar als ik die verhalen hoor over dat trekken :eek:
Helpt verdoving niet ofzo????? Ik heb al zo'n gruwelijke hekel aan de tandarts!!!! :ehhh:

Ralph
02-11-2006, 00:15
Bij sommige mensen pakt die verdoving gewoon niet goed. Die naald van de verdoving is trouwens ook goed irritant; vooral als ie erg diep moet. Voel je em zo lekker in je vlees verdwijnen: heerlijk!
Voor iedereen die ze er nog uit moet laten halen: veel plezier ;D

nick
02-11-2006, 01:00
Dat was echt het ergste van de hele ingreep "de verdoving" 2 dikke spuiten in je tandvlees :( en dan pakt de verdoving ook nog eens slecht uit AUW, maar zoals Ralph al zegt "succes iedereen die nog moet :D

redjuh
02-11-2006, 01:04
konden je ouders je verstand maar kiezen

Ronald
02-11-2006, 01:50
Misschien domme vraag, maar heb je daardoor nu ook een ander bitje nodig? Of valt dat nog mee?

nick
02-11-2006, 01:54
zo ver komt je bitje niet. de mijne in ieder geval niet ;)

Biiyen
02-11-2006, 02:14
Sterkte man... Tandartsen... doodsbenauwd krijg ik 't er van. Was twee weken geleden gegaan, sinds 3 jaar, omdat ik een gaatje voelde in een van me voortand. Het zag er voor de rest goed uit dus de volgende keer is weer over een jaar of drie... :D

nick
02-11-2006, 03:14
Sterkte man... Tandartsen... doodsbenauwd krijg ik 't er van. Was twee weken geleden gegaan, sinds 3 jaar, omdat ik een gaatje voelde in een van me voortand. Het zag er voor de rest goed uit dus de volgende keer is weer over een jaar of drie... :D

BIG HEART NO FEAR

dan snap ik bovenstaand zinnetje niet zo goed :D haha

duidelijk angst ;)

Fr3ddy
02-11-2006, 06:43
Misschien domme vraag, maar heb je daardoor nu ook een ander bitje nodig? Of valt dat nog mee?
Mijn gebit is nog dusdanig pijnlijk dat ik het nog niet aangedurfd heb om m'n bitje in te doen... :cry2:

Michelle
02-11-2006, 16:48
jammer dat je er maar 4 hebt.
Ik zou zo weer gaan.

Fr3ddy
02-11-2006, 17:21
Nou, ik niet.. voel me beroerd en zie eruit als een halve hamster!

chief108
02-11-2006, 19:11
jammer dat je er maar 4 hebt.
Ik zou zo weer gaan.
ben net bij de tandarts geweest vanochtend en die 4 van mij gaan zijn weer door de APK gekomen en mogen weer een jaartje mee...

Shinbone
02-11-2006, 19:45
Ik zou nooit op advies (van de tandarts) mijn verstandskiezen laten trekken, behalve als je er last van krijg. Mijn broer moest ook van de tandarts zijn verstandskiezen trekken. Bij de ingreep heeft de kaakchirurg zijn zenuw geraakt, met als gevolg een lamme muil. Gelukkig is maar een klein stukje verlamd/gevoelloos, maar voor het zelfde geld loop je de rest van je leven met een lamme muil rond. Het kwijl wat uit je bakkes glijdt en een scheve mond staat niet echt charmant.

Daarom laat die verstandskiezen lekker zitten, en als je er pas last van krijg laat je ze verwijderen.

Guru
03-11-2006, 01:19
Zijn jullie nou echte mannen?
Heeft er iemand hier ervaring met een wortelkanaalbehandeling?
Ik heb er een gehad en zonder verdoving gedaan, was lache joh!
Had toch al genoeg pijnstillers geslikt 6 x 600mg ipuproven van de kiespijn.

Je kan op tandartsforum van www.tandarts.nl , heerlijke gruwelverhalen lezen, af en toe doe ik dat!
Echt genieten!
Laatst las ik dat een iemand zijn gebit zo slecht had verwaarloosd dat bijna alles eruit moet, whoehahahahaha

Guru
03-11-2006, 01:22
Ik zou nooit op advies (van de tandarts) mijn verstandskiezen laten trekken, behalve als je er last van krijg. Mijn broer moest ook van de tandarts zijn verstandskiezen trekken. Bij de ingreep heeft de kaakchirurg zijn zenuw geraakt, met als gevolg een lamme muil. Gelukkig is maar een klein stukje verlamd/gevoelloos, maar voor het zelfde geld loop je de rest van je leven met een lamme muil rond. Het kwijl wat uit je bakkes glijdt en een scheve mond staat niet echt charmant.

Daarom laat die verstandskiezen lekker zitten, en als je er pas last van krijg laat je ze verwijderen.

Onzin, een tandarts kan dondersgoed zien wanneer die eruitmoet of niet, die van mij konden allemaal bij de tandarts gedaan worden.
Als je kaakchirurg een zenuw raakt, dat is dat geen ramp...

Biiyen
03-11-2006, 02:05
BIG HEART NO FEAR

dan snap ik bovenstaand zinnetje niet zo goed :D haha

duidelijk angst ;)

Ik sta nog liever in de ring en laat me 15 minuten lang op me smoel slaan dan dat ik 1 consult daar zit. Die leuke tandarts van mij heeft ook al jaren die film poster ophangen:

The Dentist - Your pain is my pleasure. :D vind hij leuk

Big Heart almost No fear ..... beter?

chief108
03-11-2006, 02:13
Die leuke tandarts van mij heeft ook al jaren die film poster ophangen:

The Dentist - Your pain is my pleasure. :D vind hij leuk

coole tandarts...

ook maar es uitproberen... :brow:

vandaag dus met de kids (3 stuks...) naar de tandarts geweest...
ach ja..
je weet hoe dat gaat hè?

janken, gillen, krijsen...

bloed tot aan het plavond...


















en nou weer op zoek naar een nieuwe tandarts omdat deze ook alweer stuk is gegaan...
tja...

kinderen...

'nuff said :p

nick
03-11-2006, 03:58
Ik sta nog liever in de ring en laat me 15 minuten lang op me smoel slaan dan dat ik 1 consult daar zit. Die leuke tandarts van mij heeft ook al jaren die film poster ophangen:

The Dentist - Your pain is my pleasure. :D vind hij leuk

Big Heart almost No fear ..... beter?

haha :lol:

ik begrijp het helemaal ;) heb het ook niet zo op die beste man. vindt het al erg als je in de wachtkamer zit en dat je de boor
hoort brrrrrrr wat een geluid :(

Ralph
13-11-2006, 18:59
Jongens, verstandkiezen laten verwijderen is helemaal niets! Al je voortanden afbreken; dat is pas afzien! En sorry voor het pesten: boontje komt duidelijk om zijn loontje.