PDA

View Full Version : Bos vs Balkenende



Sjaak
04-11-2006, 06:58
Hoor net dat Bos het debat heeft gewonnen ????

Heb het hele debat gevolgd en ben totaal geen Balkende fan maar voor mij kwam Balkie er uit als grote winnaar

The Bulldog
04-11-2006, 07:17
Ik vind Balkenende wat meer over komen als"ik zal deze wedstrijd winnen".
Bos mer als"ik wil mijn punten duidelijk maken en zeggen waar ik het op vind staan"

Maar ja het blijft 1 groot spel...

Joris
04-11-2006, 07:42
ik werd een beetje moe van de oneliners:sleep1:

payap
04-11-2006, 07:52
Een grote poppenkast. Van alles beloven en zeggen wat ze gaan doen en willen.

en vanaf 23 november moeten wij onze mond weer houden en niet zeuren als we ze er aan willen herinneren.

nick
04-11-2006, 15:52
Een grote poppenkast. Van alles beloven en zeggen wat ze gaan doen en willen.

en vanaf 23 november moeten wij onze mond weer houden en niet zeuren als we ze er aan willen herinneren.

Ben bang van wel :( Ze Beloven vooraf heel veel dingen, maar als het zover is, zie je er niks tot weinig van terug. Heb het helemaal niet op Bakelende.

MB667
04-11-2006, 17:10
kom op man, we gaan toch niet weer voor die harry potter he.

Richelieu
04-11-2006, 17:51
Balkenende all the way...die Bos heeft een grote bek, maar zal geen premier willen worden!! Het CDA zal ook niet samengaan met de PVDA

The Bulldog
04-11-2006, 17:52
maar dat is eigenlijk ook het vreemde...

we stemmen voor de 2e kamer...niet voor de premier terwijl iedereen het daar over heeft...

Als ze dat nou eens apart zouden laten kiezen denkik dat veel mensen meer naar het echte parttij programma gaan kijken ipv alleen de no1 van de lijst..

The Bulldog
04-11-2006, 17:53
Balkenende all the way...die Bos heeft een grote bek, maar zal geen premier willen worden!! Het CDA zal ook niet samengaan met de PVDA

dat hoop ik idd niet want dan moeten beide weer consesies doen en heb je dus weer dat beide partijen de helft niet doen van wat ze zeggen...

Sjaak
04-11-2006, 19:14
Deden ze maar alvast de helft van wat ze beloven ...

aliendwurf
04-11-2006, 19:38
Deden ze maar alvast de helft van wat ze beloven ...
Dat is inherent aan ons systeem,het vormen van coalitie's en de vele partijen die ons land rijk is.

Biiyen
05-11-2006, 00:15
Ik vond Bos weer heel erg PVDA, van alles beloven en niet nadenken. Balkenende had Bos goed vast gezet tijdens thema kinderopvang:

"Typisch PVDA om problemen op te willen lossen door er een zak geld op te gooien, zoals met dat 'gratis' kinderopvang, is van belastinggeld en dus niet GRATIS. Als er zoveel vraag komt naar kinderopvamg dan komt de kwaliteit in gevaar, en daar maak ik me zorgen over" .....

Vond Balkende beter over de hele linie, maar ik stem op geen van beide. Hoop wel dat CDA het grootst wordt. PVDA is mij veel te sprookjes- achtig.

ashi76
06-11-2006, 04:23
Balkenende was voor mij ook de winnaar.

Ik vind die Bos op de een of andere manier een eng nagemaakt mannetje en vertrouw hem voor geen meter.

redjuh
06-11-2006, 04:43
ja en dan over dat belastig heffen op hoge inkomens... jammer dat balkie het niet zei, maar in de tijd dat de heffing van 60% naar 52% ging, was meneertje bos staatssecretaris van financien. Ik vind wouter bos een pannenkoek,

FORZA CDA!!!! (al heb ik er nooit op gestemd, ik ga nu met plezier naar de stembus)

Biiyen
06-11-2006, 05:28
ja en dan over dat belastig heffen op hoge inkomens... jammer dat balkie het niet zei, maar in de tijd dat de heffing van 60% naar 52% ging, was meneertje bos staatssecretaris van financien. Ik vind wouter bos een pannenkoek,

FORZA CDA!!!! (al heb ik er nooit op gestemd, ik ga nu met plezier naar de stembus)

haha ja goed he toen Balkende Bos dat voor zijn voeten wierp :D ... Was die best stil van. :cool2:

Erg raar, maar ik overweeg ook steeds harder om op het CDA te gaan stemmen. Maar eigenlijk wil ik graag op Wilders stemmen. Niet omdat ik het op veel punten met hem eens ben maar omdat we ook moeten lachen. Niet waar?

redjuh
06-11-2006, 06:49
ik lach liever om wilders als ie wordt nagedaan... niet in de politiek